Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Béka44 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58028

Ja! Klímát bekapcsolva 19-20 fokra állítva is baromi meleget fúj. Ha koppanásig letekerem 18 fokig, csak akkor hidegebb. 20 foktól a felső hőhatárig tekerve semmi különbség nincs a hőfokban. Ha kikapcsolom a klímát akkor sem párásodik jobban, illetve nem viszi le a párát jobban. Ha kapcsolom a klímát a gombjával, valami kattan és indul a motortérben...

 

Béka44 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58027

Üdv! Egy xsara2 1.6 16V autónk van. Klímával nem volt problémánk ezidáig, de ma (ebben a gyönyörű időben) nem szándékozott levinni a párát semelyik ablakról sem. Próbáltam hideget ill. meleget fújatni nagy erővel fújatni és egyéb, automatára téve is, de gyakorlatilag semmilyen változás nem volt. Pár napja is ilyen idő volt, akkor nem tűnt fel, hogy sz*r lenne. A kormány alatti biztosíték jó.. Próbáltam kissé lehúzott ablakkal teljes gőzön kifújatni a kocsiból a párát (ha volt), de semmi... Tönkremehetett valami?

BXtwelve Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58026

Igen.

 

 

Előzmény: RGerg (58024)
baka38 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58025

Ezek nem csak a trafok és a gyertyák?

Honnan "tudja" hogy mikor mely hengerbe kell a szikra? Van jelado valahol? A lendkeréken vagy hol ?

Elnézést a sok kérdésért de nagyon érdekel mert reggelente ha ilyen nedves hideg az idö akkor egy két henger nehezen indul el. Valoszinü gyujtás gondom van a nedvesség végett.

Előzmény: francecoupe (58022)
RGerg Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58024

Köszi! Az se rossz, de ha a kijelzőnek van csatlakozója akkor a bajuszkapcsolónak is?

Előzmény: BXtwelve (58015)
BXtwelve Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58023

kalaptartó bütyköt nem tudtuk kivenni

 

Tipliszerű képződmény. A közepét kell betolni egy tüskével (kihúzni lenne az igazi, de azt nem nagyon lehet).

Előzmény: paragraf85 (58018)
francecoupe Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58022

Ez:

 

Előzmény: baka38 (58020)
zimurgy Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58021

A tolatókamera-témához:

A 220-as számú barna színű vezetéket keresném meg (Xsara1-nél), ez megy az utastéren át hátra a tolatólámpákhoz.

Valószínűleg valamelyik küszöb melletti kötegben van elvezetve.

Előzmény: paragraf85 (58016)
baka38 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58020

Sziasztok Urak !

Segitsetek ! Miért nem találom az 1.4 -es benzinesemnek a gyujtáselosztoját ? Mi van helyette ?

Segitségetek elöre is köszönöm !

toji76 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58019

Én levenném a váltóról a tolató lámpa kapcsolójáról a jelet

Előzmény: Törölt nick (58017)
paragraf85 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58018

Mi elkezdtük az autó hátulját lebontani, de megakadtunk a tetőkárpitnál, ami ragasztott. Jah igen, a kamera amit vettem, az a rendszámtáblára menne rá "gyárilag", de onnan át kellene húzni a tápot a lámpáig. Ez a része sem sikerült. Nem tudtuk levenni a hátsó ablak melletti műanyag keretet, mert a kalaptartó bütyköt nem tudtuk kivenni, ami viszont állat módjára fogja a szerkezetet. Próbáltuk csavargatni, hátha menetes, de csak elforog, cibálni meg nem mertük.

Előzmény: Törölt nick (58017)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58017

Nézd meg a 57943. hozzászólásom. Ott van, hogy mit tervezek ebben a hónapban. Nekem vezeték nélküli kamera lesz, és a lámpától kapja a jelet, a legegyszerűbb. Nem tudom, hogy a váltótól, hogyan tudnád, max valami utólag beépített állásjelzővel.

Előzmény: paragraf85 (58016)
paragraf85 Creative Commons License 2014.12.02 0 0 58016

Sziasztok!

 

Tolatókamerát szeretnék berakni az autóba, ebayről okosítottam is egy vezeték nélküli szettet majdnem tolatóradar árban. A monitor meghajtásához szükségem volna egy rükverc jelre, ami az utastérből hozzáférhető (nem szeretnék a tolatólámpától előre húzni emiatt egy kábelt, hisz pont ezt akartam elkerülni a vezeték nélküli szettel). Tudtok nekem segíteni benne, hogy honnan tudnék/honnan érdemes ilyen jelet a monitorhoz húzni ?

BXtwelve Creative Commons License 2014.12.01 0 0 58015

Jól látod, nem tudsz váltani, és nem mutatja a fogyasztást.

Viszont mutatja a hőmérsékletet, a nyitott ajtókat, és üzeneteket ad.

Előzmény: RGerg (58014)
RGerg Creative Commons License 2014.12.01 0 0 58014

Akkor a funkciók közt nem lehet bajuszkapcsoló nélkül váltani? Ha csak rádugom a fogyasztást kijelzi? Tudok fogyasztást számolni nem azért olyan fontos ,csak mert felfedeztem a csatlakozót és ha lehet ki szeretném használni.

Előzmény: BXtwelve (58013)
BXtwelve Creative Commons License 2014.12.01 0 0 58013

Írtam, hogy olyan az autóm, mint a tiéd. Csak óra volt benne.

Bontóban vettem kijelzőt, meg keretet, összedugtam és működött. Kivéve a fedkomp funkciót, mert ahhoz másik ablaktörlő kapcsoló kell, + meg kell mondani a BSI-nek, hogy van benne kijelző. De ez is megoldható. Nekem is megvan.

