Ülés alatt van egy relé (többek közt). Ott pl multiméterrel meg lehet mérni, hogy megjelenik-e a feszej a relé kimenetén vagy nem. Ha nem akkor biztosíték relé vagy esetleg a fokozatkapcsoló lehet a baj. Ha megjelenik a feszej, akkor szakadt a fűtőszál. Na az bukta, én is így jártam, csak jobb oldalival...
Mielőtt megvennéd a szivattyút javaslom nézd végig a csővezetéket, nyitott motorháztetőnél használva a mosót.
Nekem is hasonló jelenség volt, kiderült, hogy el van repedve a gégecső (amúgy is elég merev, kemény) a motorháztető kanyarjában. annyira, hogy azért valamennyi még jutott a szélvédőre is...
először használd el a mosó folyadékot utána öblítsd át deszt vízzel és takarítsd ki. ha még mindenig nem jó szedd szét a motort és takarítsd ki a gumit ami a szelep kicsit csiszold meg csiszoló papírral. spricniket sűrített levegővel fújd ki.
Nekem mondtak egyszer olyat hogy nem az ekszij, hanem a fotengelyen levo tarcsa nyikorog, mert van benne valami gumi csillapitas. Nekem is nyokorog hidegen, de en nem csereltettem szijat ezert.
Az ékszíjra szilikon való? Az nem éppen a csúszást segíti elő? Én azt hittem, hogy a szíjakat valami olyan anyaggal kell fújni, ami a tapadást segíti elő. (Hozzá is teszem, hogy ehhez nem értek).
Fél éve elkezdett hideg állapotban az ékszíj nyikorogni, amint felmelegszik a motor már szép hangja van. Befújtam szilikon sprayvel akkor elhallgatott de kb. fél perc után megint ugyanúgy nyikorgott. Szerelő azt mondta ne foglalkozzak vele, majd ha szíjat cserélnek megszűnik. 3 napja lett kicserélve a szíj plusz a görgők, de azóta is ugyanolyan a hangja. Nem elég feszes a szíj, vagy mi lehet a gond? Járt már valaki így? Köszönöm a válaszokat.
Ugyan én nem távolságiba, hanem tompítottba tettem, de nekem kinyírta az ablaktörlő motorom vezérlését. Úgy, mint ahogyan az az álmoskönvyben meg van írva. :-/ Ha rákeresel (akár itt, akár más - pl. külföldi - fórumokban), akkor elég sok problémát olvashatsz az utólagos xenon beszerelés kapcsán.
Megneztem a kupak alatt mi torténik jàró motornàl. Az olaj lemegy telejesen kb a motor a cső aljáig. Tekerèsnél làtszik az áramlás. Viszont ha leállitom a motort az olajszint madnem feljon a kupak tetejéig.. Kb egy masfel ujnyira áll meg a betoltőnyilastól. Habos az olaj de mitol?
Lehetseges hogy befagyott volna?
Csak balra kanyarodásnál? Az baj! Olvass vissza a fórumban, mert sok hozzászólás/megoldás van...
Illetve ha módodban áll akkor emeld fel az autót, vagy mássz alá és a bal oldalon a kormányműnél van egy gumiharang. Na, ha azt lehúzod és folyik belőle az olaj, az nagy baj!