Keresés

Részletes keresés

pannonbetyár Creative Commons License 2005.01.08 0 0 77

Évekkel ezelőtt bementem egy utazási irodába, megkérdeztem, ki a tulajdonos, mondtak egy semmitmondó nevet és mutattak egy hatalmas fotót a falon: a tulaj kezet fog az akkori köztársasági elnökkel, a mi Árpi bácsinkkal.

Ennek ellenére valami nem tetszett és nem is hozzájuk fizettem be.

Ez az iroda viszont néhány hónap múlva becsődölt, Árpi bácsi ellenére is.

A nevükre nem emlékszem, az Orczy út elején voltak, a Május1 ruhagyár épületében.

Előzmény: Maldivfun (76)
Maldivfun Creative Commons License 2005.01.08 0 0 76
Én csak azt tanácsolom olyan irodával érdemes utazni ahova bemész és megkérdezed ki a tulajdonos meg tudják mondani, azonkivül ha még bent is van és ráadásul esetleg még ő is foglalkozik az utasokkal akkor biztos lehetsz benne ha baj van segiteni fog és inkább az emberi oldalát nézi a dolgoknak mint az üzletit mert ő az utasokból él. Az alkalmazottak nem, ők fizetésből.

Előzmény: garamka (75)
garamka Creative Commons License 2005.01.07 0 0 75

Szia,

 

A nyugati irodak par eve hasonlo helyzetbe kerultek, nem tudom, hogy milyen desztinacioval kapcsoltban. Ok is eloszor "beprobalkoztak", de miutan tomeges fellepes tortent, azaz az emberek osszefogtak es kialltak az igazukert, egybol elkezdtek fizetni. Akkor tortent egy nagy modositas az utazasi feltetelukben erre vonatkozolag es azota ez nem kerdes, mint most sem.

Ami az itthoni allapotot illeti, az emberek felnek, mert meg mindig bennuk van a "hivatali" szindroma, ami nem mas, hogy nem mernek vitatkozni, ellenkezni az utazasi irodaval, mert az egy "nagy", "hatalmas" szervezet, hivatal, ok meg a kicsi dolgozo hangyak a homokban. Ha nem allunk ki az igazunkert, akkor mindig be fognak csapni.

Akarmennyit papolnak az irodak, jobban tennek ha az ugyvedi koltseguket, inkabb az utasokra forditanak. Mert amit most csinalnak azzal csak lejaratjak magukat. En szivesen mennek a jovoben olyan utazasi irodaval, mely visszateriti a penzem (lehet, hogy ez szamukra veszteseg), mert mielott egy szerzodes alairasaig eljut az ember, elotte egyfajta bizalomnak ki kell alakulnia. Hogy alakuljon ki barmifele bizalom abban az esetben, ha ilyenek tortennek?

 

Ket unnep kozott tortent meg velunk:

Fucsba ment a Sri-Lanka, Maldiv naszut, ezert uj celpontot neztunk magunknak (masik alternativa Mexiko). Munka utan mentunk volna megnezni, hogy milyen repjegyet tudnank venni,  Aeroviva 3 pereccel a zaras utan (roviditett nyitvatartas), ajto mar zarva, hogy meg veletlenul se tudj bemenni, bent egy csomo utas. Egy utas kifele, a recepcios csajszi szinte repul a bentrol nyilo ajto fel, utunkat allva, hogy mi a f***szt akarunk ilyenkor, egesz nap nem lehetett oket utolerni telefonon, sajna csak most tudtunk jonni, bla, bla. Erre o flegman, hogy majd holnap. OK. Mondom. Haljatok ehen. Ha meg olcsobb is nem itt vesszuk meg. Felre ne ertsetek, nem az volt a problemam, hogy zaras utan nem fogadtak, hanem az ahogy a csajszikam viselkedett, emberibben is meg lehet mondani, hogy sajna zarva vagyunk.

