Sziasztok mi a fene pislog nektek erre kiváncsi vagyok, én biztos vak vagyok megfordult nálam már k.. sok c5 de nem tünt fel különösebben semmiféle pislogás (lehet ,hogy egy kis vizin szemcsepp kéne neki) tehát szivesen megnéznék egy ilyen pislogos példányt.
Azt szeretném még kérdezni, hogy birtokol-e valaki C5 javítási és szerelési útmutatót, melyben a 2.2Hdi motor is szerepel. Az egyik on-line boltban (Markó vagy valamiilyesmi neve van) találtam angol nyelvűt 8 ezerért, meg is érné, de nincs benne a 2.2-es motor. Nem kérem ingyen, ha valaki segíteni tudna.
Amiért 2.0- HDI-t szeretnék,az pl a részecske szűrő(ha jól tévedek akk a 2.0-ban nincs,és inkább városi autó lenne ami nem túl jó néki)a lóerő is több a nagyobbikban ami a biztosításnál,az éves adónál,ill átírásnál a nagyobb cm3 is töbletköltség!
Ha esetleg néked lenne valamelyik akkor azért megtekinteném,hogy miről is van szó!
Megtudnád mondani, hogy miért éppen 2.0-s hdi kellene neked? Probáld ki a 2.2 hdi-t is, és rögtön rá jösz, hogy óriási külömbség van a kettő között. A 2.2-s egy dl-rel sem fogyaszt többet, mint a 2-s változat és erőben + menet tulajdonságban óriási külömbség van közöttük.
Ezzel a világítás jelenséggel, (hogy hunyorít egyet) nem kell foglalkozni, mert kivétel nélkűl minden C5-s ezt csinálja, aki azt mondja, hogy övé nem csinálja, az nem mond igazat.
Nem-nem! Teljesen sík úton, állandó sebesség mellett is úgy vibrál. mintha kontakhibás lenne valahol. Természetesen nem az, ezt a részét átnéztem. Csak azt tudom elképzelni, hogy a reléjével lehet valami, de az viszont jól be van építve. Már csak azért is ez a valószínű, mert ezt hibaként jegyzi is a BSI.
Ha ugyanarra gondolunk, hogy "hunyorog" az autó, akkor az a szintszabályozás miatt van.
Pl. autópályán, de máshol is, az autó szereti kicsit emelni-süllyeszteni magát (ha jó az út, és gyorsan mész, akkor süllyeszt). Ehhez hajtani kell a hidraulika motort, ami viszont sok áramot vesz fel.
Van egy 2002-es 2.2Hdi-m és esti vezetésnél tűnt fel, hogy időközönként a világítás villan egyet, mintha pár tized másodperces feszültségingadozás lenne. A benti műszer meg sem moccan, kimérni még nem volt időm. Én feszültség-szabályzóra gondolnék, de ezen a computerizált csodán nem tudom okozhat-e más ilyen tünetet?
Mindkét oldali hátsó lengőkar csapágyat cserélni kellene a 2001-es 2.2 HDi-mben. Mennyiért vállalod mindennel együtt? Mennyi ideig tart egy ilyen munka?
Viccelődik a C5! Nem akar a szokott modon indulni. Köszörülni kell hosszabb állás után! Gyujtás- hátul zug, megáll- indithato. Van még vmi amit tudnom kellene? mit jelent ennél a motonál a kicsit meg kell hajtani h kiégjen a kipufogó?
2.2HDI-hez való levegő elosztód nincs véletlenül elfekvőben? Most derült ki, hogy a hőcserélő oldalon nincs is benne a pillangószelep, így a cooler gyakorlatilag csak dísznek van benne. :D
Betg- szerinted? -> Azon kívül, hogy levesszük az aksit, másképpen is lelehet resetelni a BSI-t? Mert az aksi levétel nem segített... vagy vmi más ötlet? Illetve még arra gondoltunk, hogy a lábtérvilágításnak külön reléje van? Ha igen, nem lehet, hogy ez ragadt be?