én a ködlámpa csatiját húztam le , beinditottam a mocit és mivel automatikusan indul moci inditásnál a tompitott,nekem akkor is kijelzte a ködlámpát pedig nem kapcsoltam.
Találtam a kocsi alatt a műanygon, olajfolyást, bal oldalt, elkezdtem, keresgélni a motorháztető alatt és találtam a bal oldalon (vezető oldalon) az intercooler magasságában lent egy szervócsövet ahol, amiből folyhat az olaj mert ott tiszta olaj minden. Lehet van rajta valami hajszálrepedés, vagy csak a bilincs lazult le... Megnéztem megint a szervótartályt és a pálca nem is éri el a minimum szintet, ha egyenesbe állítom a kormánt, gondolom ez nem jó. És így mostmár összeáll a kép, hogy amikor balra tekerem a kormányt akkor miért megy darabosan néha, azért mert már nincs mit pumpálnia tovább.
Kérdés az lenne, hogy milyen olajat vegyek bele és mennyit? Sima színtelen szervóolajat vagy valami speckót? Esetleg Total LDS olajat mint anno, a C5 be raktam.
Én azt állítom, hogy amikor felkapcsolt tompított mellett átkapcsolsz távolságira, akkor a tompított nem alszik ki, hanem a kettő együtt üzemel. Nappal, ha a tompított le van kapcsolva, akkor nyilván szólóban működik a távolsági fényszóró (fénykürtként).
"Szétválasztani" sz.tem csak szoftveresen lehetne, hogy távolsági fényszórónál a távolsági fényszórót kapcsolja, fénykürtnél a ködlámpát. Már ha erre gondoltál?? De a ködlámpás fénykürt ugye bukta...
Ha jól tudom ezt akkor szokták alkalmazni, ha a tompított automatikusan lekapcsol, mikor átvált távolságira, hogy ne lenyenek "sötét pillanatok"... Mivel a 407 a tompított mellé kapcsolja fel a távolságit (és a tompi végig bekapcsolva is marad) nincs ilyen probléma. Nem kell relé.
Csak az a kérdés, hogy egészséges-e xenonnal kénykürtölni? :)