Cseréltél már fűtőradiátort custom műszerfalas 306-on, Xsarán? Amúgy sem a világ legkönnyebb dolga, de a gyári kábelezés legalább valamelyest logikusan van elvezetve, csatornázva. Az egyedi dolgoknál ez nem annyira van így. Nameg az egyedi panelek eddigi példákon okulva könnyebben törnek. És pótolni őket nem éppen triviális feladat.
Tehát nem azért, mert ha hozzányúlsz, fűtőradiátort _kell_ cserélni. Csak és kizárólag előrelátás.
Sajnos tönkrement a bal első ablakemelőm (Xsara II 2002).
Végig telefonáltam a fél országot, de sehol sincs bontott.
Hol érdemes felújjítatni?
A nyáron már vettem felújjító készletet hozzá ami mérethibás volt, plussz jobb oldali kötéltárcsát adtak hozzá. Kicsit átalakítottam a bowdent, plussz felhasználtam a sérült eredeti kötéltárcsát. Eddig bírta.
Érdemes utángyártottban gondolkodni (20360Ft motor nélkül), vagy küldjem el felújjítani.
Ha csak a tartályból engedem le az olajat, akkor a rendszerben bent marad, onnan hogy lehet kiengedni? Ha beindítom a motort a szivattyú nem pumpálja ki? Vagy ez árt a szivattyúnak?
Szerintem lekötöd a csövet a szervóról,olaj kifolyik. Feltöltöd a megfelelő mennyiségű olajjal, és járó motornál ütközésig tekered a kormányt mind két irányba. Ezzel légteleníted a rendszert.
Nem rég került a birtokomba egy 2001-es 1.6-os Xsara. Nem volt korábban autóm így a téli gumi választás is feladta a leckét. Kis google után arra jutottam, hogy a 185/60R15 jó lesz a kocsira, szerviznek pedig az Automax tűnt jónak. A rendelés után felhívtak, hogy nem jó a méret, csak a 185/65R15-öt tudják feltenni. Naivan belementem. Ma este további keresés után, azt találtam, hogy a gyári méret 195/55R15 és ehhez sehol se írják váltónak a 185/60-at, valamint rá akadtam erre a fórumra, hogy BallyS16 hasonlóan járt az Automaxszal.
Mit lenne érdemes ezután tennem? Hívjam fel őket és válasszak inkább 195/55-ös gumit? Vagy mondjam vissza az egészet és rakassak fel máshol 185/60-as gumikat?
Xsara II 1,6, a szervóm kicsit hangos ha tekerem a kormányt, pl. parkolóban közlekedéskor, és úgy érzem, hogy nem teszi a munkáját, nehéz a kormány és mintha a szervót is le kellene birkózni. Gondolkodom olajcserén, elég üledékes...
DE, Hogy kell a szervóolaj-cserét elvégezni? Nem találtam róla leírást. Ha valaki leírná, megköszönném!
Rég jártam itt problémával. De most van kicsi. Pl a fogyasztás megugrott a fedélzeti szerint de szerintem is 1,4 benzin vegyesen 8,6 de ha számolom akkor is kb annyi. De ez most szeptember kezdte. Szerintetek mit kéne megnéznem. A másik reggel hideg indításkor az autó lefullad erőtlen. A fordulat 1100 de ahogy indulnák akkor fulladozik meg meg is áll. Ha bemelegszik semmi gond nincs vele. Várom véleményeteket.