Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

1047 005-2 2014.03.30 Creative Commons License 95655

A 458 próbázik.

FOMA 2014.03.30 Creative Commons License 95654

Az sem egy sikertörténet.:-)

Előzmény: Blöky2 (95653)
Blöky2 2014.03.30 Creative Commons License 95653

Megyek buszmenetrendet nézni :)

 

Előzmény: 1047 005-2 (95652)
1047 005-2 2014.03.30 Creative Commons License 95652

Mert nem indokolja az utasszám,hogy vonattal szállítsák őket.

Előzmény: Blöky2 (95650)
v_peti 2014.03.30 Creative Commons License 95651

Csuklós busz? Az ott lakók már megszokták. Ahol szűk az utca, ott csak egyirányban jár benne.

Előzmény: laszlovecsei (95646)
Blöky2 2014.03.29 Creative Commons License 95650

Miért is nem? Csak a csempészek miatt?

Előzmény: 1047 005-2 (95627)
Hy 2014.03.29 Creative Commons License 95649

Tegnap késődélelőtt láttam az utastájékoztatót próbázták.

 

Kérdés:

Sikerült összehangolni a TV-vel, hogy ne csak a trolik-vilik szerepeljenek rajtuk a közös megállókban?

Hy 2014.03.29 Creative Commons License 95648

És az ott lakók majd arányosan fizetik bérletük, jegyük árában az üzemeltetési különbözetet?

Előzmény: 7-es troli (95637)
Hy 2014.03.29 Creative Commons License 95647

Köszi!

Ezt a cikket kerestem, de nem találtam!

:o)

Előzmény: Ízirájder (95634)
laszlovecsei 2014.03.29 Creative Commons License 95646

Ja én a "nálatok járó csuklós buszra" gondoltam, bocsi :)

Előzmény: v_peti (95643)
Lenry 2014.03.29 Creative Commons License 95645

és az ottlakók szavazták le.

és mivel ugyebár nem erőszak a disznótor, így ha nem akarnak tömegközlekedést, akkor nem kapnak.

 

ez a mostani midivillanybusz meg szimpla kampányfogás, semmi több.

Előzmény: v_peti (95643)
v_peti 2014.03.28 Creative Commons License 95644

Nálunk is egy lakóparkba bevitték a buszt, az út nem keskeny, rendes kétirányú. De páran kiverték a rinyát. Így (a lakópark szélén fordul meg) meg akkora a kihasználtsága, hogy a reggeli iskolajáratot leszámítva egy személyautó is elég lenne oda. :( Na meg a lakópark szélén nincs forduló, így a főút helyett egy mellékutcában megy végig az ottlakók örömére.

v_peti 2014.03.28 Creative Commons License 95643

A trolibusz csendes és nem büdös. Teljesen más, mintha egy büdösbusz menne arra. Amúgy meg az SZKT ötlete volt a 6-os troli, nem, az enyém.

 

Előzmény: laszlovecsei (95642)
laszlovecsei 2014.03.28 Creative Commons License 95642

Kérdezd meg a lakókat is erről, biztos egészen más véleményük lesz.

Előzmény: v_peti (95641)
v_peti 2014.03.28 Creative Commons License 95641

Jó, de muszáj egy utcában vinni mind a két irányt? Van más utca is a környéken! Nem lehetett volna az ellenirányt pl. a Tündér utcán át vinni?

 

Nálunk is van egysávos utca, ahol csuklós busz jár. (Igaz, emiatt csak egy irányban érinti.)

Előzmény: 7-es troli (95637)
7-es troli 2014.03.28 Creative Commons License 95640

az akkumlátorokat való igaz időnként fel kell tölteni. ennek költsége van. Mivel az szkt majd ki akarja használni az új skodaruszok ezen képességet, így az akksis üzem költségének is meg kell majd jelennie az szkt gazdálkodásában.

 

A cikkhez visszatérve, szerintem a gond a kisbusznál valami hasonló lehet: nem fizeti annak üzemeltetését a város. hogy ezt miért nem kérte az szkt? passz. tehát az érintett lakótelepieknek lesz egy hónapig a próbabuszozás ingyenes, ill a busz kölcsönadása az szkt-nak ingyenes az azt gyártó/forgalmazó (utóbbinál akaratlanul is egy vicces dolog jut eszembe: delivered by rába) cég részéről, de az egy hónapos üzemnek vannak üzemeltetési költségei, amit sem a képviselő úr, sem a kölcsönadó, sem a város nem fizet.

