Keresés

Részletes keresés

Butch Cassidy Creative Commons License 2015.10.19 0 0 224634

Nem igazán látom, hogy ez mitől lenne más bármiben. Azon kívül, hogy hülyén néz ki.

Előzmény: Mal924 (224632)
marcony Creative Commons License 2015.10.19 0 0 224633

Szerintem ez az árát tekintve: kibaszás számba megy.

Ennyit nem ér az biztos!

 

Azonban, hogy ne csak az ellentmondás jöjjön elő belőlem, elmondom, hogy megvettem egy LMP  lógó orrú full karbon nyerget, 15 000 Ft.-ér. (Állítólag eredeti, de ebben kételkedem, bár a gyári száma is benne van.)

Eleinte szokatlan volt, mert a gördülni képes szerkezeti elemek hiányolták a biztos alátámasztást,

de úgy a harmadik hajtás után, már tudták, lazább formációt is felvehetnek. :-)

 

Elmondhatom, ennyire kényelmes nyergem még nem volt, pedig adtak alám nem egyet, és vettem is, mert erre soha nem sajnáltam a suskát.

 

Üdv:

M

Előzmény: Mal924 (224632)
Mal924 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 224632
Előzmény: érdeklődő 49 (224631)
érdeklődő 49 Creative Commons License 2015.10.19 0 0 224631

Köszönöm : Még ilyet nem is láttam , de keresem .

Előzmény: monyesz (224629)
BOLOND Creative Commons License 2015.10.19 0 0 224630

Igazad van, nekem is ilyen van es eddig ez a forma a legkenyelmesebb hosszu tavon.  Ez persze nem csak szemelyes velemeny, hanem direkt azert lett igy tervezve hogy ne nyomja a prosztata glandet es a a ver-ereket.  Ajanlom minden himnemu bringasnak mert a masik oldal velemenyet nem ismerem. ;) 

Előzmény: monyesz (224629)
monyesz Creative Commons License 2015.10.18 0 0 224629

Nekem ilyen van: http://www.ismseat.com/saddle/adamo-prologue/

Fura, hogy ezzel ilyen slendriánul foglalkozik a kerékpárosok jó része, mármint hogy nincs jelentősége. Van!

Egyáltalán nem kényelmetlen ez a nyereg sőt!

Előzmény: érdeklődő 49 (224587)
dhpage Creative Commons License 2015.10.18 0 0 224628

nem mindig. ezért érdemes nézni időnként, mert van amikor már a betét fém része is hozzáér a tárcsához, de még hangtalan.

 

azt mindig a gyártó írja elő, hogy mennyi a minimum tárcsavastagság, ami biztonságos. mondjuk pl. 5mm-es tárcsánál ez általában 4mm.

Előzmény: Spenót (224627)
Spenót Creative Commons License 2015.10.18 0 0 224627

Klafa. Köszi a válaszokat! Akkor nem csesztem el.

Amikor kopik a betét, akkor olyan fémes hangja lesz, mint az autón? Cserélni mikor kell a tárcsát? Tolómérőm van. Vagy ez típusfüggő? Ecsetleg akkor, ha vállasodik?

Bocs, ha hülyeségeket kérdezek, de nem találtam erről normális leírást a neten. 

Butch Cassidy Creative Commons License 2015.10.18 0 0 224626

Megerősítem. Ami sár a mosás után mégis maradna, azt a fék hamar leszedi.

Előzmény: dhpage (224625)
dhpage Creative Commons License 2015.10.18 0 0 224625

nem kell, a sárban nincs zsír, a mosás után nem marad rajta semmi amitől csúszna

Előzmény: Spenót (224624)
Spenót Creative Commons License 2015.10.18 0 0 224624

Tegnap merő sár lett a tárcsafékem. (Avid db1) Eddig még nem volt ilyenem. A boltban azt mondták, hogy nincs vele dolgom, csak használjam.

Tegnap viszont kénytelen voltam tisztítani, mert még a tárcsa is sáros volt. Egy közeli mosóban legőzborotváztam. Most rendesen gurul és fékez is, de kell-e valamit csinálnom vele?

Láttam, hogy lehet kapni féktisztítót. Érdemes olyat venni? Nem hiszem, hogy folyton vinném magammal...

dhpage Creative Commons License 2015.10.18 0 0 224623

144 led? még jó hogy a kínaiak ezt kihozzák 4-ből :)

Előzmény: SzeZo (224621)
marcony Creative Commons License 2015.10.17 0 0 224622

T. HG!

 

Tudomásom szerint nem annyira a rák miatt, hanem inkább a F. keménysége miatt kell a nyerget vizsgálni.

