Subcy két komolyabb problémával küzdök éppen, az első az hogy 110-120-nál néha megjelenik a műszerfalon a motorhiba szimbólum és akkor elszáll az erő de nagyon, a másik ami nemrég jelentkezett hogy néha nagyon nehezen akar elindulni hidegen (akksi új, 3 izzító gyertya nemrég volt cserélve, 1-et nem tudtam mert annak már régebben meg lett szakítva a menete) röviden ennyi a tünet.
Ha küldesz egy VIN számot - mail címem talán még tudod - akkor beazonosítok egy kallódó 2006-os Fiesta 1,4 váltót. Szerény agyi kapacitásom alapján úgy tudom ilyennel szerelték az ótótokat.
... de azért a pontosítás nem árt. A kihajtáson módosítottak közben, de nem dátumhoz kötött, így csak azonosító alapján lehet behatárolni pontosan.
Szerintem minden japó autó tulaj tudja, hogy az is elromlik, csak nekik valamiért kínos elmondani. Nem is értem.... talán mert lerombolná vele a "felépített imázst".
Sziasztok, új vagyok itt a grandés fórumon és a segítségeteket szeretném kérni, van egy 2006-os 1.3 jtd grande puntóm amelyen jelentkeztek kisebb-nagyobb hibák ezek javítására keresnék "márka specifikus" embert, ha valaki tudna ajánlani egy jó mestert megköszönném mert pár "mesterrel" már befürödtem. Üdv Gabi.
Na, ja, csak nem minde gumis tudja, hogy hol kell emelni. Az ostoba megemelte a jelölésnél. (5km volt az autóban, amikor az eset történt, de csak az első szervíznél vettük észre).
Én vonóhoroggal vizsgáztatva rendeltem az autót,és sajna nekem is az általad említett adatok szerepelnek a forgalmiban: 400kg fék nélküli,és 1000kg ráfutófékest vontathatok...(Starjet 1.4 16V önsúly1075kg)
Ez az elméleti rész...a gyakorlat más.Még soha nem mérték le...:)
Találtam egy táblázatot. Ebben is a 400/1000 kg-os érték szerepel a 75 lovas mjetre. Ez azért elszomorító. :(
Kimondottan azért csináltattam 450 kg-os utifutit, mert akkor még meg volt az 5 ajtós régi swift-em, meg már meg volt a thalia. A thalia 525 kg-ot húzhatott, ha jól emlékszem, de kimondottan 450 kg-osat kértem, hogy ha még egyszer kisautóm lesz, akkor tudjam használni. A swift ugye kb. 850 kg, a thalicska kb. 980kg, a grande kb. 1100, és kevesebbet húzhat, mint egy swift. :(
Attól érdeklődnék, akinek van vonóhorog a grande-ján, vagy jártas a vontatási adatokban.
Ma vizsgáztattam le az autót, igaz már egy éve fent van a vonóhorog, de .....
És meglepetésemre, a műszaki adatlapon 400 kg-os fék nélkülit vontathatok, holott anno a régi swiftemmel 450kg.osat, a thalicskámmal meg 525 kg-osat. A vonóhorog műbizonylatás az van, hogy a jármű saját tömegének a 78 kg-mal növelt értékének a fele. Ami barátok közt is vagy 600 kg. Meg van olyan is, ha a gyártó ezt korlátozta, akkor természetesen nem annyi.
A kérdésem, hogy akkor most fék nélküli utánfutónál mekkora össztömeget lehet vontatni?
itt van mar nalam par napja.... szombaton eljutottam odaig, hogy reggel kialltam a puntoval. aztan a kovetkezo relevans cselekmeny, hogy be is alltam. a ketto kozott teljesen mas tortent mint amit terveztem aznapra. :)
a hetvegere ismet betervezem a muveletet. amugy ahogy neztem, nem lesz egy bonyolult tortenet.