Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tomo1988 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58351

Szia!

 

Lényegében véve  ami a fogyasztást,pillanatnyi fogyasztás,megtet út.stb kijelző panel középpen :)

 

Probálom linkelni a képet:

 

Előzmény: BallyS16 (58349)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58350

Hát, nincs mit... a szakik ott majd csak meg tudják mondani, ha túl dús a keverék.

Ha tömítési probléma lenne az üzemanyagkörben, azt azért éreznéd, bűzlene a kocsi olykor.

 

 

Előzmény: Fáradt Vándor (58348)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58349

Tudnál képet mutatni arról, amit keresel?

Mi a középkonzol ebben az eseben? Milyen kábel nincs meg? Honnan hiányzik?

Előzmény: Tomo1988 (58347)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58348

Lehet hogy megnézetem,  köszönöm...

 

Előzmény: BallyS16 (58346)
Tomo1988 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58347

Sziasztok!

 

1hónapja vettem egy Citroen Xsara II-es 2001-es évjáratú 1,4benzines gépet.

Cseréltem már benne vezérlést,hossz bordás-szíjat,fékeket,viszont most azért fordulnék hozzátok segítségért,hogy hiányzott anno belőle a középkonzol,és a kábele sincs meg.

Tegnap vettem egy középkonzolt de az eladónak nem volt már meg a kábele hozzá.

Most a kérdésem az lenne felétek,hogy milyen kábel kell bele pontosan,és pontosan hova tudnám bekötni mire kell bekötni,és mennyire bontás igényes a szervizelés terén.

Videókat, képeket,segítségeteket nagy szeretettel várom,és remélem van aki tudna nekem segíteni.

 

Köszönöm előre is:Tamás

BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58346

Nem azt mondom, hogy az, de egy elhalófélben lévő lambda tud ilyet produkálni. Egy zöldkártyás mérés tudna támpontot adni.

Előzmény: Fáradt Vándor (58343)
koii69 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58345

Szevasz!

Nekem jópár éve cserélték.

A tünet az volt, hogy "Antipollution fault" ,vafy hasonló hibaüzenetet adott a masina.

Erőtlen volt mintha kihagyott volna egy henger ,egyenetlen járás.

Álltam akkor vele és vártam a mentőt. Szerencsére nem jött.

Lehűlt beindítottam és rendben ment hazáig. Sőt utána is pár napig.

Szervizbe mentem, hibakód alapján cserélték ki a trafót.

Aztán néhány év után újra előjött olykor mai napig.

Nem tojtam be, nem akartam elhinni ,hogy újra trafós 20 ezer után.

A csatlakozást mozgattam meg (leszedtem és újra csatlakoztattam párszor) a motor tetején (szelepfedél????) lévő kábelt.

Mindig rendbe jött egy ideig minden.

Szóval nálam kontaktus hiba lehet.

Lehet ,hogy nekem is jól meg kellene pucolnom végre minden csatlakozót.

2003 1.4 coctail.

Elnézést a hosszú meséért! :)

Előzmény: Törölt nick (58333)
toji76 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58344

Sziasztok!

 

Melyik bizti védi az ablakmosó szivattyút, mert a gyári kézikönyv nem írja?

Fáradt Vándor Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58343

Ennek nagyon nem örülnék,  mivel az elmúlt pár hétben 170 ezret költöttem rá (vizpumpacsere,  trafósorcsere,  váltócsapágycsere),  nem hiányozna mellé meg újabb 30...  De ha az akkor az....  

Előzmény: BallyS16 (58338)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58342

bocsi a képek lemaradtak!

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58341

Köszönöm ! én is a trafósorra gondoltam.

 

Egy kis elmélet. xsara 1,4 B-nél Trafósor bekötése: 4= tápfesz+,  1= 1-es négyes henger vezérlése (negatívot kapcsol)  2= 2-es hármas henger vezérlése(negatívot kapcsol)    3=visszacsatolás (ECU) a gyújtás primer oldalának ellenőrzése.

BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58340

Nekem a CEL cask villogott néha. Meg Bicske -> Gödöllő távon (9x km) nyáron cask ~70 km után kezdte csinálni. Másnap megint OK volt, kb ugyanilyen távon.