Kov. allomas Vista (meg aznap), meg kb 10 perc a nyitvatartasbol, kb. 15 percet rahuzott a kiscsaj, latszott rajta, hogy nem igazan van erte oda, de ez betudahto a faratsagnak is. Sikerult befoglalni a jegyet, hetfon kifizettuk. Aeroviva meg majd holnap...

 

 

Előzmény: pannonbetyár (74)
pannonbetyár Creative Commons License 2005.01.07 0 0 74

Ahogy a Külügyminisztérium közleménye nem érint semmilyen magánszerződést, úgy a Magyar Rádió műsorai sem számítanak jogforrásnak, de érdemes lenne MOST hallgatni a Kossuth Rádió Napközben c. műsorát.

Fogyasztóvédelmi főember, ügyvéd, jogtanácsos és minisztériumi tanácsos nyilatkozik és nagyjából ugyanazt mondja, ami eddig én itt leírtam, de ami szomorú, a riport a berlini tudósító jelentésével kezdődött, amiből az derül ki: Németországban nem akarják megetetni a póruljárt utasokat, mint itt nálunk.

 

A lényeg:

1. a vis maior miatt bárki kötbér nélkül visszaléphet, az utolsó fillérig visszajár neki minden

2. az irodának vissza kell fizetnie az összes igénybe nem vett szolgáltatás díját, tehát akit két nap után kimentettek az övezetből, annak értékarányos visszatérítés jár.

 

Ennyi és nem több.

Maldivfun Creative Commons License 2005.01.06 0 0 73
Én is tudom hogy mindent megtettek mert ott voltam és nem is vagyok türelmetlen megvárok mindent nyaralni ugyis csak ez végén tudunk ujra menni az iskolai szünet miatt addig csak rendeződik az ügyünk. A TUI val kapcsolatban én voltam az irodában a mi ismerősünkkel amikor visszaadták a pénzt. Mert nekünk volt kellemetlen ugyanis mi beszéltük rá őket hogy jöjjenek utánunk egy hét múlva és szerencsére vagy nem a Neckermannal már nem volt hely ezért fizettek a TUI nál ugyanis közös gépet  foglal a két cég és hogy mennyi utasa van a TUI nak nem tudom de Maldivon magyar nyelvű kihelyezett idegenvezetője van aki sokat segitett nekünk is .

Előzmény: Attika1 (72)
Attika1 Creative Commons License 2005.01.06 0 0 72

Itt dolgozok tehát lojális vagyok.  Nem a turisztikai részlegen dolgozok hanem az adminisztráció részében, hogy az igazat megmondjam a turisztikához nem is értek annyira.  Ennek ellenére tudom, hogy a cégnél akik ezzel foglalkoznak mindent megtettek az utasok érdekében.

 

Ami a te ügyedet illeti neked tökéletesen igazad van.  Én biztos vagyok benne, hogy ezt mi is el fogjuk ismerni csak ugye egyenlőre a már befoglalt de lemondott utasokra koncentráltunk mert az volt a nagyobb volumen.  Ennek ellenére elismerem, hogy ez nem helyes de hát ugye az a fránya emberi kapacitás.  Neked is azt tudom csak mondani mint coxi-nak, hogy igazad van és állj is ki az igazadést. 

 

Amit valaki a TUI-ról mondott, az nagyon meglepett de természetesen elhiszem.  Ez csak azt bizonyítja, hogy nem lehet nekik valami sok utuk befoglalva és ezért nincsen túl nagy veszteségük.  Más magyarázata nincsen. 

 

Szóval akkor ezzel zárom a hozzászólásaim szép hosszú sorát.

Előzmény: Maldivfun (71)
Maldivfun Creative Commons License 2005.01.06 0 0 71

A leirtakkal kapcsolatban csak annyit szeretnék irni hogy a Neckermannak nem a szállodákkal kell egyezkednie a maldiv szigeteken, hanem a partnerével aki nekünk sem tudott adni másik szigetet. Nem vitatkozásképp de aTUI visszafizet mindent  kézpénzben nem utalványban és nem von le semmilyen százalékot az mellett hogy az utas természetesen átfoglalhat máshova is.

