Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.10.31 0 0 66330

Mazda 6 kombi. Csak mert a Suzukinak nincs nagy kombija :-)

Előzmény: kajesz1 (66328)
Merci boy Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66329

Üdv!

Amatőr fotós vagyok, és olyan vállalkozó szellemű csinos lányokat keresek, akiket lefotózhatnék lenge öltözékbe a suzuki swiftemben.
A ruhát én adom, rá van írva a pólóra, hogy a mi autónk, meg egy olyan fotót szeretnék, hogy megcsókoljátok a suzuki emblémát a kormányon, meg az autó elején, úgy hogy látszódjon a rendszámom is, mert facebookra is ki akarom majd postolni a képeket.

köszi előre is a jelentkezéseteket!

kajesz1 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66328

Most mivel nyomulsz?

Előzmény: Törölt nick (66327)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66327

Megkapta ami jár neki. Ez a titka.

Ezen kívül a használatra kell odafigyelni és bírja az itélet napig.

Előzmény: kajesz1 (66325)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66326

Magával is kibaszhat ám aki nem becsüli a technikát. Az elsö Swiftek II-k már 7 évesek. A trehányság már akár meg is mutatkozhat rajtuk. Meg van aki használja is rendesen. Nekem 5 év három hónapig volt meg, 135.000km. Azért figyeltem rá oda, hogy a 135 ezer alatt ne legyen olyan amikor nincs, nem  indul, stb....

Előzmény: kkn (66324)
kajesz1 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66325

Nem semmi !!

Előzmény: Törölt nick (66322)
kkn Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66324

Na igen, kinek mik az igényei. Van, aki nem bírja elnézni, hogy nem azt kapja, amit ő szeretne. Másnak meg csak eszköz.

Való igaz, a többség, aki odafigyel az autójára, valójában a második-harmadik tulaj dolgát könnyíti meg, kevés embernél marad meg 15 évig, hogy meghálálja neki a kezdeti gondoskodást. Aki csak használja, majd eladja, megérthető az is.

Előzmény: Törölt nick (66323)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66323

Pontosan az ilyen betervezett amortizációt lehet késleltetni kellö odafigyeléssel, de nem úgy hogy olajat locsolunk a tüzre...

Előzmény: kkn (66319)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66322

Én megértem hogy csóróság van, de akkor azt el is kell vállalni. Nincs abból gond, ha egy hónapot csuszik a váltóolaj csere, de megmagyarázni nem kell.

A mai autó szervizciklusai már eleve úgy vannak meghatározva, hogy az autó ugyan túlélje az elsö 5-6 évét, de utána már nem gond ha akár be is adja a kulcsot. Éppen ezért nem lö az bakot, aki egy kicsit gyakrabban végzi a karbantartást és olyan dolgokat is cserél amit nem minden szerviznél kellene (nálam minden szerviz alkalmával cserélik a levegöszüröt és pollenszüröt is és nem a legolcsóbbra, hanem MAN-t használok).

 

Hallottam már olyat, hogy: gyertyacsere? Minek, hisz pöccre indul. Persze, csak majd kell bele két gyujtótrafó :-)

A spórolás mindig a legdrágább dolog, amikor végül benyujtják a számlát. Aki ezt még nem tanulta meg, az majd megfogja!

 

Ha egy autó jól karban van tartva, szinte bármeddig elmegy. Még a problémás típusok is. Csak a megfelelö törödést meg kell nekik adni. Az öcsém Passatja 300e Km felett jár. Gyári Pumpedüse porlaszt´k és turbó van benn és köszöni jól van.

De ez azért már tényleg nagy szám:

Golfot, egymillió kilométerrel?

Winkler csak annyit kérdezett az autóról, hogy mennyire tekerném vissza. Asszem, kétszázezerre, még jó, hogy nem vagyok nepper. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Előzmény: kajesz1 (66317)
kajesz1 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66321

Ja de ez nem csak az autóipar. dobáljuk ki a háztartási berendezéseket is. Az biztos ma jelen pillanatban 2-2,5 milla között új autóknál nem kell nagy különbségeket keresni.

Egyiknél erről a másiknál meg másról kell lemondani

Előzmény: kkn (66319)
kajesz1 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66320

A váltónál egy dolgon elgondolkodtam. Igazából az sem mindegy hol használod városban folyamatos kapcsolgatással vagy főúton ahol nem kapcsolgatod. Ez biztos a mechanikai szerkezetre illetve az olajra is hatással van. Mivel a stift egy városi autó talán ezért is állították be a cserét 45 nél. Nem akarom folytatni a vitát nem érdekel a másik márka menstruációs ciklusa.

Ahogy olvasgattam a népítéletet emlékszem olyan márkára (nem sutyuki volt) ahol azzal magyarázták a 4 hónapos autón a váltócserét, hogy túl sokat megy az autóval és azt is városban a kolléga (Úgy emlékszem angoloknál használta) Azt hiszem futárkodott a srác. Majdnem mindegyik márkánál a váltóra panaszkodtak (ebben a kategóriában) Francia autók; colt; fiesta, stift.

