Keresés

Részletes keresés

aeomega Creative Commons License 2006.01.25 0 0 752
Teljes mértékben! :)
Előzmény: v_peti (751)
v_peti Creative Commons License 2006.01.25 0 0 751
És komolyan?
Előzmény: aeomega (749)
gw Creative Commons License 2006.01.25 0 0 750
A szlovák Cargo 736 008-as és 014-es pályaszámú mozdonya tegnaptól átmenetileg személyszállítóvonatokkal közlekedik. 
aeomega Creative Commons License 2006.01.25 0 0 749
Keleti és Kőbánya-Felső között.
Előzmény: v_peti (745)
v_peti Creative Commons License 2006.01.24 0 0 748

A Közlekedési múzeum pénztárában (Az állomással majdnem szemben van a múzeum, a volt darabáruraktárak helyén. van némi cuccos. Leporellók, képeslapok. Videókazettát is láttam. Mellesleg a múzeum is megtekinthető (40 Sk+20 Sk a fotózás) 2/3 részt autók, 1/3 részt vasúti relikviák, meg néhány vasúti jármű a szabadtéren. Az anyatopikban írtam erről részleteket.

 

 

Előzmény: Vasutas_ng (681)
v_peti Creative Commons License 2006.01.24 0 0 747

Elnézve a decemberben kiadott menetrendet a közlekedés eddig sem volt túl jó. Összesen 5 vonatpár, amelyből 2 a reggeli, és 3 a délutáni csúcsidőben közlekedett, hétfőtől szombatig.

 

Visszakerestem az1990/91-es csehszlovák menetrendben: Ezen a 14 km-es zsákvonalon, akkor napi 14 (!) vonatpár közlekedett.

 

Előzmény: gw (708)
v_peti Creative Commons License 2006.01.24 0 0 746

Nem sokáig bírta. :((( Miért kellett bezárni, amikor olyan drága a gázolaj? Ha a járművek nem voltak öregek, akkor még mehettek volna, ha meg öregel voltak, akkor úgyis kell helyettük buszokta venni.

 

 

Előzmény: HáBé (722)
v_peti Creative Commons License 2006.01.24 0 0 745

Hol járunk?

 

Előzmény: aeomega (736)
aeomega Creative Commons License 2006.01.24 0 0 744
gw Creative Commons License 2006.01.21 0 0 743

Ez az eddigi legutóbbi Skoda mozdony, a 163-as sorozat utódjának tekinthető. Univerzális mozdonynak készült, gyors- és tehervonati szolgálatra. Az első prototípus 1994-ben készült el, egy darabig a CD-nél próbálták, de végül nem rendelték meg. Ezután a két protót az SD-KD vette meg, majd rendelt további két mozdonyt, ezek 1999-ben készültek el.

Még valamit?

Előzmény: HáBé (742)
HáBé Creative Commons License 2006.01.21 0 0 742

Segííccség!

 

Emmeg miféle? Nálunk ilyen még az állatkertben sincs:

http://www.cztrain.com/loko/foto/big/183/184502.jpg

gw Creative Commons License 2006.01.21 0 0 741
Előzmény: hg7wgq (740)
hg7wgq Creative Commons License 2006.01.21 0 0 740

Fényképet keresnék a Bardotka (751) tetejéről. Főleg a szellőző rácsozatának elhelyezkedése érdekelne. Előre is köszönettel minden segítségért!

 

Üdv! hg7wgq

e-mail: hg7wgq@freemail.hu 

gw Creative Commons License 2006.01.18 0 0 739

A Tatranské lanové dráhy, a.s. 185 millió koronáért megvásárolja a ZSSK-tól a Magas Tátrában található drótkötélpályáit.  A TLD egyébként már 2004 óta üzemelteti azokat. ZSR, ZSSK és CD arcképes igazolvánnyal rendelkezők továbbra is kedvezményes jegyet válthatnak.

gw Creative Commons License 2006.01.18 0 0 738
Na igen, jó is az amikor az első vágányon átdönget a "kopasz" tehervonattal, miközben az utasok épp másznának át az érkező gyorshoz, vagy hogy a gyorsvonatok nem férnek be az állomásra, ha egyszerre érkeznek :)
Előzmény: aeomega (736)
mocama Creative Commons License 2006.01.17 0 0 737
Miért?
Előzmény: HáBé (722)
aeomega Creative Commons License 2006.01.17 0 0 736
Valóban van mit csinálni, nem valami esztétikus az állomásépület. De van hangulata :)

Előzmény: zugkraft aargau (735)
zugkraft aargau Creative Commons License 2006.01.17 0 0 735
Az időpont 2007. augusztus. Hol járunk?

2
1
gw Creative Commons License 2006.01.09 0 0 734

Néha kíhúzzák a rejtekéből, és megmutatják a napnak, de brummogni nem szokott...

 

Nem értettél félre semmit, két mozdonyos a forda :)

 

 

Előzmény: HáBé (733)
HáBé Creative Commons License 2006.01.09 0 0 733

Köszönöm.

