Most ugyanaz ment bele mint a család cliojába, delphi tárcsa trw betétekkel. A Clioban nem is volt ilyen rozsda gond ugyanabban az időjárásban. Ez a brembo borzalmasan gyenge volt. Én biztosan nem veszek többször.
Az eredeti Brembo sosem volt egy minőségi alkatrész!
TRW,TEXTAR, simán kenterbe verte minőségben. Ja persze van minőségi ágazata is csak azt nem találod meg a sima utcai autók fékrendszerében. Olyan ez, hogy látsz fékbetét márkát pl:Ferrodo ugyanazon autóhoz 3 féle árral, na az alapminőséget felejtsd is el. Régebben volt Brembo Max sport féktárcsám, ami néhány nagyobb fékezés után elmelegedett és rázta az autót. Akkor minek gyárt sport féktárcsát ha nem bírja a meleget, a hozzá vásárolt betét meg beleégett a vágásokba. Szenvedtem vele vagy egy évig különböző betéteket kipróbálva pénzt nem sajnálva, de a végén lecseréltem Nissin-re hozzávaló Nissin betéttel (Honda) amivel gyárilag kijött az autó, onnantól lett fékem. A brembot meg el kell felejteni utcai autóhoz, TRW- ben soha senkit nem hallottam, hogy csalódott volna. Én 250 ekm alatt 1x cseréltem tárcsát és 2x betétet a cloban.
Amikor kitört egy-egy CD-DVD hamisítási hullám, akkor nekem hivatalból utána kellett néznem és kitaláltuk a jó megoldást. Ha egy felhasználó megkérdezett, akkor el tudtam neki mondani, hogy mire figyeljen és hol vegyen ahol jó eséllyel eredetit kap.
De sorolhatnám a Kingston átverést és sok-sok olyan dolgot ami szakmámba vág, de egy átlag usernek nem kell tudnia.
Nos, pontosan ezt várom el és kapom a szerelőmtől. Ha pedig mégis elbaszta, akkor szépen utánamegy és a kialakult ezer éves kapcsolatai segítségével kisimítja az ügyet, mert neki is érdeke.
Hát, ennyi.
De kérdezem, melyik eredeti az utángyártottak közül?
Elárulnád, hogy hogyan szűröd ki a hamisítványt a beszerzéseidkor? Megbízol, mint bárki más egy céget, boltot, hogy hozzon neked eredeti cuccokat és két év múlva reklamálsz, hogy nem ezt képzelted el eredetileg? Na ne viccelj! De kérdezem, melyik eredeti az utángyártottak közül?
Amit utoljára lecseréltem(pont egy éve) csak le van dobva a garázs sarkába. Pára elég sok van a garázsban(pont arra csorog a kocsiról lecsorgó víz, hólé), de szinte nem is rozsdás.(az is brembo)
Ez a kép azonnal a leszerelést követően készült és látni, hogy azalatt a pár perc alatt is már megrozsdásodott egy pár csepp esőtől is. Valamint tiszta elsötétedett rozsdafoltos a felülete. Az iszonyú vastag lemezes rozsdáról a betéttel nem érintkező felületeken nem is beszélve.
Nem tudom pontosan hogy megy ez a része mert én mindig átveszem tőlük amit rendelek,de valamit szigorítottak a gyári cuccoknál mert sok rajtuk maradt.Boltban megmondják mik a feltételek.
Akár mezei autósbolt is tud szerezni unix-on keresztül.Alvázszám alapján bármihez lehet már rendelni gyári alkatrészeket.Viszont téves rendelésnél ezeket nem szívesen veszik vissza.
Sima kicsi facsavar. Annak hegyes a vége, süllyesztett a feje. Simán melegítés nélkül be tudod csavarni. Az L alakú valami meg ilyen kis sarokpánt lehet, mint a polcoknál alkalmaznak. 1 lyuk az egyik oldalon egy lyuk a másik oldalon. 1-1 cm kb. mindkét oldala. Mivel be van szerelve nem hiszem, hogy a rendőrök kiszereltetnék az E jel megvizsgálasa miatt. Szerintem csak arra kíváncsiak, hogy helyzetjelző felkapcsolására kikapcsol-e vagy halványabban világit-e a DRL. De egy általános relével simán megoldható ez a működés. Úgyhogy ezzel nem lesz gondom. Vagyis nagyon remélem, hogy a rendőrök nem szereltetik ki az E jelzés miatt!
Sziasztok! Gyári rádiót visszaraktam (jvc kd-g311 helyett), mert 15-25e Ft körül vannak átalakítók, hogy a kormány möhötti rádiókapcsoló is működhessen. A kódját nem tudtam meg sehonnan, kb 3 napi keresgélés után sem, csak bizonyos összegért mondták volna meg, mikoris találtam egy androidos app-ot, ahol a biztonsági 4 karakteres kódból megmondja az indító kódot. Ha valakit esetleg érint, mert nem tudja a kódot, akkor írjon, elküldöm a kódot hozzá. Nekem most 4 nap után még megy vele a rádió.
Kérdés:
Tuf valaki olyan helyet, ahol a jvc rádiót is rá tudom kötni a vezérlőkarra nem 10-20e Ft-ért?
Vagy csináljam meg a kart tempomatnak? 2006-os 1.2-es 16V
Olvastam róla, hogy meg lehez oldani, de hogy hogyan, azt nem találtam sehol. Ehhez valakinek ötlet? Lehet ebbe a verzióba utólagos tempomatot tenni?