Keresés

Részletes keresés

KaGoTT Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160680

Pár oldal óta másnak is vannak hasonló gondjai...

Nála a dugattyúban lévő hornyok szélesebbek mint a gyűrűk ez okozza a csörgést.

Elvileg a csörgésnek idővel magától el kell tűnnie.

Előzmény: Defoe (160679)
Defoe Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160679

Szép estét mindenkinek!  Kérdésem lenne!  Frissen fúrt hengerbe paszentosan megy bele a dugó, és még is csőrög valamiért! A dugó 39,50-es, a hengert 39,5-nek mértem!  Attól lehet a csörgés, hogy a dugó és a tűgörgöhöz elfelejtettem a két hézagoló alátétet betenni?  Előre is köszi a segítséget!

4728ITI Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160678

Tudom, az én mocimon is olyanok vannak. Azt hiszem jobban járunk, ha Téged kifelejtünk az átlagos Babettások közül. Mint írod, se a kerék, se a fék nem "eredeti", de szerintem még sok minden más se. Különben hogy tudott volna annyival menni, a Te habkönnyű súlyoddal.

Kalapot le, a teljesítményed előtt!

Előzmény: 53zsiga (160663)
titusz555 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160677

A gumik leengedésére és az olajos ruhával áttörlésre én is gondoltam de a benzintankot talán teleönteném benzinnel,hogy ne rozsdálljon meg.Nem tudom csak gondolom hogy néha azért be kellene indítani hogy ne álljon be a blokk. 

Előzmény: laci19791202 (160676)
laci19791202 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160676

Én, (majd ki javitanak ha hülyeséget mondok) leengedném nem teljesen a gumikat,előtte átkenném szilikonzsirral,a benzint is le engedném,majd vagy bezsugorfóliáznám az egészet hogy se pos se pára ne tudjon hozzáférni (esetleg megrozsdálna ami meg tud),ha erre nincs lehetőség akkor olajos rongyal jól át törölgetném a krómos és azon részeket amik rozsdásodni tudnak.

Talán ennyi.

Előzmény: titusz555 (160674)
miko? Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160675

Ezek a lorinci borzek sem az igaziak. Mar nehany borze fiaval is elegedettnek kell lenni : gyari 0 km-es 207 fotengely, hasznalhato  kuplung 210-hez, meretpontos fekpofak. 

titusz555 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160674

Üdv márkatársak!

Úgy alakult,hogy 210-es bóbitám helyett más típusú motorra nyergelek talán hosszabb időre.Ezt a fórumot elég sokáig napi szinten követtem sok segítséget kaptam tőletek amit ezúton is köszönök .Szóval a bóbita korához képest igen jó állapotban van szinte teljesen eredeti rajta minden alkatrész ahogy anno a gyárból kijött:pumpa a helyén,szerszámkészlet ahogy akkor kiadták,szóval meg szeretném őrizni ebben az állapotában egy jó pár évig az utókornak.Abban kérném a segítségeteket,hogy miként érdemes tárolni éveken át hogy megközelítőleg ebben az állapotban legyen évek múlva  és később is használható legyen. Segítségeteket előre is köszönöm.

lorsen2 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160673

Igazad van Laci bár én csak 0,5 mm szoktam de bátrabbak akár 1mm ig is elmerészkednek szerintem is a 0,5-0,8 bőven jó.Méréseim alapján átlag 9-10 a kompót vele a 0,5mm el a 95 ös benzin még etethető.

Előzmény: LacoP21 (160668)
medicin Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160672

Nekem ma dél fele mondták, hogy van ma börze.

Előzmény: Kistuci 1977 (160671)
Kistuci 1977 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160671

Börze ma nem volt?

laci19791202 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160670

Oké druszám.

Nem számolgatok,majd kiderül mennyi az annyi,igen már elképzelem magam előtt hogy a halálra kopott henger után milyen szépen pattogósan fog járni.

Minden képp az alacsony elektródás gyertyát használom,most is az volt benne.

Igen majd kiderül az is.

Előzmény: LacoP21 (160668)
BLaaszloo Creative Commons License 2018.05.27 -1 0 160669

Csak 22 a harmincból, de az is pont elég.

Előzmény: 53zsiga (160664)
LacoP21 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160668

Druszám!

