Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3610
Ez ilyen prolikusett?
Előzmény: 1116001 (3609)
1116001 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3609
Ez az nem?
Előzmény: BahnScorper (3605)
bodecsabi Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3608
Én 2002-ben kusettben kaptam még reggelit DB NachtZug-on, idén viszont a Venezia román hálójában semmi sem volt (oda kaptam jegyet, nem a magyarba). Ellenben a Párizs-Hamburg CNL-en hálókocsiban pazar volt az ellátás. (Ja és nem volt reggeli az EN211-en Malmö és Berlin között sem)

Csabi
Előzmény: PLACI (3604)
1116001 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3607
Ere gondoltam az előző hszben:)
Előzmény: BahnScorper (3605)
1116001 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3606
Ha jól emlékszem azok ilyen elfüggönyözhető kis fülkécskék:) Kívülről tök jól néztek ki. De kíváncsi lennék olyan véleményére aki ki is próbálta.
Előzmény: PLACI (3604)
BahnScorper Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3605
2 személyes fekvő: a Talgo "Kajütenliegewagen"-je Münchenből Berlinbe és Hamburgba.
Előzmény: PLACI (3604)
PLACI Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3604
Ez teljesen váratlanul ért engem, ott, a vonaton. Aztán utána néztem a prospektusban, fekvőben tényleg nem volt. De érdekes, hogy az EuroNight-on volt reggeli, meg ásványvíz is (a svájci fekvőben 0.5l, az osztrákban 0.33l). A reggeli is jó gesztus volt, most is így készültem. Hát ennek hiánya eléggé felidegesített, mert ennek bekalkulásával készítettem a szendvicseket. :( Konkrétan a CNL482 (München/Amsterdam/Basel-Koebenhavn) és a CNL409 Hamburg-Zürich vonatokra vonatkozott. Legközelebb inkább hálókocsiban megyek. (Érdekes, hogy 30€-ért 2 személyes fekvőkocsit is ír a prospektus.)
Előzmény: BahnScorper (3603)
BahnScorper Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3603
Reggeli régen sem volt, ásványvíz már 2003-ban is csak az eredeti CNL-en, a NZ-n nem.
Előzmény: PLACI (3602)
PLACI Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3602
Ha meg már CNL: Ledöbbentem, hogy a CNL vonatokon sem ásványvíz, sem reggeli nem járt a Bc6-ban, pedig én Ausztriában ehhez vagyok szokva. Ugyanannyi a jegy (20€), és a szolgáltatás szegényebb. :(
Előzmény: bodecsabi (3599)
5047 502 Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3601
Jó ezt a hülyeséget is te találtad ki. Megszoktuk tőled.
Előzmény: Törölt nick (3547)
BahnScorper Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3600
Nem erre gondoltam, mert tudom, hogy a CNL-nél is egy kisérő visz két kusettot, és hogy ez a svédeknél egyébként is régi szokás... hanem hogy egyáltalán van-e kísérő a kusettokra.
Előzmény: bodecsabi (3599)
bodecsabi Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3599
A héten utaztam a Malmö-Berlin EN vonaton (via Trelleborg-Sassnitz), a hat kocsis vonaton (4 háló, két kusett) csak egy utaskísérő volt.

Csabi
Előzmény: BahnScorper (3597)
BahnScorper Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3597
Ha már TLK: egyszer kezembe került egy régi lengyel SzVÖR, és abban az volt, hogy az éjszakai TLK kusettjein nincs kísérő. Hogy van ez? Olyan, mint a DB-nél volt Nachttramper, tehát hogy üres kusett személyzet és ágynemű nélkül?
Előzmény: tom-a-hawk (3589)
bodecsabi Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3596
"és legnagyobb örömömre az egész szerelvény a DB EC kisablakos 1. osztályú kocsijából állt a vonat, természetesen 2. osztályra lefokozva. Iszonyat jó utam volt Frankfurttól Bécsig!"

A német csomóponti tartalék szerelvények (Knotenpunktreserve) egyikén utaztál, Frankfurtban is van ilyen, valszeg az volt. A feladatuk az, hogy egy kiesett szerelvény helyére beugorjanak. És bizony tényleg túltengenek bennük az Apmz kocsik.

