Keresés

Részletes keresés

Hy Creative Commons License 2015.05.14 0 0 97450

És, ha fölviszik végre a fák alá a biciklisávot?
Az egész Kiskörút -és a Nagykörút is- rendelkezik megfelelő szélességű járdával, ahol simán elférne a Mikszáth-hoz hasonló megoldás a belső íveken. Attól a gyalogos forgalomtól, ami a körutakon van senkit nem zavarnának a cangások -nem úgy mint a JAS belső szakaszán!
A zöldből lecsípett 1/2 m-et lehet másutt pótolni Porlódon.

Előzmény: ghosty9 (97443)
Hy Creative Commons License 2015.05.14 0 0 97449

Mié, mié, mié?

A Tisza-partot is lerajzolták pár éve, oszt egészen más lett!
:o)

Előzmény: Tourismo (97441)
Hy Creative Commons License 2015.05.14 0 0 97448

Pont ezért írtam vala hol? nem szabad köntörni a falat!
Sokkal nagyobb kárt okoz a cég reputációjában, mintha bejelentenék az igazságot.
Természetesen, Qrbanizálás más pálya, ahhoz a lazariánusok értenek.

Előzmény: Dénes Balázs (97440)
Zahnrad Creative Commons License 2015.05.14 -2 0 97447

Jujj. Megjelent az országos sajtóban egy feltételezés, a helyiekben pedig politikával súlyosbított rosszindulatú pletykaáradat. Gondolom ezért(?) megjelent az Omnibusz blogon egy ellen feltételezés, megtámogatva egy levéllel, ha a blog forrásainak nem lenne igaza, akkor derüljön ki az igazság. Ez utóbbira tudtommal nem érkezett válasz. De ebből ekkora patáliát kell csapni?

David Villa Creative Commons License 2015.05.14 0 0 97446

455 próbán kint délután.

kristoof Creative Commons License 2015.05.14 -1 0 97445

Parttalan a vita... várom a sajtóközleményt, amikor végre kiderül mi a gond a trolikkal.

Előzmény: Dénes Balázs (97444)
Dénes Balázs Creative Commons License 2015.05.14 -1 0 97444

Halovány lilád sincs a dolgok hátteréről, de legalább 200 km-re innen, információéhséged csillapítandó vadabbnál vadabb dolgokat találsz ki, ok nélkül gyanúsítasz embereket, szervezetet, céget, szenzációhajhász hadjáratba fogsz. Bráááfóóóó, jár a tabbzzzs!!!

Előzmény: kristoof (97442)
ghosty9 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 97443

A buszforgalmat nem szeretnénk lerontani, miközben a kerékpárosok számára legbiztonságosabb megoldást választotta ki a bizottság.

 

A fene tudja, az ilyenek sokszor nem a "kerékpárosbarát" megoldások felé szoktak vinni...

 

Kerékpáros szervezetek mit szóltak?

Előzmény: Citadis (97438)
kristoof Creative Commons License 2015.05.14 -1 0 97442

Valóban? 

 

Olvasgattam hasonlókat Európa szebbik feléről és képzeld, ha ilyesmi van, akkor nem 18 nap után, hanem azonnal közzéteszik, hogy mi a gond. Aztán utána vagy megegyeznek a gyártóval vagy nem. De nem titkolóznak.

 

Hazugság.

Követelőzés.

Lehúzás.

Titkolózás.

Vádaskodás.

Információ visszatartás feleslegesen.

Hazugság.

...netán nincs pénz finanszírozásra?

 

Előzmény: Dénes Balázs (97440)
Tourismo Creative Commons License 2015.05.14 0 0 97441

Ezt le rajzolhatták volna :D

Előzmény: Citadis (97438)
Dénes Balázs Creative Commons License 2015.05.14 -1 0 97440

Bulvár.

Fenyegetőzés.

Követelőzés.

Hipochondria.

Rosszindulat.

Felelőtlenség.

Balhékeresés.

Paranoia.

Vádolgatás.

Tudatlanság.

Képzelődés.

Találgatás.

Felelőtlenség.

... netán bértollnokság?

Előzmény: kristoof (97439)
kristoof Creative Commons License 2015.05.14 0 0 97439

Az máris nagyon érdekes, hogy a hazai törvények szerint tíz napon belül közre kéne adni, hogy mi bajuk van a trolikkal. Akkor is, ha a gyártó még nem vizsgálta meg a járműveket! Ebben az esetben megvizsgálta a Skoda is és az Ikarus is a kocsikat és mindent rendben talált. Ez a szigetelés probléma mondjuk eleve érdekes, eddig legyártott a Skoda 14 000 trolit és pont az Ikarusoknál nem végeztek jó munkát? Ez az buli tutira a kötbérre megy... nagyon nem szép dolog.

Előzmény: Hy (97435)
Citadis Creative Commons License 2015.05.14 0 0 97438

Kerékpárosbarát lesz a Tisza Lajos körúti buszsáv.

 

És akkor itt vannak a tervek, hogy a körút mindkét végén hogy hosszabbodik meg. Már amennyire tiszta, mert a Novotelnél lévő rész nekem se tiszta teljesen.

Ikaruszki Creative Commons License 2015.05.12 0 0 97437

Ha már ZIU-9 közlekedik... 😄

Előzmény: Dénes Balázs (97430)
Ikaruszki Creative Commons License 2015.05.12 0 0 97436

Az inkább iparjogvédelni ok lehet. Szerintem.

