Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mh8282 Creative Commons License 2011.08.27 0 0 7620

Ok, rendben, ha más nem lesz, ide viszem:

http://www.karosszeria-javitas.com/

Erről a műhelyről tapasztalatok?

De ha valaki tud ajánlani, vagy meg tudja oldani a dolgot, írhat nekem akár priviben a mail címemre is : mh197@freemail.hu

 

Előzmény: vwopel (7619)
vwopel Creative Commons License 2011.08.27 0 0 7619

Akkor nem a kasznissal van gond hanem a festővel. Nem ismerek senkit és elvből nem is ajánlok;)

Előzmény: mh8282 (7617)
mh8282 Creative Commons License 2011.08.27 0 0 7618

Szintén az lenne a kérdésem, hogy tudsz-e valakit Budapesten ajánlani, aki becsülettel megcsinálná, és tartós lenne a dolog? Nem szeretnék mégegyszer ilyen dologba belefutni, hogy egy évig tart, mert...

Előzmény: Sanyi-ka (7612)
mh8282 Creative Commons License 2011.08.27 0 0 7617

Nem a hegesztésnél puposodik.. Konkréten a felületen kezd el felhólyagosodni. Olyan, mintha a javító ív alaplemeze kezdené ledobni magáról a festéket, és nem a hegesztésnél. A felrakás egész korrekt, mindenhol szépen ki van dolgozva, a belső perem is vastagon alvázvédve, és amikor kész lett, le lett rücsizve is rendesen belül. Ezek miatt gondoltam a felületkezelésre (galvanizálásra) Hátha az megfogná a felületi rozsdát a festék alatt, és nem járnék így mint most..Csak nem tudom úgy lehet-e festeni a felületkezelt elemet?

 

Tudnál valakit Budapesten ajánlani, aki jó szaki, és szépen meg tudná javítani?

Előzmény: vwopel (7611)
vwopel Creative Commons License 2011.08.27 0 0 7616

:-))

Nem ismerem a hierarchiát,  nem értek 1-et a kijelentéssel és főleg a saját tapasztalatom nekem a mérvadó.

Ettől függetlenűl szivesen veszek minden ötletet-tanácsot.

Előzmény: Surci126 (7615)
Surci126 Creative Commons License 2011.08.27 0 0 7615

Nos,ezt nem kellett volna Sanyi-kának írni.;-)

Előzmény: vwopel (7614)
vwopel Creative Commons License 2011.08.27 0 0 7614

És ezt olvastad valahol? :-))

Érdekes, nekem működött évekig, és még sok most is fut jópár év után is.

Előzmény: Sanyi-ka (7613)
Sanyi-ka Creative Commons License 2011.08.27 0 0 7613
Mig/mag-al hegesztve sose lesz jo! Az uregvedo onmagba nem csodaszer ha nincs belulrol is festve hamar oxidalodik...
Előzmény: vwopel (7611)
Sanyi-ka Creative Commons License 2011.08.27 0 0 7612
Nem jo otlet! Tisztesseges alakezelessel es jo lakatos munkaval ami a javitoiv nem felpottyozve hegesztesevel hosszu evekre meg lehet oldani a problemadat,kerdes ez az iv,hogy van felbarmolva es lehete masik ivcserevel helyrehozni...
Előzmény: mh8282 (7610)
vwopel Creative Commons License 2011.08.27 0 0 7611

Ha jól van megcsinálva akkor tartós . Végig varrva, vagy max 1-2mm kihagyások.

Nem kell vele csinálni semmit csak frankón felhegeszteni és belül üregvédővel lekezelni.

Előzmény: mh8282 (7610)
mh8282 Creative Commons License 2011.08.27 0 0 7610

Sziasztok!

 

Segítségeteket kérném! Van egy E36-os BMW-m, sedan, aminek a hátsó kerékívein egy éve volt javítóívezés. Nem vált be, mert már most puposodik a festék rajta. Tartós, hosszútávú megoldást szeretnék, ezért kérdezném, hogy mit, illetve kit tudtok ajánlani, aki segíteni tud nekem, hogy az autómon ezt a gondot tartósabban megoldjam. Tudom, hogy nem örökös megoldás a javítóív, de legalább 5-6 évet azért várnék tőle, hogy ne kezdje el ledobni a festéket.

