Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95638

Ha nem kérnek a tömegközlekedésből és a troliból akkor nem kell erőltetni. Főleg, ha öt perc sétával elérhető egy másik vonal.

Előzmény: Ízirájder (95634)
7-es troli Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95637

a Jakab Lajos utca tényleg nem (kétirányú) tömegközlekedésre lett tervezve. a vezetéktartó oszlopok kérdéskörét meg megoldja az akksis troliüzem :-)

Előzmény: v_peti (95635)
v_peti Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95636

Magyarul abban a pillanatban, amikor felszáll egy buszra vagy trolira vagy villamosra, az aláírása automatikusan érvénytelenné válna.

Előzmény: v_peti (95635)
v_peti Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95635

Aki ilyent aláír, azt eltiltanám a tömegközlekedéstől.

Előzmény: Ízirájder (95634)
Ízirájder Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95634
Előzmény: Hy (95633)
Hy Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95633

Nincs senki, aki megkérdezze Kalmárt a 6-os troliról?

Előzmény: Ízirájder (95631)
Hy Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95632

Ráadásul a Mikszáth útfelülete is rossz, épp úgy, mint a kiskörút /főként az Attila u. #-ben/.

Természetesen nem ez az egyetlen rossz út, és gödrös megálló, amelyben belebólinthat busz-troli a járdaszegélybe.

Előzmény: Citadis (95622)
Ízirájder Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95631

Biztos minden oké, ah hétfőn indul.

De a legjobb mégis ez a nyilatkozat:

 

"Kalmár, a körzet kereszténydemokrata önkormányzati képviselője elmondta: legalább 20 éves igény, hogy Szeged legnagyobb területét, amely nincs ellátva tömegközlekedéssel, bevonják az ellátásba."

Előzmény: Dozsag (95629)
RIKA424 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95630

nagyon úgy néz ki, hogy a helyi politikus, saját hírneve növelése érdekében, előkészületlenül, partizán módon, engedélyek nélkül jégre akarja vinni Szeged város vezetőit.

 

 

Előzmény: Dozsag (95629)
Dozsag Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95629

Az adat valószínűleg rossz. Ez a jármű 35-45 kWh fogyaszthat 100 kilométeren. 1kWh-t az SZKT kb. 35 forintért kap. A jármű 150 kilométert futhat naponta. Természetesen az sem lehet valós, hogy csak az áram jelent költséget. Érdekes lehet az is, hogy ennek a járműnek van-e engedélye az NKH-tól arra, hogy Szegeden utasforgalomban részt vegyen? Énnél még érdekesebb, hogy a vonalat (mely a cikk szerint még nem tisztázott) jóvá hagyta-e az NKH mint közforgalmú közlekedési útvonalat? Ezekhez nem elég egy bizottsági döntés.

DG

Előzmény: kimaradt (95625)
hex144 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95628

Picúr!!!!!!! XD XD XD

Előzmény: kimaradt (95625)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95627

Az még annyira sem.

Előzmény: Blöky2 (95624)
v_peti Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95626

Ez mennyiben tér el a korábban a Körtöltés utcába tervezett troli útvonalától?

 

 

Előzmény: kimaradt (95625)
kimaradt Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95625

http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/hetfotol_midibusz_jar_franciahogyre/2375760/

 

 

Elektromos MIDIBUSZ:

 

" Nemes László SZKT- igazgatóhelyettes ellene vetette, a busz akkumulátorainak feltöltése napi 44 ezer forintba, 30 napra 1,2 millió forintba kerül. "

 

Akkor mennyi egy nem midi busz akkumulátorainak feltöltése, (telefon aksikból kiindulva) majd a  cseréje?

 

Gázolaj tankolása is ilyen összeget emésztene fel EURÓ 6-os motorral?

 

László.

Blöky2 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95624

Re: a Bz ki se tenné a lábacskáit a határon túlra

 

Esetleg Usgyi?

Előzmény: FOMA (95611)
strangerr Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95623
Üdv! Az mennyire illik a közszolgáltatási szerződésbe, hogy péntek reggel 7.56-kor 10-es busz indul a Víztorony térről? Persze 2 megálló és tele van...
Citadis Creative Commons License 2014.03.28 0 0 95622

Szegeden a megállók nagy része (75% fölötti az arány, az biztos) rossz. Vagy a szegély nem jó, vagy a burkolat iszonyat, vagy egy fa/oszlop van a közepén, vagy szimplán alig megközelíthető. Még az újonnan a nagyprojectben épült magasperonos megállók se lettek jók, mert a buszok/trolik kerekeinek vezetésére szolgáló alsó szegélyek sem érnek semmit. Szóval ez nem ilyen egyszerű. Teljes körű átvizsgálás lenne szükséges, majd ez alapján kellene javítani. De ez nagyon sok pénz, sőt rengeteg. És nem hinném, hogy pont ez lenne a legsürgetőbb feladat. Ennél már az is fontosabb lenne, hogy a Mikszáth Kálmán utcán az úttestet kiszélesítsék 10 centivel, hogy ne kelljen araszolgatni a buszok mellett, valamint hogy a bal oldali kerekek ne legyenek végig dörzsölve a padka által...