Előzmény: Fáradt Vándor (58339)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58339

1) Olyan volt a hangja mint egy traktornak.

2) Check engine lámpa bőszen világított a műszerfalon.

3) Fedkompon CATALYTIC CONVERTER FAILURE hibaüzenet.

 

Ennyi.

 

Előzmény: Törölt nick (58333)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58338

Fáradt lambda, pl.

Előzmény: Fáradt Vándor (58300)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58337

Pont ezeket tapasztaltam mielôtt trafósort cseréltem volna.

Előzmény: Törölt nick (58333)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58336

Csak a kárpit és a szivacs valamint a döntô kar ma's. Csavarok, lufi csatik mind ugyanazok. Nekem is I-es ülések vannak elôl.

Előzmény: Tuzmester84 (58335)
Tuzmester84 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58335

Köszi a felajánlást, de szerintem kizárt, hogy az I-es és II-es anyósülése megegyezne (kárpit, légzsák, stb...)
Ma reggel megnéztem világosban is a dolgot, és nem tartom valószínűnek a javítást. :(
Keresek tehát II-es, 3 ajtós Xsara anyósülést! Köszi!

 

Első lámpák is érdekelnek, mindkettő, belső ködlámpás!

Előzmény: Ztn74 (58327)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58334

A kínai lexia 3 klónjáról van-e tapasztalatotok !  Érdemes megvásárolni,már idegesítő a sok hiba, szükségem van egy diagnosztikai  interfészre!

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58333

Sziasztok! Volt e-már valakinek gyújtótrafó problémája ?  milyen tüneteket produkál a gépjármű? 

 

Nekem speciál melegen megáll! dadog olyan mintha két henger menne! hibaüzenet nincs!

 

1,4 B

Fáradt Vándor Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58332

Többnyire rövidebb utakon használom (10-15 km), és viszonylag alacsony fordulatszámon elváltok (max. 2200-2300-nál), de ennek ellenére nem volt eddig ekkora a fogyasztása, még hidegebb időkben sem, ilyen tavaszias időben meg végképp....

Előzmény: toji76 (58331)
toji76 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58331

Azt először tudni kellene hogyan használod városban, mennyit mész vele egyszerre, illetve mennyire tud felmelegedni a motor.

 

Ha nem melegszik fel akkor állandó dúsítással fog üzemelni, akkor biztos meglesz a 10 literes fogyasztás.

 

Én úgy szoktam csinálni hogy megindulok vele és addig kóricálok vele amíg el nem éri az üzemi hőfokot, ha ez megvan akkor állok neki a városi többszöri 1 km-es túráknak így megáll 7,5 - 8 liter körül.

Ha nem melegítem fel akkor a 10-11-et beveri mint az a bizonyos szél a budiajtót.

 

Ja amiről már korábban is parázs vita folyt én ha szigorú 50-van akkor 3.-ban hagyom a gépet 2000 forog és elég gyorsan be is melegszik, ja meg ugrik is ha esetleg kellene.

Előzmény: Fáradt Vándor (58330)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58330

A nagy abs csetepaté közepette van valakinek ötlete az 58300-ra?  :-)

Ztn74 Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58328

Figyelj... nem működnek egyformán, nem egyforma a mintavételezési frekvencia , se a vezérlő ECU semmi sem. És nem beszéltem a 2 csatornás vagy 4 csatornás ABS ról. Ha jól tudom már 6. vagy 7. generációs ABS eket gyártanak. Vagyis folyamatos a fejlődés. Oldalirányú csúszást mérő G senzorokkal, stb. Sőt, szerintem még földrészenként is más programozást kapnak, akárcsak az elektromos szervókormányok. 

 

Az autót meg nem a kerék elé gyűrődött 32g hó állítja meg. A gumi alól "elkopik" a hó és lehet eléri az aszfaltot, lehet tükörjégen nagyobb a surlódás állő gumiabroncs és jég között, mint guruló kerék és jég között.

És nem arról beszélek, hogy 80 km/h nál be tudok ilyenkor fordulni vagy sem!

