Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gergo.bgy Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59576

Ugyanolyan négyszögkulcsos leeresztcsavarja van, mint a motorolajnak. NFJ olajat tegyél bele. 

Előzmény: pintérlászló (59575)
pintérlászló Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59575

Üdv!

2003-as 1.5DCI-ben szeretnék váltó olajat cserélni. Merre keressem a leeresztő csavart (van egyáltalán), illetve milyen olajat (mennyit) tegyek bele?

Előre is köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59574

Használtam az a fajtát is, nem volt rossz szárazon, vizesen már könnyebben felúszott, de az egy régebbi gumi. Viszont tavaly tavasszal vettem belőle a bluresponse-t az szerintem mind szárazon mind vízen tökéletes. Most télre ezt vettem:http://www.dunlop.eu/dunlop_huhu/tires/passenger/sp-winter-response-2/

Hihetetlen csendes, és jól tapad, valamint a régebbi Dunlopok nagyon koptak, ezek sokkal kevésbé. 

Régebben használtam Barumot is, a bravuris is elég jó fajta volt, csak kicsit hangos.

Előzmény: Garfield007 (59569)
Anonymus23 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59573

Igen, bruttó kedvezményes unix nagyker ár, ahogy a szerelő kapja.

Öcsém intézte, neki van egy karosszériás barátja, akinek elég komoly kedvezménye van a Unixnál.

Egyébként ZSU és Kovács autóalkatrész, csak pár ezer Ft-al drágább összességében, de ezeknél nem mertem webshopos vételt mert ha nem jót küldenek, akkor még a plusz fuvar is idő és pénz.

Előzmény: GOFE (59567)
Köhike Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59572
Előzmény: Köhike (59571)
Köhike Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59571

Én tavaly hankook-ot vettem, és elég jónak tűnik, ráadásul nem is volt drága. Kanyarban kicsit támolygós, de persze az autó sem pályavársenyre fejlesztett futóművel rendelkezik. Ez az egyetlen ahol kicsit lehetne jobb, ellenben a többi paraméterével ami meg jobb mint az átlag. Kiváló vizen, és hihetetlenül csendes. A fékút is kifejezetten erőssége mind vizes, mind száraz körülmények közt. Szóval összességében kiválóan és kiszámíthatóan viselkedik, leszámítva a puha oldalfalat.

DGabee85 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59570
Bár nem a legolcsób kategória, de télre Continental TS800-asokat vettem! 2 éve, 69EHUF volt a 4 papucs. Most nyárira is a Continental mellett döntök szerintem. Pirelli Cinturato P4-esek voltak fent. Nem rossz, de nem is voltam velük tökéletesen megelégedve. Ha valakit érdekel egyébként, 3-3,5mm-es futófelülettel a Pirellik majd eladósorba kerülnek pár Mátyásért.
Garfield007 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59569

A gyár a T-s gumira BB-t mond, azt hiszem ők lesznek a hivatalosak :-)

http://www.kumho-eu-tyre-label.eu/en/our-tyres/car/summer.html?tx_bdokumhoreifen_pi1%5Bprofil%5D=KH27&tx_bdokumhoreifen_pi1%5Bprefix%5D=Ecowing%20ES01&cHash=c1c764a505

 

Nekem pl. az SP01-ek nagyon nem jöttek be, a legjobb része az volt a közös történetünknek, amikor a gumis beszámította az újakba.

Előzmény: Törölt nick (59568)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59568

Érdekes ez a táblázatosdi is, mert pl. náluk:http://www.kocsigumi.hu/gumiabroncs-lista/KUMHO_175,65,14_szemely,0,0_nyari,0,0

más egy kicsit az eredmény...

Én mondjuk évek óta a Dunlopra esküszök, mind téli, mind nyári gumiban. Nekem bevált. 

Előzmény: Garfield007 (59566)
GOFE Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59567

Ezeknél az áraknál elég szép kedvezményt látok felfedezni némely darabnál.

Előzmény: Anonymus23 (59562)
Garfield007 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59566

Itt kérdezted már?

Előzmény: ÖregMackó (59565)
ÖregMackó Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59565

Kumho Ecowing ES01 KH27

ÖregMackó Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59564

Sajnos ilyen most sehol sincs, tavaly gondolkodtam rajta nyár végén és még tél közepén is volt de most sehol. Megrendelhető egy helyen 15 ezerért..... Remélem az akciós időszakban megint lesz de úgy néz ki lecsúsztam róla..

Előzmény: Törölt nick (59561)
GOFE Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59563

Köszi, már csak az ennek megfelelő alternatívákat kell megtalálnom.

Előzmény: Gergo.bgy (59546)
Anonymus23 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59562

Gates vezérműszíj + görgő + vízpumpa 35 eFt

Vezérműtengely szimering 2,5 eFt (ez folyt, mindenképpen cserélni kellett)

Főtengely szimering 4,5 eFt (ez csak olajpárás volt, lehet bírta volna még, de most meg volt bontva, inkább cseréltettem, a drágábbat vettem meg)

Hosszbordás szíj készlet 18 eFt

Szerelés 16 eFt

 

Na jó, csak 76 eFt, de a boltban adtak 2 rossz alkatrészt (rövidebb hosszbordás szíj, és a kuplung oldali szimering), amit még vissza kell vinnem, azzal együtt volt ~80 körül, így a fel nem használt alkatrészek ára még visszajön.

