Keresés

Részletes keresés

csabyke Creative Commons License 2008.07.22 0 0 3351
A 40x 60x számos gondolatmenetet én sem értem, hogy hogyan gondolhattam komolyan - késő volt :)

Viszont az lehet, hogy a Lehár nincs benne a német tervezetben, hiszen az nem érinti csak az ÖBB -s és a H-Startot - szóóval simán lehet.

Ami pedig a Lehár kihasználtságát illeti - nos most is a fele levan zárva - nem akasztják szét. Ennek oka - Gondolom én - az, hogy exBartók bejön 16:53
17:10 -re viszont nem tudják szétakasztani - csak 19:10 -re
A Wiener Walzer és a Kálmán Imre pedig valószínűleg más-más kategoria...

Mondjuk a Dupla RJ -ben gondolom csak 1 kajálda lesz - míg mind2ben illene 1nek lennie

Különben ezek az RJ kocsik összekapcsolhatóak a hagyományos kocsikkal?
Már alig várom az RJ szerelvényekben fel-felbukkanó ÖBB-EC kocsikat :D
Előzmény: Nandesz2 (3350)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.07.22 0 0 3350
"Viszont ha a mostani 2 órásainkat Münchenesítenék, ahogy ígérték, akkor miért járatták be a 40-49 számokat BP-WIEN vonalra?"

Gondolom azért, mert a 60-as számok a Bécs-München vonalra vannak, és a Bp-Bécsnek is kellett valami vonatszám. Nem lehet két, jelenleg még külön viszonylaton azonos számozás, zavaró lenne, egymáshoz ilyen közel. Ha erre gondoltál.

"Illetve nem arról volt szó, hogy 2009től az exBartók62/63 és a Lehár lesz majd RailJet
És 2009 DEC -től lesz 2 órás a BP-MÜNCHEN ütem?"

Hát, ha ez a sok EC és IC tényleg eljön ide, ami egyelőre a német anyag miatt kétséges picit, akkor az ütem meglesz. Első körben az ex-Bartók lesz Railjet, a többi csak később, legalábbis a német pdf alapján.

Más kérdés, hogy talán érdemesebb lenne valami olyasmi megoldást kitalálni, hogy a 66(ex 62)/63 dupla RJ szerelvénye Pesten szétakad, és két vonatként megy vissza Bécsbe, mert a Lehárra a dupla stokk teljesen felesleges. Ugyanez lehetne reggel is, 13.10-es indulásra két érkezett RJ stokk összeakadna, és úgy menne.
Előzmény: csabyke (3349)
csabyke Creative Commons License 2008.07.22 0 0 3349
Hát a PDF azt írja, hogy az IC -k DB -s Apm és Bpm kocsikból fognak állni míg az EC -k ÖBB; Restaurant felállásúak lesznek :)
Tehát IC DB -s Resti nélkül talán
EC pedig ÖBB -s restivel

(Pl 64es számnál...)

Viszont ha a mostani 2 órásainkat Münchenesítenék, ahogy ígérték, akkor miért járatták be a 40-49 számokat BP-WIEN vonalra?

Illetve nem arról volt szó, hogy 2009től az exBartók62/63 és a Lehár lesz majd RailJet
És 2009 DEC -től lesz 2 órás a BP-MÜNCHEN ütem?
Előzmény: Nandesz2 (3336)
zjakabfi Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3348

Ma 241-es 120-at késett.

Basszus, ilyenkor le lehetne közlekedtetni a két részt külön. Persze, ha nem 2 kocsiból állna a belföldi rész...

zjakabfi Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3347

Engem a Déliben egyszer megszivattak majdnem. Nem akartak kedvezményes retúrt adni váltott útirányra Bp-Ljubljana távon. Aztán casak adtak...

Keleti késő este dacia után vagy Központi... Ezek nekem eddig bejöttek.

Basszus azért csak van igény nemzetközi vonatokra?