Előzmény: Lenry (97432)
Hy Creative Commons License 2015.05.11 0 0 97435

Szégyellik magukat.
:o/
Van is miért: sok a mellébeszélés!

Előzmény: Lenry (97432)
Hy Creative Commons License 2015.05.11 0 0 97434

Igen, az a kereszteződés elba!
Én sem értem, ki volt az a lángeszű, aki kitalálta az ilyen útvonalvezetést?
Vár u. -jobb, Széchenyi tér -bal, Károlyi u. -jobb, Mikszáth u. bal...
Ez nagyjából le is írja a szegedi kerékpárút-hálózat kialakításának szisztémáját:
Össze-vissza.

Előzmény: Ikaruszki (97420)
Hy Creative Commons License 2015.05.11 0 0 97433

260-as volt, melléütöttem.

Előzmény: EKW-531 (97418)
Lenry Creative Commons License 2015.05.11 0 0 97432

http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/csutortokig_kapott_haladekot_a_trolik_gyartoja/2429188/

 

Fotózásra a telepen ezúttal sem kaptunk engedélyt, ehhez – a szerzői jogok miatt – a gyártók hozzájárulása is kell.

 

Qué?

SzuAt Creative Commons License 2015.05.11 0 0 97431

És buszsöförök se léteznek.
Számomra egészen elképesztő, amit az egyikük megengedett magának.
Belvárosi híd, Újszeged felöl állok a kocsival a középső lámpánal. A busz a belváros felöl behajt a szembesávba (nem a jobbra lekanyarodóba, 3 kocsi volt a pirosnál)), majd miután én ott álltam még egy sávot váltott, kiment a liget körüli fordulósávba, majd onnak kanyarodott be a Vedres utcába.
Annyira ledöbbentem, hogy nem volt idöm előkapni a telefont és fényképezni egyet.
Ha lett volna rá idöm, akkor feljelentés, de bizonyitékok nélkül, ezt nem tehetem meg.

Előzmény: Csüllög Imre (97428)
Dénes Balázs Creative Commons License 2015.05.11 0 0 97430

Nincs kocsihiány.

Minden kockában van egy pályaszám.

És ez a fontos.

:)))

Előzmény: Ikaruszki (97429)
Ikaruszki Creative Commons License 2015.05.11 0 0 97429

9-153 a 8-ason; 505 a 19-esen. Ekkora a kocsihiány? 😄

Csüllög Imre Creative Commons License 2015.05.10 0 0 97428

" ennek ellenére sokan az úttesten, "

 


Mivel a járda nevetségesen keskeny, az úttestre kerékpáros nyomok lettek kijelölve, és a táblán is jelezve lett, hogy az úttesten szabad kerékpárral közlekedni. Az útburkolati jelek felfestését a közútkezelő évek óta elszabotálja (!), a tömegközlekedési járművek vezetői pedig több esetben átveszik a jogalkotói és egyúttal a jogalkalmazói szerepet. 

 

"Az autósok sem különbek a Deákné vásznánál"

 

Mert nincsenek autósok, ahogyan kerékpárosok sem. 

Előzmény: Hy (97417)
Csüllög Imre Creative Commons License 2015.05.10 0 1 97427

"Kerékpárral behajtani tilos oda"

 

Ahogyan a járdára is tilos, mivel nincs kerékpárút tábla. Erre kb. 150x lett fölhívva az illetékesek figyelme, önkormányzat, rendőrség, mindenki, és mindenki telibesz.rja az egészet. Már az építésekor sem felelt meg a műszaki előírásoknak az a förmedvény, és hiába hullik a nép, ez sem izgat senkit. Újfent meglepő, hogy némelyek nekitámadnak a járművezetőknek, de szépen jellemzi agyarország közállapotait. 

 

"Nem kakós csigát meg almát stb. kellene osztogatni a Dugonics téren"

 

Szerintem meg nem megmondani kell, hogy más a szabadidejében, a saját pénzéből kinek, mit adjon, hanem ha valami zavar, akkor lépj föl ellene Te magad a jog, a szabadidőd, az energiád és az anyagi lehetőségeid keretei között. 

 

Előzmény: Tourismo (97416)
Dénes Balázs Creative Commons License 2015.05.10 0 0 97426

Erről ne itt és ne most :-)

Előzmény: BahnScorper (97422)
Chabee87 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 97425

A bajai pedig helyközizik.

Előzmény: KZR-283 (97423)
EKW-531 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 97424

Akkor a topiktárs vélhetően elírta a típust a hozzászólásában.

Előzmény: KZR-283 (97423)
KZR-283 Creative Commons License 2015.05.10 0 0 97423

A szentesi már átköltözött Bajára, Hódmezővásárhelyen van már csak helyizős 263-as :)

Előzmény: Ikaruszki (97419)
BahnScorper Creative Commons License 2015.05.09 0 0 97422

Kihez, és ott mit csinál?

Előzmény: Dénes Balázs (97408)
Ikaruszki Creative Commons License 2015.05.09 0 0 97421

De szintén csodálatra méltó megoldás a Belváros felől Csongrádi felé.

Melyik agyalágyult aktakukac engedélyezte azt is?

Sajnos jellemző kis hazánkra, hogy a kerékpáros közlekedésre alkalmatlan förtelmeket is kinevezik kerékpárútnak. Aztán lehet mellet verni, hogy mennyi kerékpárút van Szegeden. Ami - hivatalosan - nem minősül sokszor annak.

Előzmény: Ikaruszki (97420)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!