A kénével egyetértek, de tudjuk nagyon jól, hogy nem lesz megkókányolva. Mondjuk ezzel az ajtóvezérlővel (KCSV,KÁTRA) nem is baj. Én nagyon nem szeretem. Valami jobbal már mindjárt jobb lenne.
hogy a 19esen lesz először, az talán oké, de hogy mikor, az már csak jósolható az előbb említett módon. A 19es vonalcsoport járművezetői az okítást megkapták, de munkamódszer átadó mellett eddig csak egy napot gyakoroltak, a másodikat csask a típuscsere előtti héten fogják a tervek szerint, és ez még nem augusztusban lesz.
Szerintem az összes ICS-t meg kéne csinálni egyedisre, mert ugye minden leendő ICS -s vonalon jól jönne. (estelg a 47, 49 -esen nem, de szerintem ott is meggondolandó)
Igen, a selejtezésük muszáj lesz, de ha jobban belegondolunk már 1985ben a végül nem megvalósult többlet T5C5 beszerzéskor már akartak az UVkból selejtezni, ezelőtt 21 évvel. Kicsit arrébb lesz még, mire az első nagyobb adag ICSre rákerül az S betű.
Ha meg fel szeretnénk újítani, akkor csak a KCSCV7-re ne hasonlítson. Se ajtó, se hajtásvezérlésben, de ez utóbbiban semmiképpen.
Apropó ICS...lehet, hogy már volt, akkor sry, de a dél-budai vonalakon mi a metrend az UV-k kiváltására? A kocsik, hogy lesznek elosztva? Melyikek jönnek át szept. 1-re? A 49-es mikor lesz ICS?
Szerintem az is kérdéses, hogy érdemes-e? Mennyi van még az ICS-kben? 5-10 év max. Ha jobban megy a szekér akkor már 2010 körül lehet, hogy elkezdődhet a selejtezésük, ha nem akkor is az évtized közepe felé muszáj lesz.
Én nagyon kedvelem őket, főleg a KCSV7 a kedvencem, jó lenne egy hasonló felújítás (korszerű hajtás, alacsonypadlós középrész, mátrix kijelzö, egyedi ajtónyitás), de sajnos logikusan gondolkozva már tényleg csak a legszükségesebbet kell rajtuk csinálni, és ebbe valszeg az egyedi ajtónyitás is már csak akkor fér bele, ha elég olcsón meg lehet csinálni.
Reggel 5.50 körül láttam két mukit a Lehel utca - Róbert Károly körút sarkán, Óbuda vagy Újpest felé mentek tovább, pályaszámot nem tudtam elolvasni. Mi dolguk lehetett?
(4294 nagyon szép csillogó-villogó lett, és volt szerencsém a nemrég siklott 4086-oshoz is az 1-esen :)
Viszont szerintem itt futnak majd legkevesebbet az ICS eves teljesitmenyben, es itt vannak legkevesbe kihasznalva is. - Egy nap 6 ICs 52esen 3 42esen, estenkent meg hetvegen 52 TW-
Ej, biz' a Határ úton is váltóvasaznak, meg tudom erősíteni, a végállomáson pedig nem működnek a kifelé jelző szemaforok, így most gőzöm sincs, mikor kell felpattannom az ICS-re... Miért nem működnek a váltók? Tudtommal csak az UV-kat cserélték ICS-re, nem tudom ettől miért kellene meghalnia a határ úti váltónak.
Egyébként ma 7:55-kor a Corvin körúti megállónál a Határ út fele megvárt az 1476-os @42, és vezetője, nagyon szépen köszönöm neki, nélküle nem értem volna időben a célomhoz.
Ma is váltóvasaztak. Egyébként elég gyakran használják a szükségleszállóhelyet, mert általában mindkét vágányon dekkol egy-egy kígyó. Sőt, olyat is láttam, hogy a vezér annak ellenére a szükségen pakolt le, hogy az egyik csonka üres volt! A BKV képtelen akár a legfejlettebb, akár a legprimitívebb technológiájú infrastruktúra problémamentes üzemeltetésére. Ha a teljes vonalhálózatuk egy tízcentis síndarabból állna, azon is napi több gebaszt tudnának produkálni...
Múlt héten kedden vagy szerdán voltam arra, akkor sem működött az egész biztosító berendezés. A lámpák nem működtek, és a váltót a vezér váltotta. Ha azóta így van, nem pedig újabb meghibásodásról van szó, akkor csak gratulálni tudok...
Egyébként a 42-esen tényleg ennyire csúszkálnak az ICS-k, vagy csak nekem volt részem benne? Indulásnál kapart maga alatt, de nagyon, fékezésnél pedig csúszott. Ha ez rendszeres akkor gyorsan meglesznek az első kockakerekű ICSk Szávában.
Egyébként le a kalappal, a város szinte legszebb kocsijait kapta meg Dél-Pest.
Hatar utnal, a Ferde utca, hatar ut keresztezodesben levo valto, melyen kifele mennek a valtok, ma csak manualisan volt allithato. Villi kiall veallomas megy 20 mwter, lampa megall sofor le....