Keresés

Részletes keresés

MA3455 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 96128

Értem, azért várom már hogy elinduljon a tevékenység :P és amúgy az az ülés ami megmaradt az milyen pontosan? Esetleg további képeket ezekről a megmaradt dolgokról lehet kérni? (tudom hülyén hangzik, csak személyesen nem láttam még nagyon)

Előzmény: 1047 005-2 (96126)
Mr. Furrier Creative Commons License 2014.05.26 0 0 96127
1047 005-2 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 96126

Azok is megmaradtak.Meg sok minden ami cserélendő vagy nemcsak trolibusz alkotó.

Előzmény: MA3455 (96125)
MA3455 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 96125

2 fehér léghengerbúra az ajtó felett? Ráadásul süllyesztett gombos csíklámpás visszajelzős. (kiszúrtam - képeken még megvolt) :D

Előzmény: 1047 005-2 (96120)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 96124

"Két napja várok rá, hogy méltóztasson szóba állni velem..."

 

 

Most beszéltem vele,nem jutott el hozzá semmilyen megkeresés.!

 

Ha végez a melóban du,akkor tudtok kommunikálni.

Előzmény: P.stephenson (96123)
P.stephenson Creative Commons License 2014.05.26 0 0 96123

Ha cikket szeretnél,akkor kérlek vedd fel a kapcsolatot Bóka Krisztiánnal!

Két napja várok rá, hogy méltóztasson szóba állni velem...

Előzmény: 1047 005-2 (96122)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 96122

A gyáriból is volt több állapot (ládatérajtók),a fülke hiánya miatt talán nem is vizsgázhatna le,ezért valószínűbb a szegedi állapot,én az utolsó teliablakos verzióra szavazok.Az elektronika terén a széria változatot lesz érdemes használni.

 

Minden el lesz követve a gyári extrák reprodukálására.(A Telma cég ma is gyárt elektromágneses féket.)

 

 

Az SzKT,a TV és a 656-ban is közreműködő cégek és minden más segítő részt fog venni.(Eddig is több magánszemély célzott támogatásával sikerült megvásárolni,hazaszállítani.)

 

 

Ha cikket szeretnél,akkor kérlek vedd fel a kapcsolatot Bóka Krisztiánnal!

Előzmény: P.stephenson (96121)
P.stephenson Creative Commons License 2014.05.26 0 0 96121

Lehetne pár kérdésem?

-A felújításnál mi a célotok, egy 100%-ig korhű jármű, gyári extrákkal (örvényáramú fék, benzinmotor, stb), vagy egy működőképes nosztalgiatrolibusz?

-Melyik állapot van megcélozva, a gyári, vagy a szegedi?

-Az SzKT is részt vesz a felújításban, vagy teljes egészében önerőből történik?

Előzmény: 1047 005-2 (96120)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 96120

"Az elektronikájából és a belsejéből maradt valami?"

 

 

Az elektronikából minimális,de a koruk miatt valószínűleg nem felhasználhatók.

 

A belsejéből 2 dupla ülés,a csuklónál lévő korlátok és a vezetőfülke fal.

Előzmény: radu85 (96118)
UltraCap1 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 96119

Sziasztok!

Egy nagyon általános kérdésem lenne. Össze foglalá nekem valaki, hogy mik a tapasztalatok a mostanában elindult utastájékoztató rendszerrel? Előnyök, hátrányok, fejlesztésre érdemes részek, hibák, szubjektív vélemények stb..

Ha volt már ilyen akkor bocsi, csak küldjétek a linket, vagy a hsz számát.

Köszi

radu85 Creative Commons License 2014.05.26 0 0 96118

Örömteli hír a T6-281-es megmentésének híre, gratula az érintetteknek!

 

Az elektronikájából és a belsejéből maradt valami? Ha nem, akkor az eredetire próbáljátok meg pótolni ?

Dénes Balázs Creative Commons License 2014.05.25 0 0 96117

Csak az egyenszilárdság érdekében.... :)

Előzmény: Lenry (96116)
Lenry Creative Commons License 2014.05.25 0 0 96116

a 10-es is Forgalmi Terelés kiírással ment, de nem jöttem rá az okára.

