Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alibabusic Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59554

Nekem a szaki mondta,hogy csak párban lehet cserélni!

De nem is volt gond,mert a gyári jót odaadta és megmutatta,hogyan kell kicserélni, ha megint tönkremegy. Hamarosan a maradék 2 db gyári közül is megadta magát 1.

Majd rövidesen újabb....

Bő 3 hónap alatt és 45.000 km-el mind a 4-et ki kellett cserélnem. Most 1 db gyári "jó" van még tartalékban.

 

Nekem nem produkált ilyen tüneteket, amikor csak 3 hengerrel mentem!

Előzmény: killerlaca81 (59553)
killerlaca81 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59553

Hát eljöttem most vele dolgozni de nagyon büdös meg mikor megálltam nagyon pattogott onnana középső dob felől mikor leállítottam.

Ott ég el az addig el nem égetett üzemanyag? Nem lesz ennek így baja?

 

 

Köszönöm

killerlaca81 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59552

Ez ennyi nincs mit tenni vele. Nem is volt olyan drága.

Előzmény: Törölt nick (59549)
killerlaca81 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59551

Köszönöm

 

Ez tuti, h párban kell cserélni?

Előzmény: tefi (59550)
tefi Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59550

1. Csak párban cserélnek trafót!

2. Saját magad is ellenőrizheted. Ha lehúzod a trafót és a motor hangja nem változik,

    az a rossz! Ha jól emlékszem 1 csavart kell csak kicsavarni.

3. Az enyémbe 2010-ben kellett cserélni. Akkor 25.000 Ft. volt 1 pár Beru márkájú.

    Ezt a márkát ajánlotta a szaki!

4. Én több mint 100 km-t mentem 3 hengerrel,mire hazaértem + másnap még 10-et a  

    szerelőig. Semmi baja nem lett a motornak. Persze kímélő üzemmódban haladtam

    nem magas fordulaton.

Előzmény: killerlaca81 (59547)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.19 -1 0 59549

Mi az annya került 80-ezerbe  ?

Előzmény: Anonymus23 (59548)
Anonymus23 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59548

Megvolt a vezérműszíj + hozzávalók (vízpumpa, feszítő, hosszbordás szíj + feszítője, 2 szimering) cseréje, 80 eFt... munkadíjjal együtt.

Ha a hosszbordás szíj feszítőt megúsztam volna, akkor 16e Ft-al lett volna olcsóbb, sajna 1 mm körüli válla volt már a műanyag görgőnek, és persze külön nem volt kapható :(((

killerlaca81 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59547

Sziasztok!

 

 

Haza fele jövet valószínűleg 3 hengeres lett a járgányom. 1.4 16V

1, Kérdésem az lenne. Ha elviszem szerelőhöz elég lesz-e 1trafót cserélni.

2, Hogy állapítják meg melyik trafó rossz?

3, Milyen fajtát ajánlotok bele és kb. mennyibe kerül.

4, Lehet-e így menni rövid távokat a kocsival? (3-4km) Holnap még kéne aztán hétvégén nem használom.

 

 

Előre is köszönöm.

Gergo.bgy Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59546

Az a lényeg, hogy hány mikronos a szűrő. Lehetőleg 3-at kell beletenni. 

Volt már de mégegyszer: http://www.akva.cz/auto/filtr/delphi_filtry.pdf

Előzmény: GOFE (59545)
GOFE Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59545

A gyárból delphi-vel jött ki a dci-m. 15E km-nél cserélem, először delphit kapott, majd mahle-t. Árban kb. a purfluxxal van egy szinten, remélem minőségben is.

Előzmény: Gergo.bgy (59544)
Gergo.bgy Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59544

Delphi a gyári. ;)

Előzmény: Köhike (59539)
Köhike Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59543

De lehet, hogy azonos a bambuszkunyhó ahonnan erednek. Bár a purflux azért elég igényes szokott lenni mind kialakítását mind a minőségét tekintve.

Előzmény: GOFE (59540)
Köhike Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59542

Fogalmam sincs, de eddig az összes gyári szűrő amit láttam purflux volt.

