Visszakerülni visszakerült, ma mentem is vele, de ez az árnyalat akkor se tetszik! Már csak GMK-927-et várom, azzal is ellesznek egy darabig, bisztosan ugyanezt a festést fogja kapni. Egyébként máról: LLL-955: Bcs-Gyula-Sarkad-Vésztő HZE-183: 3 EMF-789: 8A IVE-628: 17 GTZ-536: 5 GNX-344: 3 GNX-345: 1 IVE-631: Bcs-Békés-Dévaványa CJD-370: Bcs-Békés-Mezőberény ELE-311: Bcs-Békés-Füzesgyarmat
Nézelődtem a pályaudvaron a múlt héten és láttam a pécsi járat indulását. Eddig nem tudtam, hogy tanszünetben ki viszi Orosházáig, de most már összeállt a kép. Iskolaidőben LLL-952 sofőrje, tanszünetben IEV-491 sofőrje, hétvégén pedig LDF-139 sofőrjei.
Apropó 491... Tanszünetben így egész jó a fordája, iskolaidőben viszont nem tudom milyen. A reggeli kétsopronyi kanyar és a 13:00-ás telekgerendási kanyar között csinál valamit?
Mai utam eredményei, illetve csak a lényegesebbek:
CTJ-915 Szarvas-Dévaványa-Szeghalom-Berettyóújfalu-Debrecen, KKL-984 helyett, ezek szerint megint elvitték Szarvasra a jó kis csabai taris gépet
FLX-729 Gyomaendrőd-Dévaványa-Szeghalom, reggel futottam vele össze a szeghalmi benzinkúton, ahol éppen szomját oltotta a Credo..., ebből most jönne egy felvetés, hogy mi is a helyzet?..., van egy ötletem, amin azon alapul, hogy tanszünet révén kevesebb szeghalmi kocsi tud egy nap bemenni Csabára, így lehet, hogy szükséges egy-egy buszt itt helyben megitatni???..., várom a felvetéseiteket az ügyben
A gyulai kollégák segítségét kérném ismét. A HSX-922 és a HIS-488 valamint a KWX-471 (ex HSX-921) mikor található meg Gyulán az autóbusz állomáson? A 471 nem biztos h gyulai, mert hallottam, hogy tartalékos Mezőkovácsháza fele.
Annak is megvan az oka. Szerintem Te is tudod. LDF-139-nek csak így-úgy összeszedtek egy hétvégi fordát, ami mellesleg elég pocsék. Hajnalban is csinál 17V-t, miután beér Csanádapácáról. Rengeteg rezsijük van szinte minden nap. És teljesen indokolatlan nekik a klímás autó, sokkal jobban elkelne például KBJ-809 helyére, hiszen ők járnak Szegedre is. Bár kitudja meddig... Nem hivatalos infok szerint ősztől beindul egy régi szegedi járat újra, legalábbis gondolkodnak rajta.
Köszönöm, akkor tényleg 17 van. Ne feledkezzünk meg a HIS-488-ról! Ő róla nem esik szó. a HSX-922-től tudomásom szerint megfosztották a 200. és a nagy Rába logót! : (
KWX-467 előző rendszáma HFF-664 volt. Ez pedig C56-os. Milyen listát szeretnél? Van sokfajta lista. Csak hogy ne dolgozz fölöslegesen. Most hirtelen 17 Rábát számoltam a Körösnél.
BOS-579 van igen a HXU helyett már lassan 1,5 hete. Ugyancsak az ELL-369 az LJF helyett. Gondolom amíg műszakin vannak őket lehet majd látni. Egy kis segítség kellene, országos adatbázist hozok létre a Rábákról és nem ismerem a KWX-467 előző rendszámát. Valaki tudja, és összesen 18. Rábáról tudok a Körös Volánnál ez igaz?
Elég régóta van, hogy a helyközi járatok helyi járatot is csinálnak. Iskolaidőben, reggel, ez szükséges. (Hiszen a jelenlegi csabai járműpark létszáma, nem elég erre az időszakra.)
A furcsa például LDF-139 E95-ös szombat 10.00-kor 17V járata.
Képzeljétek mikor suliidőben BHM-141 van a szarvasi szemlés fordán. És ugye most már abba a fordába tartozik a 6:45-ös és 7:05-ös 9-es, illetve a 7:20-as 5K. Na élmény lehet leszállni az Iskolacentrumnál.... :/
Én nem lepődöm meg ezen. Régen is az AGU-943 és az ANV-367 helyizett, akkor anno két piros IK256-os. Az 579-en legalább két működő ajtó van. Sok iskoláskorút láttam leszállni róla a városházánál, valószínűleg az uszodában voltak.
BOS-579 valószínűleg HXU-115 helyett dolgozik. Békés-Békéscsaba-Békés táblával láttam 11-kor a pályaudvaron. Mellesleg dolgozott ő 622 helyett is 8A helyiben a reggeli csúcsban. Képzelheted az milyen élmény volt...
A BOS 579 tetszik. Kinek lehetett ez a korszakalkotó ötlete? De lehet, hogy nem a helyijárat a fő cél, hanem a nyári békési különjáratok. Kevesebb a rezsi a kiállási km-ben. De akkor is, 250-es helyijárat, van HEU-s rába, ami alkalmasabb lenne erre a feladatra. Megint alkotott a csabai garázs.
Ma ELL-372 dolgozott HGR-755 helyett. Valamint ELL-360 visszakerült a fordájára, szépen fel lett újítva. Személy szerint nagyon örülök neki, hogy még marad ezek szerint jó ideig. FLX-727 volt ma a tartalék.
Sajnos ez a helyzet, buszok sok bunkó fiatal által összefirkálva, ha meg a sofőrre támadnak, az meg nem üthet vissza, a végén őt büntetik meg a kisebbség helyett! Igen, jó az elhatározás, szóljunk a sofőrnek, ha valaki rongál, elméletileg pénzbírságot kaphat. Na meg a sofőrtől egy jó nagy adag lelkizést, ami sajnos manapság az egyik fülön be, a másikon ki. Útazónak köszi a teszt linkjét! Ha bekamerázzuk a buszt, akkor jönnek a személyiségi jogokkal, de sokszor azokat se tartják be, tehát miről beszélünk akkor??? Inkább hagyjuk a témát, mert még jobban felmegy a vérnyomásom!