Az a helyzet, hogy az erek hosszú időn át tartó nyomása, elszorítása, nem kedvező a brejzli számára.

 

A Tour c. német biciklis havilap sem a nyeregformák rákkal való összefüggését teszteli, hanem magyarra nem tökéletes fordításban: a nyergek "átvérzési tulajdonságát," vagyis a prosztata körüli testrész vérbőségét.

 

Hozzá kell tennem, hogy minden kétséget kizáróan, ebben nagyon nagy szerepe van az egyéni adottságoknak. Egyesek bringázhatnak akár mennyit és nem érzik a nyereg ártalmát, másoknak meg gondjuk van a merevedéssel.

Tehát a nyereg és a merevedés minősége alapján kell vizsgálat alá venni a nyergeket.

 

Üdv:

M

 

Előzmény: H_G (224613)
SzeZo Creative Commons License 2015.10.17 0 0 224621

Ventillátoros lámpahűtés! Szerencsére az akksi alig több, mint fél kiló...

http://bikemag.hu/magazin/hirek/cateye-lampa-es-komputercsodak-2016-ra?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+bikemag+%28Bikemag.hu+-+A+ker%C3%A9kp%C3%A1r+magazin%29

Lassan elérkezik a vízhűtéses lámpák ideje (bár esőben ez már megoldott probléma:-)).

SzeZo Creative Commons License 2015.10.17 0 0 224620

A cetlin 720 van. Rövidesen kiderül, mit tud.

40 km motorozás, az tíz perc - ugye?:-)))

Előzmény: dhpage (224617)
SzeZo Creative Commons License 2015.10.17 0 0 224619

Nem teszteltem, mert elég meleg volt tegnap és az aktuális kesztyű már átázott.

Az esőkabátot sem volt kedvem felvenni, csak a hátizsák védett a víztől, de nem érdekelt.

A sliffentyű már vagy tíz napja fent van és igen jó a hatása. A cipőm szinte teljesen száraz marad, ha csak felverődő víz van és a láncról sem kopott még le az olaj, pedig védelem nélkül gyakran elég, ha csak rászórja a kerék a vizet - máris hangoskodni kezd.

Előzmény: SzeZo (224614)
dhpage Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224618

na majd egyik teleholdon nézzük meg, hogy ugyanazt vettük-e :)

Előzmény: SzeZo (224614)
dhpage Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224617

előtte az 500-as téli volt, csak aztán mire jött a tavalyi téli szezon, elkallódott valahol, így kénytelen voltam újat venni és akkor csak a 700-as volt, igaz akciós éppen.

aztán nyilván tavasszal megtaláltam a régit. :) most felváltva mentem velük és a 700-as nem véletlenül drágább. jobb a szélvédelme és eddig nem ázott át (aktuális monszun kopp-kopp).

 

30-40 km motorozást simán bírt a hidegben, ömlő esőben csak fél órát "teszteltem".

Előzmény: SzeZo (224601)
Lassú Nyíl Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224616

Ezek szerint volt oka, hogy a tyű csak a női részleg kínálatában szerepelt...

Előzmény: SzeZo (224614)
rinceWIND Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224615

Legalább tesztelted is egyből?

Ma, a vízálló nadrág kivételével, minden esővédő cuccot magamra vettem, és rájöttem, hogy még mindig van mit fejleszteni. Pl. a szellőző részénél az esőkabát beengedi a zuhogó esőt. A kesztyűmből is egy deci vizet tudtam kifacsarni.

Előzmény: SzeZo (224614)
SzeZo Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224614

Megvettem a legnagyobbat. Hihetetlen, hogy milyen apró kezekre méreteznek kesztyűket.

Nincs lapátkezem, mégis másodszor kellett idén a legnagyobb méretet választanom.

A kesztyű nem tűnik nagy durranásnak, átmeneti időszakra jó lesz - de akkorra is kell. DhPage-nek egyszerű dolga van, mert a kormányvégre hegesztett neoprene védője is védi kezeit:).

