Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vw_golf1.6TD Creative Commons License 2011.11.17 0 0 7749

üregvédőt milyet használtok, ami több évig megvédi az autó küszöbjeit lakatolás után ?

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.17 0 0 7748

Ami történt: vettem Mobihel anyagot, de sajnos erre a célra nem jó. Viszont az idő éget, így a következőt csináltam: öntapadós üvegszálas hálóból vágtam ki pár centis darabot, ami felragadt, késtapasszal felvittem két réteget, megszáradt, elcsiszoltam, rücsi, fehér alapozó (fehér az autó).

Ideiglenes javításnak megteszi.

Viszont segítséget kérnék a végleges javításhoz. Opel Combo, 1995-ös, két küszöb kellene hozzá. Sajnos csak az eleje olyan, mint az öt ajtós Corsaé, az ajtó végétől teljesen eltér.

Bontott jó állapotú is érdekel. Minden érdekel. Csak legyen.

Ami kellene még a projekthez: két hátsó kerékív javító - mondjuk ezt láttam több helyen, és két hátsó ajtóhoz alsó javító, ha létezik. Ha nem, bontunk jó ajtót és fényezzük. A küszöb lenne nagyon fontos hozzá. Ha valaki tud, kérem, segítsen beszerezni.

 

Előzmény: Törölt nick (7638)
khoe Creative Commons License 2011.11.05 0 0 7747

ksz

 

a privát mail-ed nem publi kus

a honlapcím meg nem elérhető :(

 

szóval ha megtennéd: a khoe@freemail-re  írnál lsz, akkor megbeszélhetnénk, mit tudsz segteni

 

köszi, várom a mailt, szia khoe

Előzmény: mykeman72 (7744)
mazda121db Creative Commons License 2011.11.03 0 0 7746

Nekem a wax is bevált, mert abban olyan szerek vannak, amik oldják a viaszt, ráadásul védi a festéket.

Előzmény: Frisch23 (7732)
bexxter Creative Commons License 2011.11.02 0 0 7745

Én nem kromofágoztam, annyira nem vagyok oda érte.. inkább puha drótkorong, meg kézi csiszolás.. nem egy gyors melo (eddig egy hátsó sárvédővel vagyok meg), de inkább, mint, hogy lepattogjon később. Most jön 2 padlólemez, tele ívekkel, domborításokkal.. mókás lesz.. :) de ráérek..

Előzmény: Peti251 (7743)
mykeman72 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 7744

Ha gondolod keress meg privát mail-ban,és akkor lehet konkrétumokat megbeszélni!

Előzmény: khoe (7742)
Peti251 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 7743

Adottak ezek a klokkerholm küszöbök és sárvédőivek. van rajtuk valami fekete festék gyárilag. hogy járok jobban? ha lekromofágozom róla, vagy ha rajtahagyom, és úgy kenem be budaprimerrel, majd orkánnal? Természetesen nem kivülről, hanem belülről van szó.

khoe Creative Commons License 2011.11.02 0 0 7742

jól meghúzták az autómat, 2 ajtó végig, kb. 4 cm szélesen. Egy helyen teljesen lement a "vasig", bocs, nem tudom a jó szót rá.

Metál zöld Opel corsa.

 

AMit nem tudok, casco van, de ha nem cascosunk , szeretném megúszni a lehető legolcsóbban, 3 hete volt hengerfej(hülyeséget írok ?) , csere, meg vezérműlánc, meg a hozzá tartozó maszlag, elvitt 300 ezer Ft-mat.

 

Nem fogjuk eladni, tehát, ha minimális színeltérés van, kevésbé zavar, az eladásnál meg már úgysem lesz ára az autónak, mert szeretném még sokáig használni.

Az a barom aki ezt csinálta, a visszapillantót is beöklözte.

 

Ha kell, e-mailben küldök fényképet, ha érdekel a dolog.

Előzmény: mykeman72 (7741)
mykeman72 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 7741

Miről lenne szó?

 

Előzmény: khoe (7740)
khoe Creative Commons License 2011.11.01 0 0 7740

Valaki tud egy megbízható fényezőmestert? sos kéne ------ köszi

 

Előzmény: mykeman72 (7739)
mykeman72 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 7739

Állapottól függően min. 25.000 Ft.Időben kb. 2 munkanap.

