c5 benzines 2.0 literes 2003 as voltam vele diagon.a hibát még most sem találták kitörölték hogy ne égjen a müszerfalon,de 400km után visszajött kb egy napig nem égett.a müszakin átment de egy kicsit magas a co ja.már tényleg mindent cseréltem rajta most is a lamdaszondát mondták,meg a motorhőgombát.meg a klimámnál kiment vmi ellenállás amiért folyton felmegy a viz és rögtön átkapcsol ecora utánna vissza az automatára.de azt nem tom hol kell kicserélni.már kaptam tanácsokat de eddig még nem jött helyre.ugyhogy ha valaki tud valami infót azt megköszönném.jó lenne ha nem kellene várnom vele minden indulás előtt öt percet mig bemelegszik a motor.eddig minden szerelő azt mondta h szépen jár a motor.válaszaitokat köszönöm.
A hibát azért nem tudod törölni, mert még fenn áll. Amúgy elképzelhető hogy a reléje adta meg magát, esetleg a biztosítéka, mindkettőre tudja ezt a hibát adni. Mindkettő a motortéri egységben van.
Műszakin minden olyannak működnie kell ami az autón van. Ha van lámpamosó, kérni fogják, ha nincs, nem számít. Bár szerintem egy ilyen "komoly" hibát meg lehet beszélni bármelyik vizsgáztatóval. Én törött szélvédővel is elvittem műszakira a pözsókát, csak nem mentem be, hanem kihívtam emberkét és megmutattam neki, hogy mi a problémám. 20perc múlva kész volt a műszaki. ;)
Köszi, merre laksz? Szombatig működött valamennyire, a motor ment. Diaggal próbáltam életet lehelni belé, tehát sokszor működtettem a lexia-val. Majd feladtam. Szépen lekapcsoltam róla a laptopot, majd egy utolsó próbát akartam csinálni, de már az ablaktörlő karral. Meg sem mozdult a motor. Ekkor visszadugtam a laptopot, és a lent leírt üzetet kaptam. Többé vele sem működött. Hibát törölni nem engedte, azt írta ki, hogy csak a BSI-keresztül lehet. De a BSI-ben nem volt hiba... Műszakin mennyire nézik a működését??
Gyári xenon alkatrészek garanciával, bármely gyárilag xenonnnal szerelt autóhoz!
Használt és új xenon vezérlő elektronikák, xenon trafók, LED vezérlők, kanyarmodulok, vadonat új Osram és Philips D1S, D2S, D2R és D3S izzók, bontott xenon és bi-xenon projektorok.
C5, mit jelent a porlasztocsucsoknál, csekkolásnál a laptopon kiadott érték? 3 hengernél 1. körül, 4.-nél 300körüli az érték 4000fordulatnál. Néha tempomatnál meglodul az auto, máskor marad lusta ha a potival/bal tempomat +/gyorsitok. Mennyi a 4 befecskendező rendbetétele? uj v. ujithato, v bontott kalibrált? Kopog az autom, erősödik ha ezres fordulat körül használom, halkul ha kicsit magasabban járatom/aláváltok az aktuális sebességnél/
Bocsi még egy kevés! Az amerikai nem véletlenül a nagy motorok szerelmese! hosszu löket, nagy hengertérfogat, /alacsony fordulaton nagy nyomaték/,és csak minden sarkon pöffen, fordul 1-et!1ezer körüli fordulatnál már használhato, mig a kicsiknek 3-5ezernél van a max nyomaték, es e felett a max teljesítmény. Az europai kiskocsik a fordulattol kapott erőt a tartosságukbol vonják le. Mennyi utat jár be a dugattyu élete során a kis és nagy motornál. Csodák nincsenek a legjobb anyag is kopik ha használják, és a nagy fordulat erősebben terhel.
most megleptel, biztos voltam benne hogy mind a ketto jo motor :)
foleg az 1.5dci 6os valtoval tetszett, haver 5,5el jar vele,
1.9dci mar jo vagy inkabb 2.0? bocs az offert
regi 2.0hdi?