De nagyon kiváncsi lennék hogy te ki vagy a Neckermannál hogy ennyire sziveden viseled az iroda dolgait ennyire lojális vagy a munkaadóddal szemben vagy csak idegesitenek azok a beirások amik itt születnek. Kiváncsi lennék az én tegnap esti hozzászólásomban leirtakhoz - mi a véleményed - ha még egy utolsót válaszolnál. Köszi

Előzmény: Attika1 (69)
cyprus_people Creative Commons License 2005.01.06 0 0 70
Feketelista ide, feketelista oda, megtudnaa valaki mondani, hogy mikor eerkezik a Travel Service menetrenden kivueli jaarata Goaarool Dubaiba ma? Ueluenk a boeroendjeinken...
Attika1 Creative Commons License 2005.01.06 0 0 69

coxi ebben az esetben neked van igazad és igenis álljál ki érte.  Ebben tökéletesen egyet értek veled, nekünk itt azt mondta az ottani Thomas Cook ember, hogy mindenki aki maradni akart maradhatott.

 

Amúgy pedig következőképpen áll a helyzet.  Az jogászaink állásfoglalása szerint a következőket fogjuk csinálni:

  1. Tehát a befizetett díjjal megegyező összegű névre szóló utazási utalványt adunk amit bármikor, bárhová felhasználhat az utas.  Ebben az esetben bármilyen költségünk is volt azt lenyeljük.
  2. A másik lehetőség, hogy megvárjuk míg bejön az összes költségünk, (ez hosszabb idő a térségben uralkodó állapotok miatt), majd azt levonva, a maradék díjjat visszautaljuk.
  3. A harmadik lehetőség, pedig, hogy nem várunk hanem megegyezünk és 85%-át a befizetett díjnak a megegyezés után 15 nappal visszautaljuk.

 

Ezek a lehetőségek szerintem teljesen fair ajánlatok és nem mellékesen minden jogi kötelességünknek is eleget teszünk velük.  Persze tudom, hogy mindjárt megjelenik valami "véresszájú" nagyokos aki meg fogja mondani, hogy

 

1. én hazudok meg maszatolok

2. én nem vagyok intellinges (ezt még alá is írhatom ha ettől jobban érzi magát)

3. valamiben nem felel meg ez az ajánlat neki

 

Ennek ellenére elmondható, hogy jó néhány jogász dolgozott ezen az elmúlt pár napban, hogy biztos megfeleljen mind az utazási szerződésben mind a PTK-ban leírtaknak. 

 

Tudom, hogy ez csak a megszüntetett járatokra igaz és coxi-ra pl. nem.  Nagyon sajnálom ami vele történt és igenis az elmondottak alapján jogos amit kérnek (főleg szilveszteri vacsi stb. stb.)  Sajnos a Maldívon nagyon nehéz most az érintett szállodákkal beszélni, már csak azért is mert pl. 3 érintett szállodában meghalt a tulajdonos/vezető is :-(.  Tudom, hogy sokat vitáztam itt bizonyos emberekkel ha megbántottam őket akkor bocsánat, csak idegesített, hogy mikor mi mindent amit tudunk megteszünk, szerintem Magyarországon mi adtuk a legjobb lehetőségeket a lemondott utak utasainak és akkor mi vagyunk a szemét, megbízhatatlan, átverős cég.  Ez egyszerűen nem igaz.  Az utasaink nagy része most is elégedetten távozott, természetesen van aki nem, de úgy gondolom, hogy egy ilyen esetben ez elkerülhetetlen. 

 

Mellesleg pedig igenis "véresszájú" emberrel vitatkoztam, mert vagy a gyülölettől vagy egyébtől elvakultan még akkor sem volt hajlandó legalább részben igazat adni amikor pedig az volt a személyeskedésekről nem is beszélve.  Ezennel lezártam a topic-hoz való hozzászólásaimat, tényleg nem tudjuk egymást meggyőzni és nincsen értelme folytatni. 