 

Meggyütt az új clió: sztem jól néz ki, a tömegből is leszedtek így a fogyasztása is csökkent az 1,2-es motornak (mondjuk az ára közepes felszereltséggel, metállal 3,4milla)

 

 

kkn Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66319

Főleg, hogy ma már nem a mérnök a mérvadó, hanem a könyvelő, meg a marketinges.

 

- Csináljatok valamit ennyiből.

- Ilyen lett.

- Nem tudjátok feljavítani?

- Darabonként 2 euró.

- Akkor ilyen marad.

 

- Mikor kell kidobni?

- Ekkor.

- De mennyit bír baj nélkül?

- Emennyit.

- Akkor még ráteszünk kicsit, és sokkal jobb fog szerepelni a mi prosinkban, mint a konkurenciánál.

 

Hiszen sokkal jobban hanzik pl. a gondozásmentes akku, mint az, hogy ellenőrizd, tölts utána, stb. Ja, hogy ha nem gondozzuk, nagy része pár éven belül tönkremegy, Nem baj, akkor még többet tudunk eladni.

 

Itt jár az autóipar, nem a tartósság a lényeg, hanem a talponmaradás, meg bevétel is legyen, gariidőt bírják ki, azután kalap, mi lesz vele. Az autó nagyja bírja sokáig, de egyre több része hamar elvásik, és nagy macera fenntartani.

Előzmény: kajesz1 (66317)
gabeszb Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66318

Így lett, nyelestengely a szar, úgyh keresem a váltókat... elég durva hangja van, remélem bírja pár napig nem esik szét valahol szlovákban ahol melózóm...köszi.

Előzmény: D-Z (66293)
kajesz1 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66317

Azok agyontanult barmok akik fejlesztik meg tesztelik a motrot, sebváltót illetve az olajat. No azok is hülyeségeket írnak söpörjék le mindet.

Az a hülye vegyészmérnök a laborba az is csak a hasára üt. Minek a szervízkönyv, no meg az a barom a jobbkézszabály egyirányú út ökrök!

Egy biztos a mai napig is futnak 92-94-es swiftek nagy tömegben az utakon, azok is barmok ennyi olajat elpazarolni.

Persze más márkáknál a motor nem azért állt be mer 30.000-ként cseréli az olajat hanem azért mert nem a nálamtankolj kúton tankolt. (jó téma  tudunk hülyézni egy pár odalig)

Egyébként a másik márkáknál nem is kell cserélni mert folyamatosan csöpög az olaj így csak tölteni kell rá:)))

 

No erre mondták rám a clio iii fórumban hogy trollkodó

 

Bocsi én is hunyászkodok

Előzmény: Törölt nick (66316)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66316

Mindenki hülye, csak te vagy helikopter. Értettük, engedélyt kérünk meghunyászkodni!

Előzmény: Köny (66315)
Köny Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66315

"Magam részéről lezártam a témát, mivel úgy néz ki csak a feszültséget akarod cserélni a fórumon nem pedig az olajat"

 

A feszültséget az generálja, hogy nem vagytok hajlandóak belátni, hogy a másiknak is lehet igaza és te is totálisan meg vagy győződve, hogy az a szentírás, amit te állítasz vagy gondolsz.

 

Téma tényleg lezárva.

Előzmény: kajesz1 (66313)
steve1000000 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66314

Emlékszem anno valamelyik (tán a wagon R-es) forumban láttam fényképekkel illusztrálva valakinél, hogy olajcserénél, a leengedés után egy kör gázolajjal tölti fel a motort, azzal 5 percig járatja, ezt úgy hívta: "átmosatja a motort", majd utána leengedi és teszi bele az új olajat.

Ehhez képest a csereperiódusról elmélkedni semmi, az a kolléga viszi el a pálmát nálam! :-)

Előzmény: kajesz1 (66313)
kajesz1 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66313

Hát akkor miért vetted meg ezt a szart amibe 45.000km-ként kell olajat cserélni.

Miért tartod meg ami szar azt el kell adni. vannak ilyen nem őn ő vagy mi hülye suzukisok akik megveszik.

Egyébként a clio sem híres a fasza váltójáról. Meg az 1,2-es motor a 8 literes fogyijáról.

No én meg gari után magam cserélem 10.000 km-ként. A wagon r-be is lecseréltem szűrővel levegőszűrővel együtt volt 7 papír.

Nem hiszem, hogy ezen az összegen múlik bármi is. Sőt a kis corsámba is lecseréltem és 230.000 km volt benne mikor eladtam.

És a mostani astra caravánba is lecserélem 10.000 km-ként van benne 158.000km.

Mindenkinek van mire költenie a pénzt ez közhely.

 

Bocsi de igazad van ebben a szar suzukiba 45.000 km ennyi. 

 

Magam részéről lezártam a témát, mivel úgy néz ki csak a feszültséget akarod cserélni a fórumon nem pedig az olajat

Előzmény: Köny (66308)
kajesz1 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66312

Jól nyomjuk .