Előzmény: Mr. Furrier (96114)
MA3455 Creative Commons License 2014.05.25 0 0 96115

Eredetileg is ez a két végállomás nem? :D

Előzmény: Mr. Furrier (96114)
Mr. Furrier Creative Commons License 2014.05.25 0 0 96114

8-ason volt ma valami? Forgalmi változás Klinikák / Makkosház kiírással mentek délután.

FOMA Creative Commons License 2014.05.25 0 0 96113

Szeged inkább arról híres mostanában, hogy a tömegközlekedési járművek vezetőit bántalmazzák.:-( Egy újabb barom:

 

http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/beragott_a_buszsoforre_az_autos_element_a_buszmegalloba_majd_egy_pofont_is_kiosztott/2383258/

 

Előzmény: Hy (96107)
JakiHUN Creative Commons License 2014.05.25 0 0 96112

Nem pontosan értem. Az ábra alapján egymással szemben haladtak, ekkor az irányát meg nem változtatónak (illetve kisebb íven (jobbra) fordulónak) van elsőbbsége.

Így ha x-nél mindketten a buszmegállóba fordultak be, akkor a busznak van elsőbbsége.

Előzmény: Tourismo (96111)
Tourismo Creative Commons License 2014.05.25 0 0 96111

Kinek van(lenne) elsőbbsége(x-nél)?
Ha a busznak miért?
Ha Kerékpárosnak miért?


Helyszín: Erdélyi tér buszforduló.
Járművek: Autóbusz(B), Kerékpáros(K)

1. Mindkétirányból behajtani tilos tábla van kihelyezve(kivéve autóbusz)
2. Elsőbbségadáskötelező-30-as zóna vége
3. 30-as zóna kezdete

4. Buszmegálló+elsőbbségadás kötelező



Véleményem szerint jobbkéz(kerékpárosnak kelllet volna adnia) lenne még ha az út becsatlakzása egyenesnek tűnik.

Mr. Furrier Creative Commons License 2014.05.24 0 0 96110
KZR-283 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 96109

Szia! Elküldve! :)

Előzmény: KápCity (96101)
Lucky76 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 96108

A minap volt szerencsém látni az Ikarus szedőlehúzó berendezését működés közben. 

 

Bercsényi - Csongrádi váltón elment a szedő jobbra a Bercsényibe - ki is ugrott, de úgy, hogy azt hittem, földre teszi a drótot váltóstól, mindenestől. 

 

II-es klub előtt megáll, pakol, tovább. Meglepett. :)

Hy Creative Commons License 2014.05.24 0 0 96107
1047 005-2 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 96106

A topicnyitó V42 515 képei (©):

 

 

 

Előzmény: Gábrisvitéz (96103)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.05.23 0 0 96105

Fotót lécci :-)

Előzmény: barnade (96064)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.05.23 0 0 96104

Azt gondolom, hogy az utasokat Szegeden alssan vissza kel szioktqatni a tömegközlekedésre.

Ahhoz pedig pontos járatok kellene és SŰRŰ követési idő.

 

A megnövek - azonban ritkábban járó - járművek nem utasbarát koncepció.

Előzmény: 7-es troli (96046)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2014.05.23 0 0 96103

Döbbenet, de jó értelemben. Azt tudtam - talán épp innen a topikból -, hogy valahol megvan még a T6-281 maradványa, de azt nem gondoltam, hogy valaha is látni fogom, akár csak így fotón, amint egy vontató mögött a feltámadás ígérete felé gurul. Gratulálok! 

Előzmény: 1047 005-2 (96083)
BPO-105 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 96102

Ráadásul nem is közvetlen Berlinből kerültek ide, onnan ugyanis a Mittenwalder Gerätebau vette meg alkatrésznek a 9099-essel együtt...

Előzmény: mk4047 (96074)
KápCity Creative Commons License 2014.05.23 0 0 96101

Szia! Ezeket a fotókat elkérhetném esetleg eredetiben hogy a 80 éves fb oldalára kitehessem? Mailem publikus. Köszönöm!

Előzmény: KZR-283 (96093)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 96100

Egyetlen kereket kellet csak az alapítványi Ikaruséra cserélni,így is bírták a fokozott igénybevételt a többiek.

Előzmény: MA3455 (96099)
MA3455 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 96099

Nagyszerű! Jó tudod, hogy értettem na. :D

Előzmény: 1047 005-2 (96097)