Előzmény: Zsolthee (7738)
Zsolthee Creative Commons License 2011.11.01 0 0 7738

Sziasztok!

 

Adott egy ezüstmetál vw bora. A motorháztető újrafényezése kb mennyibe kerülhet? Időben?

 

 

mykeman72 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 7737

Borzastó egyszerű a dolog. A fényezőt felhívni ,időpontot egyeztetni, és kb 5 mp. alatt orvosolja a problémát,ahelyett,hogy mindenféle kétes oldószer-és egyéb kemikáliák használatával kárt tegyél a friss fényezésben.Egyébiránt az egyik legbeváltabb szer a szilikonlemosó amivel a felületet szokták a fényezők fújás előtt közvetlen tisztítani.

Előzmény: Frisch23 (7732)
ivódzsima Creative Commons License 2011.10.31 0 0 7736

ja ja igazad van...valami qrvadrága luxuskocsin mutatták...jó, tudom, betmen...a maszekról jut eszembe...egy szomorkodó kolleganőnek mondta valaki: ne csüggedj anyám! az élet csupa édes nyalóka, csak tudni kell szopni...

 

háát...ez van...

 

de vissza a habhoz...vadul keresem a gúglin...

Előzmény: vwopel (7733)
ivódzsima Creative Commons License 2011.10.31 0 0 7735

én a hályogkovács tudatlan merészségével ajánlom a 800-as vizes csiszolást, vagy valamilyen polírozást, de baromi óvatosan...az oldószerrel vigyázni...és valóban ott kell kipróbálni mindent, ahol alig látszik..

 

sok sikert...

Előzmény: Frisch23 (7732)
vwopel Creative Commons License 2011.10.31 0 0 7734

lakkbenzin oldja, ez a festéknek nem tud ártani, ha tud akkor más baj is van.

És aranyszabály: mindíg mindennel olyan helyen kell próbát végezni ami nem látszik.

Előzmény: Frisch23 (7732)
vwopel Creative Commons License 2011.10.31 0 0 7733

""némmelyik flancos ótót nyomják tele még a gyárban..ezt a tv-ben mutatták..""

a tv-ben betmen repült:PP

A gyári technológiát nem ismerem, a maszekkal már sajnos sokat szoptam.

Előzmény: ivódzsima (7731)
Frisch23 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 7732

Üdv!

A nyáron frissen telibe fényezett autómon sajnos a szakember  figyelemetlensége miatt üregvédő(viaszos) cseppek száradtak meg.

Elég jól látható lett mivel a kocsi szine világos és por is már megragadt benne!Javasolták a forró vizet,ulrtadermet,csodasampont de eddig semmi!Finoman körömmel menne tehát annyira még nincs veszve de talán ti tudnátok találni jobb megoldást!Én még a valamilyen higitón gondolkodtam csak félek hogy a lakk látja kárát!

Válaszotokat előre is köszönöm:

F23

ivódzsima Creative Commons License 2011.10.31 0 0 7731

némmelyik flancos ótót nyomják tele még a gyárban..ezt a tv-ben mutatták...hát nem szuzuki volt, az biztos...

 

 az itthoni buhera: az egyik, az eladásra szánt gányamunka...fúj, levág, reszel, gittel, fest, elad, örül...

 

                             :a másik a sufnituning, ahol a még menthető ótó üregeibe egykomponenses purt fúj a nagy varázsló, és kikeményedés után itt-ott levág, aztán évekig boldog...mert ott a (sós)víznek esélye sincs...puffos javításnál a hegesztés ebben az esetben szar ügy...

 

ha jól értettem a kérdésed...

 

Előzmény: vwopel (7730)
vwopel Creative Commons License 2011.10.30 0 0 7730

Mibe találtál ilyet?

Telibe volt fújva?

Előzmény: ivódzsima (7729)
ivódzsima Creative Commons License 2011.10.29 0 0 7729

Tiszteletem mindenkinek!

 

Kérdésem: találkoztatok-e már olyan küszöbbel(javításkor) emelybe gyárilag volt pur hab fújva? Ha igen, látszott-e valami előnye az ilyen korrózióvédelemnek? (ha az)

 

utólagosról már olvastam, de  nem hiszem, hogy olyan hatásos lenne, mint a gyári...

