Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tibcsi37 Creative Commons License 2011.09.14 0 0 5019

Az én rajzomon az F4 az ablakmosó biztije. A lámpamosóhoz az F7 tartozik. Persze ez nem szentírás, láttam már hibás gyári rajzot sajnos.

Előzmény: Frike68 (5018)
Frike68 Creative Commons License 2011.09.14 0 0 5018

Szia!

A biztit kimértem, semmi baja F4. Akkor a relé lesz a ludas? Azon a panelen van mint a biztosíték?

Előzmény: Tibcsi37 (5016)
zola831 Creative Commons License 2011.09.14 0 0 5017

sziasztok!

c5 benzines 2.0 literes 2003 as voltam vele diagon.a hibát még most sem találták kitörölték hogy ne égjen a müszerfalon,de 400km után visszajött kb egy napig nem égett.a müszakin átment de egy kicsit magas a co ja.már tényleg mindent cseréltem rajta most is a lamdaszondát mondták,meg a motorhőgombát.meg a klimámnál kiment vmi ellenállás amiért folyton felmegy a viz és rögtön átkapcsol ecora utánna vissza az automatára.de azt nem tom hol kell kicserélni.már kaptam tanácsokat de eddig még nem jött helyre.ugyhogy ha valaki tud valami infót azt megköszönném.jó lenne ha nem kellene várnom vele minden indulás előtt öt percet mig bemelegszik a motor.eddig minden szerelő azt mondta h szépen jár a motor.válaszaitokat köszönöm.

Tibcsi37 Creative Commons License 2011.09.14 0 0 5016

A hibát azért nem tudod törölni, mert még fenn áll. Amúgy elképzelhető hogy a reléje adta meg magát, esetleg a biztosítéka, mindkettőre tudja ezt a hibát adni. Mindkettő a motortéri egységben van.

Műszakin minden olyannak működnie kell ami az autón van. Ha van lámpamosó, kérni fogják, ha nincs, nem számít. Bár szerintem egy ilyen "komoly" hibát meg lehet beszélni bármelyik vizsgáztatóval. Én törött szélvédővel is elvittem műszakira a pözsókát, csak nem mentem be, hanem kihívtam emberkét és megmutattam neki, hogy mi a problémám. 20perc múlva kész volt a műszaki. ;)

Előzmény: Frike68 (5015)
Frike68 Creative Commons License 2011.09.14 0 0 5015

Köszi, merre laksz? Szombatig működött valamennyire, a motor ment. Diaggal próbáltam életet lehelni belé, tehát sokszor működtettem a lexia-val. Majd feladtam. Szépen lekapcsoltam róla a laptopot, majd egy utolsó próbát akartam csinálni, de már az ablaktörlő karral. Meg sem mozdult a motor. Ekkor visszadugtam a laptopot, és a lent leírt üzetet kaptam. Többé vele sem működött. Hibát törölni nem engedte, azt írta ki, hogy csak a BSI-keresztül lehet. De a BSI-ben nem volt hiba... Műszakin mennyire nézik a működését??

Előzmény: Tibcsi37 (5014)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.09.14 0 0 5014

Gurulj át és megnézzük. ;) De most komolyan, ki tudna ebben online segíteni szerinted? Akár soft, akár hardveres gond van, kell a személyes kontaktus.

Előzmény: Frike68 (5013)
Frike68 Creative Commons License 2011.09.14 0 0 5013

Szóval, senki nem tud segíteni fényszórómosó ügyben???

ga214 Creative Commons License 2011.09.14 0 0 5012

Sziasztok, 

 

Nemrég került tulajdonomba egy C4-es, és most jutottam oda, hogy szeretném elvinni egy éves jellegű szervízre.

Nem márkaszervízbe, hanem olyan helyre, ahol megbízhatóan, korrektül megcsinálják, korrekt áron. (És értenek a Citroen-hez)

Tudtok ilyen helyet javasolni? 

 

Köszi!

Als2 Creative Commons License 2011.09.14 0 0 5011

Sziasztok!

 

Gyári xenon alkatrészek garanciával, bármely gyárilag xenonnnal szerelt autóhoz!

 

Használt és új xenon vezérlő elektronikák, xenon trafók, LED vezérlők, kanyarmodulok, vadonat új Osram és Philips D1S, D2S, D2R és D3S izzók, bontott xenon és bi-xenon projektorok.