 

További jó napot mindenkinek,

 

Attila

 

U.I.: coxi te pedig szerintem a központot hívd és velük vitatkozzál ne pedig az utazási irodával ahol foglaltad az utat.

Maldivfun Creative Commons License 2005.01.05 0 0 68
Ok rendben várjuk meg a 30 napot az én jegyzőkönyvem, is elment már hét elején én azért még bizom abban hogy a Neckermann nem engedheti meg magának hogy igy járjon el. Ti melyik szigetre mentetek volna?

Előzmény: coxi (67)
coxi Creative Commons License 2005.01.05 0 0 67

Szia Maldívfun

 

Mi is dec.25.-én mentünk, nekem az irodába azt mondták, hogy az összes "ránk" költött költségek levonása után a megmaradt pénzt osztják szét az utasok között amit én sajnos nem tudok elfogadni, így szívesen tásulok az ügyvédem azt mondta, hogy várjuk meg a hivatalos levelet amit 30 napon belül kell elküldeniük 

Előzmény: Maldivfun (65)
Maldivfun Creative Commons License 2005.01.05 0 0 66

Kedves Attika 1

A 18 hozzászólásoddal kapcsolatban csak egy kérdésem lenne. Az számomra is természetes hogy a repülőutat amit igénybe vettünk nem kapjuk vissza a neckermantól igaz a hazautat nem arra az időpontra terveztük de ezt hivják ugye vis maiornak, de azt a szolgáltatást például a transzfert elmaradt szállást és pl szilveszteri vacsorát amit nem vettünk igénybe miért nem kapjuk vissza. Azt is elhiszem hogy a pénzt már előre át kellett utalnia a Neckermannak, de azt ne mond nekem hogy a kinti partnerétől nem fogja visszakapni a pénzt? Ezzel összefüggésben van a következő felvetés :Mert ha nem kapná vissza akkor hogy lehet átfoglalni más utakra, vagy a neckermann annyira jótékony hogy az utas befizetett a maldiv szigetekre oda most nem tud elmenni a pénzt nem kapja vissza de átfoglalhat pl Kubába ott a neckermann ujra kifizeti a szállás árát és mindenki milyen jól járt van egy szállás fizetve a maldiv szigeteken és egy kubában vagy hogy is van ez? Én csak megpróbálok józan paraszti ésszel gondolkodni  vagy van a fentiekre valamilyen magyarázat amit nem tudunk, és nem értem az irodákat a TUI miért tud mindent visszafizetni azoknak akik nem akarnak más helyre utazni vagy neki jobbak a partnerkapcsolatai vagy esetleg nekik nem kellett előre fizetni. Avass be a neckermann üzleti titkaiba !

Előzmény: Attika1 (18)
Maldivfun Creative Commons License 2005.01.05 0 0 65

Szia Coxi,

 

Ti is az első Malév charterrel mentetek dec.25 oda? A neckermann már biztosra mondta hogy nem fizet vissza semmit vagy csak még időt kért. Mert mi is igy jártunk 4 napot töltöttünk Maldivon a két hét helyett de nekünk még nem mondták egyértelműen hogy nem kapunk vissza semmit. Ha tényleg igy lesz és nem kapunk vissza semmit akkor mi perelni fogunk, fogjunk össze. / 2,5 millió forintról van szó a mi esetünkben. /

Előzmény: coxi (14)
coxi Creative Commons License 2005.01.05 0 0 64
Attika1  nem egészen úgy volt ahogy gondolod, mi maradni szerettünk volna kértük a kinti neckermann képviselőt, hogy keressen egy másik helyet, de ő ezt mereven elutasította, így nem volt más választásunk csak a saját költségünkön maradhattunk volna, ja és mielőtt azt mondanád nem volt hely ez sem igaz mert a velünk együtt utazó 6 másik emberkének egy másik utazási iroda simán talált helyet, sőt mi is mehettünk volna ide , de a neckermann erre sem volt hajlandó, a necermann mennyit segély küldött ?
_Napster Creative Commons License 2005.01.05 0 0 63
Sziasztok!