Csabi
Előzmény: PLACI (3593)
bodecsabi Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3595
"Mennyibe kerülhet egy Amszterdam-Brüsszel-Amszterdam vonatjegy?"

Oda-vissza 70 euró a teljesen rugalmas, bármikor megvehető és felhasználható jegy az óránként közlekedő IC vonatokra.

"Hol lehet keresni?"

www.ns.nl

"Mennyi a MÁV nemzetközi tudakozó telefonszáma?"

Szerintem egyszerűbb, ha a játékos Amszterdamban odamegy bármelyik jegyautomatához és fél perc alatt (várakozással együtt) megveszi a jegyet...

Csabi
Előzmény: Törölt nick (3594)
PLACI Creative Commons License 2008.08.29 0 0 3593
Tegnapelőtt mentem volna Koblenztől Bécsig az ICE25-tel. Már az előző vonatomon tájékoztatta a jv hangszórón keresztül az embereket, hogy az ICE25 "Ausfall", helyette van egy vonat Frankfurt(M)-ig, onnan egy másik mentesítő Wien Westig. Be is jött halálpontosan az ICE, Frankfurtban közös peronra érkezett a mentesítővel, és legnagyobb örömömre az egész szerelvény a DB EC kisablakos 1. osztályú kocsijából állt a vonat, természetesen 2. osztályra lefokozva. Iszonyat jó utam volt Frankfurttól Bécsig! És ez a kárpótlás is tetszett a DB-től. +1-gyel érkeztünk a Westbf-ra.
csabyke Creative Commons License 2008.08.28 0 0 3592
Szomorú magyar valóság!

Tegnap esett meg, hogy a Keleti kilences vágánya meleltt próbált bejutni egy osztrák uriember, mert jegyet akart venni LINZ -be.

Próbálta elmagyarázni az ajtónálló csajsziknak, hogy mi a szitu, de azok csak

"NO JEGY? NEM JÖN BE, NO TICKET..."

Végülis nem értette, hogy mi a gáz, mert tudta, hogy nincs jegye, de mért nem engedik a kkasszához...

Végülis miután mondtam neki, hogy a 6-os vágánynál próbáljon így bejutni AZ EGÉSZ ÉPÜLETET MEGKERÜLVE.... Megértette - de ha nem megyek oda (és más sem...) akkor szerencsétlen honnan tudja, hogy miért nem engedik a kasszához!!!

Valószínű annyira nem ismerte a keletit, de azok a ketrecnél állók tényleg elég sötétek voltak....

Na mind1 - megoldódott - csak gondoltam megosztom veletek

Jó éjt

u.i.: Láttam ma a Kálmán Imrét elsuhanni Kelenföldön olyan 20:40 körül lehetett talán

u.u.i.: Ja és reggel ismét Románia Szerbia 0:1 - a pontot a BEOGRAD szerezte a DACIA ellenn
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.28 0 0 3591
Múltkor mentem a Dacia-val, akkor is voltak gondok az illemhellyel...Nem kicsit, nagyon:S
Előzmény: csabyke (3570)
Milkabika Creative Commons License 2008.08.28 0 0 3590
Köszönöm szépen!
Előzmény: tom-a-hawk (3589)
tom-a-hawk Creative Commons License 2008.08.28 0 0 3589
Az LHS-rol mar irtam korabban

A helybiztositas es a potdij valoban kategoriatol fugg: a TLK nevu gyorsvonatokra (Tanie Linie Kolejowe, "fapados vasutak", a fapados reptarsasagok analogiaja), amiket a PKP IC uzemeltet, 3 zł-ba kerul, az expresszekre 10 zł, IC-EC vonatokra pedig 25 zł. Mindegyikre kotelezo, de az erdekes az, amivel Te is talalkoztal, h Mo.tol elteroen akkor is adnak ki potjegyet, ha mar nincs ulohely. Ugyanannyiba kerul, csak az van rairva, h nincs biztositott ulohely. Igy nincs olyan, h lemaradsz a vonatrol, ha mar minden hely foglalt.