 

Némely típus esetében komplett xenon lámpatestek.

 

www.gyarixenon.hu

 

 

edumedix Creative Commons License 2011.09.14 0 0 5010

C5, mit jelent a porlasztocsucsoknál, csekkolásnál a laptopon kiadott érték? 3 hengernél 1. körül, 4.-nél 300körüli az érték 4000fordulatnál. Néha tempomatnál meglodul az auto, máskor marad lusta ha a potival/bal tempomat +/gyorsitok. Mennyi a 4 befecskendező rendbetétele? uj v. ujithato, v bontott kalibrált? Kopog az autom, erősödik ha ezres fordulat körül használom, halkul ha kicsit magasabban járatom/aláváltok az aktuális sebességnél/

Frike68 Creative Commons License 2011.09.13 0 0 5009

Na, még ez is: Állandó hiba, fényszórómosó kapcsolója F998. Mit öltem meg???

edumedix Creative Commons License 2011.09.13 0 0 5008

Bocsi még egy kevés! Az amerikai nem véletlenül a nagy motorok szerelmese! hosszu löket, nagy hengertérfogat, /alacsony fordulaton nagy nyomaték/,és csak minden sarkon pöffen, fordul 1-et!1ezer körüli fordulatnál már használhato, mig a kicsiknek 3-5ezernél van a max nyomaték, es e felett a max teljesítmény. Az europai kiskocsik a fordulattol kapott erőt a tartosságukbol vonják le. Mennyi utat jár be a dugattyu élete során a kis és nagy motornál. Csodák nincsenek a legjobb anyag is kopik ha használják, és a nagy fordulat erősebben terhel.

edumedix Creative Commons License 2011.09.13 0 0 5007

9 éves C5, 2/2, 133LE, 1 honapja van nálam, 5,2 volt az első fogyasztás, de nehéz nem elengedni a ménest! Már 5,8l/km. De 2tonna!!!

Tapasztalatom, ha nagyobb a motor vigabban viszi a terhet és nem annyira érzékeny a szélsőségekre. 2000-es mezilábas dizel 5-alatt! Mazda 626. 1,2t!

ezustgolyo Creative Commons License 2011.09.13 0 0 5006
most megleptel, biztos voltam benne hogy mind a ketto jo motor :)
foleg az 1.5dci 6os valtoval tetszett, haver 5,5el jar vele,
1.9dci mar jo vagy inkabb 2.0? bocs az offert
regi 2.0hdi?
Előzmény: betg (5005)
betg Creative Commons License 2011.09.12 0 0 5005

Szia

 

1.6hdi ne végy nem túl jó,inkább gyüjts egy kicsit a 2 c5 ből 2.0di 136 le a jó és pont annyit eszik mint az 1.6 hdi de nem esik szét.

 

Renénél az 1.5dci szintén kerülendő sok baj van vele ( egy raklap szar)

Előzmény: ezustgolyo (5004)
ezustgolyo Creative Commons License 2011.09.12 0 0 5004

betg!

 

Eladtam 2001-es évjáratú c5-ömet, most kacsintgatok  Laguna meg Scenic felé(bocsássatok meg hogy megtévedtem) de csak visszahúz a szívem a C5 felé, 2004 ráncfelvart 1.6hdi-re lenne pénzem, max 1,6M van rá, ajánlod őket?

Esetleg fel lehet téged "bérelni" ha megyek megnézni? Én ilyenkor lila ködben úszok és megveszek bármit :)

Illetve ugyanez 407-ben milyen lehet?( tudom nem citroen de tesó)

 

Balázs (egyszer vettem tőled egy klíma állító motort a pólus kútnál)

Frike68 Creative Commons License 2011.09.11 0 0 5003

Sziasztok!

Még mindig gondjaim vannak a fényszóró mosóval. Volt idő mikor reménykedtem, hogy megjavul. Hol működik, hol meg nem. Hol egyik, hol egyik sem. Vagy gyenge a motor, vagy valamiért nem nyitnak a szelepek ugyanarra a nyomásra. Valaki már találkozott hasonló problémával? Mennyiért lehet motort venni bele? Műszakira megy az autó, nem tudom mennyire veszik komolyan a működését.

Üdv:

Frike

Tibcsi37 Creative Commons License 2011.09.11 0 0 5002

2.2Hdi Közvetlenül indítás után nem tartom túl alacsonynak világítással alapjáraton. Tovább meg nem piszkáltam. Majd megmérem menet közben is mit mutat.

