hát akkor a dizel xsara kiesik..
ma sikeült 6.1et menni fedkomp szerint 75kmes távon. figyelve a gazdaságos vezetésre, de nem cammogva.
80% a nulláson egyedül a maradék több személyel budapest éjszaka.
suzuki alto-n gondolkodom lehet kijönne 5böl, de sajnálnám a xsarát lecserélni mert szeretem, pont megfelelö nekem. csak egy kis plusz erö hiányzik néha, jobb lett volna annak idején egy 1.6ost venni.
Konkrétan még én sem léptem a kályhások táborába, pedig ~50e km-t megyek évente. _Ha_ egy dízel 1 literrel enne kevesebbet, az évi 300e ft megtakarítás lenne (nekem). 4 év alatt 1.2M. _Ha_ nem romlik el semmi. Viszont 200e km belemenne. Az árának a töredékét fogja érni. És ha az értékvesztést levonom az 1.2M-ból akkor már nem marad sok megtakarítás...
jelenleg egy 2001es, 1,4 benzines xsara ll-t hajtok, évi 10-12ezer kmt. fogyi 6.5-9között
januártol uj munkahelyre megyek, napi 50km kocsival 90%ban a nulláson
ez igy évi plusz 12ezer km.
dieselre váltáson gondolkozok.
minden xsarában megtalálhato dieselröl érdekel fogyasztás, hibalehetöségek, fenntartás.
csak motorikusan, többi dolgot tudom a sajátomrol.
sziasztok xsara2 esem van benzines 1,4 es 75 lovas az lenne a problémám hogy ha eléri az űzemi hömérséklettet akor az alapjáratom nagyon ingadozik ha egy kis gázt adok akkor minden rendben jó az alapjárat de kis idö mulva elkezdi megint az ingadozást, tuná valaki mi lehet a baj, és a csekk lámpám vilog mikor ingadozik az alapjárat..tudnátok valami okosat mondani ,mi lehet a baja...
"Úgy tudom, hogy rendes szerelési kézikönyve nem létezik az autónak. "
:-O Ezt miből gondolod ? A szakszervizben szerinted miből dolgoznak ?
"Van esetleg tuti forrás, ahonnan beszerezhető lenne az autóhoz komplett vezetékelési diagram "
A Citroën Hungáriától pl. be kellene tudni szerezni (venni), de gyári doksikat néha árulnak az e-bayen is. A Xsarát nem tudom pontosan, hogy fent van-e a service.citroen.com -on, de ha megkérdezed a C.H.-t és fent van, akkor lehet bérelni barangolási időt tőlük az oldalukhoz és alvázszám alapján a netről ki tudod nyomtatni a keresett kapcsolásokat.
Azt lehet tudni, hogy a Xsara I és II kábelezése megegyezik-e ? Úgy tudom, hogy rendes szerelési kézikönyve nem létezik az autónak. Van esetleg tuti forrás, ahonnan beszerezhető lenne az autóhoz komplett vezetékelési diagram (az már maga az álom lenne, ha fel lenne tüntetve, hogy melyik kábelkorbács merre van elvezetve) ?
Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy a motor beindítása után töltésjelző lámpa nem alszik el azonnal, csak nagyobb gázadás hatására, de onnantól tölt rendesen alapjáraton is(14.4V)?
Mi okozhatja a hibát?
Akku teljesen új, generátor kábelek rendben lévőnek tűnnek.
A beteg: XsaraII 1.6 16V SX
Ha XU akkor máshonnan is jöhet az olaj... szelepfedél tömítés, vezérműtengely tömítés, hengerfej tömítés. Többnyire a blokk jobb felső oldalától indul.
Hétvégén szobrászkodom és ha lesz valami kézzelfogható eredmény közlöm :) Érdekelne továbbá, hogy a GYÁRI kábelkötegen melyik a kormányvezérlő vezetéke és melyik ami a rádió világítását adja... Van valakinek rajza esetleg?