Most láttam is. Az már jó lenne, de ezek a Mercik, botrány. Most nemrég a 289 zsufolásig tele, levegő semmi, mert nyitható ablak nincs, klíma nem megy. Kb. 25-30 ember bezsúfolva egy 20 férőhelyes kisbuszba.
Hát egy két nagyobb befogadó képességű busz nem árt nekik, mert a kis Mercikről már ma reggel volt utaslemaradás. Kb. 5-6 iskolás nem fért föl rá, és indult el gyalog a suli felé. Ezt nem tudom hogy gondolták. Ezek a buszok jók napközben, késő este és max hétvégén, de hétvéégn is csak addig, ameddig nem nyit a strand, mert utaná akkor sem lesz jó.
A Törökverőt én Fibula utcai garázsként ismertem, mivel történetesen onnan volt a bejárata. De lényegtelen, mert ugyanarról beszélünk. Tavaly augusztusban költöztek onnan át az Andorba.
Szvsz az Andor utcai állomány most nem változott (leszámítva, hogy a 288/289-es kocsik leállításra kerültek), a Bogáncs utcai állomány viszont 0-áról 50-esre nőtt. Itt persze csak a forgalmi kocsikra gondolok, mert biztos, hogy 50-nél több Merci van már itt.
A 25 csuklósban tudok segíteni, mert azt mind láttam tegnap.
MHU-701-710: 9-es kocsik
MHU-711-716: 196/196A kocsik
MHU-717-725: 5-ös kocsik
Kivétel a 723-as, helyette a 738-as van már állományban. Illetve tegnap a 704-es cserélve lett a 720-asra, de ma már ez utóbbi is 5-ös. Ha a dél-budai régiót nézem (fix vonal, fix forgalmi, fix rendszám), akkor nagy változások a következő 50-es darab megérkeztéig nem is lesznek.
(szólóból van MHU-827 és 828, amik túl vannak a 25-ös számon)
A 9-es viszonylat járművezetőire illene rászólni, hogy ne 70-nel döngessenek végig a Kőbányai úton, mert olyanokat ütött fel a C tengely az úthibáktól, hogy féltem. Pedig nem szoktam.
Egyéb:
Nem tudom, hogy Fogaskerék hol utazott, de én 4-5 kocsin utaztam ma délután, az összesen zárva volt az ablak, és példásan üzemelt a klíma. :)
Valaki már megjegyezte, hogy "ezek az új használt buszok"...
5-ösön nehézkes volt sokszor a megállóból való elindulás a fotocella miatt. Egyébként jól jött ma a csuklós az ötösön, sokan voltak a Tabánban lévő rendezvény miatt, és sok embernek tetszettek.
A tükör néha tényleg vészesen közel volt oszlopokhoz, táblákhoz, de amíg magántőkéből törik le és cserélik ki, tulajdonképpen leszarom. Tanulópénz, majd megszokják a vezérek.
Utastájékoztatás valóban nem üzemelt mindenhol teljesen jól, de ahol igen, ott is hiányoltam az átszállási lehetőségeket. Ez, ahogy látom, Futár rendszernél egyébként általános.
Egyébként fasza, jól van összerakva, jól megy, jó hangja van, fotón jól mutat. Ennyi. :)