Előzmény: Törölt nick (3346)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3346
Délibe menjél. Csak jó tapasztalatot tudok mondani, a legidiótább kérést is teljesítik/utánanéznek! Az egyetlen hely, ahhol megnézik, hogy SparNight van-e az oda és a visszaútra is....

gábor
Előzmény: Siemens113 (3344)
PLACI Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3345
Várj meg engem, én is készülök Velencébe 29€-s jeggyel szeptemberben. Termézetesen a ruszki hálóval. :)
Előzmény: Siemens113 (3344)
Siemens113 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3344
A jegyvásárlásból most egy jó időre elegem lett, még vasútbarátként is szörnyű élmény:D Így ez a projec tolódik, ha tényleg megszűnik akkor majd december előtt még ősszel jobb időben kipróbálom, de ezt a nyári utazást nem fogom erőltetni mert felesleges. :) Más úticélt nem tudom hogy meg fogok e próbálni, most el kell telni egy kis időnek a múltkori kísérletekkel együtt ennyi most bőven elég volt, túl sokat kell küzdeni azért hogy az ember kicsengessen egy nagyobb összeget, kicsit meguntam, hogy úgy kezelik a dolgot mintha szivességet tennének... :) :(
Előzmény: Nandesz2 (3343)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3343
Kár érte. :-(

És most mit teszel? Valami más desztináció után nézel, vagy marad a normál árú jegy?
Előzmény: Siemens113 (3341)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3342
Hát elférne az arra bőven. Péntekről/szombatra 16 kocsi volt a Don Giovanni, a Lisinski külön ment el Sbből Villachba, a fekvő/hálóban 100, az ülőben laza 120-150%os utasterheléssel...
Előzmény: Törölt nick (3312)
Siemens113 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3341
Nem sikerült ma sem jegyet venni. Jártam az új jegyirodában is, sokan voltak (illetve nem voltak sokan csak lassú a kiszolgálás) itt kb 40 percet töltöttem. egy napos kombinációban már nem volt sehogy akciós jegy. Aztán a Wasteelsben 40 perc ott annyival letudták a dolgot hogy egész nyárra nincs. Szóval én is letudtam ha nem tudod előre két hónapra hogy mikor mész szabadságra esélytelen ilyen jegyet venni.... De egyébként én ezt a spar dolgot elég nagy szemfényvesztésnek tartom.Külsős számára láthatatlan a kontingens és ha van akkor is olyan minimális hogy nem igazán lehet már kapni. Pl előttem egy nő Hannoverbe kért jegyet augusztus végére és már akkora sem tudak akciós jegyet adni Go-west keretében.
Előzmény: csabyke (3316)
PLACI Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3340
Vonatszám alapján a Mozart EC is le lesz Bpestig hosszabbítva, ha az ütem marad. Akkor lesz Mozart EC-nk is, 1116 250-es Fürdőkáddal. :)
Előzmény: Nandesz2 (3336)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3339
Asszem igazad lesz. Már csak azért is, mert a két reggeli, az 26x-es járatszámot kapott, ami arra utal, hogy "betétjárat". És pont ott kezdődnek a 6x-es járatszámok, amelyik időfekvését tekintve jöhet már Pesttől.

Közben rájöttem, hogy a bahnforum.info forumán is azért voltak ezek az adatok, mert ők is ebből a .pdf fájlból írták ki.
Előzmény: PLACI (3337)
PLACI Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3338
Gondolom, a 7.10-es is Müchenig fog menni, főleg, ha gond nélkül tud menni Bécstől. Szerintem mind EC lesz, legalábbis Magyarországon így fogják őket hívni. De hogy Szalóczyval vetetnek-e fel "Railjet" szöveget, szép, magyar kiejtéssel, meg festenek-e piros RJ logót a fekete táblára, nem tudom.