 

S szokott-e brummogni valamerre, vagy a vontatási telep valamely vágányát nyomja wöhler 1-el?

 

Más:

A múltkor elmesélted a bobi fordáját. Egy kicsit furcsállottam, mert a menetrenddel összenézve valahogy igy néz ki:

 

7852 Rózsahegy - Zsolna 4:38-6:01

332 Zsolna - Katowice(??) 8:50-12:43

333 Katowice(??) - Zsolna 15:19-19:18

 

és ebbe valahogy bele kéne férnie a 7857-nek:

7857 Zsolna - Rózsahegy 10:45-11:54

 

Szerintem valamit félreérthettem. Segííccség!

Előzmény: gw (732)
gw Creative Commons License 2006.01.09 0 0 732
Ex-fűtőház Ruttka
Előzmény: HáBé (731)
HáBé Creative Commons License 2006.01.09 0 0 731

Pálinkásat!

 

Rájöttem tegnap, hogy mi hiányzik az életemből:

Egy szép, saját fotó a 755-001-es psz-ú mozdonyról! :-)

 

Hova is van a kicsike állomásítva?

HáBé Creative Commons License 2006.01.02 0 0 730
Nyamm... azért a garamfői alagútról lefelé fényképezve igen finom falat lenne a duplabúvár + 8 kocsi :-)
Előzmény: gw (729)
gw Creative Commons License 2006.01.01 0 0 729
Több kocsihoz kevés lenne a kraft (pláne, hogy az első osztály már klímás), a nyáron többször is volt 8 kocsis a vonat, de ahhoz már 2 dízelmozdony kell (és abból az osztódás óta nem dúskál a ZSSK).
Előzmény: HáBé (728)
HáBé Creative Commons License 2006.01.01 0 0 728

Pedig jól láttad. Ott az emberek nem a hetihetes előtt görnyednek cigarettaködbe burkolózva, teszkógazdaságos szalonnát zabálva, hanem rendesen hágják a hegyeiket. A Horehronyec elég zsúfolt vonat oda- és vissza egyaránt, de úgy vettem észre, hogy némely állomás peronhossza miatt nem lehet hosszabb, mint 5-6 kocsi. Pl. Henriktelep (Chvatimec, a Feketebalogi Kisvasút végállomása - igaz, ott csak május 1-től szeptember közepéig, a kisvasút üzemidejében áll meg a Hh)

 

Horehronyec Léva állomáson dec 29-én:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg1456/kepek/zsr263007leva55.JPG

 

A Dobsinai Jégbarlangnál:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg020921/kepek/zsr754010dobs52.JPG

 

Henriktelepen:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg020921/kepek/zsr754-054henriktp51.JPG

 

HB

Előzmény: kodika (726)
gw Creative Commons License 2006.01.01 0 0 727

A legmagasabb pontja a vonalnak a Besnik-hágó alatti alagútnál van, 955,5 m-en.

 

 

Előzmény: kodika (726)
kodika Creative Commons License 2006.01.01 0 0 726
Sziasztok!
29.-én vonatoztam egyet Szlovákiában .
Fülekről indultam 8 27-től a "Sitno"-va, majd Zólyomban átszáltam a Pozsonyból-Kassáig menő "Horehronec"-re, ami talán az egyik legszebb és ha jól tudom a normál nyomtávu vonalak közül a legmagasabban vezető szlovák vasútvonalon jár(Besztercebánya-Breznóbánya-Dedinky -tó). Tudja valaki, hogy hány méteren van ennek a vonalnak a legmagasabb pontja? Gyönyörű havazás volt végig a mesés havas tájon.
Kassáról az "Ipel"-lel jöttem Fülekig amelynek egész jó csatlakozása van Somoskőújfalu felé.
A nagy hó ellenére egész pontosak voltak a vonatok. Egyedül Horehronec hozott össze kb. 25 percet, de ezt is annak köszönhetően, hogy Zólyomról 20 perc késéssel indultunk. Ha jól láttam a szembejövő besztercebányai személlyel volt probléma mert előfogatolva késve jött.
Ami meglepett, hogy a vonat tele volt hátizsákos síelőkkel. Tudom nehéz a hazai helyzettel összehasonlítani az eltérő adottságok miatt, de a hazai síelőkről nehezen tudnám elképzelni, hogy vonattal menjenek többnapos síelésekre.
A Képeken (ha sikerül beillesztenem) a Horehronec látszik a Dedinky-tó környéki szakaszon.
aeomega Creative Commons License 2006.01.01 0 0 725
Szegény, eléggé 'el van havazva' :(
Előzmény: gw (724)
gw Creative Commons License 2006.01.01 0 0 724
Itt egy beteg társa:
Előzmény: aeomega (723)
aeomega Creative Commons License 2006.01.01 0 0 723
Boldog Újévet!
Sajnos 800-on felejtettem az érzékenységet, ezért csak ilyen képek:

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!