Szerintem kezd lassan nevetségessé válni ez a szópárbaj. Talán le lehetne zárni a témát, hiszen mindkét félnek igaza van valamilyen szinten. De most nem a kommersz oldalát kell nézni, hanem azt, hogy a világ talán egyik legnagyobb környezeti katasztrófáján vagyunk túl. Emberek ezrei fedél nélkül maradtak, bizonyos magyar csoportok meg azon síránkoznak, hogy tönkremegy a nyaralásuk (nem volt élőzenés szilvesztere stb). Még ha tönkre is menne, de nem megy, hiszen a nevesebb irodák megpróbálnak a lehető legkedvezőbb feltételekkel és ajánlatokkal helytállni. A bizonyos "fekete listán" szerintem két iroda jogtalanul került fel, hiszen ezen irodák közleménye szerint az utasokat mindenben kárpótolják. A Best biztosít csereutat vagy visszafizeti a részvételi díjat. Én többször utaztam eddig a Besttel, és mindig azt teljesítették amire szerződtek, néha egy kicsit többet is. Mi kell még? A Maldívra nem fog utaztatni az ne is várják el, szeritem bölcsen tették, hogy felfüggesztették a phuketi és a male-i járatot is.
cyprus_people Creative Commons License 2005.01.05 0 0 62
Amikor tankoljaak a geepet, KI KELL SZAALNI! A toebbi feelrevezetoe duma...
Előzmény: garamka (49)
pannonbetyár Creative Commons License 2005.01.05 0 0 61

Ha neked az ebben a topikban az utazási irodák szerződésszegésének taglalása "véresszájú emberek szidalma" akkor innentől nincs miről beszélnünk.

Megjegyzem, eddig sem nagyon volt.

Előzmény: Attika1 (56)
pannonbetyár Creative Commons License 2005.01.05 0 0 60

Tévedés!

Az a bizonyos "ellenem folytatott küzdelem": semmi

Azon kívül, hogy mégjobban lejáratja a Neckermannt - ha egyáltalán tényleg ott dolgozik - nem ér el semmit az összevissza hablatyolással.

Arról nem beszélve, hogy nem velem vitázik, hanem a saját szerződésükkel, a tényekkel és az üzleti etikával.

Szomorú időszaka ez az idegenforgalmászoknak és nem csak anyagilag.

Jó döntésnek tartom, amit a nemvitázásról írtál.

Előzmény: ember2004 (59)
ember2004 Creative Commons License 2005.01.05 0 0 59

Szia Attika

lelekben veled vagyok nem semmi a kuzdelem amit pannonbetyarral folytatsz!

de szerintem suket fulekre talal amit irsz!

velem is ez tortent egy masik topikban...

nem is fogok vitazni senkivel ugy dontottem!

udv

egy masik idegenforgalmasz....

Előzmény: Attika1 (56)
nzperxx Creative Commons License 2005.01.05 0 0 58

Beszéltem az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesülettel az Aeroviva pénzvisszafizetés megtagadás ügyben! A hölgy nagyon kézséges volt és jelezte, hogy amennyiben jelzés érkezik hozzájuk, hogy az utasok kollektíven szeretnének fellépni az utazási irodával szemben, akkor ehhez felajánlják a honlapukat az esetleges közlemény publikálása végett!

 

A honlap címe: www.ofe.hu

 

Érdemes lenne kezdeményezni együttesen a jogi lépéseket!