Nincs valakinek egy ÖBB-s tervezete? :)
Előzmény: Nandesz2 (3336)
PLACI Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3337
Itt semmi sem biztos, csak ami 3 napja létezik.
De logikusan is gondolkodva: ahhoz, hogy megvalósuljon a 2 órás ütem Bp-München között (railjet.at), ráadásul áprilistól (menetrendi időszak kellős közepén) RailJet is legyen az összes, ahhoz elő kell készíteni az alapokat. Másrészt nézd meg a vonatszámokat, mindegyik 60, 62, 64, 66, 68, tehát a viszonylatnak közel azonosnak kell lennie.
Reménykedjünk, hogy vagy elírták a németek, vagy lejárt szavatosságú, vagy még nem jól informáltak. :)
Előzmény: Nandesz2 (3334)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3336
Viszont az itt EC/RJ 60 akkor a 7.10-es budapesti indulású járat. Ami ma a Liszt EC. Az tud 10.20-kor rajtolni tovább Bécsből.

Ezek EC/IC korukban is Münchenig mennek majd? És miért IC egy része? Átmeneti megoldás nem EC szintű kocsik miatt?
Előzmény: PLACI (3333)
PLACI Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3335
Háát, túlzás, hogy jól informált vagyok, de sejtéseim vannak. :)
Egyébként a név nem biztos, sőt inkább nem, mint igen. De tény, hogy Frankfurtba fog menni.
Előzmény: Nandesz2 (3331)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3334
Ez tuti?

Mert akkor a belinkelt bahn2009.pdf doksi már "lejárt szavatosságú infókat" tartalmaz.
Előzmény: PLACI (3330)
PLACI Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3333
És itt is a második sem Bpről indul... :)
Előzmény: PLACI (3330)
PLACI Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3332
Jaja, bocs!

462-re gondoltam, Bpestről!
Előzmény: PLACI (3325)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3331
Helyes, megnyugodtam.

(Ilyen jólinformált vagy, hogy vonatszámot és új nevet is tudsz?)
Előzmény: PLACI (3326)
PLACI Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3330
"ICE-T 260 6:14 - 10:31
EC / RJ 262 8:20 - 12:31 (Ápr 6 -tól RJ)
EC / RJ 60 10:20 - 14:31 (Ápr 6-tól RJ)
IC / EC 64 14:20 - 18:31 (IC: DB majd EC: ÖBB)
RJ 66 BUDAPEST 13:10 - 20:34 12 kocsis szerelvény
IC 68 18:20 - 22:30"

Kihagytad az EC62-t, meg azt, hogy az első kivételével az összes többi Bp-München között fognak közlekedni!
Előzmény: csabyke (3320)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3329
Á, hülye vagyok, rájöttem közben, hogy a KI különben is 268.
Előzmény: Nandesz2 (3321)
csabyke Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3328
RailJet 262 8:20-kor indul Wien-Westbf -ról.
Előzmény: PLACI (3325)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3327
Majd késik a Pannonia IC miatt. Azt írta anno a nagytopikban gw, hogy Bukarest-München háló és kusett is lesz, mcg meg valami olyasmit, hogy a Pannonia viszi-hozza ezeket a kocsikat majd.
Előzmény: csabyke (3324)
PLACI Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3326
Pedig lesz, EN460-as vonatszámmal, de a neve valószínűleg FRANKFURT lesz.
Előzmény: Nandesz2 (3322)
PLACI Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3325
"262-es számon Wien-München RJ lesz."

Az érdekes lenne ülőkocsis vonat éjszaka közepén...

EuroNight lesz, nem RailJet. Hogy hová, gondolom, Münchenbe.
Előzmény: Nandesz2 (3321)
csabyke Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3324
Nem fog a Kálmán Imre a Traianus miatt késni

Gondolom a Berlinivel fog továbbmenni a Románrész
Előzmény: Nandesz2 (3321)
1116001 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3323
Esetleg valamely Bécsből induló éjszakai vonat meghosszabbításaként? (tipp)
Jó lenne egy CNL szerelvény:)
Előzmény: Nandesz2 (3322)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3322
Viszont nem látom benne a Bp-Frankfurt közti Skyline EN vonatot. Remélem azért az lesz, csak innét kimaradt...
Előzmény: Nandesz2 (3321)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!