Ez a kép azonnal a leszerelést követően készült és látni, hogy azalatt a pár perc alatt is már megrozsdásodott egy pár csepp esőtől is. Valamint tiszta elsötétedett rozsdafoltos a felülete. Az iszonyú vastag lemezes rozsdáról a betéttel nem érintkező felületeken nem is beszélve.
Nem tudom pontosan hogy megy ez a része mert én mindig átveszem tőlük amit rendelek,de valamit szigorítottak a gyári cuccoknál mert sok rajtuk maradt.Boltban megmondják mik a feltételek.
Akár mezei autósbolt is tud szerezni unix-on keresztül.Alvázszám alapján bármihez lehet már rendelni gyári alkatrészeket.Viszont téves rendelésnél ezeket nem szívesen veszik vissza.
Sima kicsi facsavar. Annak hegyes a vége, süllyesztett a feje. Simán melegítés nélkül be tudod csavarni. Az L alakú valami meg ilyen kis sarokpánt lehet, mint a polcoknál alkalmaznak. 1 lyuk az egyik oldalon egy lyuk a másik oldalon. 1-1 cm kb. mindkét oldala. Mivel be van szerelve nem hiszem, hogy a rendőrök kiszereltetnék az E jel megvizsgálasa miatt. Szerintem csak arra kíváncsiak, hogy helyzetjelző felkapcsolására kikapcsol-e vagy halványabban világit-e a DRL. De egy általános relével simán megoldható ez a működés. Úgyhogy ezzel nem lesz gondom. Vagyis nagyon remélem, hogy a rendőrök nem szereltetik ki az E jelzés miatt!
Sziasztok! Gyári rádiót visszaraktam (jvc kd-g311 helyett), mert 15-25e Ft körül vannak átalakítók, hogy a kormány möhötti rádiókapcsoló is működhessen. A kódját nem tudtam meg sehonnan, kb 3 napi keresgélés után sem, csak bizonyos összegért mondták volna meg, mikoris találtam egy androidos app-ot, ahol a biztonsági 4 karakteres kódból megmondja az indító kódot. Ha valakit esetleg érint, mert nem tudja a kódot, akkor írjon, elküldöm a kódot hozzá. Nekem most 4 nap után még megy vele a rádió.
Kérdés:
Tuf valaki olyan helyet, ahol a jvc rádiót is rá tudom kötni a vezérlőkarra nem 10-20e Ft-ért?
Vagy csináljam meg a kart tempomatnak? 2006-os 1.2-es 16V
Olvastam róla, hogy meg lehez oldani, de hogy hogyan, azt nem találtam sehol. Ehhez valakinek ötlet? Lehet ebbe a verzióba utólagos tempomatot tenni?
Az E jel miatt ne vizsgán izgulj, hanem az úton, mert a rendőrök is ellenőrzik és a működést is, hogy ne működjön együtt a ködlámpával és a tompítottal, de ez nálad nem probléma.
Ha valóban jót akarsz akkor gyári alkatrészt vegyél.Lehet hogy háromszor annyiba kerül de annyival többet is megy el.Én már sokféle gömbfejet próbáltam.Egyre sem tudnám azt mondani hogy ez a tuti.Azoknál a kocsiknál derül ez ki amelyek valóban sokat mennek.
Bár a három hónapot tuti megreklamálnám ha van rá lehetőség.
Legutóbb Gates szettet rendeltem abban volt záródugó.Klímát mi nem töltünk de a megoldható a közelünkben.A vezérműtengely szim. mérete:28-42-6 a főtengelyé 36-47-6. Akkor cseréljük ha indokolt.Viszont ha por száraz én nem bántanám.Egyébként van polcon gyári szimmering ha kellene bele.
Köszönöm a válaszodat. Én is így gondoltam. A problémám az h 3 hónapja lett cserélve a jobbos axiál TRW re és most sokkal jobban lóg mint a régi amit kivettek belőle. Nem én csináltam h rendes autószerelő. Aztán volt futómű beállítás is meg minden ilyen ami kell.