Előzmény: GOFE (59540)
fredd00 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59541

üdv,nézd meg hidegen és üzemmelegen is azért mielött kizárod,mondom nekem is 3 hónap telt kb mire észrevettem hogy ott megy el a víz,akkor is csak véletlenül,

Előzmény: Pelagiusz86 (59522)
GOFE Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59540

Üdv! És a Delphi, lehet hogy egy helyen készül a purfluxal?

Előzmény: Köhike (59539)
Köhike Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59539

A gyári is purflux. :)

Előzmény: Gergo.bgy (59538)
Gergo.bgy Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59538

Az nagy hiba volt, hogy ilyen üzemanyagszűrőt tettél bele. Csak gyári vagy max. purflux.

Előzmény: ÖregMackó (59536)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.19 -1 0 59537

Ezt mondom nincs rail nyomás meg a rendszerben dugulásnál vagy ha a rail nyomás elmegy akkor pont ezek a lámpák gyuladnaki .Cseréldki a gázolajszüröd ha lehet ne sporolj rajta rendelj man filtert vagy purlfuxot az francia és jo is és csak utána vid szerelöhőz ha nem jo.AZÉRT MONDOM EEZT MERT ÉN PONT UGYAN IGY JÁRTAM NEM KELL A LEGROSSZABRA GONDOLNI EGYBÖL.A SZÜRÖK NEM BIRNAK  30-35EZERNÉLTÖBBET .

Előzmény: ÖregMackó (59536)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59536

Köszönöm a mindenre kiterjedő választ. Az évek során felszedett információkból én is ilyesmit raktam össze, de kifejezetten az érdekelne, milyen hibajelzés a "Stop-izzítás-hőmérséklet" lámpa együttes felgyulladása. Mert gondolom nem véletlen, hogy ezek együtt világítanak. A gázolajszűrőt kb 30 ezer km-rel ezelőtt cseréltem a Filter ABC-től vásárolt Champion L500 üzemanyagszűrőre 4990 Ft.-ért vízszűrő nélküli kivitelre. Volt egy kis ellenérzésem de azért beletettem.

Van ismerős akit rá tudok venni egy diagra azt hiszem az lesz a következő lépés hátha talál valami hibakódot, bár eddig soha egyetlen hibakódom nem volt. Egyszer volt izzítógyertyára utaló de nem tudtuk megfejteni és ez is már vagy 6 éve volt. Gázpedál helyzetérzékelőm is hibát jelzett, de az már régen nincs, most a - 10 fokban jött elő először a nehéz indítás, akkor vettem észre, hogy egyik izzítógyertyán sem jó. Azóta kicseréltem őket, de továbbra is úgy viselkedik néha, mintha nem lenne izzítás, pedig megjelenik a feszültség a gyertyákon és a gyertyák még jók.

 

Kicsit bent van a zabszem....

 

Előzmény: Törölt nick (59535)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59535

Ezen alinken megnyitot video alapján lehet házilag résolajat mérni .

Előzmény: Törölt nick (59534)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59534
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59533

Nem jó a link mi djárt utána nézek

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59532

http://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=dNgCxN    ezen video alapján tudol házilag résolajat mérni és kettö perc alat legfeljeb:20ml-lehet az elöb rosszul irtam .

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59531

Azért kapod a müszerfalon azt az üzenetet mert nincs meg a rélnyomás a rendszerben.A magasnyomású szivattyú mindig probál utána dolgozni hogy meglegyen a nyomás de ha a injektoroknál a résolajcsöveknél levegöt tud szivni vagy sok a rèsolaj vagy dugulásodvan a rendszerben nem tud utána dolgozni.Szerintem kezd gázolajszürö cserével és csak aztán menj egy jó diesel szervizeshez.Egy injektor felujitotan ha viszed a csere darabot kb 40/darab + számítógépen illeszteni kell.Remélem valamelyest tudtam segiteni a tapasztalataimal.