A Koleje Mazowieckie a nyari szezonban indit szemelyvonatot Varso-Gdansk utvonalon, ami azert erdekes es Lo.ban egyedulallo, mert ilyen hosszu tavokon nem jarnak szemelyvonatok, raadasul epp Varso-Gdansk kozott meg rendes gyorsvonat is csak ejszaka jar. Nappal csak a PKP IC tarsasag kozlekedik erre, a vonatok tulnyomo tobbsege Ex es IC kategoria. Lengyelorszagban pedig 3 tarifatablazat van: szemely-, gyors- es Ex/IC/EC vonatokra, igy ugyanaz a tavolsag pl. Varso-Gdansk szemelyvonattal 25 zł, gyorssal 50 zł, Ex/IC-vel pedig 75 zł plusz potdij. (tehat az IC kb. 100 zł!!!)

Igy mar talan ertheto, h miert oly nepszeru a Słoneczny nevu szemelyvonat. ;)
Előzmény: Milkabika (3563)
SzaboCsabaBence Creative Commons License 2008.08.27 0 0 3588
Minkettőtöknek köszönöm az infot, akkor marad az off-topick Malév inkább.
Előzmény: zjakabfi (3586)
zjakabfi Creative Commons License 2008.08.27 0 0 3587

Szerintem nem kiszámítható.

Volt, hogy már a magyar szakaszon késett.

A határon gyakran elverik. Én eddig kétszer vártam Zágrábban, mindkétszer volt minimum +30.

Előzmény: _karika (3585)
zjakabfi Creative Commons License 2008.08.27 0 0 3586

Én ilyen távon nem mernék bevállalni 5 perces átszállást.

Én nem javasolnám.

Előzmény: SzaboCsabaBence (3581)
_karika Creative Commons License 2008.08.27 0 0 3585

Azt szeretném kérdezni, hogy a Venezia euronight vonat szokott-e késni Velence felé, ha sokat, akkor mennyit. Az egyik barátom utazna vele 5-én pénteken.

Köszi

Milkabika Creative Commons License 2008.08.26 0 0 3584
Köszönöm, de ebből nem sokat értek. :-( A magyaron kívül az angol és a német megy.
Előzmény: orangutan (3582)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.26 0 0 3583
Nem, mert a horvátok építkeznek, és a D296 elveri. Utasítás szerint csak +60tól lesznek külön Münchenbe vive.
Előzmény: SzaboCsabaBence (3581)
orangutan Creative Commons License 2008.08.26 0 0 3582
http://lhs.pl/
Előzmény: Milkabika (3578)
SzaboCsabaBence Creative Commons License 2008.08.26 0 0 3581
Sziasztok!

Van elképzelésetek arról, hogy a Kálmán Imrével bevállalható-e a reggeli München-Párizs TGV-hez való csatlakozás? (szomszédos vágányra/ról érkezik illetve indul a vonat, az EN 06.15-kor ér be Münchenbe, a TGV 06.20-kor indul).

Azt gondolom, hogy akármit is szerencsétlenkednek össze az út elején, a salzburgi másfél órás állás bőven elég lehet bármilyen késés behozására, onnan meg már csak pontos a vonat azon a viszonylag rövid szakaszon.

Köszönöm,
Csaba
juvefan777 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 3580
Üdv!
A Venezia érintette Triest városát, de már egy ideje nem megy be...
Előzmény: Vmodellező (3579)
Vmodellező Creative Commons License 2008.08.23 0 0 3579

Hali!

 

Utaztam egyet a Veneziával a Keletiből Nagykanizsára.

Sokan utaztak, minden hely foglalt volt, maximális kihasználtsággal közlekedik a Venezia EN. A CFR ülő és hálókocsik is tele voltak.

Néhány tapasztalat:

A Keletiben nem tették ki a helyfoglalásokat az ülőkocsikban, így indulás előtt veszekedtek a helyjegyesek meg a pótjegyesek.

 

Érdeklődnék, hogy a Venezia érinti-e Trieste Centrale-t?  

A Keletis hangosbemondás és az útirányjelző kiírás szerint igen, de a trenitalia.com és az elvira szerint nem.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!