A lényeg: van 3 db egyedi csuklósom. Végképp lemondok az egyikről. Akkor még a másik kettő néhány évig táplálkozhat a selejtes példány alkatrészeiből. Miért éri meg leadni a vasba utána meg megvenni azt az akármit az IZL-be, mikor ott lenne a dögben is?!
Vagy majd akkor ha tönkre meg valami főegység az IZL-be akkor majd az is kuka?
S akkor ugyan ez lesz az exGenfiekkel?
Na mindegy is, csinálnak amit amit csinálnak befolyásolni úgy sem tudjuk....
LEP(ra)-310-est ma reggel 8:30-kor megtörték a Prohászka és Kaszap István utcák kereszteződésében. A vasútállomás felé haladt normális sebességgel, amikor jobbról, a posta felől oldalról nekiment (!) egy régi, zöld Suzuki Swift. Nem tudom, a busz sérülései milyenek, de a Suzu legatyásodott.
Fehérvári hírek: aktuális lakossági igény a 12A vonal meghosszabbítása a Csapó utcától a Hübner utcáig, illetve a 17-es vonal áthelyezése a Csapó utca és az uszoda közötti szakaszon a Palotai útról a Kelemen Bélára.
A kettőre közös megoldásként a 29-es járat újbóli sűrítését találták ki, néhány délutáni indulással.
Magyarország-Székesfehérvár: Közúti tömegközlekedési szolgáltatások 2013/S 176-304573 Tájékoztató az eljárás eredményéről – Egyes ágazatokban
Név, cím és kapcsolattartási pont(ok) Alba Volán Autóbuszközlekedési Zrt.
A szerződéshez rendelt elnevezés Alvállalkozói szerződés – Közforgalmú helyközi autóbuszjáratok alvállalkozásban történő üzemeltetése.
További információk: Az eljárás mindkét közbeszerzési rész tekintetében eredménytelen lett, ezért a hirdetmény II.2.1., V.1.3, V.1.4., V.1.5., V.1.6, V.2.3 és V.2.4. pontjai nem kerültek kitöltésre. Az ajánlattevők neve, címe (részajánlat-tétel lehetősége esetén részenkénti bontásban): I. rész: nem érkezett ajánlat
II. rész: 1. ajánlattevő: Pannon-Busz-Rent Kft. (7761 Kozármisleny, Nárcisz u. 33.) 2. ajánlattevő: Kontakt-Busz Közlekedési Tanácsadó és Szolgáltató Kft. (2072 Zsámbék, Magyar u. 72.)
Székesfehérvár esetében az adósságállomány 70%-át vállalja át az állam. A város számára ez 9,5 milliárd forintos tőketartozást és 3.1 milliárd forintos kamattartozás átvállalását jelent. Az adósságkonszolidációt követően a tőkeállomány 4 milliárd, a kamattartozás 1.2 milliárd forint lesz a korábbi években felhalmozott 17.8 milliárd helyett.
az ÁSZ legfrissebb összeállításában mutatta be ezen települések eladósodottságát. 2010-ben a városok összes adóssága 345,8 milliárd forintra rúgott.
A legnagyobb tartozással :
- Pécs (37,9 milliárd forint),
- Miskolc (32 milliárd)
- Debrecen (27,5 milliárd) „büszkélkedhet”,
a legkevesebbel :
- Székesfehérvár (13,3 milliárd),
- Tatabánya (13,9 milliárd)
- Szombathely (15,9 milliárd).
A következő két évben Pécsnek 27,2 milliárd forint, 47,7 millió euró és 48,7 millió svájci frank tőketörlesztést és kamatot kell teljesítenie, ami összesen, közel 55 milliárd forintot jelent.