Eladtam 2001-es évjáratú c5-ömet, most kacsintgatok Laguna meg Scenic felé(bocsássatok meg hogy megtévedtem) de csak visszahúz a szívem a C5 felé, 2004 ráncfelvart 1.6hdi-re lenne pénzem, max 1,6M van rá, ajánlod őket?
Esetleg fel lehet téged "bérelni" ha megyek megnézni? Én ilyenkor lila ködben úszok és megveszek bármit :)
Illetve ugyanez 407-ben milyen lehet?( tudom nem citroen de tesó)
Balázs (egyszer vettem tőled egy klíma állító motort a pólus kútnál)
Még mindig gondjaim vannak a fényszóró mosóval. Volt idő mikor reménykedtem, hogy megjavul. Hol működik, hol meg nem. Hol egyik, hol egyik sem. Vagy gyenge a motor, vagy valamiért nem nyitnak a szelepek ugyanarra a nyomásra. Valaki már találkozott hasonló problémával? Mennyiért lehet motort venni bele? Műszakira megy az autó, nem tudom mennyire veszik komolyan a működését.
2.2Hdi Közvetlenül indítás után nem tartom túl alacsonynak világítással alapjáraton. Tovább meg nem piszkáltam. Majd megmérem menet közben is mit mutat.
Tényleg, valószínű, hogy a szivattyú okozza a pislákolást.
Ülj be és kapcsold be a belső világítást járó motornál, majd emeld a karosszériát. Amikor bekapcsol a szivattyú még az az 5w-os kis izzó is "bevillan". Közben, olvasgatva a hozzászólásokat, eszembe jutott, hogy egy nagy pufferkondi képes az ilyen induló nagy fogyasztású elektromotorok keltette feszültségingadozást tompítani.....
Nos urak utána néztem a lámpa villogásnak. Valóban a szivattyú húzza meg egy kicsit a feszkót és ez látszik a lámpákon. A töltésem 13,6 alapjáraton és fordulaton egyaránt, világítástól függetlenül. Mikor a szivattyú bekapcsol, akkor ez a feszültség 13,5-re esik. Igaz hogy ez elhanyagolhatóan kis érték, de látszik a lámpákon. A lámpák vezetékein is ugyanezt a feszültséget lehet mérni és az esés is megegyezik. Azt hiszem el kell gondolkodjak egy Toyotánál megszokott 2 aksis megoldáson, vagy egy böhöm nagyon...
Még annyit a pislantásról, hogy a xenon izzóknál azért nem csinálja, mert azokat az izzókat a fesszabályzó után még külön elektronika szabályozza. A H7-s izzóknál meg csak egy relé van, ami vagy müködik vagy nem.
Bocsáss meg kedves Barátom, de én még 1500-2000-s fordulaton járó motornál nem láttam gyenge vagy kis kapacitású akuumlátort, mert ha alapban az is, de fordulaton a generátor, akár 50 amperrel is nyomja neki a tőltő áramot.
Mindenképpen utána járok, mert idegesít. Viszont nem hinném hogy a szivattyú miatt van, mert nem addig halványodik amíg megy, hanem csak egy pillanatra halványul el és teljesen random a dolog. Ha látnád, Te is azt mondanád, hogy kontakthiba mert pont olyanok a tünetek. Ha viszont a ködlámpa vagy a refi be va kapcsolva, akkor vagy nincs hiba, vagy csak annak a fénye elnyomja. Tehát én megint ott tartok, hogy tompított reléje...
Hidraulika szivattyú induló árama elég nagy ezért van egy kis feszültség esés egy pillanatra ,gyenge ,vagy kis kapacitásu akkunál ez jobban érzékelhető , ez xenon lámpánál nincs . Érdemes lenne végig mérni ,hogy hol van az igazi feszültség esés, aksinál,kábelezésen? lehet ,hogy javítható lenne egy kis kábelezéssel.
Ne gondolj komoly pislogásra, csak egy kis hunyorításnak mondanám, ráadásul csak sötétben venni észre. Biztosan láttál hibás fesszabályozós ladákat, azoknak pislákolt a lámpájuk. Ez is hasonló, de csak néha pislant egyet-egyet nem állandóan. A BSI tompított fényszóró inkoherenciának írja be 2-3-5km-ként.