BÉva Creative Commons License 2005.01.05 0 0 57
Szia, egy kicsit megrémített amit a Travel S-ről írtál, írtak. Mi tavaly utaztunk velük Thaiföldre (most is velük fogunk). Pontosan indultunk, a személyzet kedves volt, 2 filmet is vetítettek a gépen, az étel is jó volt és egyszer szálltunk le "pihenni". De most hogy gondolkodom a visszaút nem volt ily egyszerű. Telefonon riasztottak, hogy legyünk a reptéren 9 helyett 5 órára. Persze hogy 9-kor indultunk. Persze ez lehet nem a TS és/vagy az utazási iroda (aeroviva) hibája. Szóval eddig nekünk egyikkel sem volt problémánk és remélem ezután sem lesz, jan 23-án indulunk velük.
Előzmény: pannonbetyár (46)
Attika1 Creative Commons License 2005.01.05 0 0 56

A külügyminisztériumnak kötelessége állásfoglalást kiadni ilyen esetekben, hiszen azért fizetjük őket.  Nekünk mint utazásszervezőnek nem kötelességünk figyelembe venni ezt, (sokan nem is tették meg), de mondjuk nem szeretnénk veszélybe küldeni az utasokat elsősorban az ő érdekük miatt. 

 

:-) = nevetek az egész szitun.  Véresszájú emberek szidják a munkaadómat nézőpontom szerint különösebb ok nélkül. 

 

Ja és kíváncsi lennék te, hogy számolod a piaci árat ami a NUR árai alatt vannak 20-30%-kal.  Tényleg kíváncsi vagyok rá mert ezzel megint csak nagyon nem értek egyet.  Ha azt mondod, hogy a piacon aktuális legolcsóbb ajánlat felett 20-30%-al, azt már bizonyos esetekben el tudom fogadni, de amit írtál az szimplán nem igaz...

 

Ja és :-))))

Előzmény: pannonbetyár (55)
pannonbetyár Creative Commons License 2005.01.05 0 0 55

no ezt most vettem észre:

 

 

a külügyminisztérium állásfoglalása szerint a NUR az utas érdekkörében felmerült okból mondta le a gépeket :-)

 

1. A külügyminisztériumnak sem hatásköre, sem illetékessége nincs arra, hogy egy magánszerződést értelmezzen.

 

2. A mondat végén látható szmájlira kérdezem: Attika mi a fenének örülsz?

 

Kezdem azt gondolni, hogy te nem is a NUR dolgozója vagy, hanem csak le akarod járatni ezt az amúgyis problémás utazási irodát.

Előzmény: Attika1 (51)
pannonbetyár Creative Commons License 2005.01.05 0 0 54

Hadd védjem meg a Tensit: ha megrendelek egy hirdetést és valami miatt az okafogyottá válik, a bevételéhez ragaszkodó tévécsatorna, újság, rádióállomás, stb. ugyanúgy nem enged visszalépést, mint ahogy egyes utazási irodák sem.

Gondolom lemondták volna ők a hirdetésüket ezerrel, csak nem lehetett.

Előzmény: manó5 (4)
pannonbetyár Creative Commons License 2005.01.05 0 0 53

a feketelista pillanatnyilag

 

utazási irodák

1. Aeroviva

2. Neckermann

3. Best Reisen

 

 

légitársaságok

1. Travel Service

2. Olympic Airways

pannonbetyár Creative Commons License 2005.01.05 0 0 52

Másodszor kérlek, hogy ne beszélj mellé és ne maszatolj!

Egyáltalán semmi gyűlölet nincs bennem sem a Neckermann, sem más utazási iroda iránt ami elvakítana, ha akarod, akkor szótagolva is megismételem:

 

Engem kizárólag az érdekel, hogy betartja-e a NUR a szerződést, és az utolsó fillérig visszafizeti-e azok pénzét, akik nem akarnak válságövezetben nyaralni.

 

 

A NUR formaszerődés 5.2 pontja egyértelmű, nem tudom,  miért kellene egyezkedni, meg pereskedni. Talán hogy a részvényeseknek meglegyen a nyeresége azok kárára, akik egy éven keresztül spóroltak egy külföldi útra és azért választották a Neckermannt, mert egy ilyen überfasza cég csak nem veri át őket?

