A 77-esen a 15 perces követéshez 4 forgalmi kocsi van. Ebből az egyik hidegváltós, így a műszakizások alatt, valamint a hidegváltós kocsi félreállása idején (úgy déltől du. 4-ig) a 3 kocsi 45 perces fordulóval pörög. Tehát tényleg van egy létszámfeletti a csapatban, ha 5 kocsit láttatok...
Hmm elég furcsa ez a szombat :D PK szerint a 70-esen egyel kevesebb kocsi lenne, bár az Aluljárónál volt egy kocsi, ami hiegváltósnak tűnt (608), ugyan ez fenn áll a 77-esnél, ott a 303 tűnt hv-snak. A 72-esre, a 74-esre és a 78-asra szintén egyel kevesebbet ír. A 73-as, a 74A, a 75-ös, a 80-as, a 82-es megvan. A 76-osról elvileg hiányzik egy AP és egy ZIU :D A 79-esről egyet nem írtunk fel. Szal elvileg három kocsit nem láttunk csak :D
T (-re volt fokgyemezve, de a személyzetből ítélve inkább úgy tűnt, hogy próbázik): 4097-4122 VISSZAPÁROSÍTOTTÁK!!! :D (Állítólag nem így jöttek vissza, reméljük, így maradnak. :-) )
* 4003-4126 pedig jó ideje nem volt kint; utoljára, pár hete is csak egy szombatra merészkedett ki.
904 nem KO, hanem a kinttárolós kétrészes volt :) És azért volt lehúzva, mert a sofőrje éppen otthon pihengetett. Hétfőtől péntekig mindig van így lehúzva egy Ziu aluljárónál. Pénteken 9:51-kor végez és 13:50-kor kezd vissza. Amúgy nem a 7-es, hanem a 6-os forgalmi. A 616-os pedig nem pótolt, hanem forgalmi kocsi volt. Az pedig valóban a 7-es forgalmi, ami úgy néz ki, hogy reggel egy kétrészes start első részét járják vele, beviszik garázsba (ha Solarisszal van kiadva, akkor szemlés a kocsi, mert amúgy Ziu van kiírva), ahol a délutános kollega veszi át egy óra körül, és megy ki vele aluljáróhoz. Ezt a forgalomba állást láthattad éppen (616). Aki pedig reggel volt vele az második részben a 10-es forgalmit váltja, és végzéskor (19:10 körül megy garázsba)
Amúgy 50-60-ig tartó forgalmi számmal csak a DIR-be jelentkezünk be, a munkalapon, az indítási jegyzéken és általában mindenhol a 70-esnek is 1-10-ig vannak a forgalmi számai.
De akkor a mai teljes lista: 603, 604, 616, 700, 701, 705, 707, 904, 908, 909.
908 kerékhibával, 909 ajtóhibával garázsba állt. 908 megkapta az első beálló 904-t, a 909 pedig a második beállót, a 701-t. + délután néhány 78-as aluljárónál fordult vissza.
74: 922, 946, 714 - lerohadt a Szövetség utcánál fél 6 körül
78: 706 - lerohadt a Nefelejcs Dembinszky sarkon 5 körül, mögé beszorult egy Solaris, utána 966 kiküldve az Erzsébet királyné aluljáróhoz (706 később vonatató segítségével távozott)
Nem átszerelő, de ahogy itt Kontaktorszekrény tt. már kétszer is írta, közös diszpihez tartoznak, így a 70-esen nincs külön F1-F10, csak F51-F60 forgalmi kocsi, míg a 78-ason csak F1-F10 van, F51-F60 nincs, így célszerűbb egybeírni a két vonalra tartozó trolikat a forgalmik ismeretében. Ha azonban a forgalmi szám nem ismert, külön kell írni, melyiken van, de a forgalmiból kiderül, melyik kocsi melyik vonalon szolgál(t) éppen.