Tudtok ajánlani Budapesten valakit, aki szépen és megbízhatóan dolgozik, és tartósabb megoldást tud a hátsó ívek javítására?

 

Arra gondoltam még, hogy van két javítóívem amit tartalékba vettem, de mivel ezek csak sima lemezek gondoltam rá, hogy legalvanizáltatom, és az talán megfogná a rozsdát rajta nem? Lehet egyáltalán galvanizált felületre festeni szépen és tartósan? Nem tudom jó ötlet-e, csak ez jutott még eszembe.

mykeman72 Creative Commons License 2011.08.24 0 0 7609

Nem biztos,hogy fújátechnika a megoldás. Alapesetben- normál körülményeket figyelembe véve- első lépés a festék saját higítójának használata. Második lépés. Próbafújás a pisztollyal és- ha szükséges- különféle beállítások elvégzése,/szóráskép, anyagmennyiség állító csavarral történő beállítás, levegőnyomás paramétereinek beszabályzása. beállítása./

Figyelembe kell venni,hogy normál,vagy HVLP rendszerű pisztolyt használsz-e ,mert mindkét esetben mások a beállítások. Sajna nincs általános recept,minden esetben próbálkozni kell,és rá kell jönni a pisztoly és festék tulajdonságaira. Van olyan típusú festék amivel bármit csinálsz foltosodik,de ennek az ellenkezője is igaz,hogy álom vele dolgozni. Míg a jó pisztoly egy állandó minőségű szerszám,addig a festékek más-más gyártótól eltérő tulajdonsággal rendelkeznek.Vizes festékek esetében minden esetben az utolsó záró réteg egy ún. "ejtő" réteg kell,hogy legyen ,addig az oldószeresek ezt nem mindíg igénylik. Sikeres próbálkozást.

 

Előzmény: Robivti (7608)
Robivti Creative Commons License 2011.08.23 0 0 7608
Hogyan kell fújni az ezüstmetált,hogy ne legyen foltos?Máshogy nem tudom leírni,láttam már pár auton,hogy elég érdekes az ezüst,ilyen felhős,foltos.
Gaben. Creative Commons License 2011.08.22 0 0 7607

Hello,

 

nem, nem. Az nem én voltam. :)

Nem volt golfom sem és nem is jártam ott. 

Semmi gond,

 

G

Előzmény: vw_golf1.6TD (7606)
vw_golf1.6TD Creative Commons License 2011.08.22 0 0 7606

Gaben: ne haragudj, de te nem az a Gaben vagy aki 5-6 éve is fent voltál a VWgolf fórumon és 1-es golfod is volt ? :$ Bocsi ha nem Te vagy az ..

Előzmény: Gaben. (7598)
vwopel Creative Commons License 2011.08.21 0 0 7605

http://www.totallux.hu/

 

a body termékekkel nem nyulsz mellé ha jól csinálod

Előzmény: cobra5 (7602)
vwopel Creative Commons License 2011.08.21 0 0 7604

Gyengén kented le:P

Hintaágyam elmúlt 10 éves , sk csináltam. Mai napig csillog villog.

Előzmény: cobra5 (7602)
vwopel Creative Commons License 2011.08.21 0 0 7603

Ecsém, ez szép;)

Erre vigyázzál nagyon.

Előzmény: cobra5 (7601)
cobra5 Creative Commons License 2011.08.21 0 0 7602

látom nagyon hemörájt-os vagy :))

nálam a telken vízaknát lekentem body 969 alapozóval--utána hamerájt(ezek voltak itthon)---de 1 év után már látszik a rozsda a vízakna tetején.

igaz szabad égen van de ez azért szerintem nagyon gyenge.kevés,idő...

 

Előzmény: vwopel (7600)
cobra5 Creative Commons License 2011.08.21 0 0 7601

Opel Olympia rekord A--Reki A :)) 1963-ból ez még szintiszta fém :))

Előzmény: vwopel (7600)
vwopel Creative Commons License 2011.08.21 0 0 7600

Melyik opel? Műanyag doblemezest nem kell ennyire kényeztetni.

