Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köhike Creative Commons License 2015.03.01 0 1 59745

A baloldal hasonló, csak ott az akksit ki kell venni előtte, és a váltót kell alátámasztani. A hátsóhoz meg semmi nem kell, csak simán csavarozni.

Előzmény: György IVB (59743)
Köhike Creative Commons License 2015.03.01 0 1 59744

Egyszerű kicserélni. Emelővel alátámasztod óvatosan a motort, és kicsavarod a 7 csavart, új bak vissza a helyére, motor meg leenged. 60Nm-re kell húzni a csavarokat, ha jól emlékszem.

Előzmény: György IVB (59743)
György IVB Creative Commons License 2015.03.01 0 0 59743

üdv letudná nekem írni valaki szépen a motortartó gumibakok cseréjének folyamatát.leginkább a jobboldalit kellene cserélni (azt a nagyot) de ha itthon meglehet oldani és nem kell szerelőhöz vinni akkor a többit is kicserélném, videó is jó,csak én nem találtam.előre is köszi

Köhike Creative Commons License 2015.03.01 0 0 59742
Előzmény: Rudikusz (59741)
Rudikusz Creative Commons License 2015.03.01 0 0 59741

Ilyet pont nem láttam sehol,hogy D2 lenne rajta. Olyat lattam,hogy LHM, de az gondolom nem jo.

Esetleg tudsz valamit ajanlani?

Előzmény: Köhike (59737)
Köhike Creative Commons License 2015.03.01 -1 0 59740

Mert tulajdonképpen kurvajó csak én voltam a hülye, mert nem a Ferrari szerelőivel rakattam az autómra, azért rohadt el 2 év alatt annyira amennyire 6 év alatt kellett volna. És mondjam, hogy tényleg jó, csak nekem adtak az Unixban a gonosz manók hamisítottat, de ha nem hamist adnak a boltban az rohadt jó lesz hidd el. ???? Erre gondoltál?

Előzmény: Garfield007 (59738)
Köhike Creative Commons License 2015.03.01 0 0 59739

Mert etek után mit mondjak? Milyen kurvajó volt, és tanácsoljam mindenkinek, hogy vegyen olyat legközelebb?????

Előzmény: Garfield007 (59738)
Garfield007 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 59738

Szerintem se húzzunk le egy márkát egy szar tárcsa alapján. Ugye, szerinted sem fair?

Ahogy ebben az esetben sem értem hogy jön ide a szerelők fikázása, amikor ebben az esetben egy olyan emberről van szó, aki ingyen csinálta az ügyfélnek a második javítást, ami azóta is jó és utána gyakorlatilag megnyert egy pert a nagyker ellen, ami szerinted biztos nem csinál ilyen stikliket. Megbeszélhetünk egy találkát vele, elmondod a szemébe is amire most céloztál?

Nos, mi a fenét szerettél volna megint mondani ezzel a célozgatással a konkrét üggyel kapcsolatban?

Előzmény: Köhike (59736)
Köhike Creative Commons License 2015.03.01 0 0 59737

Sima ásványi automataváltó olaj. Amire rá van írva, hogy Dexron2 azaz D2 az jó bele.

Előzmény: Rudikusz (59734)
Köhike Creative Commons License 2015.03.01 -1 0 59736

Szerintem ne feszegessük, hogy a "hivatalos" szerelők mennyire precízek.......

Előzmény: Garfield007 (59733)
Vidor75 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 59735
Előzmény: Rudikusz (59734)
Rudikusz Creative Commons License 2015.03.01 0 0 59734

Sziasztok!

 

Szeretnék abban segitséget kérni, hogy a Thaliaba ( 1,4. 16v ), a gyári szervó olaj a renaultmatic D2-es-t mondták.

Ezt csak szakszervizben lehet kapni úgy látom, vagy tud -e valaki más helyet is? Illetve, hogy ezt felvállthatja más szervó olaj is? Van aki más fajtát használ, ha igen, akkor milyet?

Köszönöm előre is :)

Garfield007 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 59733

Az-az új turbó maradjunk annyiban, hogy a  belső alkatrészek újak a ház maga egy letisztított régi, de ezzel semmi baj. 

 

De, ha újként árulsz felújított alkatrészt az konkrétan átbaszás, csak ennyi a baj vele.

 

A szakszerűtlen szerelésről meg annyit, hogy mért e a tulajdonos a felszerelés után olajnyomást, mert ha nem lehet, hogy az előző turbója is olajnyomás  probléma miat ment tönkre csak ezzel nem törődött senki. 

 

 

Nem egy panel parkolós szerelőről van szó, hanem aki ebből él és egy másikat saját zsebből finanszírozva beépített ami jó eséllyel azóta is megy. A Bárdi nem ment neki a pernek, kiegyeztek, elismerték. Megint miről beszélünk?

