Az én feleségem annyit kért, mielőtt engedélyt adott az első 3vitrinem (azóta már 12 van...) nappaliba történő felfúrúsára, hogy ha elválunk, tüntessem el a lyukakat a falon, mielőtt elmegyek. Volt egy enyhébb változat is később, miszerint mostmár nem válhatunk el, csak akkor engedi a fal tönkretételét. Végülis hasonló gondolatkörben mozog mindkettő. Aztán a kisujj és a kar esete állt elő, a továbbiakat már nem is kellett egyeztetni, csak azt látta, hogy jön a fúró...
A Skoda mint ha nem is létezne... Vicc,hogy olyan autók is jönnek lassan ami nálunk csak az echte szoci őrülteknek mond valamit de a Skodából meg letiltották az összeset...
Én is,mert 1953-at írtak oda. Csak úgy mellesleg,akkor még Spartak sem létezett, de az MB első prototípusai is csak 3 évvel később jöttek szenvedve a világra.
De ha már mb-t akar gyártani az IST,legalább ne ugyanazt az évjáratot csinálja,mint az Abrex... Volt az MB-n szembetűnő változás az évek folyamán éppen elég.
Nekem is lesz új polcom jövő hét csütörtökön, az elsőnél 60 cm hosszú, 4-es üveget használtunk. bírja - nem súly neki 10-12 autó.
Ha fent lesz a másik is a falon (az irodámnak nevezett lyukban - amit még egy függönnyel is elválasztott a feleségem a lakás normális embereknek fenntartott részeitől), szóval az újat még össze kéne kötni üvegpolcokkal a régivel, hogy mind a 300 kis aranyos felférjen és végre dolgozni is tudjak az íróasztalon, ne a konyhában kelljen mindent irkálnom. :)
Nem arról beszéltem, hogy egyformák lennének, hanem arról, hogy még mindig van az újságosnál, pedig ritka látvány. Arra gondoltam, hogy erről valószínúleg az a minimális külöbség tehet, ami a két modell között van.
Szerintem a warszawa és a pobjeda közel sem egyforma.(hűtőmaszk, emblémák, díszlécek) na meg a tudat, hogy egyik szovjet a másik lengyel. Én biztos, hogy az összeset megveszem még ha csak aprók is az eltérések. Szerintem rengetegen vagyunk itt akiknek van két egyforma autója amiknek csak a színe eltérő.
Előfizető vagyok én is, és én sem érzem magam megszívatva, de nem is vagyok felhőtlenül boldog. Csak annyit mondtam, hogy most a kutya sem veszi. Én mondjuk most várom a Niva 1,7i változatát, a 21013-at, Trabant 601L-t (az S megvan), a 126BIS-t, esetleg a Dacia TLX-et;) A kombi Lada biztosan nem lenne mellényúlás, ahogyan az 522 Nysa sem. A lengyel oldalon néztem, hogy kiadták a Tavriát is, háááát... Mintha az már Ukrajnában és nem a SZU-ban készült volna. Vagy a FÁK-ban esetleg.
Azt hiszem, bejött a nyavajgásom a Warsawával kapcsolatban, hiszen 4 napja kapható, de az összes általam látogatott újságosnál (mind a 3) még van belőle. Panaszkodnak is, hiszen soha nem kapnak annyit, amennyire van érdeklődő, most meg küldhetik vissza. Azonkívül az egyik postán mondták, hogy most kivételesen ők is kaptak. Ez egy akkora baki, amit csak az előfizetőkkel lehet lenyeletni. Szerintem párhuzamosan, egyszerre kellett volna megjelentetni a kettőt, aztán ki-ki választhatott volna.
Nálunk mindegyik lakásban a hálószoba kapta csak meg a lehetőséget a modellek elhelyezésére. Pesten vannak az Ist-ek vidéken az 1:43-as régi oroszok és néhány Vitesse.
Hát igen! Ez az ízlések és pofonok tipikus esete. Nekem CSAK üvegfallal a háttérben teCCik egy vitrin. Így látom az egész autót. Ami viszont számomra fontos, hogy a polcok ne legyenek túl távol egymástól (max6cm)
Szerencsére mióta megcsináltattam a saját vitrinemet, azóta az asszony még abba is belement, hogy a nappaliban legyenek a modellek! :-) Hogy én ennek menyire örültem! :-)
Ez 40x50-es , így 25 autó fér el benne, tehát majd csinálnom kell mégegyet, amit mellé teszek a falra. Szerintem az 1 méter szélesnél már rizikós lenne a keskeny üvegpolc.