A 40x 60x számos gondolatmenetet én sem értem, hogy hogyan gondolhattam komolyan - késő volt :)
Viszont az lehet, hogy a Lehár nincs benne a német tervezetben, hiszen az nem érinti csak az ÖBB -s és a H-Startot - szóóval simán lehet.
Ami pedig a Lehár kihasználtságát illeti - nos most is a fele levan zárva - nem akasztják szét. Ennek oka - Gondolom én - az, hogy exBartók bejön 16:53 17:10 -re viszont nem tudják szétakasztani - csak 19:10 -re A Wiener Walzer és a Kálmán Imre pedig valószínűleg más-más kategoria...
Mondjuk a Dupla RJ -ben gondolom csak 1 kajálda lesz - míg mind2ben illene 1nek lennie
Különben ezek az RJ kocsik összekapcsolhatóak a hagyományos kocsikkal? Már alig várom az RJ szerelvényekben fel-felbukkanó ÖBB-EC kocsikat :D
"Viszont ha a mostani 2 órásainkat Münchenesítenék, ahogy ígérték, akkor miért járatták be a 40-49 számokat BP-WIEN vonalra?"
Gondolom azért, mert a 60-as számok a Bécs-München vonalra vannak, és a Bp-Bécsnek is kellett valami vonatszám. Nem lehet két, jelenleg még külön viszonylaton azonos számozás, zavaró lenne, egymáshoz ilyen közel. Ha erre gondoltál.
"Illetve nem arról volt szó, hogy 2009től az exBartók62/63 és a Lehár lesz majd RailJet És 2009 DEC -től lesz 2 órás a BP-MÜNCHEN ütem?"
Hát, ha ez a sok EC és IC tényleg eljön ide, ami egyelőre a német anyag miatt kétséges picit, akkor az ütem meglesz. Első körben az ex-Bartók lesz Railjet, a többi csak később, legalábbis a német pdf alapján.
Más kérdés, hogy talán érdemesebb lenne valami olyasmi megoldást kitalálni, hogy a 66(ex 62)/63 dupla RJ szerelvénye Pesten szétakad, és két vonatként megy vissza Bécsbe, mert a Lehárra a dupla stokk teljesen felesleges. Ugyanez lehetne reggel is, 13.10-es indulásra két érkezett RJ stokk összeakadna, és úgy menne.
Hát a PDF azt írja, hogy az IC -k DB -s Apm és Bpm kocsikból fognak állni míg az EC -k ÖBB; Restaurant felállásúak lesznek :) Tehát IC DB -s Resti nélkül talán EC pedig ÖBB -s restivel
(Pl 64es számnál...)
Viszont ha a mostani 2 órásainkat Münchenesítenék, ahogy ígérték, akkor miért járatták be a 40-49 számokat BP-WIEN vonalra?
Illetve nem arról volt szó, hogy 2009től az exBartók62/63 és a Lehár lesz majd RailJet És 2009 DEC -től lesz 2 órás a BP-MÜNCHEN ütem?
Délibe menjél. Csak jó tapasztalatot tudok mondani, a legidiótább kérést is teljesítik/utánanéznek! Az egyetlen hely, ahhol megnézik, hogy SparNight van-e az oda és a visszaútra is....
A jegyvásárlásból most egy jó időre elegem lett, még vasútbarátként is szörnyű élmény:D Így ez a projec tolódik, ha tényleg megszűnik akkor majd december előtt még ősszel jobb időben kipróbálom, de ezt a nyári utazást nem fogom erőltetni mert felesleges. :) Más úticélt nem tudom hogy meg fogok e próbálni, most el kell telni egy kis időnek a múltkori kísérletekkel együtt ennyi most bőven elég volt, túl sokat kell küzdeni azért hogy az ember kicsengessen egy nagyobb összeget, kicsit meguntam, hogy úgy kezelik a dolgot mintha szivességet tennének... :) :(
Hát elférne az arra bőven. Péntekről/szombatra 16 kocsi volt a Don Giovanni, a Lisinski külön ment el Sbből Villachba, a fekvő/hálóban 100, az ülőben laza 120-150%os utasterheléssel...
Nem sikerült ma sem jegyet venni. Jártam az új jegyirodában is, sokan voltak (illetve nem voltak sokan csak lassú a kiszolgálás) itt kb 40 percet töltöttem. egy napos kombinációban már nem volt sehogy akciós jegy. Aztán a Wasteelsben 40 perc ott annyival letudták a dolgot hogy egész nyárra nincs. Szóval én is letudtam ha nem tudod előre két hónapra hogy mikor mész szabadságra esélytelen ilyen jegyet venni.... De egyébként én ezt a spar dolgot elég nagy szemfényvesztésnek tartom.Külsős számára láthatatlan a kontingens és ha van akkor is olyan minimális hogy nem igazán lehet már kapni. Pl előttem egy nő Hannoverbe kért jegyet augusztus végére és már akkora sem tudak akciós jegyet adni Go-west keretében.
Asszem igazad lesz. Már csak azért is, mert a két reggeli, az 26x-es járatszámot kapott, ami arra utal, hogy "betétjárat". És pont ott kezdődnek a 6x-es járatszámok, amelyik időfekvését tekintve jöhet már Pesttől.
Közben rájöttem, hogy a bahnforum.info forumán is azért voltak ezek az adatok, mert ők is ebből a .pdf fájlból írták ki.
Gondolom, a 7.10-es is Müchenig fog menni, főleg, ha gond nélkül tud menni Bécstől. Szerintem mind EC lesz, legalábbis Magyarországon így fogják őket hívni. De hogy Szalóczyval vetetnek-e fel "Railjet" szöveget, szép, magyar kiejtéssel, meg festenek-e piros RJ logót a fekete táblára, nem tudom.
Itt semmi sem biztos, csak ami 3 napja létezik. De logikusan is gondolkodva: ahhoz, hogy megvalósuljon a 2 órás ütem Bp-München között (railjet.at), ráadásul áprilistól (menetrendi időszak kellős közepén) RailJet is legyen az összes, ahhoz elő kell készíteni az alapokat. Másrészt nézd meg a vonatszámokat, mindegyik 60, 62, 64, 66, 68, tehát a viszonylatnak közel azonosnak kell lennie. Reménykedjünk, hogy vagy elírták a németek, vagy lejárt szavatosságú, vagy még nem jól informáltak. :)
Háát, túlzás, hogy jól informált vagyok, de sejtéseim vannak. :) Egyébként a név nem biztos, sőt inkább nem, mint igen. De tény, hogy Frankfurtba fog menni.
Majd késik a Pannonia IC miatt. Azt írta anno a nagytopikban gw, hogy Bukarest-München háló és kusett is lesz, mcg meg valami olyasmit, hogy a Pannonia viszi-hozza ezeket a kocsikat majd.