Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kajesz1 Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66472

De azért ezekkel a feltételekke hamburgerjani az 1,2-es is megfelelne neked ::) (egy darabig,gondolom)

Előzmény: kajesz1 (66469)
kajesz1 Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66471

Pont az olajosat nem kellene erőltetni, csak lejáratja magát.

Előzmény: hamburgerjani (66470)
hamburgerjani Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66470

Na igen vásárolj,a swiftbe választható 1 féle benzines,és egy féle olajos..hát köszi. Mondjuk olajos autobol  pont egyel több van itthon mint kéne :)

 

Előzmény: kajesz1 (66468)
kajesz1 Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66469

De igazából én is csak okoskodok, ha nincs egy kishangya az olvasók között aki ötleteket meríthet és elindíthatna vamit akkor az is marad. Ja ha olvassa akkor az lenne a legjobb húzása a gyárnak ha az 5-6 éves autókat az akkori eladási áron venné vissza felpörögne a piac ::).Na és ha még kamatot is fizetne akkor aztán.

Előzmény: kajesz1 (66468)
kajesz1 Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66468

Hát ja ez érdekes nem lenne egy nagy munka berakni a nagyobb motrot. Jó nem gondoltam bele a szerelési technológiába. De igaz a suzukinak a motorválasztékra kellene +ráfeküdnie . Hiszen a saját gyártású motor megbízhatósága az erőssége.

Előzmény: hamburgerjani (66467)
hamburgerjani Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66467

Elég lenne normális motorválaszték,és akkor mindenki megtalálná a neki valot..van ami megy de eszik,és lenne sporolós is .

Én spec májusban tervezem lecserélni az asszony alól az autot,de nem vagyok hajlandó 1,2 es uj swiftet venni. Neki meg kell az 5 ajtó..

Igy sport kiesik a 3 ajtó miatt,nekem meg nem kell az 5 ajtos lekvár.. Miért nem lehet rendelni az 5 ajtosat a sport motorjával??

Ez volt a baj amikor 2007 ben vettem a swiftet,de nagy csalodás ahogy megy..illetve nem csalodás nekem kevés..

Sx4 meg rusnya egy joszág,az szóba sem jöhet.. igy lehet valami tsi vw lesz. Pedig müszakilag semmi gondunk a suzukival 99.000 km és nulla hiba,pedig nincs pátyolgatva kimélve.

Jó van játszos autom,de azt meg sajnálom napi használatban nyúzni.

Előzmény: kkn (66464)
kajesz1 Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66466

Ebben igazad van mindenkinek más az elvárása, így nehéz új autót fejleszteni. Illetve sok az eszkimó de kevés a.....

Előzmény: kkn (66464)
kajesz1 Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66465

Esetleg Sx4-be egy megbízható dízelt kellene rakni, tudom, hogy most a túrbós benzines a nyerő, de én még mindíg viszolygok a városi autóknál a turbótól. Hiszen a turbó "halála" az indítás és a megállás, és a városba no ebből kap rendesen. Nem is értem városi modellekbe minek nyomják, na meg a plussz start-stop rendszer az még jobb a turbónak. De lehet, hogy csak régről maradt bennem egy beidegződés és azóta fejlődött ez a technika. Akkor még az volt a módi ha turbós autót le akarják állítani előtte pár percig járatni kellett, emlékszem a főnökömnek volt subaruja no azt is minden nap járatta a céges parkolóba percekig, majd távirányítóval leállította. Pedig úgy tudom ez a gyártó messze a többi előtt járt. De lehet mint írtam azóta megváltozott, vagy így is kibír 100.000 km-t ozt cserélni kell.

Előzmény: kajesz1 (66463)
kkn Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66464

Az a cég szerint nem új SX4, hanem egy új szabadidőautó. Az SX4 nem szabadiőautó, hanem egy olyasmire hajazó személyautó.

neked kisebb étvágy, de akkor nem menne. Más meg gyengének véli, és az nem tetszik benne. Kinek mi kell. De az SX4-et cserélni kellene már, csak az S-Cross valami miatt később jön. Amúgy most a csúnya autókat zabálják, igaz, addig, amíg új a forma. Az SX4-et is a formája vitte anno sikerre, de már amegszokták, egyéb tulajdonságai meg vegyesek, és van pár hátránya.