Felnit inkább 2K-s anyaggal mint srével. Az tartósabb de budaprimer alapozó és hammerite festék is kiváló tud lenni. (vagy bármi jó anyag) Ne tévesszen meg a hemörájt alapozás nélkül is 100%-os védelme

Előzmény: cobra5 (7597)
vwopel Creative Commons License 2011.08.21 0 0 7599

Vannak jó kis horpadásjavító szerszámok de régi hagyományos módszerrel is javítható. Beszélj az ,,öreggel,, ;)

Előzmény: Gaben. (7598)
Gaben. Creative Commons License 2011.08.21 0 0 7598

Rendben, akkor küldöm a fotókat.

Előzmény: vwopel (7596)
cobra5 Creative Commons License 2011.08.20 0 0 7597

régi opel első sárvédőjét Belül drótkorongal lecsiszoltam--segitséget kérnék mivel kezdjem elsőnek a tartósítást-festést?????

1.body alapozom--2.utána cink spray(az is van)  3.végül alvázvédő? ez így jó?

 

másik pedig a felnije le lett homokszorva---arra milyen alap+festék jó? gondolok itt dobozos sprére???

előre is köszike

vwopel Creative Commons License 2011.08.20 0 0 7596

""Segítene valaki hol az igazság?""

Az igazság odaát van:P

Fénykép többet mond száz szónál.

Az öreg nem most kezdte a szakmát, alkudj 1 kicsit és gondolj arra, hogy másnap már megint meghúzhatod.

 

Előzmény: Gaben. (7591)
Surci126 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7595

Nincs mit.

Előzmény: Gaben. (7593)
Gaben. Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7594

Budapesten tudtok valakit aki korrektül dolgozik és nem csillag árban?

 

Előzmény: Surci126 (7592)
Gaben. Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7593

Igen én is erre voksolnék vaktában, mert kókáőnyt nem szeretnék. :o(

Köszönöm szépen.

Előzmény: Surci126 (7592)
Surci126 Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7592

Kamra nélkül a metálfény soha nem lesz szép. Aki valóban ért hozzá az egyből azt mondja hogy az egész ajtót fújni kell,mert tudja hogy külömben nem lesz szép. Szerintem egy 100-as minimum lesz ez a mutatvány.

Előzmény: Gaben. (7591)
Gaben. Creative Commons License 2011.08.19 0 0 7591

Üdv az Uraknak,

 

egy kis segítségre lenne szükségem, csak szomszédolok egy másik topicból.

Hálás lennénk ha valaki végre rendet tenne a fejemben lakatolással és fényezéssel kapcsolatban.

Van egy Ford Galaxy-nk ami igen szép állapotnak örvend és nem is olyan régi ( 2005-ös).

Történt vele hogy egy nem teljesen átgondolt parkolás után le lett húzva a jobb oldala szépen, körültekintően.

A jobb hátsó sárvédőtől, egészen a jobb első ajtó aljáig. Sehol nem jött le a festék, de az ajtókon horpadásnyomok vannak, a sárvédőről pedig leugrott a gyári lakkréteg. 1 éve húzom már a javítattást, mert nem találok 2 olyan mestert sem akik ugyanazt mondanák. Ez normális szeritetek? A Fornál kaptam rá egy 150ezres ajánlatot, majd meglátogattam több szakit is, itt volt aki az ajtónál cseréről beszélt mert nem lehet javítani, volt aki ezen csak nevetett hogy baromság. Volt aki kevés gitel oldaná meg volt aki többel. Volt aki mindent fújt volna, mert látott egy karcot a lökhárítón is, és volt aki csak a díszlécek alatt. 40- 150 ezer forint között mindenféle árakat hallottam. Szeretném ha szépen meg lenne csinálva, de korántsem vagyok megbizonyosodva arról hogy a legdrágább a legjobb és a legolcsóbb a legrosszabb megoldás. Van tőlünk pár utcára egy bácsika aki 30 éve a szakmában van, otthon mókol, nincs kamrája és éppen ezért óvatosan fényez ( csak ahol nagyon kell) de ő azt mondta pl hogy szépen meg lehet csinálni csak kell neki 3-4 nap kis gitt és vigyem neki a kikevert színt + a lakkot és akkor 40-ből megvan.

Ő pl díszléc felett nem szívesen fújná a kamra hiánya miatt. Én azt sem tudom hogyan lehet kamra nélkül fújni. Ja a szín az metál.

Segítene valaki hol az igazság?

 

Előre is nagyon köszönöm,

 

Gaben.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!