Előzmény: MA3455 (95621)
MA3455 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95621

Izé, én észrevételként írtam a hozzászólást, kapcsolódva a kevés problémához. Mivel a többi hsz-nem említette az Ikarus trolit. De amúgy szomorúan vezem észre, hogy egy másik troli is meg lett húzva ugyan ott. Tudom oké felfogtam, hogy nem biztonsági téma. De azért valamit ki kellene találni, mert ez így nem korrekt! Alig pár hónaposak és már lehorzsolják a festést, hogy fog kinézni javítás után? Valamelyik megállót meg kellene nézni ahol hozzá érhet (Szilléri Sparnál biztos (amilyen **ar ott a megálló)

Előzmény: Citadis (95606)
Csüllög Imre Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95620

Véletlenül ilyen buszra bukkantam Aradon. Ő Tisza Volános lehetett vajh? 

Dénes Balázs Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95619

Nem tudom, kire gondolsz, de van, aki menthető és van, aki nem :)

Előzmény: T 6 (95618)
T 6 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95618

:D Második alkalom, hogy kapok a fejemre tőled.

Azóta vigyáztam is, hogy ne essek túlzásba. Eddig sikerült is. :)

Oké, legyen! De akkor más, aki még durcásabban írt ide durvábbat, miért nem kap?

Előzmény: Dénes Balázs (95617)
Dénes Balázs Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95617

Ne haragudj, de ez már üldözési mánia...

Előzmény: T 6 (95616)
T 6 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95616

Én előrébb keresném a hibát, és nem a járművezetőkre értettem a "mi" kifejezést. Még leállítva sem voltak, amikor már fizetésre volt kényszerítve a Pesa, az SZKT-nak egyéb "okok" miatt. Nem csodálkozom a viszony megromlásán, aminek persze a levét mindig a leg "kisebbek " érzik meg.

Előzmény: Citadis (95608)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95615

"Ha jól tudom ugyanez a téma, hogy a több évtizede MÁV pályán is közlekedő HÉV-es Bobó már nem mehet egyedül, kell elé egy magánvasúti Bobó mert annak van papírja arról, hogy kompatibilis a MÁV sínekkel..."

 

 

Nem ugyanaz,a BKV-nak nincs vasútvállalati engedélye az országos nyílt hozzáférésű hálózaton közlekedésre.A Bobo-ja nincs ellátva vonatbefolyásoló berendezéssel.Ezért húzza az MMV-s gép a menetet.

Előzmény: division by zero (95607)
Hy Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95614

Nem lehetetlen!

A tolmácsokról megvan a saját -rossz- tapasztalatok alapján kialakult véleményem.

Előzmény: 7-es troli (95612)
Hy Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95613

Nem arról van szó.

Neked írom, mert a többiek vagy mélyszakemberek, vagy nem értik -talán mert nem akarják.

 

Egy társasági beszélgetésben merült föl a kérdés, hogy remekül fejlődött a város tömegközlekedése EUrópai irányban.

Egy érintett vetette föl, hogy:

"Szép, jó, oszt ennyi? A város másik gerincére semmi hír, azok...

Az általam ír már finomított volt!

 

Senki sem PESA-t kért, vagy Combinot, és teljes flottát, csupán óránkét 1-1 lehetőséget!

Nincs mindenkinek saját szgk-ja, taxi meg nagyon drága. A terület viszont méretes, és ezen szempontból ellátatlan!

 

Van aki jól értette:

Ez lehetne 1!

/Lehetett volna, mert amint pár hónapja láttam katasztrofális állapotban van./

Előzmény: Normann Backs (95581)
7-es troli Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95612
szerintem reszben ott is el van asva a kutya,hogy szamos esetben tolmacs nelkul erkeznek a pesasok a villamosvezetohoz... illetve a tolmaccsal is elbeszelgetnek errol-arrol...
Előzmény: Citadis (95608)
FOMA Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95611

Langyos.:-) Voltak "apróbb" gondok a csempészekkel, akik viszont nem szeretnek átszállni a fináncok előtt, így a gond megoldódott, de az igazi az lenne, ha a Bz ki se tenné a lábacskáit a határon túlra.

Előzmény: Lenry (95610)
Lenry Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95610

"de annak más oka van."

 

tippelhetek?

inkább a ŽS járművek legyen kitéve a szerb társadalmi és infrastrukturális viszonyoknak, mint a MÁV-osak?

Előzmény: FOMA (95609)
FOMA Creative Commons License 2014.03.27 0 0 95609

A szerb vasút sem nagyon erőltette Szegedet, mert elég gyengén álltak járművekkel. A Start viszont jobban szeretné a szerb vonatot végig, mert nem igazán akarna Szabadkáig járni (sőt Horgosig sem), de annak más oka van.

Előzmény: division by zero (95607)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!