Sajnos semmit nem tudok róla,csak a nevét:TEXAS DE LUXE 76.Még a neten sem találtam róla semmit.Egy 3 lovas briggs volt rajta,de az már gyenge volt.
Igen,a motor szíj hajtásos,a lehajtás meg láncos.
Akkor nem láttad az én r250t-met, elemekre szedhető 2x5 tagos volt 2év alatt szétverte törte(akkor még nem az enyém volt) az egész rotatengelyt én betéteztem és hefteltük azóta fix 2x5 tag.
Ma munkába fogtam,sokáig állt egy pincében,átpucoltam a karburátort rendesen,mert bele volt kötve az anyag rendesen a fúvókákba ;(, és egy gyertya csere és indult is ahogy egy simson - nak kell.2 - 3 szívató rúgás gyújtás nélkül,majd rá a gyújtás,szívató vissza és már pöfög is.Igaz ráfér még egy kis helyreállítás és festés,de nem bírtam ki,ki kellett próbálnom.
Hello!Ez milyen gép,ki gyártotta?Már láttam többször hirdetésben,de még nem találkoztam vele.A motor szíjjal hajt,a lehajtás pedig láncos?Mint az RK 05-nél?Üdv
Azért a sprint motort ne hasonlítsuk a többi briggs vagy honda gcv-gc sorozathoz, jó a sprint is arra amire gyártották. A hajtómű már más, a mostani rk-kat nem ismerem,én is visszasírom a régi vasöntvényházas kf04 vagy robi hajtóműveket.A mostani könnyített aluöntvényes hajtóműveknél vigyázni kell mit hogyan szerelek fel(rá) mert esetleg törik.
Ki mire esküszik. Szerintem a hajtóműve egyiknek sem egy bika erős. Nézd meg milyen kicsi a hajtőműház mérete.
Ennyiért RK-05-öt is kapsz Proton motorral. Persze sokan fáznak a Proton-tól is, azért mondom ki mire esküszik. Otthon volt már pár Briggs Sprint (mostani modellszáma: 400), nekem többet nem kellene egyik termékük sem.
Üdv,mindenképp a 2 sz versenyző a befutó,(de olcsóbban is tudsz venni újonnan)bár egy kicsit elfogult vagyok ez ügyben,jelenleg 2 db hondám és egy briggs em van.
Kb. 40 °-os a lejtő de lépcsőzetesen lesz kialakítva. A hozzászólásokból ítélve az MTD-t felejtsem el és inkább a Honda vagy Briggs kapálógépet keressem.
Egy szaki mondta , hogy a Briggsnél ez és ha erőtlennél válik a szelepek koszolódása az elsődleges amire gondol. Alapos hengerfej,szeleptisztítás után a dugó-gyűrű.