A bolt eléréséhez a leggyorsabb verzió mellett döntöttem, azaz bringával mentem.  Vittem a 2.5 kilós lakatos láncot, amivel egy kerítéshez kötöttem a bringát. Megvárt a jószág. Reméltem is, hogy ebben a hülye, esős időben a bringaelkötők is inkább szunnyadnak.

Előzmény: Pinyo (224605)
H_G Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224613

A bemélyedésnél mindenesetre biztosabb, ha ki is van vágva középütt a nyereg. De ez teljesen független a szélesség/keskenységtől, pengekarcsú profi oúti nyerget is kapsz ma már dekoltált változatban.

 

Amúgy tudtommal a prosztatarák az idősebb férfiak elég nagy százalékát érinti folyamatosan. 50 évvel ezelőtt is, amikor sokan bicikliztek mindennap (és szó sem volt prosztatakímélő nyergekről), 25 évvel ezelőtt is, amikor nagyon kevés felnőtt biciklizett, meg ma is.

 

De akinek még lenne kétsége: itt egy térkép a betegség előfordulásáról világszerte. (Nem a haláleseteké, amit könnyebb megtalálni, de ott már torzít, hogy az e.-ügynek sikerült-e kikezelnie.) Mint látható, Kínában és Vietnámban nagyon alacsony! Szintúgy Japánban. Afrika, Dél-Amerika és Dél-Európa az átlagosak. Ausztráliában és a skandináv félszigeten, melyek éghajlata csöppet sem biciklibarát, jóval gyakoribb, mint Nyugat-és Közép-Európában.Legeslegrosszabb pedig Észak-Amerika, Kanadát is beleértve! A szöveg pedig külön kiemeli, hogy az afro-amerikaiak körében gyakoribb, mint ugyanott a fehéreknél -- miközben láttuk, hogy Afrikában elég alacsony.

 

Emberek, ha itt tényleg van bármi összefüggés a biciklizéssel (amit személy szerint kétlek), akkor az fordított.

 

http://www.prostatecancerprevention.net/index.php?p=prostate-cancer-world-map

érdeklődő 49 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224612

A pálesz sem kellett Neki .Ez lett a baja .         Viccet féretéve nem ivott és nem is dohányzott .

Előzmény: H_G (224611)
H_G Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224611

Nyilván, mert dohányozni nem dohányzott :/ 

Előzmény: érdeklődő 49 (224609)
Butch Cassidy Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224610

Nem vagyok urológus, de nekem ez így elég felületesnek tűnik. A terep ténye ezen csak enyhít, országúton sokkal tovább és monoton pózban ül az ember a nyergen, terepen legalább állandóan mozgásban van.

 

Egy széles és rugós nyereg - amellett, hogy semmi nem bizonyítja a problémára való jótékony hatását - egy dologra biztos jó lesz, hogy élvezhetetlenné tegye a bringázást. Így persze önmagában csökken a rizikó, mert hamar leszoksz az egészről.

Előzmény: érdeklődő 49 (224609)
érdeklődő 49 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224609

Így igaz : egy barátomnál prosztata rákot diagnosztizáltak , az urológusa azt mondta lehet a rossz kerékpár nyeregtől , mivel sokat kerékpározott terepen . No ezt szeretném elkerülni ezért tettem fel a kérdést .

Előzmény: szipig1 (224608)
szipig1 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224608

Kolléga prosztata ütődési félelmére írtam, arra talán megoldás. Számomra is furcsa volt, valaki használt/próbált ilyet?

Előzmény: Butch Cassidy (224607)
Butch Cassidy Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224607

Azon külön művészet lehet fent maradni. És még a gépet is irányítani közben... Szerintem nem érdemes szembe menni a szokásokkal, nem véletlenül van a nyergeknek eleje.

Előzmény: szipig1 (224596)
sys4096 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224606

Én is erre gondoltam, és nekem be is jött. Az fontos, hogy a közepén legyen mélyedés. Konkrétan selle royal manhattant használok már évek óta, 100 km feletti túrákon is kényelmes. Jó, ez lehet kicsit túlzás, szerintem 100 km felett nincs az a nyereg ami kényelmes, viszont nem zsibbad el az altájam.

Előzmény: érdeklődő 49 (224587)
Pinyo Creative Commons License 2015.10.16 0 0 224605

Nem csak az S-es méretet nézd. A többiből van Budaörsön is, ott láttam kerékpártárolót. De ha sehogy sem mered lekötni, akkor mindegy.

Előzmény: SzeZo (224604)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!