"Kalmár, a körzet kereszténydemokrata önkormányzati képviselője elmondta: legalább 20 éves igény, hogy Szeged legnagyobb területét, amely nincs ellátva tömegközlekedéssel, bevonják az ellátásba."
nagyon úgy néz ki, hogy a helyi politikus, saját hírneve növelése érdekében, előkészületlenül, partizán módon, engedélyek nélkül jégre akarja vinni Szeged város vezetőit.
Az adat valószínűleg rossz. Ez a jármű 35-45 kWh fogyaszthat 100 kilométeren. 1kWh-t az SZKT kb. 35 forintért kap. A jármű 150 kilométert futhat naponta. Természetesen az sem lehet valós, hogy csak az áram jelent költséget. Érdekes lehet az is, hogy ennek a járműnek van-e engedélye az NKH-tól arra, hogy Szegeden utasforgalomban részt vegyen? Énnél még érdekesebb, hogy a vonalat (mely a cikk szerint még nem tisztázott) jóvá hagyta-e az NKH mint közforgalmú közlekedési útvonalat? Ezekhez nem elég egy bizottsági döntés.
Üdv! Az mennyire illik a közszolgáltatási szerződésbe, hogy péntek reggel 7.56-kor 10-es busz indul a Víztorony térről? Persze 2 megálló és tele van...
Szegeden a megállók nagy része (75% fölötti az arány, az biztos) rossz. Vagy a szegély nem jó, vagy a burkolat iszonyat, vagy egy fa/oszlop van a közepén, vagy szimplán alig megközelíthető. Még az újonnan a nagyprojectben épült magasperonos megállók se lettek jók, mert a buszok/trolik kerekeinek vezetésére szolgáló alsó szegélyek sem érnek semmit. Szóval ez nem ilyen egyszerű. Teljes körű átvizsgálás lenne szükséges, majd ez alapján kellene javítani. De ez nagyon sok pénz, sőt rengeteg. És nem hinném, hogy pont ez lenne a legsürgetőbb feladat. Ennél már az is fontosabb lenne, hogy a Mikszáth Kálmán utcán az úttestet kiszélesítsék 10 centivel, hogy ne kelljen araszolgatni a buszok mellett, valamint hogy a bal oldali kerekek ne legyenek végig dörzsölve a padka által...
Izé, én észrevételként írtam a hozzászólást, kapcsolódva a kevés problémához. Mivel a többi hsz-nem említette az Ikarus trolit. De amúgy szomorúan vezem észre, hogy egy másik troli is meg lett húzva ugyan ott. Tudom oké felfogtam, hogy nem biztonsági téma. De azért valamit ki kellene találni, mert ez így nem korrekt! Alig pár hónaposak és már lehorzsolják a festést, hogy fog kinézni javítás után? Valamelyik megállót meg kellene nézni ahol hozzá érhet (Szilléri Sparnál biztos (amilyen **ar ott a megálló)
Én előrébb keresném a hibát, és nem a járművezetőkre értettem a "mi" kifejezést. Még leállítva sem voltak, amikor már fizetésre volt kényszerítve a Pesa, az SZKT-nak egyéb "okok" miatt. Nem csodálkozom a viszony megromlásán, aminek persze a levét mindig a leg "kisebbek " érzik meg.
"Ha jól tudom ugyanez a téma, hogy a több évtizede MÁV pályán is közlekedő HÉV-es Bobó már nem mehet egyedül, kell elé egy magánvasúti Bobó mert annak van papírja arról, hogy kompatibilis a MÁV sínekkel..."
Nem ugyanaz,a BKV-nak nincs vasútvállalati engedélye az országos nyílt hozzáférésű hálózaton közlekedésre.A Bobo-ja nincs ellátva vonatbefolyásoló berendezéssel.Ezért húzza az MMV-s gép a menetet.
szerintem reszben ott is el van asva a kutya,hogy szamos esetben tolmacs nelkul erkeznek a pesasok a villamosvezetohoz... illetve a tolmaccsal is elbeszelgetnek errol-arrol...
Langyos.:-) Voltak "apróbb" gondok a csempészekkel, akik viszont nem szeretnek átszállni a fináncok előtt, így a gond megoldódott, de az igazi az lenne, ha a Bz ki se tenné a lábacskáit a határon túlra.
A szerb vasút sem nagyon erőltette Szegedet, mert elég gyengén álltak járművekkel. A Start viszont jobban szeretné a szerb vonatot végig, mert nem igazán akarna Szabadkáig járni (sőt Horgosig sem), de annak más oka van.