Keresés

Részletes keresés

mocama Creative Commons License 2006.01.17 0 0 737
Miért?
Előzmény: HáBé (722)
aeomega Creative Commons License 2006.01.17 0 0 736
Valóban van mit csinálni, nem valami esztétikus az állomásépület. De van hangulata :)

Előzmény: zugkraft aargau (735)
zugkraft aargau Creative Commons License 2006.01.17 0 0 735
Az időpont 2007. augusztus. Hol járunk?

2
1
gw Creative Commons License 2006.01.09 0 0 734

Néha kíhúzzák a rejtekéből, és megmutatják a napnak, de brummogni nem szokott...

 

Nem értettél félre semmit, két mozdonyos a forda :)

 

 

Előzmény: HáBé (733)
HáBé Creative Commons License 2006.01.09 0 0 733

Köszönöm.

 

S szokott-e brummogni valamerre, vagy a vontatási telep valamely vágányát nyomja wöhler 1-el?

 

Más:

A múltkor elmesélted a bobi fordáját. Egy kicsit furcsállottam, mert a menetrenddel összenézve valahogy igy néz ki:

 

7852 Rózsahegy - Zsolna 4:38-6:01

332 Zsolna - Katowice(??) 8:50-12:43

333 Katowice(??) - Zsolna 15:19-19:18

 

és ebbe valahogy bele kéne férnie a 7857-nek:

7857 Zsolna - Rózsahegy 10:45-11:54

 

Szerintem valamit félreérthettem. Segííccség!

Előzmény: gw (732)
gw Creative Commons License 2006.01.09 0 0 732
Ex-fűtőház Ruttka
Előzmény: HáBé (731)
HáBé Creative Commons License 2006.01.09 0 0 731

Pálinkásat!

 

Rájöttem tegnap, hogy mi hiányzik az életemből:

Egy szép, saját fotó a 755-001-es psz-ú mozdonyról! :-)

 

Hova is van a kicsike állomásítva?

HáBé Creative Commons License 2006.01.02 0 0 730
Nyamm... azért a garamfői alagútról lefelé fényképezve igen finom falat lenne a duplabúvár + 8 kocsi :-)
Előzmény: gw (729)
gw Creative Commons License 2006.01.01 0 0 729
Több kocsihoz kevés lenne a kraft (pláne, hogy az első osztály már klímás), a nyáron többször is volt 8 kocsis a vonat, de ahhoz már 2 dízelmozdony kell (és abból az osztódás óta nem dúskál a ZSSK).
Előzmény: HáBé (728)
HáBé Creative Commons License 2006.01.01 0 0 728

Pedig jól láttad. Ott az emberek nem a hetihetes előtt görnyednek cigarettaködbe burkolózva, teszkógazdaságos szalonnát zabálva, hanem rendesen hágják a hegyeiket. A Horehronyec elég zsúfolt vonat oda- és vissza egyaránt, de úgy vettem észre, hogy némely állomás peronhossza miatt nem lehet hosszabb, mint 5-6 kocsi. Pl. Henriktelep (Chvatimec, a Feketebalogi Kisvasút végállomása - igaz, ott csak május 1-től szeptember közepéig, a kisvasút üzemidejében áll meg a Hh)

 

Horehronyec Léva állomáson dec 29-én:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1456/kepek/zsr263007leva55.JPG

 

A Dobsinai Jégbarlangnál:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg020921/kepek/zsr754010dobs52.JPG

 

Henriktelepen:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg020921/kepek/zsr754-054henriktp51.JPG

 

HB

Előzmény: kodika (726)
gw Creative Commons License 2006.01.01 0 0 727

A legmagasabb pontja a vonalnak a Besnik-hágó alatti alagútnál van, 955,5 m-en.

 

 

Előzmény: kodika (726)
kodika Creative Commons License 2006.01.01 0 0 726
Sziasztok!
29.-én vonatoztam egyet Szlovákiában .
Fülekről indultam 8 27-től a "Sitno"-va, majd Zólyomban átszáltam a Pozsonyból-Kassáig menő "Horehronec"-re, ami talán az egyik legszebb és ha jól tudom a normál nyomtávu vonalak közül a legmagasabban vezető szlovák vasútvonalon jár(Besztercebánya-Breznóbánya-Dedinky -tó). Tudja valaki, hogy hány méteren van ennek a vonalnak a legmagasabb pontja? Gyönyörű havazás volt végig a mesés havas tájon.
Kassáról az "Ipel"-lel jöttem Fülekig amelynek egész jó csatlakozása van Somoskőújfalu felé.
A nagy hó ellenére egész pontosak voltak a vonatok. Egyedül Horehronec hozott össze kb. 25 percet, de ezt is annak köszönhetően, hogy Zólyomról 20 perc késéssel indultunk. Ha jól láttam a szembejövő besztercebányai személlyel volt probléma mert előfogatolva késve jött.
Ami meglepett, hogy a vonat tele volt hátizsákos síelőkkel. Tudom nehéz a hazai helyzettel összehasonlítani az eltérő adottságok miatt, de a hazai síelőkről nehezen tudnám elképzelni, hogy vonattal menjenek többnapos síelésekre.
A Képeken (ha sikerül beillesztenem) a Horehronec látszik a Dedinky-tó környéki szakaszon.
aeomega Creative Commons License 2006.01.01 0 0 725
Szegény, eléggé 'el van havazva' :(
Előzmény: gw (724)
gw Creative Commons License 2006.01.01 0 0 724
Itt egy beteg társa:
Előzmény: aeomega (723)
aeomega Creative Commons License 2006.01.01 0 0 723
Boldog Újévet!
Sajnos 800-on felejtettem az érzékenységet, ezért csak ilyen képek:

HáBé Creative Commons License 2005.12.29 0 0 722

Pálinkásat!

