jah... pontosan az a kis 15 centis cső ami a szivattyúból jön ki és megy fel a kimenő ág csatlakozójához még a szivattyúházban.. remélem így érthető, próbálom laikus lévén a szakzsargont alkalmazni ;)
látható repedés volt a csövön, a szerelő teóriája ez. holnap este megírom a tapasztalatokat, hogy mennyire fulladozik madj az autó mert akkor járok az ominózus autópályafelhajtón :)
meg ha nem felejtem el nyomok neked egy alvázszámot végre emailen :)
Húúú köszi :) Én örülök minden ilyen tapasztalatnak ha leírjátok, főleg ennek mert érint is. És hogy jöttetek rá? Melyik cső ez pontosan? Hévégén lehet lesz időm csinálni, de láthattad épp más projektben vagyok :P
Üdv Urak! Voltam ma szerelőnél című sztori gyűrűzik tovább, de megvan az ok a jobbos kanyarban történő lefulladásnak (II-es 1.6 benzin). A szivattyúcserekor megsérült az a kis gumicső ami magához a szivattyúhoz tartozik, és szépen kispriccelte a pohárból az összes benzint, ami alacsony szintnél nem tudott elég "gyorsan" visszafolyni... gondoltam leírom a tapasztalatokat, hátha segít :)
Voltam futómű beállításon, mivel a hátsó nyári gumik belső fele teljesen elfogyott. kiderült, hogy a kerékösszetartásom hátul erősen negatívba megy át főleg a balos (-0.34). Gyári érték úgy +0.24 és +0.44 között kellene legyen, dőlés határértéken belül van. Szerelő szerint valami nem okés a híddal, mert ugyebár ezt nem lehet állítani. Kb 15ezer van benne felújítás óta, hétfőn megyek vissza Kakasdra, hogy mi lehet a gond.
Biztosat nem tudok mondani, csak egy példát: HDi Xsara I-nél biztosan nincsen bekábelezve hozzá semmi, a motor ECU-ban meg inaktív az opció. Ezt még Lexia-val aktiválni kell(ene), hogy működjön.
Mielőtt valaki rádiót cserélne amiatt, hogy már csak kevés adót lehet fogni vele, javaslom nézze meg az antenna rúd tartójában lévő erősítőt. Ez annyira eloxidálódhat, hogy leesnek róla az alkatrészek. A LEXIA is kijelzi hibásnak az antennát, mivel az erősítő is megkapja a 12v-ot a rádiótól. Az enyém is így járt, bontóból vettem egy másikat, aminek
szerencsére a panel másik része volt eloxidálódva, így a kettőből csinálhattam egy jó erősítőt. Most már újra tökéletesen működik a rádióm.
Befúvó tömítést orvosolom ezzel a projekttel együtt :) Tükörfűtésedre nézd meg a tükörlapra rámenő csatlakozót, valószínűleg oxidálódott, szar a kábel... És nem lököm árokba, meglesz javítva :) Bármelyik ennyi idős autónál lehetnek hibák.