Köszi a linket és a leírást. Ezek szerint jól láttam, hogy nincs leeresztő csavar. Na jól van, akkor tömítést be kell szerezni, nomeg várni kicsit a jobb időre.
A mai napon motorolajat és olajszűrőt cseréltem a Lacettin, illetve kapott új levegőszűrőt is. Minden rendben ment, kocsi is boldog vele.
De lecserélném a váltó olajat is. Milyen olajat ajánlotok bele és hogy kell cserélni. Ha már a motorolaj csere miatt alatta voltam vetettem rá egy pillantást de nem találtam leeresztő csavaart a váltón.
Én azt vettem észre, hogy darabosabban megy a váltó, illetve picit ránt kuplung felengedéskor és kinyomáskor. Ebből következtetek a kuplungtárcsára és a kuplungszerkezetre.
Váltóolajat cseréltem még 2o.ooo km-el ezelőtt, utána olyan volt mint a vaj. Szóval másra nem tudok gondolni.
Esetleg váltukulissza kopás okozhatja még a darabosabb fokozatba találást.
Szia Köszi szépen a választ! :) Az lemaradt, hogy 2oo5-ös 1.6-os benzines. 12o.ooo km van benne. Ebből az első 7o ezer vezetési szokásait sajnos nem ismerem.
Tudom ez egy nagyon kényes téma, illetve nem is lehet rá normális választ adni. De mégis meg szeretném kérdezni.
November óta tulaja vagyok egy 2005-ös 1,6-os lacettinek. Városban használom kb 2-3 km-es távokat teszek meg vele. Nagyon óvatosan kezelem a gázpedált, 2200-nál felváltok. Így sem tudom 12 liter/100 km alá vinnem a fogyasztást. Én ezt a fogyasztást kicsit soknak érzem, még akkor is ha tudom, hogy a hideg időben rövid távon minden autó többet fogyaszt. Gondolom majd jó időben kevesebbet fog fogyasztani.
Ez a fogyasztás a Lacettinél normális fogyasztásnak számít, vagy valami probléma van az autómmal?
Nagyon szeretem az autómat, de ez kicsit megkeseríti kapcsolatomat vele :(