 

 

Liviati Creative Commons License 2011.10.24 0 0 7728

Erről az iverteres CO-ról van valakinek tapasztalata? Kasznizáshoz kéne inkább csak hobbi szinten kb évi egy autó restaurálásához. Esetleg van-e valakinek eladó CO-ja. Vagy ti mit ajánlanátok? A praktikereseket nagyon szídják.

http://www.weldtechnic.hu/co%20hegesztogep.html

Liviati Creative Commons License 2011.10.22 0 0 7727

Szegény festőnek csináltál akkor pluszmunkát a drótkorongtól és a homokfúvástól is egyenetlen felületet kapsz. Vagy savfürdő, vagy szódaszóró esetleg üveggyöngy lett volna a megfelelő technológia. Az alvázra és egyéb nem látható helyekre jó a homokszóró is.

Előzmény: laki123 (7726)
laki123 Creative Commons License 2011.10.21 0 0 7726

A gyári rücsi először nagyjából lekorongozva, majd homok fúvatva lett az egész kívül belül.

Liviati Creative Commons License 2011.10.20 0 0 7725

Mivel lett fémig tisztítva?

Előzmény: laki123 (7724)
laki123 Creative Commons License 2011.10.20 0 0 7724

Üdvözletem az Uraknak!

 

Adott egy BMW E30 sedan. Teljes felújítás közepén állok vele. A karosszéria fémig letisztítva, a lyukak kihegesztve, a mélyebb felületi rozsdák ónozva, a síma felületi rozsda rozsdaátalakítóval lekezelve.

 

Tanácsot szeretnék kérni a hozzáértő szakemberektől, hogy mivel folytassam a műveleteket. Szándékom szerint Sikaflex-el húzom ki a lemezillesztéseket, peremezett éleket és a hegesztéseket.

 

Milyen üregvédő szert és technológiát javasoltok?

Milyen alvázvédő festéket javasoltok? (Azt hallottam, hogy a "rücsi" idővel megrepedezik.) A kerékjáratokban néhol 1-2 cm vastag anyag is volt gyárilag, ezeket szeretném újra elérni...

 

A válaszokat előre is köszönöm:  Laki József     +36 30 517 7398   lakijozsef@vipmail.hu

Rio The Best Creative Commons License 2011.10.19 0 0 7723

Köszi!...de félreértesz talán,mert én nem a kocsim állapotában kételkedem(egy 2008-as metálkék Kia Rio CRDi),hanem a műszert "nem vágom",hogy miért van mindkét oldalon kijelző!Közben eszembe jutott,hogy talán aluminium elemekre kell átálítani valahogy!!!Igen,ez lesz!

Szia!

Előzmény: Liviati (7722)
Liviati Creative Commons License 2011.10.19 0 0 7722

Rengetegszer sérül már a szállítás során vagy akár az autókereskedőnél. Ezen nem kell meglepődni, esetleg átvételkor kérhettél volna valami kompenzációt.

Előzmény: Rio The Best (7721)
Rio The Best Creative Commons License 2011.10.19 0 0 7721

Sziasztok SZAKIK!-:)

Az lenne a kérdésem,hogy pár nappal ezelőtt,kölcsönkértem egy rétegvastagság mérőt,hogy "átnézzem az autóm értékeit"...nincs semmi gond,csak azt nem tudom a mérőnek miért van két oldalon kijelzője???Mit mér az egyik és mit a másik oldalán,mert kipróbáltam,és mindkét oldalon ugyanaz az érték volt!Tudom 100-120mikron a gyári...kicsit meglepő volt a bal hátsó sárvédő 280as értéke!Szerintem nem volt javítva...ezért gondolom,hogy mégse pontosan mértem volna?!?(a többi elem "renben volt")Köszi!

dj_us Creative Commons License 2011.10.19 0 0 7720

Végül kapott egy jól behigított réteget, hibátlan lett, a szín is passzol. Viszont a lakk kicsit narancsos lett.. Jól tudom, hogy ezen lehet segíteni egy kb 2000-res csiszolással, majd polírozással? 2 réteg lakkot kapott, elég szépen megborítva.

Előzmény: diessel (7710)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!