Ha kimennél egy behavazott parkolóba, és vinnél jelzőbójákat, akkor te is kipróbálhatod, hogy 30-40 km/h ról rövidebb időre fékezed állóra ABS nélkül. Próbáld már ki végre!

Amúgy meg tegyél fél kiló havat a kerekek elé, és lehet nem tudsz elindulni a 500g hótól! :)

 

Ja.. és az is ellent mond a fizikának, hogy két pohár víz közül miért a forró vízzel teli pohár fagy be először és nem a hideg vízzel teli! :D

Előzmény: toji76 (58321)
Ztn74 Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58327

Én akarok venni vezető ülést X I. be, de csak mind a négyet akarja küldeni, azaz lesz egy hibátlan anyósülésem kallantyúval együtt..  már ha megegyezik a kettő. 

Előzmény: Tuzmester84 (58325)
Ztn74 Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58326

Köszi a tippet!

 

Holnap ha nem ér térdig a hó, megnézem. Gondolom elég egy jóminőségű kapcsoló, nem kell relézni pluszban ?

 

Mail ben is küldtek egy tippet, nem akart itt a forumon beszállni a szájkaratéba, és lás csodát ez is működik.

 

Szóval havon-jégen szakaszosan kell fékezni, mint egy ABS nélküli autóval, ha elég gyorsan rugdossa az ember a fékpedált, és ráérez a ritmusra,  meg lehet pillanatokra blokkoltatni a kereket,  mert van késedelmi ideje az ABS nek.

 

És a lavinát megelőzendő, igaz ma csak 180km kellett mennem, de mire haza értem találtam pár letaposott-följegesedett utcát, kipróbáltam, működik, érezhetően rövidebb a fékút, akkor is rövidebb lesz ,ha valaki beül mellém és kontrollálni akarja, azaz nem elmélet.

 

 

 

Előzmény: zimurgy (58324)
Tuzmester84 Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58325

Üdv!

 

3 ajtós II-es Xsara anyósülésének előredöntő fogantyúját sikerült letörnöm (tőből).... Nincs véletlenül valakinek ilyen? Esetleg valami tippetek, hogy mit kezdjek vele? :(

 

Köszi előre is!

zimurgy Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58324

Az utastéri biztosíktábla F3-as biztosítékán át kap tápfeszültséget az ABS-egység. A biztitábla hátulján lévő 13-kamrás piros csatlakozó A3-as kamrájába megy egy lila színű vezeték. Ha arra egy kapcsolót építesz be, akkor a tápfeszültségről választod le, de remélhetőleg a műszerfali kontroll-lámpa világítani fog, jelezve a hibát. (Xsara1-ről írtam, a 2-est nem ismerem.)

 

De erősen lebeszéllek én is az ABS-mókolásról, úgy tudom én is, hogy csakis frissen hullott többcentiméteres hóban lehetséges, hogy jobb legyen kikapcsolt blokkolásgátlóval a fékrendszere bármely autónak... Ahogy Bally is írta: ilyenkor erősen visszafogottan kell autózni...

 

Előzmény: Ztn74 (58315)
toji76 Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58323

Miért ne lehetne megállni a kocsival?

 

Hagyjuk már a hülyeséget..az abs-t nem azért találták ki hogy az autó állandóan mozgásban legyen.

Előzmény: FeZ_ (58322)
FeZ_ Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58322

Azt azért nem kétled ugye, hogy mindegyik ABS-nél van egy sebességhatár, ami alatt nem működik ?

Ugyanis akkor (szinte) nem lehetne megállni a kocsival.

 

FeZ

 

Előzmény: toji76 (58321)
toji76 Creative Commons License 2014.12.28 0 0 58321

Értsünk meg végre két dolgot, az ABS-ek egyformán működnek abban a pillanatban avatkozik be amikor a kerék megállt !!! ezt egy érzékelő figyeli egy recézett keréken keresztül.

 

Minden autón meg kell állni egy pillanatra a keréknek ehhez, az hogy az egyik autó 1000 kg a másik 1300, ott jelentősége van mikor áll meg.

 

 

A másik nehogy már az a 3 gramm hó megfogja a kocsit....ami nálam menetkészen 1260 Kg.

Előzmény: Ztn74 (58319)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!