Keresés

Részletes keresés

bis1one Creative Commons License 2013.10.09 0 0 17243

A Csapó utcai helyi buszforduló 1997-ben jöhetett létre (egészen pontosan 1996. június 2. és 1997. június 1. között – a menetrendi füzetben meghirdetett adatokból következtetve).

Kezdetben csak mint fordulóhely funkcionált, indulóállomásaként az érintett vonalaknak: "43"/"44", "15"-ös család…, amelyek azonban csak az Autóbusz-pályaudvarig közlekedtek visszafele viszonylatban. A 2000-es évek elején vált decentrummá, ekkortól már a járatok végállomása is.

Azóta forgalmi szempontú bővülése töretlen ("11A", "12A", "13A", "17", "42"; "29"), ám helykapacitás szerinti érdemi bővítése még várat magára.

Előzmény: JGergely (17235)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2013.10.09 0 0 17242

Bocsánat az OFF bejegyzésért: Nálunk - Szegeden - szimplán csak csodabusznak titulálták a két 417-esünket érkezésükkor. Sokáig helyijáraton használták őket, de néhány éve már elővárosi vonalakon közlekednek.

Előzmény: Aron_son (17240)
DUD-554 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 17241

GMY-396->Szabadegyháza

Aron_son Creative Commons License 2013.10.08 0 0 17240

Nem tudom, volt-e már ez a kicsivel több, mint 13 évvel ezelőtti újságcikk:

http://www.dunaujvaros.com/tallozo/hirek/000802_7k_alba.htm

htibor Creative Commons License 2013.10.07 0 0 17239

"- Dégi esti járatpár, 22.40-es fehérvári indulás, hétköznap viszonylag kevés utas, pénteken majdnem teltház."

 

Erről szívesen hallanék bővebb és részletesebb dolgokat, többszöri alkalommal is :)

 

Vasárnapi 16:20 és 17:20-as Piac térről az első alkalmi 15-20-ról már 30-30 utassal indulnak+a két külső megálló. Már keresik és várják az utasok mind a kettő járatot.

 

6:05-ös Szfvár-Pest, első nap(múlt hét kedd) 30-35 utas, szerdán 38, csütörtök 41, pénteken kicsit kevesebben. Ma reggel Piac térről a Tourismo kb. 30 fővel indult ki. Ma megvártam a 6:20 mentesítőt :) Eddig HNY-s Tourismot és EWS-934-et láttam rajta.

Előzmény: Balázs1 (17236)
Balázs1 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 17238

Fene egye meg, nem jelent meg a hsz, ezért írtam újra. Elnézést az ismétlésért.

Előzmény: Balázs1 (17237)
Balázs1 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 17237

Elindult jó néhány új járat, eddig itt egyáltalán nem esett szó a tapasztalatokról. Nem láttam mindegyiket, arról írok, amelyiket többször láttam:

 

- Vasárnapi 17.20-as Szfvár - Bp járat, valamelyik KNR-rel, intenzíven növekvő utasszám mellett jelenleg 80% feletti kihasználtság.

- Dégi esti járatpár, 22.40-es fehérvári indulás: hétköznap viszonylag kevés utas, péntekenként viszont gyakorlatilag teltház.

 

A 6.05-ös Szfvár - Bp expresszt még nem láttam, viszont a 6.00-s járat kihasználtsága alapján kell, hogy legyen létjogosultsága. A 6.00-s off MAG-452 általában teltházzal indul, külső megállókban így nem nagyon tud ülő utast felvenni. Ha az ellenirányt jól láttam, a HNY-562 mehetett a 6.05-ösön, feltéve, hogy maradt a két KNR a 6.20-ason és a 6.30-ason.

 

Az új 12.00-s Bp - Sukoró - Szfvár járat a budapesti megállókban még ma sem volt kiírva, a kísérleti járat utasszámát viszont nagyban növelné, ha az utasok a fővárosban is kapnának tájékoztatást a járat létezéséről.

Balázs1 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 17236

Elindult jó néhány új járat, eddig kevés tapasztalatot lehetett itt olvasni. Én nem láttam még mindegyiket, arról írok, amit többször láttam:

 

- Vasárnapi 17.20-as Szfvár - Bp gyorsjárat, első alkalmaktól kezdve intenzíven növekvő utasszám, 80% feletti kihasználtsággal. Eddig mindig az egyik KNR-t láttam rajta.

- Dégi esti járatpár, 22.40-es fehérvári indulás, hétköznap viszonylag kevés utas, pénteken majdnem teltház.

 

A 6.05-ös Szfvár - Bp expresszt még nem láttam, de a 6.00-s kihasználtsága alapján kell legyen létjogosultsága (a 6.00-s off MAG-452 bő teltházzal indul általában). Ha jól láttam az ellenirányt, akkor a HNY-562 mehetett a 6.05-ösön, ha továbbra is a két KNR jár a 6.20-ason és a 6.30-ason.

JGergely Creative Commons License 2013.10.07 0 0 17235

Sziasztok!

Néhány fehérvári képpel frissült a honlapom. Azt valaki meg tudná mondani, hogy a Csapó utcai decentrum mikor létesült pontosan?

Aron_son Creative Commons License 2013.10.06 0 0 17234

1998.

