Szintén az lenne a kérdésem, hogy tudsz-e valakit Budapesten ajánlani, aki becsülettel megcsinálná, és tartós lenne a dolog? Nem szeretnék mégegyszer ilyen dologba belefutni, hogy egy évig tart, mert...
Nem a hegesztésnél puposodik.. Konkréten a felületen kezd el felhólyagosodni. Olyan, mintha a javító ív alaplemeze kezdené ledobni magáról a festéket, és nem a hegesztésnél. A felrakás egész korrekt, mindenhol szépen ki van dolgozva, a belső perem is vastagon alvázvédve, és amikor kész lett, le lett rücsizve is rendesen belül. Ezek miatt gondoltam a felületkezelésre (galvanizálásra) Hátha az megfogná a felületi rozsdát a festék alatt, és nem járnék így mint most..Csak nem tudom úgy lehet-e festeni a felületkezelt elemet?
Tudnál valakit Budapesten ajánlani, aki jó szaki, és szépen meg tudná javítani?
Nem jo otlet! Tisztesseges alakezelessel es jo lakatos munkaval ami a javitoiv nem felpottyozve hegesztesevel hosszu evekre meg lehet oldani a problemadat,kerdes ez az iv,hogy van felbarmolva es lehete masik ivcserevel helyrehozni...
Segítségeteket kérném! Van egy E36-os BMW-m, sedan, aminek a hátsó kerékívein egy éve volt javítóívezés. Nem vált be, mert már most puposodik a festék rajta. Tartós, hosszútávú megoldást szeretnék, ezért kérdezném, hogy mit, illetve kit tudtok ajánlani, aki segíteni tud nekem, hogy az autómon ezt a gondot tartósabban megoldjam. Tudom, hogy nem örökös megoldás a javítóív, de legalább 5-6 évet azért várnék tőle, hogy ne kezdje el ledobni a festéket.
Tudtok ajánlani Budapesten valakit, aki szépen és megbízhatóan dolgozik, és tartósabb megoldást tud a hátsó ívek javítására?
Arra gondoltam még, hogy van két javítóívem amit tartalékba vettem, de mivel ezek csak sima lemezek gondoltam rá, hogy legalvanizáltatom, és az talán megfogná a rozsdát rajta nem? Lehet egyáltalán galvanizált felületre festeni szépen és tartósan? Nem tudom jó ötlet-e, csak ez jutott még eszembe.
Nem biztos,hogy fújátechnika a megoldás. Alapesetben- normál körülményeket figyelembe véve- első lépés a festék saját higítójának használata. Második lépés. Próbafújás a pisztollyal és- ha szükséges- különféle beállítások elvégzése,/szóráskép, anyagmennyiség állító csavarral történő beállítás, levegőnyomás paramétereinek beszabályzása. beállítása./
Figyelembe kell venni,hogy normál,vagy HVLP rendszerű pisztolyt használsz-e ,mert mindkét esetben mások a beállítások. Sajna nincs általános recept,minden esetben próbálkozni kell,és rá kell jönni a pisztoly és festék tulajdonságaira. Van olyan típusú festék amivel bármit csinálsz foltosodik,de ennek az ellenkezője is igaz,hogy álom vele dolgozni. Míg a jó pisztoly egy állandó minőségű szerszám,addig a festékek más-más gyártótól eltérő tulajdonsággal rendelkeznek.Vizes festékek esetében minden esetben az utolsó záró réteg egy ún. "ejtő" réteg kell,hogy legyen ,addig az oldószeresek ezt nem mindíg igénylik. Sikeres próbálkozást.
Melyik opel? Műanyag doblemezest nem kell ennyire kényeztetni.
Felnit inkább 2K-s anyaggal mint srével. Az tartósabb de budaprimer alapozó és hammerite festék is kiváló tud lenni. (vagy bármi jó anyag) Ne tévesszen meg a hemörájt alapozás nélkül is 100%-os védelme
Kamra nélkül a metálfény soha nem lesz szép. Aki valóban ért hozzá az egyből azt mondja hogy az egész ajtót fújni kell,mert tudja hogy külömben nem lesz szép. Szerintem egy 100-as minimum lesz ez a mutatvány.
egy kis segítségre lenne szükségem, csak szomszédolok egy másik topicból.
Hálás lennénk ha valaki végre rendet tenne a fejemben lakatolással és fényezéssel kapcsolatban.
Van egy Ford Galaxy-nk ami igen szép állapotnak örvend és nem is olyan régi ( 2005-ös).
Történt vele hogy egy nem teljesen átgondolt parkolás után le lett húzva a jobb oldala szépen, körültekintően.
A jobb hátsó sárvédőtől, egészen a jobb első ajtó aljáig. Sehol nem jött le a festék, de az ajtókon horpadásnyomok vannak, a sárvédőről pedig leugrott a gyári lakkréteg. 1 éve húzom már a javítattást, mert nem találok 2 olyan mestert sem akik ugyanazt mondanák. Ez normális szeritetek? A Fornál kaptam rá egy 150ezres ajánlatot, majd meglátogattam több szakit is, itt volt aki az ajtónál cseréről beszélt mert nem lehet javítani, volt aki ezen csak nevetett hogy baromság. Volt aki kevés gitel oldaná meg volt aki többel. Volt aki mindent fújt volna, mert látott egy karcot a lökhárítón is, és volt aki csak a díszlécek alatt. 40- 150 ezer forint között mindenféle árakat hallottam. Szeretném ha szépen meg lenne csinálva, de korántsem vagyok megbizonyosodva arról hogy a legdrágább a legjobb és a legolcsóbb a legrosszabb megoldás. Van tőlünk pár utcára egy bácsika aki 30 éve a szakmában van, otthon mókol, nincs kamrája és éppen ezért óvatosan fényez ( csak ahol nagyon kell) de ő azt mondta pl hogy szépen meg lehet csinálni csak kell neki 3-4 nap kis gitt és vigyem neki a kikevert színt + a lakkot és akkor 40-ből megvan.
Ő pl díszléc felett nem szívesen fújná a kamra hiánya miatt. Én azt sem tudom hogyan lehet kamra nélkül fújni. Ja a szín az metál.