Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4357
Ez az amiről beszélünk.
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4356
Én is egy traktorba nézem a javíthatósági szempontot is (MTZ pölö) meg,hogy mennyit eszik,a komfortosság nekem nem olyan fontos elvégre egy gépben nem lakni akarok! De,hogy kicsit maradjunk a topiknál az Utos az mennyivel másabb,vagy különb mint ez a kettő?
Előzmény: dutrancs (4355)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4355
Amikor még csak 45-ösök voltak is bekellett menni a dzsumbujba.Ennek a hátsóhíd és a váltó közös házba van,csak az előtétház van külön.A kuplungja az mindenféleképpen máshogy van megoldva mint a későbbi"mostoha " testvérié.Szerelni is roszabb viszont a Jumzot mint az 50-est és 80-ast.Az a gondom,hogy én nem üzemeltetői szemmel nézem őket hanem javító-szerelői szemmel.
Előzmény: Törölt nick (4353)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4354
Hüvely,dugó,porlasztó ua.mint a 80-as MTZ.
Előzmény: dutrancs (4352)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4353
Végutóbb is a gyökerei közösek a Belarussal annyit leszűrtem a dologból! Az én személyes véleményem szerint ha egy Jumz és egy 50-es MTZ közül kellene választanom én mindenféleképp az MTZ-t választanám! (Ilyen szárzúzós traktornak pl vagy ha dzsumbujba kell belemenni)
Előzmény: dutrancs (4352)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4352
Tkp-en ez is Mtz,ha úgy veszük ,mert a régi Mtz-5( a 45-ös) modernizált változata ,attól függetlenül,hogy ezeket már nem Minszkbe gyártják.A motoron újítottak meg a burkolaton meg egy pár kisebb csecse-becsén,de az előtétház,váltó,difi nem sokat változott.Én a Jumz javítását tkp-en a 45-ös jav.ut. alapján végeztem.
Előzmény: Törölt nick (4351)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4351
Egy kérdés! A Jumz az összerakásra különb mint az MTZ? Azt tudom,hogy nyomatékosabb a Jumznak a motorja,igaz én itt a környékembe max 2-ről tudok! :-/
csoppika Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4350
Nem tudom, mifelénk nincs jó híre a jumz-nak.
Komoly földmunkához gyengus a váltója... Aki szántásra használja, az mindig a váltóval szív:-(
Előzmény: dutrancs (4339)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4349
Megint hiányzik valaki Bókaházáról!Biztos sok a munkája.
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4348
Úgy bizony! Nagyon jól emlékszel rá.
Előzmény: mérnökferi (4346)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4347
Van belőle kétfajta is.Ime:
Előzmény: mérnökferi (4343)
mérnökferi Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4346
Ez a kar az "imobilájzer" korai megfelelője. Apósomék véletlenül egyszer kikapcsolták és nem tudták elképzelni, hogy mi a baja a trakinak, hogy nem hajlandó mozdulni :-)
Előzmény: dutrancs (4337)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4345
Nagyon szívesen de ha érdekel megadok még pár adatot hozzá.
Előzmény: mérnökferi (4343)
mérnökferi Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4344
Köszönöm, de nekem pontosabban kéne. Az esetleges vásárlásomba befolyásoló tényező, hogy a pick-uppal el tudom- e hozni. Eddig 1,1t volt rajt max. Az a baj ez ráadásul kicsit még hátra le is lóg. A hajtó tengely a szíjtárcsákkal és a villanymotor le van róla szerelve azt tudnám utánfutómra rakni. Nem tudom megmerjem próbálni a szállítást? Traktorral elmenni elég messze van.
Előzmény: dutráslaci (4328)
mérnökferi Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4343
Nagy kár, de a képet köszönöm, letöltöttem. Gyönyörködök benn.
Előzmény: dutrancs (4324)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4342
Tavasszal csináltam egyet de nem volt fennakadásom alkatrész beszerzésben.Egyedül a ventillátor-vízszivattyú ékszijtárcsából nem kaptam dupla,azaz kettes szíjtárcsát mert ez még régi gép volt és nem volt rajta kompresszor.Nekem kellett utólag felszerelni a tartóbakot.Megkellett oldani az olaj oda és elvezetést valamint a burkolatból ki kellett vágni egy kicsit,hogy többet lehessen spanolni az ékszíjjon.(Az eredeti ékszíjtárcsa mellé odacsavaroztam egy másikat ami még éppen elfért.)
Előzmény: Törölt nick (4341)
pléhúsz Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4340

