Szép estét mindenkinek! Kérdésem lenne! Frissen fúrt hengerbe paszentosan megy bele a dugó, és még is csőrög valamiért! A dugó 39,50-es, a hengert 39,5-nek mértem! Attól lehet a csörgés, hogy a dugó és a tűgörgöhöz elfelejtettem a két hézagoló alátétet betenni? Előre is köszi a segítséget!
Tudom, az én mocimon is olyanok vannak. Azt hiszem jobban járunk, ha Téged kifelejtünk az átlagos Babettások közül. Mint írod, se a kerék, se a fék nem "eredeti", de szerintem még sok minden más se. Különben hogy tudott volna annyival menni, a Te habkönnyű súlyoddal.
A gumik leengedésére és az olajos ruhával áttörlésre én is gondoltam de a benzintankot talán teleönteném benzinnel,hogy ne rozsdálljon meg.Nem tudom csak gondolom hogy néha azért be kellene indítani hogy ne álljon be a blokk.
Én, (majd ki javitanak ha hülyeséget mondok) leengedném nem teljesen a gumikat,előtte átkenném szilikonzsirral,a benzint is le engedném,majd vagy bezsugorfóliáznám az egészet hogy se pos se pára ne tudjon hozzáférni (esetleg megrozsdálna ami meg tud),ha erre nincs lehetőség akkor olajos rongyal jól át törölgetném a krómos és azon részeket amik rozsdásodni tudnak.
Ezek a lorinci borzek sem az igaziak. Mar nehany borze fiaval is elegedettnek kell lenni : gyari 0 km-es 207 fotengely, hasznalhato kuplung 210-hez, meretpontos fekpofak.
Úgy alakult,hogy 210-es bóbitám helyett más típusú motorra nyergelek talán hosszabb időre.Ezt a fórumot elég sokáig napi szinten követtem sok segítséget kaptam tőletek amit ezúton is köszönök .Szóval a bóbita korához képest igen jó állapotban van szinte teljesen eredeti rajta minden alkatrész ahogy anno a gyárból kijött:pumpa a helyén,szerszámkészlet ahogy akkor kiadták,szóval meg szeretném őrizni ebben az állapotában egy jó pár évig az utókornak.Abban kérném a segítségeteket,hogy miként érdemes tárolni éveken át hogy megközelítőleg ebben az állapotban legyen évek múlva és később is használható legyen. Segítségeteket előre is köszönöm.
Igazad van Laci bár én csak 0,5 mm szoktam de bátrabbak akár 1mm ig is elmerészkednek szerintem is a 0,5-0,8 bőven jó.Méréseim alapján átlag 9-10 a kompót vele a 0,5mm el a 95 ös benzin még etethető.
Még amnyit felejtettem el leirni hogy talán létezik valamilyen képlet/számitás arra hogy bizonyos mértékű h.fej leszedés esetén /tudnunk kell a leszedés utánni térfogatcsökenés mértéket/ mennyit fog emelkedni a komptesszióviszony.
Előtte benzinnel mililiterre pontosan le lehetett volna mérni,de még igy is lehet számolni (henger tétfogata),kérdés lehet-e ezt valahogy továbbszámolni.
Igazad van!Én sem mennék a fölé.Úgy gondolom hogy a gyári 9 bárból nem igen lesz sokkal több a 0,8mm es h.fej leszedéstől,gondolatom szerint 10 max 11 lesz,azért mertem annyit leszedni mert Tábori úr annyit irt egy lapon,magam csak 0,5 öt szedtem volna le.
Ugye az sem mindegy hogy a 207 es vagy a 210 es ről van szó mert a kettő között 2 bár eltérés van.
Na majd valahogy megmérem ha össze lesz rakva,mert nagyon kivánvsi leszek rá (kb 2 hét mire kész a fúrás)
Kompresszió mérőm nincs de addig vagy veszek vagy esztergálok egy közcsavart és tekerek bele egy nyomásmérő órát meg faragok bele valami szelepet hogy ne engedje vissza a nyomást.
Láthattuk a múltban -fényképekkel dokumentálva- hogyan esnek szét a kosaras tűgörgők, és balgaság lenne azt feltételezni, hogy ilyen a jövőben nem történhet meg.
Én azért szurkolok, hogy ne a barátaimmal forduljon elő, mert akkor szomorú leszek. Másokon persze jól szórakozom! :))))
Mindent értek, azt is hogy miért írtad hogy a kosaras megoldásomnak szurkolsz. Hiszen az én "reszeletlen" gépem teljesítménye alulmarad a tiédnek, és ezzel a teljesítménnyel a kosár még vidáman eldolgozgat, de lehet ugyanez már 3-4 lóerőnél széthullana.
Igazad van, az én véleményem csupán egy a sok közül. Én arra értettem Babetta esetében hogy azokkal a fékekkel, rugózással stb. 60 fölött közúton, már veszélyes a motorozás. 70 fölött, egy ilyen könnyű motor, már pattog az úton, kivéve, ha Te ülsz rajta.
Én inkább enyhén fojtottnak mondanám, erősen a német piacos van fojtva. Az az 50 es henger ami gyárilag tud 55 öt az már nem rossz. A kipufogó oldala van gyalázatosan fojtva, meg persze a szívócső, de az még nem akkora gáz. Általában a segédmotoroknál a 2 kW volt a limit, legalább is az általam ismert típusoknál. Mondjuk a spanyol és olasz piacon ez a csillagos ég!
Önként állok a Lacó mellé. Semmi gáz a kosárral, nekem még nem volt. Pedig vannak vándor kosaraim, mennek motorról motorra. Próbálnám ezt megtenni egy bronzpersellyel. Pedig nem egy Simson ölő blokkom van, volt. És ha még nem lenne balett alkatom....
Sajnálatos hogy ez történt, a célt elértem végeredményben, bár nagyon jó lett volna használni.Sajnos annyi pénz ment el rá, hogy nem engedhetem meg magamnak ezt a többletköltséget csak egy hónap múlva talán.
Viszont megpróbálom összetenni a simsont hátha üzemképes lesz.
Egyszer majd el akarok menni ilyen találkozókra börzére, de ez sajnos a jövő zenéje.
Látod én még a szétkapott generálozáséet könyörgő Robi 55 ös öm is megreszelgettem,és nem igaz hogy csak a reszelgetés önmagában nem ér semmit,de azzal egyet értek hogy az az igazi hogy ha a levegőszűrőtől a kipu végéig haladunk és utánna jönnek a többi dolgok,gyujtás stb stb.
Ime tegnap lekaptam 0,8-at a hengerfejből és orvosoltam a majdmegszakadt gyertyamenetet.
Egyáltalán nem tuning, ha egy 50 ccm motorból kihozunk 3-4 lóerőt. Ne vicceljünk már...
Én értem, hogy aki nem tudja megnyitni a gépezetének hengerét, annak az is jó... De ne legyen már ördögtől való az, hogy ha valaki picit bele tud nyúlni a hengerbe!
Züminek üzenem, hogy jöjjön el egy túránkra, és kipróbálhatja a gépemet: milyen is az azonnali gázreakció, és az ha húz a gép mint a mozdony.
Nálam ugyanis az a lényeg, hogy sokkal dinamikusabb a gép. Igaz, hogy 60 km/h-nál csutkára rántott gázzal elkezd gyorsulni, de az már valóban nem ezeknek a fékeknek való.
Még egyszer: egy 3-4 lóerős 50 ccm motort ne nevezzünk már tuning motornak, könyörgöm!