Ha 3 rétegű üvegeznék, a 88-as profilba tenném. A 70-es szerintem elég karcsú hozzá ekkora méretnél. Kicsit csodálkozok is, mert tavaly még a 90x240-es volt a max. méret.
Szerintem ebben a konnkrét esetben főleg a beépítési gyakorlat segít sokat, mert jó eséllyel két, tökegyforma ablakról van szó. Igazából beépíthették volna még fejjel lefelé, vagy kilinccsel kifelé (esetleg ha egyforma oldalú is, akkor 90 fokkal elforítva), de ők ezt választották. :D
Ganser kolléga már előállt a megoldással, de bátran merem javasolni a kombiredőny műanyag lefutójából készített kiemelést is. Vagy a "laposkilincset", az pont erre van kitalálva, bár szerintem elég kényelmetlen a kezelése.
Hozzátéve az előző vitákhoz: Nem írtam típust (bár foszlányokból felismerhető volt számotokra) sem kereskedőt. Nem tudom hogy a beépítő vagy a gyártó a hibás. Apósom elégedett vele ez a lényeg. Én meg fogtam már normális kilincset. Ő sose fog...
Távtartónak, vagy szúnyogháló elő keretnek szokták leginkább nevezni.
A korábban felvetődött kattogós kilincshez hozzáfűzném, hogy mielőtt kígyót, békát kiabálunk, vizsgáljuk meg a secustic kilincs lehetőségét is, az ugyanis egy biztonsági kilincs és annak kattognia kell!
Már nem is merek kérdezni mert kinyitom a bicskát sokaknál :) de azért merészkedem...
Adott egy bejárati ajtó a kert felé. Szúnyoghálót szeretnék rá de a szokásos megoldás a kilincs mérete miatt nem jó. Gondolom kell egy keret ami kiemeli a szúnyoghálót. Namost ti mit ajánlotok? Van valami profil amit ha kérek a helyi ablakosnál akkor méretreszab meg összeilleszt én meg felfúrom az ajtótókba?
Az, hogy a nyitásirányt eltolja ( vagy, ha két, azonos méretű ablak, akkor a beépítést cseréli fel) még hagyján, de, hogy ne ismerje a lapított kilincset !!!!
Elbeszélgetünk egymás mellett, de legyen az én hibám, nem vitatkozom. Nincs jelentősége. Majd a fórum olvasói eldöntik a kérdést, részemről a téma lezárva.
Nem szándékozom a kommunikálásunknál SEM belelátni az orrodba.
Amiről én beszéltem az az, hogy ha az ablak szar, véletlen sem a megrendelő sara. Vagy a gyártóé, vagy a beépítőé, de nem a megrendelőé
Hol írtam én olyat, amiben ezt cáfolom, vagy olyanról, amiben én másképp látom a dolgokaat, hogy leírásra kerültek eme sorok?
"mé' akkora marha, hogy ezt vette meg...?
Nem a megvétellel van itt a gond, hanem a termék kifizetésre kerültségével. Ha nem tudod, hogy mi a különbség, arról én nem tehetek, de remélem, hogy ez nem áll fenn.
A folytatás csak szócséplés, köze nincs a témához.
A 18986-os hozzászólásodban épp a vevőre sikerült hárítani a felelősséget, ami a mundér becsületét illeti.
Miért is? Írtam a cipőfűzős példát rá, ami semmiben sem különbözik, mint esemény, csak a tárgyak változtak meg a példámban. Nem sikeredett értelmezni ezek szerint, ami nem az én készülékem hibájából eredően valósult meg.
döglődő gépek, télen-nyáron kültéren tárolt szálanyag, nettó 500 Ft-os órabérben napi 12 órát dolgozó emberek.
Nem szokásom ismeretlenül fikázni sem cégeket, sem embereket. Akik mégis ilyen viselkedést engednek meg maguknak, azok igencsak jellemproblémások.
Megnevezhetnék 1-2 szakmánkban nevet szerzett céget, akiktől sajna, mostanság sűrűn -az előző jópár évhez képesti viszonylatban- előfordul, hogy hibás cuccot tesz fel a kocsira, amit a helyszínen kell rendbe tennünk, így vagy úgy.
Mellesleg, ebben a világban az fordul nagyobb arányban elő, hogy fikázzák a dolgokat az emberek, és elvétve olvasható dicsérő hsz. a dolgokról. Persze, témája válogatja, de az esetünkre igaz az általam írt, a tartalom tekintetében olvasható sokszámúsága. Mint ahogy az is gyanúsnak kell legyen, ha egy honlapon csak és csakis dicshimnuszt zengenek az emberek az adott cégről.
Elmagyarázom. Amiről én beszéltem az az, hogy ha az ablak szar, véletlen sem a megrendelő sara. Vagy a gyártóé, vagy a beépítőé, de nem a megrendelőé, mert "mé' akkora marha, hogy ezt vette meg...?"
A megrendelőnek nem feladata kikutatni a hiba okát, ő minőséget ellenőriz. Jó vagy nem jó. Nem kell, hogy érdekelje, miért szar. Van olyan gyártó ismerősöm, aki bizonyos cégeknek nem hajlandó eladni, mert egyfolytában az ő vérét szívják a megrendelők, ugyanis a "viszonteladója" szarul épít be és b*szik visszamenni garanciázni.
A 18986-os hozzászólásodban épp a vevőre sikerült hárítani a felelősséget, ami a mundér becsületét illeti.
"...De a legtöbb esetben, nem a gyártó hibájából fakadóak.."
döglődő gépek, télen-nyáron kültéren tárolt szálanyag, nettó 500 Ft-os órabérben napi 12 órát dolgozó emberek. Hogy csak pár dolgot említsek, ami nem kevés gyártó hibáit okozza.
A többiről alkotott véleményemet meg a 18988-ban el tudod olvasni.