 

Ha igazat mondanál, akkor nem írnának úton-útfélen a Neckermann cigánykodásáról és te sem magyarázkodnál itt, mert nem volna mit.

Talán azért jár rá jobban a rúd a NUR-ra, mert az átlagember egy kukatárolóban üzemelő Kótyonfitty Reisentől nem is vár más hozzáállást, de az önmagát a legtőkeerősebbnek hirdető és a piaci átlagnál 20-30%-kal magasabb áron dolgozó csapattól - azt hiszem - joggal.

 

 

 

Előzmény: Attika1 (50)
Attika1 Creative Commons License 2005.01.05 0 0 51

Hello!

 

Nos a külügyminisztérium állásfoglalása szerint a NUR az utas érdekkörében felmerült okból mondta le a gépeket :-).  Ennek ellenére felajánlja a helyettesítő szolgáltatást és próbálja a legoptimálisabb megoldást biztosítani....

 

Persze hülyék vagyunk, hiszen másik inkább kiküldik az utast a katasztrófaterületre.  Végül is nekik van igazuk, őket nem szidjátok....

Előzmény: takacsi (42)
Attika1 Creative Commons License 2005.01.05 0 0 50

Inteligenciakérdés :-) na ezt jól megkaptam.  Nem igazán tudok Magyarul, mert a teljes gyerekkoromat külföldön töltöttem erre nem vagyok intelligens :-).  Szóval annyira elvakít a gyülölet a munkaadóm iránt, hogy már személyeskedsz is.  Na mindegy...

 

Amúgy pedig szerintem nem hazudtam hanem végig azt mondtam amit most is tudok mondani.  Természeti katasztrófa, a külügy ajánlására nem utaztatunk a térségbe és próbálunk mindenkinek kielégítő megoldást találni.  Ha ezt nem sikerül akkor vagy megegyezünk vagy pereskedünk és ha az ügyfélnek van igaza akkor megkapja a jogos jussát.  Nem csapunk be senkit csak van egy határozott álláspontunk és kitartunk mellette. 

 

Ennek ellenére érdekesnek tartom továbbra is, hogy a Neckermann-t szidja itt mindenki, holott ma Magyarországon minden utazási iroda ezt csinálja mint mi.  Tehát ha mi "szarok" vagyunk akkor mindenki más is az, tehát talán a turisztikai iparágat kéne szidni. 

 

Azt meg nem is várom, hogy a dolgozók kínjai érdekeljenek csak próbáltam rávilágítani, hogy nem mi döntünk a cég alapelveiről.  Mi több még csak nem is Magyarországon döntenek. 

 

Amint pedig mondtam, a NUR be fogja tartani a szerződést hiszen muszáj neki.  Ez eddig is így volt meg ezután is így lesz. 

 

Ja bocsi, jó reggelt,

 

Attila

Előzmény: pannonbetyár (45)
garamka Creative Commons License 2005.01.04 0 0 49

na meg lefekves elott...

 

Ezzel sok problemam volt. Szinte minden utazasi iroda ra akart beszelni a charterre. De en egy kekeckedo alak vagyok es mondtam, hogy NEM! Mindegyik mondta, hogy az ocso (csak igy 'l' nelkul). De akkor sem, mert kenyelmetlen.

 

Ezert valasztottunk menetrendszerinti gepet. Europan belul jo a 737-es de tavolabb mar nem. 10-12 orat egy kis kenyelemben szerettuk volna vegigutazni, tudniillik (a nap felfedezese :>) nem lehet kiszalni egy kis friss levegot szivni, nyujtozni.

 

udv

z

 

u.i. lasd elozo.

Előzmény: pannonbetyár (46)
garamka Creative Commons License 2005.01.04 0 0 48

A többi topikban olvasottak alapján ide kívánkozik a Best Reisen is, nemdebár?