Előzmény: kajesz1 (66463)
kajesz1 Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66463

Sajnos ha így haladnak a dolgok, lehet hogy az autónk azért lesz értéktartóbb (ami eddig nem volt jellemző rá), mert megszűnik a gyártója. És nosztalgiával gondolunk a suzukis évekre.

De más vonalon is egy-egy rossz stratégiai döntés, halogatás bedönt nagy cégeket lásd Nokia. Egy lehetősége van a suzukinak az Ertiga benyomása az Eu-ba 5 személyesnek és olcsón.

Fejlesztésre sem ideje sem pénze úgyhogy a jelenlegi palettából kellene kiugrania. Az új sx4 pedig sztem bukta, inkább a mostaniba kellene kevesebb étvágyú motrot rakni.

Előzmény: kkn (66462)
kkn Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66462

Volt is belőlke olyan, keleten. A régi Swiftet is felújították, a régi vázra új kasztni, a kései kilencvenes Geoö Metro, de csak Amerikában ment. Sőt, igazából megújították, hiszen a Baleno is régi Swift. Abból meg Liana is lett, úgyhogy annak az alapjai más formában megvoltak. Ittenre maradt a korábbi.

A Suzuki nem a kispénzűeken akar keveset keresni. Főleg, hogy látni, mostanra döglődik a kisautópiac. Már jó ideje igényesebb autókkal akart több hasznot. Csak a jelenlegi trendekben ez nem megy. Nem is érdekli a keleti régió, a nyugatiban akart pénzt keresni. Hiszen már régóta olda ment a nagy része az autóknak.

Az a baj a Suzukival, hogy kicsi, egyedül van. Vagy olyan nagynak kell lenni, mint egy VW, FIAT, de ezek csoportok, sok márka közös alapokon. Vagy olyannak, mint a prámiumok, ahol kevésért sokat lehet elkérni, mint BMW, de körülöttük is szorul a hurok, ők is társulni akarnak. A nagy hal mindig megeszi a kicsit, a Suzukit is csak az ázsiai piac tartja fenn. Lassan vissza is szorul oda, mert amire megvannak az alapjai, ott tudja kamtoztatni. A feltörekvési céljaik nem jöttek be.

Előzmény: t.lantos (66461)
t.lantos Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66461

Ugye a 2005-tol gyartott ONtopic Swift, amit most remekul lecsereltek, pl teljesen alkalmas lett volna a renault thalia szerepre, ha szabnak ra egy kicsit nagyobb bodet, es gyartasban tartjak.

A regi Swiftet nagyon sokaig gyartottak, tulajdonkeppen arra is huzhattak volna egy koplett uj ruhat, lett volna egy jo elavult modell kicsinositva. (bar ugye minimalis acelifttel a mai napik gyartjak, szoval hoz az meg hasznot ma is.

 

Az a baj a Suzukival, hogy nem fogjak fel, hogy europa csorobbik fele nem vevo a kei meretre, egy kicsit nagyobbat kellene gyartani nekik.

 

Előzmény: kkn (66460)
kkn Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66460

Semmiből? A Renaultból. A Renault, akié a Nissan is, a legóiból összerakott egy minimál autót. Az csak egy dolog, hogy néhol Daciának nevezik, lehetne Petit is, vagy bármi más.

Majd egy családot. Minimális fejlesztési költségekkel, a már meglévő, levetésre váró motorokkal. Amint leírod, úgy tűnik, mintha egy háttér nélküli márka ért volna el egyedül sikereket.

Mint leírtam, a Suzuki a Kizashiba ölte összekuporgatott hasznát, ami a válság miatt bukta lett. Dehát szinte senki sem látta előre a válságot. Ők megpróbálták a hasznot visszaforgatni, és fejlődésre fordítani. Nem jött össze. Akkor még nem említettük a nehéz helyzetben felbomló GM kapcsolatot, ami sok terhet levett a vállukról, motorokat, egyebeket, gyártókapacitást kaptak annak révén, főleg az USA piacán jelentett sokat.

