Az rendben hogy méricskélsz, de mire is mész vele? Talán ha mindjárt 4 új gyertyával a farzsebben állnál neki a mérésnek, rögtön értelme is lenne. Ha még nem voltak cserélve, bátran beruházhatsz egy garnitúrára, lehetőleg NGK legyen.
Félelmetes vagy! :D Az nem jutott még eszedbe, hogy azért nincs vezérelve, mert éppen nem kell hogy pirítsanak azok a gyertyák? Amúgy meg simán be tudod kapcsolni pps-el és csak meg kell keresni hol kattan. Bár nem biztos hogy kell vele ennyit szarakodni, talán csak rendesen körül kellene nézni a motortérben. :P De tudod mit? Gyere el és meglesem neked! :D
Tanulság képen, banális hiba okozta a kattogó hangot... :(
Az olajszűrőből kiáll egy pöcök amin elvileg gyárilag van egy gumigyűrű... így megfelelő az olajnyomás. Na ez itt lemaradt, és nem volt megfelelő alapjáraton az olajnyomás annyira hogy a legfelső részekhez is elérjen az olaj. Nagyobb fordulaton szerencsére felért mindenhova az olaj, így nem tett semmit tönkre.
SW nem tudom, mennyivel nehezebb neki. Szerintem sedanhoz elég, ha nem vagy a pálya ördöge. Napi szinten használom ~100km-re, autópáyán nem közlekedem, így nem nagyon eszetlenkedek vele, kímélem. Jó a motornak, de főleg a futóműnek. 2.0-hoz még nem volt szerencsém, az már biztos állat. Erre inkább azt mondanám, kellemes. Hamar megjön a nyomaték, de hamar el is megy. Olajcsere 8000 km-ként, nincs mutyizott gázolaj! Én speciel adalékokat sem töltök bele.
Sok rémhírt lehet olvasni, hallani róla.
Nekem még nem volt vele bajom. Remélem így is marad, és akkor sokáig boldogok leszünk együtt, ugyanis a fogyasztás istencsászár. :-)
Többiek: Hátsó ajtókárpitot hogy tudom leszedni rendeltetésszerűen? Valami zörög...
Szia dehogy ,sőt , rengeteg munkát ad ez a motor , a fogyasztása és a teljesítménye tényleg nagyon jó , de a tudatlan tulajok hamar ráfázhatnak a gyár által kitalált tudatos amortizáció oltárán.
Semmit nem szabad betartani amit a gyár előír ,és az autó hosszú életű lehet.
De már az újabb példányokban sok mindent módosítottak mert rájöttek ,hogy túl sok a meghibásodás.
Szia betg! Remélem nem sértettelek meg a hsz-ommal, igen tudom hogy Te vagy az egyik, aki a nem szereti ezt a motort. Én szerintem nem véletlen, hogy rengeteg készűlt ebből a motorból, a Fordtól a Mazdáig csak éppen a Velorexbe nem tették be. Igen abban egyetértek veled, hogy mivel egy eléggé kihegyezett motor, ráadásúl kis olaj teknővel, ütni vágni nem lehet, túllépni a szervíz intervallumot nem szabad, de összeségében egy nagyon barátságos motor. Abban is egy véleményen vagyunk, hogy az autó előélete nagyon nem mindegy. Üdvözlet. birobandi
Na ez itt a lényeg hogy újkora óta a tied és tényleg ennyi van benne , na ilyen ritkán eladó , ezért veszélyes 1.6hdi-it venni mert álltalában nem ilyenek , de ne legyen igazam.
Szia agesz75! Csak a saját véleményemet mondom, van aki itt a fórumon folyamatosan leszólja ezt az autót. 2005-ben vettem újonan, ma 120 000 van benne. Kiváló autónak tartom, megy mint a golyó -persze nem F1 de nem is verseny pályán fogod használni. Problémái száma eddig erősen közelített a nullához, az is inkább hamis hiba üzenetek voltak. Az, hogy lakókocsít húztam át vele az Olasz-Francia alpokon (Tende 2000 m felett), mindent elárúl erről az autóról.
Szasztok.Jelenleg egy 406 2.0HDI van a seggem alatt,de már elérhetővé vált (számomra) a 407SW.Érdeklődnék,hogy az 1.6os mennyire lomha,ha egyáltalán az,vagy inkább 2.0 kéne sasolni?Kreáljatok már nekem pár karaktert a saját vasatokról.Fogyasztás,menettulajdonságok,futómű stb.Csak őszintén.Üdv mindenkinek.
nem úgy vételtenül, hogy tök véletlenül, hanem mondjuk ugyan abban a manüszekcióban van az opció, vagy mondjuk egymás alatti / feletti tételek és így könnyű rossz helyre bökni az egérrel.
igazság szerint arra gyanakszom, hogy amikor a kerekeket átszereltettem és kikapcsolták a keréknyomás visszajelzést, akkor ezt valahogy ("véletlenül") elbénázhatták.
mert semmi másra nem tudok gyanakodni. előjel nem volt semmi.