Előzmény: kimaradt (95639)
kimaradt 2014.03.28 Creative Commons License 95639

" Nemes László SZKT- igazgatóhelyettes ellene vetette, a busz akkumulátorainak feltöltése napi 44 ezer forintba, 30 napra 1,2 millió forintba kerül. "

 

 

Előzmény: 7-es troli (95637)
Athelstan 2014.03.28 Creative Commons License 95638

Ha nem kérnek a tömegközlekedésből és a troliból akkor nem kell erőltetni. Főleg, ha öt perc sétával elérhető egy másik vonal.

Előzmény: Ízirájder (95634)
7-es troli 2014.03.28 Creative Commons License 95637

a Jakab Lajos utca tényleg nem (kétirányú) tömegközlekedésre lett tervezve. a vezetéktartó oszlopok kérdéskörét meg megoldja az akksis troliüzem :-)

Előzmény: v_peti (95635)
v_peti 2014.03.28 Creative Commons License 95636

Magyarul abban a pillanatban, amikor felszáll egy buszra vagy trolira vagy villamosra, az aláírása automatikusan érvénytelenné válna.

Előzmény: v_peti (95635)
v_peti 2014.03.28 Creative Commons License 95635

Aki ilyent aláír, azt eltiltanám a tömegközlekedéstől.

Előzmény: Ízirájder (95634)
Ízirájder 2014.03.28 Creative Commons License 95634
Előzmény: Hy (95633)
Hy 2014.03.28 Creative Commons License 95633

Nincs senki, aki megkérdezze Kalmárt a 6-os troliról?

Előzmény: Ízirájder (95631)
Hy 2014.03.28 Creative Commons License 95632

Ráadásul a Mikszáth útfelülete is rossz, épp úgy, mint a kiskörút /főként az Attila u. #-ben/.

Természetesen nem ez az egyetlen rossz út, és gödrös megálló, amelyben belebólinthat busz-troli a járdaszegélybe.

Előzmény: Citadis (95622)
Ízirájder 2014.03.28 Creative Commons License 95631

Biztos minden oké, ah hétfőn indul.

De a legjobb mégis ez a nyilatkozat:

 

"Kalmár, a körzet kereszténydemokrata önkormányzati képviselője elmondta: legalább 20 éves igény, hogy Szeged legnagyobb területét, amely nincs ellátva tömegközlekedéssel, bevonják az ellátásba."

Előzmény: Dozsag (95629)
RIKA424 2014.03.28 Creative Commons License 95630

nagyon úgy néz ki, hogy a helyi politikus, saját hírneve növelése érdekében, előkészületlenül, partizán módon, engedélyek nélkül jégre akarja vinni Szeged város vezetőit.

 

 

Előzmény: Dozsag (95629)
Dozsag 2014.03.28 Creative Commons License 95629

Az adat valószínűleg rossz. Ez a jármű 35-45 kWh fogyaszthat 100 kilométeren. 1kWh-t az SZKT kb. 35 forintért kap. A jármű 150 kilométert futhat naponta. Természetesen az sem lehet valós, hogy csak az áram jelent költséget. Érdekes lehet az is, hogy ennek a járműnek van-e engedélye az NKH-tól arra, hogy Szegeden utasforgalomban részt vegyen? Énnél még érdekesebb, hogy a vonalat (mely a cikk szerint még nem tisztázott) jóvá hagyta-e az NKH mint közforgalmú közlekedési útvonalat? Ezekhez nem elég egy bizottsági döntés.

DG

Előzmény: kimaradt (95625)
hex144 2014.03.28 Creative Commons License 95628

Picúr!!!!!!! XD XD XD

Előzmény: kimaradt (95625)
1047 005-2 2014.03.28 Creative Commons License 95627

Az még annyira sem.

Előzmény: Blöky2 (95624)
v_peti 2014.03.28 Creative Commons License 95626

Ez mennyiben tér el a korábban a Körtöltés utcába tervezett troli útvonalától?

 

 

Előzmény: kimaradt (95625)