Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pedro_Amigo Creative Commons License 2004.07.07 0 0 16

Szega Skacok!

 

Hát azért nincs Mo-n cobra meg SuperSeven, mert ezek épített autók! Erre pedig Mo-n mielőtt elkezdenéd csinálni kell egy összeépítési engedélyt beszerezned. Ehhez viszont egy csomó terv, dokumentáció, meg egy közl.mérnök kell. Ezért szopnak a trike-osok is.

 

Ezenkívül sokan elfelejtik, hogy ha ez netán mind sikerülne és kezedben az engedély, ha felállítasz egy Cobrát (aminek alapból is motor váltó nélkül(!) a kit ára 4-5 milka) utána belerax egy olyan motort amit érdemes ie. ugyebár mindenképp nagyhengerűrtartalmú V8-ast akkor a 2,7mil regdíjat még mindenképp be kell fizetned ahhoz hogy használhasd. Erre ma Magyarországon nincs megoldás. Nem véletlen, hogy nincs épített autó itthon. Szerintem vagyunk egy páran itt akik azonnal beleugranának egy Cobra építésbe ha meg lenne rá a nagyon halovány esély, hogy egyszer használhatjuk. Marad a buggy építés bogár alvázra, mert az csak átalakítás, de ott sem lehet megrövidíteni az alvázat, amitől a magyar buggy-k mind tökbénán néznek ki.

 

...persze építhetek cobrát magamnak és nézegethetem otthon a garázsban. Külföldről behozni lehet, sőt azt az új törvények értelmében forgalomba is kötelesek helyezni (amennyiben a műszakin átmegy), ha egyszer az egy EU-s országban már kapott rendszámot. De ettől még mindig nagyon drága a regadó ha nem egy kétliterest veszel mer akkor "csak" 585eFt. És akkor az van, hogy örülhecc a kétliteres Cobrádnak amit még csak nem is te építettél.

 

Szóval el vagyok rendesen keseredve én is :)

 

PEDRO

 

 

acid Creative Commons License 2004.07.06 0 0 15

Gomb

A baratod kompletten vette vagy o epitette?

Előzmény: GombVTI (14)
GombVTI Creative Commons License 2004.07.05 0 0 14

Sziasztok!

 

Egy barátomnak van egy shelby Cobrája. Ahova megy vele, összegyűlik a nép körülötte. Nagyon király verda. A Tuning & Stereo Fesztivál gyorsulását is megnyerte vele. 1000Kg és 400-450Le kb. Még egy pirosat is szoktam látni itthon.

acid Creative Commons License 2004.07.05 0 0 13
100 felett tessek bukoval menni es akkor tovabbra is kiraly az erzes:-)
Előzmény: mgy (12)
mgy Creative Commons License 2004.07.05 0 0 12
Ja, elgfárad... :)
Én a kigyúrt audis/béemvés/SLR-es ipse fejét nézném meg egy ilyen ellustuláskor.
Amúgy 100 felett már nagyon nem örömautózás ilyen kocsival menni, letépi az ember fejét a szél. Gyorsulni viszont kiválllló! :)
Előzmény: Thomaster (11)
Thomaster Creative Commons License 2004.07.05 0 0 11

Sziasztok,

 

csak nyálcsorgatás céljából:

Weineck-Cobra. Azért kis átverés van a műszaki adatokban: az 1200 lóerőt csak nitróval tudja. Alapból mindössze 850 LE.

 

Valahol írtak a gyorsulásáról is. 0-100: 2,9 ; 0-200: 5,7... (tehát 100-200: 2,8) aztán elfárad, 0-300: 12 sec...

acid Creative Commons License 2004.07.02 0 0 10

Ha meggondolom hogy epp egy STi-n nyuglodok :-|

Igaz, azzal lehet telen is kozlekedni :-)

Előzmény: mgy (8)
acid Creative Commons License 2004.07.02 0 0 9
Ma lattam versenyuket valami francia adon. Nagyon mennek, es nagyon porognek :-) Nem is tudtam, hogy versenyeznek hivatalosan is meg ilyenekkel!
Előzmény: mgy (7)
mgy Creative Commons License 2004.07.01 0 0 8
meg még valami, nem tom összehúzza-e az index, ha igen, megéri rányitni!!!

gyorsulások
mgy Creative Commons License 2004.07.01 0 0 7
Na várj csak... :-)))


Előzmény: acid (6)
acid Creative Commons License 2004.07.01 0 0 6

Ilyesmiken morfondirozok:

 

Cobra:

Cobra

 

Rush:

 

Tojeiro:

 

 

És amiből lesz:

 

Tojeiro
acid Creative Commons License 2004.06.30 0 0 5

Hat ezt csak ugy tudnam elkepzelni ha vennek magamnak egyet es azt neha jol bemutatnam :-) De mino fajdalom, nekem egy Cobra kellene elsokent.

 

De igazandibol engem az osszeepites erdekel, talaltam par site-ot, ahol leirtak a folyamatot, a szivasokat, de pl. sehol nem talalok muszaki adatokat (nem a motorra gondolok hanem a vazra, kasztnira, futomure).

Előzmény: mgy (4)
mgy Creative Commons License 2004.06.30 0 0 4
két bemutatóautó (city, vagy mi a p. meg egy R500), a többi szigorúan rendelésre.
Előzmény: acid (3)
acid Creative Commons License 2004.06.30 0 0 3

Ez jogos igeny! A kerdes az, hogy a rengeteg adminisztracio megeri-e akkora vasarlokozonsegnek mint Mo?

 

Aztan nekem az sem egyertelmu, hogy itthon ezeket hogy lehetne arulni. Bemutato terem? Hirdetes? vagy mi? mert ugye nincs ket egyforma, es rengeteg modell kozul lehet valogatni...

Előzmény: mgy (2)
mgy Creative Commons License 2004.06.30 0 0 2
Én annyiért szeretném megvenni itthon is, mint Németországban, vagy Angliában... :-)
Nyilván a vámokat (ami már nincs) ÁFA-különbözeteket, regadót értem, de a profitját jelentse az, amit a gyártótól kap. Nem a gyári ár szorozva 1.x.
Előzmény: acid (1)
acid Creative Commons License 2004.06.30 0 0 1

Hat nem tudom mit tartanal olcsonak? A kinti arakat nezve (jo nagy a szoras) 5-10 mFT-ben lenne egy-egy, no persze attol fuggoen, hogy a tulaj maga szerelne ossze vagy mar a kesz cuccost akarna.

 

R4-500: valoban alomauto, raadasul az "egyszerubben" epithetok kozul valo.

 

A kereskedes pedig nem rossz otlet :-)

 

A bonexes csokarol tudok, csak azt nem, hogy sikerul is eladnia, vagy csak a forgalmazas jogat szerezte meg.

Előzmény: mgy (0)
mgy Creative Commons License 2004.06.30 0 0 0
Caterham S7 van, talán a bontexes csóka kezdte behozni, de nem olcsón. Nekem nagyon régi vágyam egy R400 (még nagyobb az R500), de ha kell simán kimennék érte Németországba.
Mégtitkosabb vágy: nyitni egy kereskedést, évente eladni 5-10-20 autót, tojni a világra... :)
Előzmény: acid (-)
acid Creative Commons License 2004.06.30 0 0 topiknyitó

Szóval mi a véleményetek, miért nincs Magyarországon kit car? Senki sem akar ilyent építeni? Nincs rá kereslet?

 

Pedig egy AC Cobra vagy egy Super Seven biztos nagyon jó játék!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!