Ez egy dolog, hogy rozsdásodik, de már sokkal erősebb, mint volt.
Amúgy ami miatt ezek az oszlopok kidőltek, a plusz vezetékek nem kerültek vissza az oszlopok megerősítése után. Ez már nem is kell? Mert mintha már "teljesen elkészültek" volna ezzel az átépítéssel. Vagy ezek szerint mégsem?
Akkor mennyi a kettős vágánykapcsolat tengelytávja? Ha a vonali 3200 mm, akkor kicsit soknak tűnik a 4750? Mármint Kanizsai u., Etele, Savoya, Batthyány tér, Jászai, Moszkva tér 59-61-nél.
Egyelőre még csak egy tankocsi van. Gondolkodnak rajta, hogy csinálnak mégegyet Budának. De még semmi több nincs az ügyben - tudtommal. Forgalmi kocsikkal is szokás tanulózni, én anno a 3341+3892-vel sokszor tanulóztam.
Legközelebb eltolom a Mexikóiig... Olyan negyedórás lukat csinált a szarakodó hátsó ajtóval, hogy már nem is tudtunk továbbmenni a 3-ason, el kellett húzni a temető felé...
Folyamatban van egy második tanulókocsi, állítólag már csak a hibapult hiányzik belőle (fél éve...) Ezért gondolom, hogy Ő lesz az. De lehet, hogy a feltételezés alaptalan.