Előzmény: BPO-105 (17233)
BPO-105 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 17233

OFF

A 23-as számú (ami a 24.) olasz példány melyik évben készült?

Előzmény: Sir Rooth (17228)
BPO-105 Creative Commons License 2013.10.04 0 0 17232

Rondább úgyse tudna már lenni, hiába próbálkoznak...

Előzmény: Törölt nick (17218)
BP-16-63 Creative Commons License 2013.10.03 0 0 17231

Sziasztok!

 

Érdeklódnék van e valakinek fotója az ex Albás AOA-491-esről,egy veterános kolléga nagyon örülne neki,most ő jár vele,a segítségeteket előre is köszönöm.

Aron_son Creative Commons License 2013.10.02 0 0 17230

Inkább kezdetleges és kiforratlan, mintsem elbabrált.

Előzmény: Sir Rooth (17228)
LMB-706 Creative Commons License 2013.10.02 0 0 17229

417-ügyileg eleresztettem egy értesítést a németeknek. Ha lesz érdeklődés, talán nem kell temetni a HFY-836-ot, de erre kevesebb, mint 50% esélyt látok perpillanat. 

Sir Rooth Creative Commons License 2013.10.02 0 0 17228

Igen, kb. az IZL-el is ez lesz.

Azért egy Ikarus 417-es sorozatot, amiből készült 32 db össz-vissz, sztem ne hasonlítsuk az exgenfiekhez, amiből lényegesebben több darab készült.
A 417-es egy elbabrált konstrukció, nemhiába próbál szabadulni tőle mindenki :-)

Előzmény: 89Ádám (17227)
89Ádám Creative Commons License 2013.10.02 0 0 17227

Úgy tudom csak rakosgattak át ezt-azt.

 

A lényeg: van 3 db egyedi csuklósom. Végképp lemondok az egyikről. Akkor még a másik kettő néhány évig táplálkozhat a selejtes példány alkatrészeiből. Miért éri meg leadni a vasba utána meg megvenni azt az akármit az IZL-be, mikor ott lenne a dögben is?!

Vagy majd akkor ha tönkre meg valami főegység az IZL-be akkor majd az is kuka?

 

S akkor ugyan ez lesz az exGenfiekkel?

Na mindegy is, csinálnak amit amit csinálnak befolyásolni úgy sem tudjuk....

Előzmény: Aron_son (17226)
Aron_son Creative Commons License 2013.10.02 0 0 17226

'837-et se sűrűn használták fel. Vagy a motorját kicuccolták bontó előtt?

Előzmény: 89Ádám (17224)
A_90 Creative Commons License 2013.10.01 0 0 17225

Gyakorlatilag viszont nem...

Előzmény: 89Ádám (17219)
89Ádám Creative Commons License 2013.10.01 0 0 17224

Én meg arra, hogy eladják-e a '836-ost, vagy felhasználják az IZL-hez(utóbbit tenném)

Előzmény: Sir Rooth (17223)
Sir Rooth Creative Commons License 2013.10.01 0 0 17223

Hát nem :-)
Arra leszek kiváncsi, hogy az IZL meddig bírja.

Előzmény: Aron_son (17222)
Aron_son Creative Commons License 2013.10.01 0 0 17222

Gondolom itt nem a HFY-ra céloztál 'csoda' címszóval...:(

Előzmény: Sir Rooth (17221)
Sir Rooth Creative Commons License 2013.10.01 0 0 17221

Ne temesd még. Csodák még vannak, és talán lesznek is ebben az esetben.

Előzmény: 89Ádám (17219)
Aron_son Creative Commons License 2013.10.01 0 0 17220

Kereső szerint a '442 még forgalomban van. De hogy a 417-es ennyire legatyásodott volna...?

Előzmény: 89Ádám (17219)
89Ádám Creative Commons License 2013.10.01 0 0 17219

Sajnos vége neki is :-(

AOA-442-nek is elvileg bealkonyult!

Előzmény: Aron_son (17217)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.01 0 0 17218

LEP(ra)-310-est ma reggel 8:30-kor megtörték a Prohászka és Kaszap István utcák kereszteződésében. A vasútállomás felé haladt normális sebességgel, amikor jobbról, a posta felől oldalról nekiment (!) egy régi, zöld Suzuki Swift. Nem tudom, a busz sérülései milyenek, de a Suzu legatyásodott.

Aron_son Creative Commons License 2013.10.01 0 0 17217

HFY-836 forgalomból kivonva...

Balázs1 Creative Commons License 2013.10.01 0 0 17216

Fehérvári hírek: aktuális lakossági igény a 12A vonal meghosszabbítása a Csapó utcától a Hübner utcáig, illetve a 17-es vonal áthelyezése a Csapó utca és az uszoda közötti szakaszon a Palotai útról a Kelemen Bélára.

 

A kettőre közös megoldásként a 29-es járat újbóli sűrítését találták ki, néhány délutáni indulással.

 

http://feol.hu/hirek/szekesfehervar-varosanak-kozgyulese-percrol-percre-1567911

http://feol.hu/hirek/foto-tobb-palotavarosi-jarat-1567398

htibor Creative Commons License 2013.09.26 0 0 17215
D 20 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 17214

Hátfalüveg alatt ott lett hagyva a rohadás, a 3. emeletről látni lehetett...

Előzmény: 89Ádám (17213)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!