Előzmény: ÖregMackó (59527)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59530

Egyébként nekem ugyan igy 2003-as 1.5dci-vam.és amikor eldugult a gázolajszüröm 80-90-nél vagy haamarab is kigyuladt.Aztán cseréltem szüröt meg amit irtam hogy egy vezetéket javitotak amit egy nyest rágot meg.azota nincs ijen még 170-nél sem gyuladki a müszerfalon ijen lámpa.A gázolajszürön nem érdemes sporolni és max:20000-ezrenként célszerű cserélni annyival nem kerül többe mi t ha a motorhoz kel nyulni.

Előzmény: Törölt nick (59529)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59529

Én is küzdőtem ezzel aztán rendeltem egy gyári uj gázolajszüröt kicseréltem az izzitogyertyákat volt egy külsö hőmérséklet jelado vezeték javitásom.azota ez nincs .Viszont most küzdök a buborékos rèsolajal .Valoszinüleg sok a résolaj amit már nem tud  kijavitani a magasnyomású szivattyú sem ugyanis az injektoroknál van egy ugynevezet kapcsolo szelep aminél van egy golyos fészek ennek kopása okoza a megnövekedett résolajat.De ez elég jó hogy nem kellett hozzá nyulni és ennyit elment .Én amit tudok javasolni nem tudom hol laksz de kellene egy jö szerviz ami nem olyan drága és ezt a kapcsolo szelepet vagy magát az injektort felunitani ha az a baj.De elöte mérni vagy méretni kellene egy résolajat ezt házilag is tudod mérni.minden injektornál a résolaj csö hejére egy külön csövet rakyz amit vagy rá kötöl ,gy 50-milis fecskendöre külön minden injektornál kelll vagy egy pohárkát amibe tudja tölteni a résolajat .Ezt hidegen kell elvégezni alapjáraton a szivattyunál ahova megy arésolaj scö azt lekel vakitani nehogy teleszivja levegövel magát.Ami fontos (2-perc alat max:25mili lehet a résolaj injektoroként.ha ez mondjuk egy vagy kettö injektornál már több akkor gáz van.Sajna amikor már tulsok a résolaj a motor vagy besem indul hidegen vagy menetközben le ál.EZ CSAK AZ ÉN VÉLEMÉNYEM.Azért ha feljavitsák az auto ezen részét még ugyanennyit biztos elmegy.

Előzmény: ÖregMackó (59527)
Köhike Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59528

Jobb a végére járni.

Előzmény: Törölt nick (59526)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59527

Segítség!

Már napok óta vacakol az alapjárat néha leesik néha felpörög ez egyáltalán nem megnyugtató. Ma viszont hazafelé gyalogátkelőhöz közelítve üresbe raktam és gurultam, amig a gyalogos átmegy, mikor leállt a motor.

Mivel még gurult az autó elkövettem azt a hibát, hogy nem indítóztam, hanem beugrasztottam a motort. Kaptam is rögtön egy Stop-izzítás-hőmérő lámpát a képembe, de beindult a motor és utána elaludtak a figyelmeztetések.

Azt szeretném kérdezni, attól aki talán ismeri a hibajelzéseket, ez a három lámpa így eggyütt mit jelez? Sajnos már láttam néhányszor így együtt őket, mert az utóbbi időben nem nagyon akar hidegen beindulni az autó és ha néhány másodperccel hosszabban indítózok általában begyulladnak ezek a lámpák.

 

Sejtem, hogy befecskendezés és nagynyomású gond lehet, 2003-as kiadású 1,5 dCi 210 ezer km után, már sajnos lelkileg fel vagyok készülve rá.

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59526

Olyan relésen kontaktosnak tünt. Később már nem csinálta, reggel újra figyelem. Lehet, hogy a motortérben a megszakító ház házból jött ott voltak már zöldek a mágneskapcsoló lábai. Ha ott is minden oké, bonthatom ahogy mondod a műszerfalat.

Előzmény: Köhike (59525)
Köhike Creative Commons License 2015.02.18 0 0 59525

Szerintem szedd le a műszerfal tetejét, mert iszonyatosan gyengék a szigetelések a kábeleken, és ha ott valami kidörzsölődött abból baj lesz,

Előzmény: Törölt nick (59523)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!