Tényleg működik. A postás hölgy először értetlenkedett, de aztán csak sikerült feladnom benne egy majd' félkilós pakkot csupán a 700 Ft-ért. A boríték kicsit gyengus, de beletettem egy pufisat, amiben a cucc volt, meg kívül jól átcelluxoztam a vastag szalaggal.
Havi 8-10 ilyen cuccom általában van, így darabján 1-2 ezrest spórolok.
Ugyanígy vagyok, mint te, eddig nekem sem volt semmi probléma, most pedig csak az van... :(
Az újraküldöttekkel együtt 20+ csomagom érkezik(nem nagy összegűek), mind TN néküli, egyet kivéve. A legkorábbi augusztus végén feladott, tehát már közeledik a 90 nap felé... A vicc, hogy ugyanarról a helyről az újraküldöttekkel együtt 5 csomagból 1!!! érkezett meg, pedig látom az eladó értekeléseit, hogy más megkapta.
Én úgy gondolom, hogy ez az átvilágítgatás rossz, mivel így a csomagok "tudatosabban vesznek el", hogy látják mi van vele. Mert magától semmi sem tud azért eltűnni... :(
Az egyszem TN-es csomagom pedig már majd 20 napja célorszégba elküldve felirattal vár a posta honlapján, ami szintén nem normális.
Direkt idejében rendeltem a dolgokat, mert többet is ajándékba szántam közülük szülinapra, de azok sem jöttek meg :( Leginkább a nagyobb méretű dolgok nem jöttek meg. Nagyon bízom benne, hogy nem valakinek az újdonsult tulajdonát gyarapítja.... Másik kérdés pedig, hogy vajon melyik oldalon "tűnhetnek el" a csomagok?
Egy biztos, hogy ezek után semmit sem fogok onnan rendelni, nem azért fizetek, hogy más jól járjon vele :(
Valaki jár még hasonló cipőben? Mit gondoltok merre lehetnek a meg nem érkezett csomagok? Van még rá esély, hogy megérkeznek?
Két csomagot is rendeltem mindegyikhez kaptam Tracking numbert de bárhol is próbálom beírni a keresőbe nem találom a csomagot. A kérdésem az hogy a kapott kódból a betüket és a számokat is be kell másolni vagy valamit lehagyni belőle.
Az egyik csomagot Honkongból várom az ugy kezdődik hogy RC és utána kilenc szám majd HK.
A Kinai szintén két betüvel kezdődik RF majd kilenc szám és a végén SG
Ezekből a betükből lehet valamire következtetni hogy melyik szállítónál kell keresni a csomagot?
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy ha licitre feltöltöttem egy terméket utólag tölthetek fel még képeket ha már licit is érkezett rá? Bocsi a láma kérdésér csak nem akarok elrontani semmit.
Köszönöm a segítséged! Nem sikerült megegyeznünk, ő inkább visszautalja a pénzt. Tegnap kaptam is egy email-t ezzel kapcsolatban. Kb. mennyi az átfutási ideje a visszaküldésnek? Mert jelenleg sem az ebay-en sem a paypal oldalamon nem látok semmilyen mozgást ezzel kapcsolatban.
11.08-án feladott pakk (China Post free ship) ma jött meg. Érték olyan 3000 ft, még vámos bélyegző sem volt rajta - vagy olyat már nem is raknak a Liszt Ferenc reptéri kicserélőben ?
Szerintem első körben tárgyalj az eladóval. Mondjuk, ha francia,akkor lehet, hogy ha te magadnak nem megy, akkor keríteni kell segítőt, aki jól bírja a nyelvet. Lényeg, hogy _mindent_ az ebayen keresztül kommunikáljatok (várásolt termék mellett van a kapcsolatfelvétel az eladóval, ott témakörök szerint választhatsz, hogy mit szeretnél).
He elzárkózik, akkor nyitsz egy case-t (lehet, hogy már meg is nyílt, mert egyes kapcsolatfelvételi témakörök rögtön azzal indítanak), ami, ha nem rendeződik, átalakul dispute-tá, és majd az ebay dönt.
Nyilván kötelezni nem tudják, hogy küldje neked a cuccot (bár elvileg vihetnéd bíróság elé), de azért okzhatnak neki kellemtlenséget.
Ezért lényeges, hogy minden kommunikáció az ebayen kereszutül menjen, mert azt látja az ügyfélszolgálat, ha döntésre kerül a sor. És a határidőkről se késs le.
Mindenképpen abban a tudatban ütöttem le, hogy free shipping van. Kiválasztottam M.o.-t és arra is azt írta. Az eladó franciául írt egy mondatot, hogy külföldi vásárló esetén nézzük meg a postaköltséget. Én megnéztem. Készítettem oldalképet is (bár amilyen okos vagyok, az eladó neve lemaradt..) Szóval az eladó hibája a mostani félreértés.
Tulajdonképpen a terméket továbbra is szeretném, de postaköltséget nem akarok fizetni (legalábbis az egészet biztos nem). Ilyenkor tehet valamit az e-bay? És az ebay-en belül hova kell fordulnom segítségért?
de amint közeleg a 45 nap, mindenképpen érdemes "nem jött meg" ügyet nyitni, hiszen különben elbukhatod a teljes összeget!
az ismert torlódás miatt a kínai eladó erre úgyis szinte biztosan "my friend, várjál még légyszi egy kicsit"-et fog válaszolni, és ami a lényeg, ilyenkor indul egy további hónap az ügy megnyugtató intézésére: ha ennek végefelé (már lassan 2.5 hónapnál járva!) sem jön meg a cucc, akkor már nyugodtan kérhető a visszatérítés, hiszen nagy esély van rá, hogy már később sem fog (ha meg mégis, még mindig inkább az árfolyamveszteséget vállalja be az ember, mint a teljes buktát)
"Abban egyetértünk, hogy refundot célszerű kérni, az símán megjön." - ebben nem értünk egyet, és a "Mindegy, refundolok. :)"-ra próbáltam érzékeltetni, hogy nem fejeződik be egy refund-dal egy üzlet, ha úton van a cuccod, csak késik. Ha megérkezik, görcsölhetsz azon, visszaküldöd vagy újra utalsz - erre utaltam.
Akkor már csak arra lennék kíváncsi, mivel bonyolítom én most az utóbbi hónapokban az életem? Mindent ugyanúgy csinálok, mint az előző kb. 10 évben, amikor összesen nem volt ennyi problémás vásárlásom, mint az utóbbi 2-3 hónapban. :)
És a jelenséggel nem vagyok egyedüli példa. :(
Egy rakás cuccom a reklamáció, sőt a másodszori postázás után sem érkezett meg soha. Vagyis igenis, elvesznek csomagok és nem csupán késnek.
A visszaküldés során az eladó elnézést kért és felajánlotta a refundot, vagy más termék vásárlását, amibe beszámítja a problémás termék árát.
Abban egyetértünk, hogy refundot célszerű kérni, az símán megjön. De ezt jómagam is javasoltam nemrég azoknak, akik hasonló helyzetbe kerültek.
Csak remélni lehet, hogy csak megszónik ez a káosz és visszaáll minden a régi kerékvágásba.
Ha van egy kb. fél kilós cuccom, ami egyébként 1850 körül volna simán, akkor ha jól értelmezem, ilyen borítékban, ha belefér, kb. 1360-ért elmegy ajánlottan is?