Előzmény: Törölt nick (59549)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.20 -1 0 59561

Olyant keres hogy Kumho anak a fogyasztási értéke is B kategoria és az esöben tapadàs vizes uton is B kategoria a netröl is tudsz rendelni vadi ulyat kb 10-11-ezer közt van és afutás teljesitménye vetekszik a Michelin gumiéval ami köztudot legaláb 80-90-ezer kilométer

Előzmény: Hornet63 (59558)
killerlaca81 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59560

Köszönöm a válaszokat.

Mekkora kulcs kell hozzá? 10-es hosszú kell hogy legyen?

 

Köszi

Előzmény: Papalac (59559)
Papalac Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59559

1-4 , 2-3 henger trafójai sorba vannak kötve! Ha az 1-ről lehúzod a vezetéket, akkor a 4-es sem megy. Mindegy, hogy honnan számoljuk, a két szélső és a két középső henger tartozik össze.

A katalizátort tudtommal tönkre teszi, ha így megy az autóval az ember. A motornak nem árt. Ezért tiltják a behúzást, betolást is.

 

Előzmény: killerlaca81 (59556)
Hornet63 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59558

Tiszteletem,az uraknak.

Nyári gumit kell vennem. 175.65.14-es Baumra BR2    gondoltam.

De más márka is szóba jöhet. Nyugdíjas ár kategóriára gondoltam.

Van-e tapasztalata erőöl a gumiról valakinek.

Köszönöm a segítséget.

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59557

Hali!

 

Én úgy csináltam,hogy vettem 2 trafót. Kicseréltem az elsőt, motor indít. Ha nem változott semmi, akkor az a trafó jó volt. Így mentem tovább, míg meg nem lett a hibás trafó. A másik jó volt tartaléknak, valamint így kissebb az esély, hogy valamit elcseszel, mintha lehuzogatnád járó motornál a vezetéket.

Ami pattogást hallották az a katalizátor lehetett, ott égett el a rossz hengerben be nem gyulladt üzemanyag. Nem tesz jót neki!

 

Előzmény: killerlaca81 (59556)
killerlaca81 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59556

Illetve ha párba cserélném akkor a rossztól nézve a másodikat kell még ugye?

Előzmény: killerlaca81 (59555)
killerlaca81 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59555

Köszi a választ.

 

 

Ha veszek trafót, akkor csak annyi a dolgom, hogy menet közben lehúzom egyesével őket és amelyiknél nem változik a motor járása az a hibás.

Egy csavar rossz lehúz jó rádug visszacsavar és kész?

Lehet veszek és megoldom magam.

Előzmény: alibabusic (59554)
alibabusic Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59554

Nekem a szaki mondta,hogy csak párban lehet cserélni!

De nem is volt gond,mert a gyári jót odaadta és megmutatta,hogyan kell kicserélni, ha megint tönkremegy. Hamarosan a maradék 2 db gyári közül is megadta magát 1.

Majd rövidesen újabb....

Bő 3 hónap alatt és 45.000 km-el mind a 4-et ki kellett cserélnem. Most 1 db gyári "jó" van még tartalékban.

 

Nekem nem produkált ilyen tüneteket, amikor csak 3 hengerrel mentem!

Előzmény: killerlaca81 (59553)
killerlaca81 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 59553

Hát eljöttem most vele dolgozni de nagyon büdös meg mikor megálltam nagyon pattogott onnana középső dob felől mikor leállítottam.

Ott ég el az addig el nem égetett üzemanyag? Nem lesz ennek így baja?

 

 

Köszönöm

killerlaca81 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59552

Ez ennyi nincs mit tenni vele. Nem is volt olyan drága.

Előzmény: Törölt nick (59549)
killerlaca81 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59551

Köszönöm

 

Ez tuti, h párban kell cserélni?

Előzmény: tefi (59550)
tefi Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59550

1. Csak párban cserélnek trafót!

2. Saját magad is ellenőrizheted. Ha lehúzod a trafót és a motor hangja nem változik,

    az a rossz! Ha jól emlékszem 1 csavart kell csak kicsavarni.

3. Az enyémbe 2010-ben kellett cserélni. Akkor 25.000 Ft. volt 1 pár Beru márkájú.

    Ezt a márkát ajánlotta a szaki!

4. Én több mint 100 km-t mentem 3 hengerrel,mire hazaértem + másnap még 10-et a  

    szerelőig. Semmi baja nem lett a motornak. Persze kímélő üzemmódban haladtam

    nem magas fordulaton.

Előzmény: killerlaca81 (59547)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.19 -1 0 59549

Mi az annya került 80-ezerbe  ?

Előzmény: Anonymus23 (59548)
Anonymus23 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59548

Megvolt a vezérműszíj + hozzávalók (vízpumpa, feszítő, hosszbordás szíj + feszítője, 2 szimering) cseréje, 80 eFt... munkadíjjal együtt.

Ha a hosszbordás szíj feszítőt megúsztam volna, akkor 16e Ft-al lett volna olcsóbb, sajna 1 mm körüli válla volt már a műanyag görgőnek, és persze külön nem volt kapható :(((

killerlaca81 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 59547

Sziasztok!

 

 

Haza fele jövet valószínűleg 3 hengeres lett a járgányom. 1.4 16V

1, Kérdésem az lenne. Ha elviszem szerelőhöz elég lesz-e 1trafót cserélni.

2, Hogy állapítják meg melyik trafó rossz?

3, Milyen fajtát ajánlotok bele és kb. mennyibe kerül.

4, Lehet-e így menni rövid távokat a kocsival? (3-4km) Holnap még kéne aztán hétvégén nem használom.

 

 

Előre is köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!