 

de, de, de es megegyszer de!

 

febr. 11-en utaztunk volna. SriLanka - Maldiv (Meeru), ut. feltetelek szerint (inkabb bemasolom):

 

...

9.) Ha az utas nem az előző pontokban felsorolt okok miatt az utazás megkezdése előtti 35. napon kívűl visszalép, 5.000 Ft/fő egyszeri lemondási költséget térit. Ha az utas a 35. napon belül, de az utazás megkezdésének napját megelőzően legfeljebb 15.napig a szerződéstől eláll, vagy a foglalást módósítja, a részvételi díj 25 %át fizeti költségtérítésként. Ha az utas a szerződéstől a fenti módon az utazás megkezdésének napját megelőző 14-07. nap időtartamban a szerződéstől eláll vagy azt módósítja, a részvételi díj 50%-át fizeti, 06-0. nap időtartamban történő visszalépés vagy módosítás esetén a résztvételi díj teljes egészét fizeti költségtérítésként. A fizetendő költségtérítést a Best Reisen jogosult levonni az utasnak visszajáró résztvételi díj összegéből.
10.) A 9. pont esetében indokolt visszafizetés az utas szerződéstől való elállásától számított 8 napon belül történik.
...

 

 

link: http://www.bestreisen.hu/informaciok/utazasi_feltet.php

 

nekunk szerencsnek volt 35 napon kivul estunk. DE! BestReisen (tovabbiakban: BR) tobbszori telefonra azt mondta, hogy meg kell varniuk a Sri-Lanka-i partner sztornolevelet. K****ra nem ertettem, hogy miert. Ma megint probaltak vakitani, teljesen elszalt az agyam, ezert megkerdeztem, hogy ezt hol irjak a ut. feltetelekben, rajuk kellett dorgetnem, hogy ugyan mar, eleg legyen. Nem erdekel semmilyen harmadik, negyedik ... huszadik partneruk, hogy mikor ir nekik sztornot, en a BR-rel vagyok szerzodesben nem massal. Tehat a mi szerzodesunkbe ebbol a szempontbol a harmadik fel keslekedese nem szamit.

 

Egy biztos, Mo.-on MINDEN (kiveve egyet-kettot, sajnos ezeket egy kezem meg tudom szamolni) utazasi iroda csak addig nyalja az utas deli felet, ameddig be nem szedi a penzt. Ez sajnos addig lesz igy, ameddig penzehes szemtelen csurhe banda csinalja az utaztatast.

 

Engem kizárólag az érdekel, hogy betartja-e a NUR a szerződést, és az utolsó fillérig visszafizeti-e azok pénzét, akik nem akarnak válságövezetben nyaralni.

 

Igen ott a lenyeg. Ha van egy szerzodes, legyen az barmely utazasi iroda, akkor azt mind a ket felnek maradektalanul be kell tartani. Gondoljatok csak bele, mi tortenik akkor, ha - uramisten - onhibadbol kivul egy nappal kesobb fizeted be a teljes osszeget... tovabb nem folytatom, mindenki tudja... Tehat az utazasi irodat nem erdekli a te tyukszembajod, teged nem erdekel, hogy a reszvenyes mit fog szolni. Az urge mikor tulajdonreszt vett a cegben, gondolom biztos szamolt kockazatokkal, ha nem akkor magara vessen.

 

Az atfoglalassal kapcsolatban nekem foleg Thaifold eseten, se nem uzleti- se nem egeszsegugyi problemam van, hanem etikai ill. erkolcsi. Vhol olvastam, hogy egy-ket jofej honfitarsunk Thaifoldon szilveszterezett, mindenaron lakodalmas zenet akartak, de nem kaptak... Ettol mar csak hanyni tudtam. Oket kellett volna masnap hivni romeltakaritasra.

 

udv

z

 

u.i.: bocs minden nemu hibaert es az ekezetekert

 

Előzmény: pannonbetyár (45)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!