Ja! Klímát bekapcsolva 19-20 fokra állítva is baromi meleget fúj. Ha koppanásig letekerem 18 fokig, csak akkor hidegebb. 20 foktól a felső hőhatárig tekerve semmi különbség nincs a hőfokban. Ha kikapcsolom a klímát akkor sem párásodik jobban, illetve nem viszi le a párát jobban. Ha kapcsolom a klímát a gombjával, valami kattan és indul a motortérben...
Üdv! Egy xsara2 1.6 16V autónk van. Klímával nem volt problémánk ezidáig, de ma (ebben a gyönyörű időben) nem szándékozott levinni a párát semelyik ablakról sem. Próbáltam hideget ill. meleget fújatni nagy erővel fújatni és egyéb, automatára téve is, de gyakorlatilag semmilyen változás nem volt. Pár napja is ilyen idő volt, akkor nem tűnt fel, hogy sz*r lenne. A kormány alatti biztosíték jó.. Próbáltam kissé lehúzott ablakkal teljes gőzön kifújatni a kocsiból a párát (ha volt), de semmi... Tönkremehetett valami?
Honnan "tudja" hogy mikor mely hengerbe kell a szikra? Van jelado valahol? A lendkeréken vagy hol ?
Elnézést a sok kérdésért de nagyon érdekel mert reggelente ha ilyen nedves hideg az idö akkor egy két henger nehezen indul el. Valoszinü gyujtás gondom van a nedvesség végett.
Mi elkezdtük az autó hátulját lebontani, de megakadtunk a tetőkárpitnál, ami ragasztott. Jah igen, a kamera amit vettem, az a rendszámtáblára menne rá "gyárilag", de onnan át kellene húzni a tápot a lámpáig. Ez a része sem sikerült. Nem tudtuk levenni a hátsó ablak melletti műanyag keretet, mert a kalaptartó bütyköt nem tudtuk kivenni, ami viszont állat módjára fogja a szerkezetet. Próbáltuk csavargatni, hátha menetes, de csak elforog, cibálni meg nem mertük.
Nézd meg a 57943. hozzászólásom. Ott van, hogy mit tervezek ebben a hónapban. Nekem vezeték nélküli kamera lesz, és a lámpától kapja a jelet, a legegyszerűbb. Nem tudom, hogy a váltótól, hogyan tudnád, max valami utólag beépített állásjelzővel.
Tolatókamerát szeretnék berakni az autóba, ebayről okosítottam is egy vezeték nélküli szettet majdnem tolatóradar árban. A monitor meghajtásához szükségem volna egy rükverc jelre, ami az utastérből hozzáférhető (nem szeretnék a tolatólámpától előre húzni emiatt egy kábelt, hisz pont ezt akartam elkerülni a vezeték nélküli szettel). Tudtok nekem segíteni benne, hogy honnan tudnék/honnan érdemes ilyen jelet a monitorhoz húzni ?
Akkor a funkciók közt nem lehet bajuszkapcsoló nélkül váltani? Ha csak rádugom a fogyasztást kijelzi? Tudok fogyasztást számolni nem azért olyan fontos ,csak mert felfedeztem a csatlakozót és ha lehet ki szeretném használni.
Írtam, hogy olyan az autóm, mint a tiéd. Csak óra volt benne.
Bontóban vettem kijelzőt, meg keretet, összedugtam és működött. Kivéve a fedkomp funkciót, mert ahhoz másik ablaktörlő kapcsoló kell, + meg kell mondani a BSI-nek, hogy van benne kijelző. De ez is megoldható. Nekem is megvan.
Köszi a gyors választ! Igen xsaraII. Még az lenne a kérdésem, hogy neked fed komp. van benne vagy neked is óra volt és késöbb alakítottad át? Ezek szerint ha szerzek 1 bontottat és rádugom az működni fog ahogy kell?
Ha arról van szó, amire gondolok, akkor a világítás/index kapcsoló hibája miatt kattog az indexrelé. Ha éppen csinálja, akkor próbáld meg az indexkart a tövénél megfogva, kicsit befelé a kormánytengely felé nyomni. Ha abbamarad v. változik a kattogás, akkor az a baja.
Nemreg vettem eszre egy olyan jelenseget hogy mikor elinditom az autot ellkezd kattogni valami a kormanynal,olyan mint mikor indexel az ember csak sokkal gyorsabban kattog.Olyan mikor az egyik index lampam nem mukodne es gyorsan kattog.Van mikor elhalgat de utana ismet kezdi csinalni menet kozben is.Valaki nem tudja hogy milehet a baj?
Van egy Citroen Xsara 1.6 16V-m, amiben a gyári rádió elkezdett szórakozni, ezért a cseréje mellett döntöttem. Ma be is lett szerelve az eszköz, de beleütköztem egy problémába a rádióval kapcsolatban. Ha nincs gyújtásra kapcsolva a rádió egyszerűen kikapcsol magától pár perc elteltével. Ilyenkor minden beállítást elfelejt, az órája is alaphelyzetbe kerül. Találkozott már valaki ilyesmivel nem gyári rádió beszerelése után ?
Üdv! Nemrég vettem 1 xsara 2.0 hdi-t a fűtésszabályzó és az óra ízzói ki voltak égve, sikeressen kicseréltem őket. Az óra izzó cseréjénél észrevettem hogy van 1 nagyobb csatlakozó az óra kábelkötegén. Az lenne a kérdésem, hogy a nagyobb csatlekozó a fedélzeti kijelzőjé lehet vagy csak a gyári fejegységé?
Sziasztok! Segitseget szeretnek kerni. Van egy 1998-as 1.6 benzin citroen xsaram. Uresben leall az auto,illetve neha berangat es nem nagyon megy...voltunk bemeretni,lamba szondat adta ki hibakodnak,de a szerelo azt mondta hogy szerinte nem ez a baj...tanacstalan vagyok,ha valakinek van valami tippe irjon kerem! :) szep estet!
A ventillátor elektronika egy hűtőbordával becsatlakozik a levegőjáratba, és a hűtőborda felveszi a meleg levegő hőmérsékletét és így szabályozza le a ventillátort, ezen a bordán vannak elhelyezve a ventillátor sebesség szabályzó elektronikája
Nekem csak egyszer ment tőgázzal a fűtés, amikor egyszer elromlott. Emlékszem még alig páréves volt. Valami hűtőlamellás alkatrészt mutattak, ami tönkrement. Tökre úgy nézett ki mint a ventilátor elektronikája. Lehet pont az is volt. De annó még nem igazán foglalkoztam az autóval.
Mikor le volt véve a jobb tükör akkor tökéletesen működött a fűtés. Csak villogott talán a külső hőmérséklet értéke a kijelzőn. És valóban a jobb tükörbe van a külső szenzor. Az alján egy kis guga.