 

mi vagyunk hülyék, ja nem ők

Győzikéék ehhez képest semmi

Előzmény: steve1000000 (66307)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66311

Én felhúztam magam? Saját f.szoddal vered a csalányt, nekem mindegy mit csinálsz az autóddal...

Előzmény: Köny (66306)
gabeszb Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66310

hALI, PONT MA OLVASTAM A linket amit Te is írtál - igen, úgy tűnik ez a gond, bár örüljek, h csak 130ezernél jött elő. Köszi a segítséget !

Előzmény: SuzukiM13A (66292)
SuzukiM13A Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66309

Ambrus kolléga is 30 ezrenként cserélt motorolajat, váltóolajat meg sosem cserélt, mert a prémium kocsikban sem kell, és gyertyát is ráért kicserélni 190 ezer km-nél.
Ő sokat ment a kocsival.

Előzmény: Köny (66308)
Köny Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66308

Kipróbáltam, semmi gondot nem okozott, a váltónak semmi baja nem volt 150ezer km-nél, amikor becseréltem a kocsit a mostanira. A motorolajat pedig 30ezrenként cseréltetem és a maradék pénzt a családomra költöm inkább. Nem hiszem, hogy olyan rossz döntés lenne ez.

Előzmény: kajesz1 (66304)
steve1000000 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66307

"Apa kezdődik..."

Múltkor két napig nem voltam. Belépek, mondom basszus volt 60 hozzászólás a kedvenc forumomban, állhatok neki olvasni...

A 60-ból 40 hozzászólás:

-te vagy a hülye.

-nem, te vagy

-nem, te

-nem, te

-én, ja, nem te

-....

 

 

Most ráérek, úgyhogy rajtaleszek a témán: Hádzsime'

:-))))))

Előzmény: Köny (66306)
Köny Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66306

Min húztad fel ennyire magad? Hihetetlen...Aztán csodálkozunk a "hülye Suzukis" beszólásokon.

Előzmény: Törölt nick (66299)
Köny Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66305

Korrekt válasz, köszi.

Sok éves "felhasználói" tapasztalatom van ezekkel a típusokkal:

Skoda 120L

Skoda Rapid 135 RiC

Renault Clio 1.4 16V

Renault Clio 1.5dCi

Renault Megane 1.5dCi Coupe

Renault Megane 1.5dCi Grandtour + "új" Suzuki Swift 1.3 GLX

 

Mindegyik kocsi jóval túl van (volt) 100ezer km-en (kivéve a Swift) és nem volt váltógondjuk, a Renaultnál egyáltalán nem előírás a váltóolaj csere xxx.xxx km előtt (megnézem majd pontosabban).

 

Persze, a Skoda más kategória és régi konstrukció, de azoknak sem esett szét a váltója (és más sem), mert nem volt x kilométerenként cserélve az olaj.

 

Egyedül a Swiftről nincs ilyen irányú tapasztalatom, mert abban még csak 23ezer km van és még legalább 5-6 év, mire 45ezer lesz benne (wifey kocsija).

 

Előzmény: D-Z (66298)
kajesz1 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66304

renaultnál_ a forumon van egy két hozzászólás " eladó sorba került a fél éves cliom most lett váltó cserélve" Motorolajat 20000 km-nél vagy 2 évente cserélik a clionál. De ha beszélsz egy normális szerelővel, megmondja igaz hogy előjáratott az autó, de az első 5000-nél érdemes lecserélni. És évente vagy 15.000km-ként. No én max 12-ig megyek el fe általában minden autómban 10 nél motorolaj 30 nál váltóolaj csere. És nem hullottak az alkatrészek. Ez a gond nem tartjuk be a csereperiódust , oztán írjuk a népítéletet. Lehet, hogy elmegy 40.000 km olajcsere nélkül is, váltóolaj meg 200.000 km -t is. Ha kipróbáltad írd meg a tapasztalatodat.Én is lehet, hogy kibírom 3 napig víz nélkül mégse próbálom ki . Én cserélek, és ha ezen az összegen múlik inkább megyek busszal, vagy gyalog.

 

 

Előzmény: Köny (66295)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66303

Ez a lényeg. Lehet hogy csak az élettartamban gyenge? Vagy abban sem?

Majd kiderül, ha müködik jól akkor nincs gáz.

Előzmény: steve1000000 (66301)
Meister Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66302

Szerintem kár összehasonlítani a skodákkal. Az én szerelőm mondta mikor kérdeztem, hogy abban azért nem kell olajat cserélni, mert 60.000-ként a komplett váltót cserélik, olyan szar... :-)

Most nyilván ez így nem 100%-ban igaz, de akkor is érdekes elgondolás... :-)

Előzmény: Köny (66295)
steve1000000 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 66301

Nem tudom mit kéne éreznem, de semmi különbséget nem tapasztaltam a gyári tárcsához képest... Eddig még meg tudtam állni időben, mindenhol. De egyszer stukkoljak le valamit, biztos, hogy megverem sógit...:-)))

Előzmény: Törölt nick (66300)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!