Előzmény: RGerg (58012)
RGerg Creative Commons License 2014.12.01 0 0 58012

Köszi a gyors választ! Igen xsaraII. Még az lenne a kérdésem, hogy neked fed komp. van benne vagy neked is óra volt és késöbb alakítottad át? Ezek szerint ha szerzek 1 bontottat és rádugom az működni fog ahogy kell?

Előzmény: BXtwelve (58004)
Vaze29 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 58011

Koszonom a gyors valaszt,kifogom probalni.

Előzmény: FeZ_ (58010)
FeZ_ Creative Commons License 2014.12.01 0 0 58010

Ha arról van szó, amire gondolok, akkor a világítás/index kapcsoló hibája miatt kattog az indexrelé. Ha éppen csinálja, akkor próbáld meg az indexkart a tövénél megfogva, kicsit befelé a kormánytengely felé nyomni. Ha abbamarad v. változik a kattogás, akkor az a baja.

 

FeZ

 

Előzmény: Vaze29 (58009)
Vaze29 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 58009

Sziasztok!

Nemreg vettem eszre egy olyan jelenseget hogy mikor elinditom az autot ellkezd kattogni valami a kormanynal,olyan mint mikor indexel az ember csak sokkal gyorsabban kattog.Olyan mikor az egyik index lampam nem mukodne es gyorsan kattog.Van mikor elhalgat de utana ismet kezdi csinalni menet kozben is.Valaki nem tudja hogy milehet a baj?

99-es Xsara Diesel

Valaszokat elore is Koszonom!

paragraf85 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 58008

Köszönöm a válaszokat. Így van min elindulom.

rudiapus Creative Commons License 2014.12.01 0 0 58007

Ha jól rémlik a pirosat kell felcserélni a citromsárgával az ISO tápcsatin, bár gyanús, hogy más is el van kötve.

Előzmény: paragraf85 (58005)
Adammer Creative Commons License 2014.11.30 0 0 58006

Máshol van a csatlakozón a folyamatos 12V ami a memória megőrzéséhez kell.

Át kell kötni a csatlakozóban egy kábelt.

Pontosan most nem tudom melyiket hova.

De annak idején én is a neten megtaláltam és simán át lehet állítani.

Előzmény: paragraf85 (58005)
paragraf85 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 58005

Sziasztok!

 

Van egy Citroen Xsara 1.6 16V-m, amiben a gyári rádió elkezdett szórakozni, ezért a cseréje mellett döntöttem. Ma be is lett szerelve az eszköz, de beleütköztem egy problémába a rádióval kapcsolatban. Ha nincs gyújtásra kapcsolva a rádió egyszerűen kikapcsol magától pár perc elteltével. Ilyenkor minden beállítást elfelejt, az órája is alaphelyzetbe kerül. Találkozott már valaki ilyesmivel  nem gyári rádió beszerelése után ?

BXtwelve Creative Commons License 2014.11.30 0 0 58004

Szia!

 

Ha jól értelmezem, neked csak óra van benne. Xsara 2-es?

Ha igen, akkor olyan kivitel mint az enyém.

Ekkor a válasz igen, a fedkomp csatlakozója fityeg ott. :-)

 

Előzmény: RGerg (58003)
RGerg Creative Commons License 2014.11.30 0 0 58003

Üdv! Nemrég vettem 1 xsara 2.0 hdi-t a fűtésszabályzó és az óra ízzói ki voltak égve, sikeressen kicseréltem őket. Az óra izzó cseréjénél észrevettem hogy van 1 nagyobb csatlakozó az óra kábelkötegén. Az lenne a kérdésem, hogy a nagyobb csatlekozó a fedélzeti kijelzőjé lehet vagy csak a gyári fejegységé?

Petra001 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 58002

Sziasztok! Segitseget szeretnek kerni. Van egy 1998-as 1.6 benzin citroen xsaram. Uresben leall az auto,illetve neha berangat es nem nagyon megy...voltunk bemeretni,lamba szondat adta ki hibakodnak,de a szerelo azt mondta hogy szerinte nem ez a baj...tanacstalan vagyok,ha valakinek van valami tippe irjon kerem! :) szep estet!

toji76 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 58001

A ventillátor elektronika egy hűtőbordával becsatlakozik a levegőjáratba, és a hűtőborda felveszi a meleg levegő hőmérsékletét és így szabályozza le a ventillátort, ezen a bordán vannak elhelyezve a ventillátor sebesség szabályzó elektronikája

Előzmény: Gyurma85 (58000)
Gyurma85 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 58000

Nekem csak egyszer ment tőgázzal a fűtés, amikor egyszer elromlott. Emlékszem még alig páréves volt. Valami hűtőlamellás alkatrészt mutattak, ami tönkrement. Tökre úgy nézett ki mint a ventilátor elektronikája.  Lehet pont az is volt. De annó még nem igazán foglalkoztam az autóval.

Mikor le volt véve a jobb tükör akkor tökéletesen működött a fűtés. Csak villogott talán a külső hőmérséklet értéke a kijelzőn. És valóban a jobb tükörbe van a külső szenzor. Az alján egy kis guga.

Előzmény: toji76 (57991)
xsara-2 Creative Commons License 2014.11.30 0 0 57999

Találkozott már valaki ezzel a hibával a LEXIA-ban:

 

Folyamatos hiba

A jármű hosszirányú gyorsulásának a kapott érték

nem megfelelő.

 

Folyamatos hiba

Üzemanyagbefecskendezés (Dúsításszabályozás)Felső véghelyzet.

 

Mit jelezhetnek ezek a hibák?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!