 

Ne számolgass, a 0,8 teljesen jó, nekem legalább 3 hengerfej lett annyival megszedve.

Majd figyeld meg milyen pattógósan fog járni a motor. Ha kopogna, használd a 100-as benzint.

Viszont nehogy hosszított elektródás gyertyát tekerj bele:))

A plusz két kapatagot, úgyis kiderül, hogy bírja-e.

Előzmény: laci19791202 (160666)
LacoP21 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160667

A három eset, amit Zoli linkelt 8,- ill. 7 (HÉT) évvel ezelőtti, és egy éven belüli történetek.

Nála ez becsípődött, úgy maradt...

 

Volt egy széria, valami igen szar gyártmány.

Kosaras tűgörgő. Lemezből a kosár, max 0,5 vastag anyag.

A gyártójával etettem volna meg az összeset!!

 

Ennyi...

 

Pl.: fényforrás is létezik nyik-nyakk óccó, kiég egy hét alatt.

Mégsem veszem elő a petróleumlámpát!

 

 

Előzmény: 53zsiga (160664)
laci19791202 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160666

Még amnyit felejtettem el leirni hogy talán létezik valamilyen képlet/számitás arra hogy bizonyos mértékű h.fej leszedés esetén /tudnunk kell a leszedés utánni térfogatcsökenés mértéket/ mennyit fog emelkedni a komptesszióviszony.

Előtte benzinnel mililiterre pontosan le lehetett volna mérni,de még igy is lehet számolni (henger tétfogata),kérdés lehet-e ezt valahogy továbbszámolni.

Előzmény: 53zsiga (160655)
laci19791202 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160665

Igazad van!Én sem mennék a fölé.Úgy gondolom hogy a gyári 9 bárból nem igen lesz sokkal több a 0,8mm es h.fej leszedéstől,gondolatom szerint 10 max 11 lesz,azért mertem annyit leszedni mert Tábori úr annyit irt egy lapon,magam csak 0,5 öt szedtem volna le.

Ugye az sem mindegy hogy a 207 es vagy a 210 es ről van szó mert a kettő között 2 bár eltérés van.

Na majd valahogy megmérem ha össze lesz rakva,mert nagyon kivánvsi leszek rá (kb 2 hét mire kész a fúrás)

Kompresszió mérőm nincs de addig vagy veszek vagy esztergálok egy közcsavart és tekerek bele egy nyomásmérő órát meg faragok bele valami szelepet hogy ne engedje vissza a nyomást.

Előzmény: 53zsiga (160655)
53zsiga Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160664

Zolikám! 

A bátor ember a templomban is fingik! Ha a Blaci Rocket főtengelyében a görgő kibírt 30000 et én miért féljek a Jasil és Prox kosarakkal?

Előzmény: miko? (160660)
53zsiga Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160663

Az én harci Babettámban alu Grimeca kerekek voltak, kiváló fékkel, erősített váznyakkal. Azért nem mindenki nyeretlen két éves ám itt!

Előzmény: 4728ITI (160658)
miko? Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160662

Ez tokeletes bele!

Előzmény: rostiron2 (160661)
rostiron2 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160661

Sziasztok.

 

Amit még nem kérdeztem meg tőletek, hogy ez az olaj maradhat a blokkba vagy cseréljem le ? Ezt találtam itthon amikor összeraktam.

miko? Creative Commons License 2018.05.27 -3 0 160660

Láthattuk a múltban -fényképekkel dokumentálva- hogyan esnek szét a kosaras tűgörgők, és balgaság lenne azt feltételezni, hogy ilyen a jövőben nem történhet meg.

Én azért szurkolok, hogy ne a barátaimmal forduljon elő, mert akkor szomorú leszek. Másokon persze jól szórakozom!  :))))

Előzmény: BLaaszloo (160659)
BLaaszloo Creative Commons License 2018.05.27 -1 0 160659

Mindent értek, azt is hogy miért írtad hogy a kosaras megoldásomnak szurkolsz. Hiszen az én "reszeletlen" gépem teljesítménye alulmarad a tiédnek,  és ezzel a teljesítménnyel a kosár még vidáman eldolgozgat, de lehet ugyanez már 3-4 lóerőnél széthullana.

Előzmény: miko? (160650)
4728ITI Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160658

Szia!