A VW buli később meg nem jött össze. Ez a rosszkor, rossz helyen esete.

A Kizashival elbukott lóvék meg hiányoznak máshonnan. Dehát anno a Swift után jött az SX4. Most az újabb Swift után jön az az új szabadiőautó, amivel kiderül, sikerül-e dobniuk valamit. Mert régen a szabadidőautónak tűnő személyautó vonal kétszer bejött egymás után ( Ignis, majd SX4, ugyanaz a recept kétszer, csak más érában, más padlólemezzel ), de most talán ez nem elég, és tényleg egy szabadidőautó autó kell, az keresett. Csak lehet, hogy már késő, és egy hullámom a lecsendesedése előtt akarnak megfogni. Ha ez sem jön be, amivel szélesíteni akarnak, így tolódik az SX4 frissülése, akkor már tényleg nagy gáz lesz.

Előzmény: Törölt nick (66459)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66459

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/11/06/meg_egy_vadiuj_dacia/?utm_source=tb_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum

 

A Dacia meg közben a semmiböl lett nagy gyártó. És mindezt pont annak köszönheti, amire a Suzuki nem volt képes. Az átlag embereknek gyártanak autót....

Előzmény: Törölt nick (66458)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66458

Az SX4 és Kizashi helyett, a kettö között kellene  valami....

Előzmény: Törölt nick (66457)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66457

Az Európai piacot is elkbukják, ha nem lépnek meg hamarosan pár lépést...

Simán cserérett már az SX4, Vitara, Jimny.

Két frissnek ható modelljük van csak, a Splash és a Swift....

Előzmény: kkn (66456)
kkn Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66456

Egyszerűen túl kicsi hal voltak oda, az ottani gyártóegységek nélkül nem tudnak labdába rúgni. Ha még pl. az olyan erős cégek is, mint a VW ottani gyárral, az európaival csak szemre egyező Passattal vannak jelen. A többi japán gyártó is már rég ottani gyárakkal tud versenyképes maradni.

 

A Suzukit a szakma már a Kizashi megjelenésekor sem értette, azelőtt is olyan alacsony eladásaik voltak, hogy már akkor is  a kivonulásukat várták, erre új modellt dobtak a mélyvízbe.

Pechjükre pont a válság közbelépett a Kizashi elindulásakor, így nem volt tőke normális modellválasztékot fejleszteni. Pedig pont ezzel akartak volna jobban a köztudatba, és nagyobb eladásokra jutni. Így ez az egyke, amibe rengeteg pénzt beleöltek, csak végül nem volt rá még több, ami elég is lett volna, akár a bukást is hozhatja. hiszen a fejlesztési pénzek nem jönnek vissza így.

Előzmény: Törölt nick (66454)
süger Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66455
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66454

Hiába, ha olyanokat árultak ami senkinek sem kellett...

Ugyan ez van Európában is. A kis városi autóin kívül nincs semmilyen kategóriában sem ütöképes autójuk.

Kivétel talán a Vitara, bár nagyon eljárt az felett is az idö...

Előzmény: freelive (66453)
freelive Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66453

pedig ott 7év garival árulták...

Előzmény: Törölt nick (66451)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66452

Kivonják Indiából a Kizashit?

A Maruti Suzuki reményekkel telve vezette be Indiába a Kizashit, de csalódniuk kellett. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Előzmény: Törölt nick (66451)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66451
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66450

Akkor meg semmi gáz. Egy kis rozsdásodás nem a világ egy 6 éves vasnál.

És tévedsz, sokkal drágább autók is rohadnak, pl az én 2007-es mazda 6-omon is vannak már alváz rozsdafoltok, meg a kipufogón is...

Barátom 2002-es mercedes C-osztája meg szabályosan körberohadt tíz éves korára, és soha nem volt törve!

Előzmény: süger (66449)
süger Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66449

Rendszeresen mosatom alvázmosásal  is legalább évente 4-5 alkalommal.