 

Na már most nagy alkatrész forgalmazók is árulnak gyári technológiával felújított alkatrêszeket, erre rálehet jönni amikor kiírják azt, hogy cseredarab leadása esetén mennyivel kedvezőbb az ár. Egyébként emlékem szerint turbónál is le lehet adni a meghibásodott darabot. 

 

Igen, és? A szaki berendelt egy új turbót, kapott egy felújítottat. Megint nem értem ez hogy jön ide.

 

Én is javarêszt magam javítom a szekereimet, de tisztában vagyok vele, ha valami baj lesz  esetlegesen valamelyik cserélt fődarabbal oda a garancia. 

 

Ezzel kezdtem az elején. Nekem erre nincs időm és kedvem se. Biztosan tudnék autót szerelni, papírom is van róla, de pl. a rossz vagy rosszul rendelt alkatrész garanciális ügyintézése helyett jobban érzem magam, ha a kölykökkel mehetek egy kört a Városligetben, önző vagyok.

 

 

Érdekes, hogy amíg emberek az autóikat simán javítják maguk, még ha szakértelem híjján is vannak a gázkészüléküket inkáb szakira bizzák.

 

Ezt sokszor én sem értem, bár mióta egy 12 éves is felokosított, hogy Windowst mindenki tud telepíteni, nem egy nagy dolog az informatika, azóta nekem már nem tud egy szakma sem újat mondani a házi barkácsról. :-)

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (59731)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.01 0 0 59732

Jár-e valaki 65le dci-vel ami intercooleresre van átalakítva esetleg tapasztalatok érdekelnének , jobb ltt-e valamivel.

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.01 0 0 59731

Az-az új turbó maradjunk annyiban, hogy a  belső alkatrészek újak a ház maga egy letisztított régi, de ezzel semmi baj. Ugyanis a házból kb 1000 ből, ha egy repedt sokat mondok, de ez a felújítás során amúgy is kiderül. A szakszerűtlen szerelésről meg annyit, hogy mért e a tulajdonos a felszerelés után olajnyomást, mert ha nem lehet, hogy az előző turbója is olajnyomás  probléma miat ment tönkre csak ezzel nem törődött senki. Na már most nagy alkatrész forgalmazók is árulnak gyári technológiával felújított alkatrêszeket, erre rálehet jönni amikor kiírják azt, hogy cseredarab leadása esetén mennyivel kedvezőbb az ár. Egyébként emlékem szerint turbónál is le lehet adni a meghibásodott darabot. Én is javarêszt magam javítom a szekereimet, de tisztában vagyok vele, ha valami baj lesz  esetlegesen valamelyik cserélt fődarabbal oda a garancia. Érdekes, hogy amíg emberek az autóikat simán javítják maguk, még ha szakértelem híjján is vannak a gázkészüléküket inkáb szakira bizzák.

Előzmény: Garfield007 (59717)
ille005 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59730

köszi a gyors infot 

Köhike Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59729

:)

Első lépés, lónyugtató beszerzése, és bevétele.

Második lépés, vissza az első lépéshez. :)

Előzmény: Gergo.bgy (59727)
Köhike Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59728

Egy viszonylag olcsó alkatrész marha drága cseréjére. Ereszt a fűtőradiátor. Visszakeresel még képek is vannak a cseréről, illetve leírás lépésről lépésre.

Előzmény: ille005 (59726)
Gergo.bgy Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59727

A műszerfal mögött lévő fűtőraditor ereszt. Cseréje szopás a köbön. 

Előzmény: ille005 (59726)
ille005 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59726

sziasztok!

azt vettem észre hogy a kiegyenlitő tartálybol a viz rohamosan fogy  és ma már az anyosülésnél a szönyeg is vizesedik .

mire utalhat a dolog? 

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59725

Ha nem haragszol meg szeretném megkérdezni hogy azt mondod 210-ezer kilométer van az autodba .Neked is buborékos az üzemanyagrendszered??Amugy nekem akkor csinálta azokat a tüneteket amit neked amikor eltömödöt a üzemanyagszürőm és amikor a nyest szétrágta a külső levegö hőmérséklet érzékelöm vezetékét ami a légszüröház mögöt van .Ha volna egy email cimed megadhatnád .

Előzmény: ÖregMackó (59632)
Köhike Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59724

Na a mai nap új problémát hozott..... Eltört a jobb hátsó rugóm......