 

Kicsit OFF:

Szombaton üzemzártával befejezi működését az 1989. augusztus 29-én üzembe helyezett besztercebányai trolibusz. Ennek apropóján arra jártam:

 

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1456/

 

A vasúti képekkel kívánok minden kedves topiklakóknak eredményes, szeretetteljes, boldog Újesztendőt!

HB

gw Creative Commons License 2005.12.27 0 0 721

Igen, ez az a BRKS :) És tényleg busz SEM lesz. Mondjuk állami támogatást nemigen kaptak, és piaci alapon nem tudták eltartani magukat. A jövőben tehát kizárólag a teherszállításra koncentrálnak.

Valahol Pozsonyban laknak, azt hiszem valahol a Vychod depó felé.

 

Kishírek:

- 121 001 (E496.101) elhagyja Szlovákiát, továbbiakban Lengyelországban koptatja a síneket, több társához hasonlóan.

- a Tátrai Villamos Vasúton immár az összes jármüvön van jegykiadó automata, illetve három állomáson is elhelyeztek ilyet, a jegyváltás megkönnyítésének érdekében

- a 140-es sorozatú villanymozdonyok az idei menetrendben nem csak egy pár gyorsvonatot (332/333 Goral) továbbítanak Lengyelország felé, hanem munkanapokon egy személyvonatpárt is Zsolna és Rózsahegy között (7852/7857)

Előzmény: HáBé (720)
HáBé Creative Commons License 2005.12.25 0 0 720

Ez a BKRS az a bizonyos bratiszlavszka akármi lenne? Jól veszem ki soraid közt olvasva, hogy februártól busz SEM?

S merre leledzenek azok a jó kis 830-asok?

 

S egy majdnem 830-as, igaz, a cseheknél (ott azért sűrűbben vannak még):

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1452b/kepek/cd831233tremesna53.JPG

HB

Előzmény: gw (719)
gw Creative Commons License 2005.12.25 0 0 719

1. Köszönöm, Neked is kedves HáBé :)

2. úgy tudom BRKS 830-as járt. egyébként úgy hírlik, hogy busz is csak februárig jár...

3. hát ez nagy kérdés, én legalábbis nem tudom a választ :)

Előzmény: HáBé (718)
HáBé Creative Commons License 2005.12.25 0 0 718

GW uram, apropó!

 

1. Boldog Karácsonyt!

2. A 113-as vonalon miféle közlekedés volt dec 11 és 21 között? ZSR 810-esek, vagy "átmenetileg" busz?

És amiről szó volt, az asszem belga motorvonatok közlekednek már?

 

HB

Előzmény: gw (717)
gw Creative Commons License 2005.12.25 0 0 717

Igen, elvileg a kocsiösszeállítás ugyanaz, kivéve, hogy már nem megy vele magyar Apmz, cserébe egy plusz cseh első osztályú közlekedik Párkányig/tól.

Persze tavaly ritka volt a terv szerinti közlekedés (igen sokszor járt Bee helyett Bmee), kérdés idén mi sikerül...

Előzmény: Törölt nick (716)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.25 0 0 716

 

ha jól tudom maradnak a vagonok azok amik eddig is voltak

Előzmény: HLP (715)
HLP Creative Commons License 2005.12.25 0 0 715

Lenne egy kérdésem.

Azzal, hogy a Jaroslav hasek EXpressből EC lett jobb minőségű kocsikkal jár? (Bár a tavalyi kocsik is jók voltak.)

alex_86 Creative Commons License 2005.12.22 0 0 714

Ma Kassán jártam, megvettem az új szlovák menetrendet.
Selejtújhelyről kishatárjeggyel utaztam Slovenské Nové Mestoig, onnan személlyel, a 44-es Pantográffal az élen. Visszafelé a 8807-tel jöttem, ami meglehetősen hosszú szerelvény volt (2 Pantográf  összekapcsolva). Így is tömve volt, ennyi emberrre nem számítottam. Indulás előtt már egy órával benn állt, pontos és tiszta volt, szóval a szlovák vasútban ismét nem csalódtam.

 

Jöjjön néhány kép sajnos nem a legjobb minőségben :-(

Az utolsó kivételével mind Kassán készült.

aeomega Creative Commons License 2005.12.21 0 0 713
Köszi! :)
Keleti és Kő-Felső között készült, igen.
Előzmény: E-973 (712)
E-973 Creative Commons License 2005.12.21 0 0 712
Nagyon jó! Kőbánya környékén készült?
Előzmény: aeomega (711)
aeomega Creative Commons License 2005.12.21 0 0 711
HáBé Creative Commons License 2005.12.20 0 0 710

Ez lett volna az a bizonyos magánvasút?

(Bratislavska Regionalna Kolajova Spolocnost)

 

Mer akkor vigyázó szemünket (magánvonatozós csipanyitogatás tekintetében) ne Zohorra vessük!

Előzmény: gw (708)
aeomega Creative Commons License 2005.12.20 0 0 709
gw Creative Commons License 2005.12.20 0 0 708
December 22-től a Zohor-Záhorská Ves (113) vonalon vonatpótló autóbuszok közlekednek (érvényes: visszavonásig).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!