Igazad van, az én véleményem csupán egy a sok közül. Én arra értettem Babetta esetében hogy azokkal a fékekkel, rugózással stb. 60 fölött közúton, már veszélyes a motorozás. 70 fölött, egy ilyen könnyű motor, már pattog az úton, kivéve, ha Te ülsz rajta.

Előzmény: 53zsiga (160654)
53zsiga Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160657

Amice!

Én inkább enyhén fojtottnak mondanám, erősen a német piacos van fojtva. Az az 50 es henger ami gyárilag tud 55 öt az már nem rossz.   A kipufogó oldala van gyalázatosan fojtva, meg persze a szívócső, de az még nem akkora gáz. Általában a segédmotoroknál a 2 kW volt a limit, legalább is az általam ismert típusoknál. Mondjuk a spanyol és olasz piacon ez a csillagos ég!

Előzmény: miko? (160651)
53zsiga Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160656

Önként állok a Lacó mellé. Semmi gáz a kosárral, nekem még nem volt. Pedig vannak vándor kosaraim, mennek motorról motorra. Próbálnám ezt megtenni egy bronzpersellyel. Pedig nem egy Simson ölő blokkom van, volt. És ha még nem lenne balett alkatom....

Előzmény: miko? (160650)
53zsiga Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160655

A káros tér túlzott csökkentése is okozhat bajt. Én nem mennék semmi képen 11-12 bár fölé.

Előzmény: laci19791202 (160652)
53zsiga Creative Commons License 2018.05.27 0 0 160654

Tamás a Te véleményed is egy vélemény.  Mindent lehet a mai világban ha akarat van hozzárendelve a történéshez.

Csak , hogy alátámasszam a mondandómat, ez egy Riga!

Bármennyire is meglepő a szociálizmusban is voltak okos, motorsportot szerető emberek.

 

Előzmény: 4728ITI (160649)
Feri19950110 Creative Commons License 2018.05.26 0 0 160653

Visszatérve az előzőkhöz.39.98 a dugattyú.

 

Sajnálatos hogy ez történt, a célt elértem végeredményben, bár nagyon jó lett volna használni.Sajnos annyi pénz ment el rá, hogy nem engedhetem meg magamnak ezt a többletköltséget csak egy hónap múlva talán. 

Viszont megpróbálom összetenni a simsont hátha üzemképes lesz.

Egyszer majd el akarok menni ilyen találkozókra börzére, de ez sajnos a jövő zenéje.

 

Köszi nektek mégegyszer mindent.

Előzmény: rostiron2 (160620)
laci19791202 Creative Commons License 2018.05.26 0 0 160652

Egyet értek,igy szép a világ.Ki igy ki úgy.

Látod én még a szétkapott generálozáséet könyörgő Robi 55 ös öm is megreszelgettem,és nem igaz hogy csak a reszelgetés önmagában nem ér semmit,de azzal egyet értek hogy az az igazi hogy ha a levegőszűrőtől a kipu végéig haladunk és utánna jönnek a többi dolgok,gyujtás stb stb.

Ime  tegnap lekaptam 0,8-at a hengerfejből és orvosoltam a majdmegszakadt gyertyamenetet.

Előzmény: 53zsiga (160642)
miko? Creative Commons License 2018.05.26 0 1 160651

A babetta henger (még a 210 is) erősen fojtott.

Egyáltalán nem tuning, ha egy 50 ccm motorból kihozunk 3-4 lóerőt. Ne vicceljünk már...

 

Én értem, hogy aki nem tudja megnyitni a gépezetének hengerét, annak az is jó... De ne legyen már ördögtől való az, hogy ha valaki picit bele tud nyúlni a hengerbe!

 

Züminek üzenem, hogy jöjjön el egy túránkra, és kipróbálhatja a gépemet: milyen is az azonnali gázreakció, és az ha húz a gép mint a mozdony.

Nálam ugyanis az a lényeg, hogy sokkal dinamikusabb a gép. Igaz, hogy 60 km/h-nál csutkára rántott gázzal elkezd gyorsulni, de az már valóban nem ezeknek a fékeknek való.

 

Még egyszer: egy 3-4 lóerős 50 ccm motort ne nevezzünk már tuning motornak, könyörgöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!