Pelagiusz86 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59723

Üdv! Megoldódni látszanak a hűtőfolyadék fogyás problémák. Tévedtem,nem a hűtőbe bevezető cső eresztett hanem a hűtő maga volt lyukas. Ezt most kicsréltettem tegnap. De a szerelőm közölte az újabb rossz hírt hogy a fűtő radiátorom is ereszt kissé...Persze itt már húzósabb javítási költséggel kell számolnom sajnos...láttam egy videót a fűtőradiátor cseréről,hát nem egy leányálom atomjaira szétszedni a műszerfalat...

Köhike Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59722

Azt meg kikérem magamnak, hogy mekkmester lennék. Ha nem lenne a szerelők 99%-a olyan kókler megbízhatatlan mint amilyen lehet nem csinálnám magam.

Előzmény: Garfield007 (59720)
Garfield007 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59721

Igazad van.

Előzmény: Köhike (59719)
Garfield007 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59720

És szakadjunk már el attól, hogy hamisított féktárcsa volt, mert nem az volt. Egyszerűen ilyen szar a minősége.

 

Ezt TE állítod, eddig itt tartunk. 

 

Aztán, szerinted a nagykerek nem mernek ilyesmibe belemenni.

De itt van, pont megkerestem neked, hogy újként eladják a felújított szart is neked, új árban. És itt sem a tulaj szívott, hanem a szerelő.

Egyszerű otthoni mekkmesterként nem is mennél bele a perbe, ahogy a szar Brembonál sem tetted, inkább megveszed a másikat és haladsz tovább. Na, ezért lehet 1000 liter számra eladni a hamisított olajat és alkatrészt pl.

Kereshetnék még hsz.-eket a szar alkatrészekről, hamisítványokról, nem csak a Bárdiról, hanem mondjuk Lángról is vagy Unixról, de már látom, hogy semmi értelme.

Mondhatod tovább, megpróbáltam megint párbeszédet kialakítani, hát nem sikerült, nem halok bele most sem.

Előzmény: Köhike (59718)
Köhike Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59719

Az autószerelő is pont ugyanott és ugyanazt az alkatrészt fogja tudni megvenni amit bárki más. 2 év után meg próbálj meg bárhol reklamálni. Úgy hajtanak el a picsába ahogy kell.

Előzmény: Garfield007 (59717)
Köhike Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59718

Én meg világ életemben magam javítottam mindent minden autómon ami így is fog maradni. De marhára nem értem továbbra is ennek mi köze van ahhoz, hogy rossz egy alkatrész vagy sem. Ha szerelőn keresztül szopja be valaki akkor is a végén a tulaj jár rosszul. És szakadjunk már el attól, hogy hamisított féktárcsa volt, mert nem az volt. Egyszerűen ilyen szar a minősége. Nem deformálódott el, tette a dolgát, csak az átlagos élettartama kb fele, negyede volt az elvárhatónak.

Előzmény: Garfield007 (59717)
Garfield007 Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59717

Volt időm kicsit keresgélni. Ez nem Unix hanem Bárdi történet, de jellemző:

 

BTS turbót megvásárolja a szerelő, beépíti, rövidesen beszart, nem veszik vissza a Bárdinál, a szerelő hibája, szerintük. Szerelő saját pénztárcából megfinanszírozza az újabb turbó javítást és perre viszi az ügyet. Kiderül, hogy a turbó nem is új volt csak felújított. Többszöri bevizsgálás, majd per:

 

"Jó Napot Urak!   Jövőhéten lessz az első per a 10 hónapja tartó szarakod.snak.  Most  Magyarország talán legnagyobb alkatrészforgalmazója  azzal  az ötlettel ált elő, hogy nem is tőlük vettem a turbót.  Ja és a szakértőnek se az álltaluk forgalmazottat adtam oda szakértésre.   Valamint ami benneteket is érinthet(idézem)        Az alperes egy kifogástalan állapotú, rendeltetésszerű használatra alkalmas alkatrészt értékesített a felperes felé. A  késöbb jelentkező hibák álláspontunk szerint azért merültek fel, mert a felperes szakszerűtlenül szerelte be a turbófeltöltőt a gépjárműbe, illetve nem dokumentálta a beszerelés elött sem az azonosításhoz szükséges adatokat, sem az alkatrész állapotát, vagy a beszerelés menetét.  Ezzel megvalósul a hivatkozott jogszabályhelyben lévő kitétel, miszerint a hiba oka (nem megfelelő beszerelés) a teljesítés után keletkezett."

 

Lehetne még cizellálni, de lényeg, hogy peren kívül megegyeztek ha jól emlékszem...

Nos, ezeket a szívásokat hagyom meg a szerelőknek.

 

Előzmény: Köhike (59708)
miklos2peter Creative Commons License 2015.02.28 0 0 59716

Szia

 

Pontosan melyik típust vetted, amit a benzinbe öntöttél?

Köszönöm a válaszodat.

Üdv:

 

Előzmény: Törölt nick (58330)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!