Sehol nincsen korrózió,csak az említett hegesztési varratoknál. Érdekes a hasonló korú opel,ww -nél nincs. Ez szomorít el. Hamarosan meg kell orvosolnom,mert egyszer csak szétesik alattam.

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66448

És amíg ebböl nem lesz büntetés, marad is így a helyzet. Behazudnak egy 5 literes átlagfogyasztást, aztán ha a gyakorlatban 8-9 akkor annyi, Ez van.

 

Előzmény: Törölt nick (66447)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66447

A gyártók kikisérletezték azt a programot, amivel manipulálható egy autó EU ciklusfogyasztási mérése.

Probáld ki a sajátodon. Nézd meg mekkora a fordulatszámod 120-nál 5. fokozatban (ez a mérésen a legnagyobb sebesség, ezért ezen fordulat alatt kicsi a fogyasztás) és ezen fordulatszám alatt használd mindig, majd ugyan ezt csináld meg, hogy ezen fordulatszám felett leszel egy kicsivel. Lesz mérhetö különbség a fogyasztásban, holott a tényleges különbség a felhasználás tekintetében nagyon minimális!

A motorok alsó tartómánya ereve erre a mérésre van belöve. Ha meg kicsit továbbpörgeted, akkor fogyaszt rendesen....

Előzmény: kajesz1 (66446)
kajesz1 Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66446

Egyetértek, sajnos lehetne a laborban is beállítani olyan paramétereket amely egy kicsit a valóságot mutatja. De ez nem érdeke az autógyárnak. Illetve a laborban is pörögnie kell az autóknak, nevetségesen kevés időt fordítanak a mérésre ~ 4 km városi teszt meg hasonlóból állapítják meg a fogyasztást. természetesen mindegyik modellnél az alapot küldik elektronika sehol nincs bekapcsolva.

Előzmény: Törölt nick (66445)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66445

160km-es kört mentek. Lakott területen belül 50-el, kívül 100-al, az autápályán 20km-en át ami belefér (nem tudom hol teszteltek, de nem nagyon ismerek olyan napszakot és pályát Németországban, ahol 20 km-en át lehet padlógázon menni, ezért ezt úgy kell elképzelni, hogy annyival mentek mint az elöttük levö autó-nem mellesleg ez a normális használat Németországban, így a vevöket is az érdekli, hogy átlag Német viszonyok között mennyit fogyaszt az autó), majd a maradék 34km-t az autópályán 120-al tették meg.

 

és pontosan ahogy írod, az a baj, hogy nálunk feltüntetett fogyasztási adatok laboratoriumi körülmények között zajlanak, a vevöket meg az autók hétköznapi forgalomban való fogyasztása érdekli. Mert így a fogyasztási adatok hazugságok. Alig van már olyan autó, amivel a valóságban el tudod érni a gyári adatot, akkor sem ha nagyon nagyon odafigyelsz....

Előzmény: gun111 (66444)
gun111 Creative Commons License 2012.11.06 0 0 66444
Azert lassuk be, h nem tekintheto atlagos hasznalatnak a 20km vollgas az autopalyan... Igy nem is csoda, h ennyit fogyasztottak ezek a szerencsetlen jarmuvek! ;-)
Sztem nem igazan realis a teszt... A gyari adat sem errol szol...
Előzmény: Törölt nick (66441)
kajesz1 Creative Commons License 2012.11.05 0 0 66443

Annak idején a Mitsubishi Colt-ot is nézegettem, de lebeszéltek pont a túlfogyasztás miatt. Egyébként az sx4-ről is sok tulajtól hallottam városban extrém fogyasztásokat.

Pont azért veszik meg az emberek ezeket a skatulyákat, mert keveset fogyaszt oszt hazaviszi és szívinfartust kap a tankolásnál.

Akkor  jön a gázszett meg a többiek.

Én nem is szoktam nézni az átlagfogyit tankoláskor nézem meg és viszonyítom a mért eredményhez.

Előzmény: Törölt nick (66442)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!