 

 

                                DUTRA TRAKTOR TALÁLKOZÓ

 

                              2008. NOV. 30. VASÁRNAP

 

                                  SZIGETHALOM HUNYADI ÚT 8.

 

                         gergicsantal@invitel.hu         30/3214031

dutrancs Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4339
Azt írod hogy van egy Jumzod-Jumzotok! Akkor már érdemes foglalkozni vele ha már meg van.Nem kell tőle félni.Kicsit lomha,de nagyon stabil-erős-masszív gép.( az erős szót nem a LE.-re értettem,hanem a felépítésre).Létezik gépkönyv csak nyomára kell bukkanni.Nekem orosz nyelvű van csak.
Előzmény: Törölt nick (4322)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4338
Csak nem vártam holnapig.Úgy mint Zalatnay Cini énekelte!!!Megnéztem még ma este.
Előzmény: dutrancs (4337)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4337
Meg van!! A kormány melletti második hosszú kar az a MENET-ÁLLÁS kapcsoló.Abban az esetben kell használni ha álló géppel akarunk klf.-le kardán fordulatokkal dolgozni a sebességváltón keresztül.( A difit nem hajtja a traktor egyhelyben áll).
Előzmény: dutrancs (4335)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4336
És az új burkolatosnál már lehetett használni a két hidraulikát egyszerre (pl a vonólécek+billentés egyszerre) vagy alapjaiban hasonlít a régiburkolatos hidraulikájára?
Előzmény: bobekTLF (4315)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4335
Baloldalon van a hidr.sziv. bekapcs. az emelő-süllyesztő és a kézigáz. jobboldalom van az első-hátsó TLT-ék klf.-le kapcsolási lehetőségekkel.Ami kimaradt kizárásos alapon az az egyik a kis kuplung a másikat tényleg holnap megnézem(Ha van ennyi kar rajta)?
Előzmény: dutrancs (4334)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4334
Rájöttem ez nem az.Ezek jobb oldalon a két legszélső.Ezek mellett van még kettő a korm. oszlop mellett úgy emlékszem.Ha máshol nem holnap megnézem az enyémen.( ha az éjjel el nem lopják)!
Előzmény: dutrancs (4331)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4333
Bár szerintem a 11,2-es való alá inkább! Úgy tudom a szélesebb kerék rossz hatással van az elsőhajtásra,igaz képeken láttam már "extraszéles" kerekeket is!
Előzmény: Törölt nick (4332)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4332
Mit gondoltok a kis Dutra alá érdemes alávágni a 12,4*28-as gumit vagy nem? Most 11,2*28-as van alatta,de az egyik be...szart így baj van!
dutrancs Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4331
Erre gondoltál?
Előzmény: mzoller (4330)
mzoller Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4330
Urak!Gépkönyvben nem találtuk ,és apám sem tudja hogy mi,mert nem csinál semmit az RS_09 esen a kormány mellett jobbról levő két kar.Mi a funkciójuk?
dutráslaci Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4329
Köszönöm mester,ezek szerint a dugattyúkamra is más lehet?Kíváncsi lennék,hogy hogyan menne a w50 es motor E-516 csúccsal?
Előzmény: dutrancs (4326)
dutráslaci Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4328
Azt mondta az ismerősöm hogy az övé kb. 1,5 tonna.
Előzmény: mérnökferi (4319)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.05 0 0 4327
Az SE 170-66-1 es csúcs furat átmérője:0,69-0,71mm Az E-516-osé nem biztos mert csak arra találtam utalást,hogy 0,28mm-es furattisztítóval takarítsuk ki,ha elkokszolódik.
Előzmény: dutrancs (4326)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!