Előzmény: betg (5001)
betg Creative Commons License 2011.09.11 0 0 5001

Szia a 13.6 egy kicsit kevés 14-14,2v ha minden jó , benzines ? dízel ?

A dízelben 150A generátor van ,a benzinesben 90A generátor van.

Előzmény: Tibcsi37 (4998)
betg Creative Commons License 2011.09.11 0 0 5000

Az induló árama nagy egy ilyen motornak ezt a pillanatnyi impulzust nem tudja követni a generátor,

Előzmény: gabi1955 (4995)
zopeda Creative Commons License 2011.09.11 0 0 4999

Tényleg, valószínű, hogy a szivattyú okozza a pislákolást.

Ülj be és kapcsold be a belső világítást járó motornál, majd emeld a karosszériát. Amikor bekapcsol a szivattyú még az az 5w-os kis izzó is "bevillan". Közben, olvasgatva a hozzászólásokat, eszembe jutott, hogy egy nagy pufferkondi képes az ilyen induló nagy fogyasztású elektromotorok keltette feszültségingadozást tompítani.....

Persze ez csak egy idea....

Tibcsi37 Creative Commons License 2011.09.11 0 0 4998

Nos urak utána néztem a lámpa villogásnak. Valóban a szivattyú húzza meg egy kicsit a feszkót és ez látszik a lámpákon. A töltésem 13,6 alapjáraton és fordulaton egyaránt, világítástól függetlenül. Mikor a szivattyú bekapcsol, akkor ez a feszültség 13,5-re esik. Igaz hogy ez elhanyagolhatóan kis érték, de látszik a lámpákon. A lámpák vezetékein is ugyanezt a feszültséget lehet mérni és az esés is megegyezik. Azt hiszem el kell gondolkodjak egy Toyotánál megszokott 2 aksis megoldáson, vagy egy böhöm nagyon...

Tibcsi37 Creative Commons License 2011.09.11 0 0 4997

Elképzelhető hogy igazad lesz, de azért ha nem bánod, csak utánanéznék. :)

Előzmény: gabi1955 (4994)
gabi1955 Creative Commons License 2011.09.11 0 0 4996

Még annyit a pislantásról, hogy a xenon izzóknál azért nem csinálja, mert azokat az izzókat a fesszabályzó után még külön elektronika szabályozza. A H7-s izzóknál meg csak egy relé van, ami vagy müködik vagy nem.

gabi1955 Creative Commons License 2011.09.11 0 0 4995

Bocsáss meg kedves Barátom, de én még 1500-2000-s fordulaton járó motornál nem láttam gyenge vagy kis kapacitású akuumlátort, mert ha alapban az is, de fordulaton a generátor, akár 50 amperrel is nyomja neki a tőltő áramot.

Előzmény: betg (4992)
gabi1955 Creative Commons License 2011.09.11 0 0 4994

Tibcsikém!

 

Hiába zavar az időnkénti pislantás, ami biztos nem tudsz vele mit csinálni. Azért azt sem hiszem el, hogy minden C5-nek a reléje a sz@r. 

Előzmény: Tibcsi37 (4986)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.09.11 0 0 4993

Mindenképpen utána járok, mert idegesít. Viszont nem hinném hogy a szivattyú miatt van, mert nem addig halványodik amíg megy, hanem csak egy pillanatra halványul el és teljesen random a dolog. Ha látnád, Te is azt mondanád, hogy kontakthiba mert pont olyanok a tünetek. Ha viszont a ködlámpa vagy a refi be va kapcsolva, akkor vagy nincs hiba, vagy csak annak a fénye elnyomja. Tehát én megint ott tartok, hogy tompított reléje...

Előzmény: betg (4992)
betg Creative Commons License 2011.09.10 0 0 4992

Hidraulika szivattyú induló árama elég nagy ezért van egy kis feszültség esés egy pillanatra ,gyenge ,vagy kis kapacitásu akkunál ez jobban érzékelhető , ez xenon lámpánál nincs . Érdemes lenne végig mérni ,hogy hol van az igazi feszültség esés, aksinál,kábelezésen? lehet ,hogy javítható lenne egy kis kábelezéssel.

Előzmény: Tibcsi37 (4991)
Tibcsi37 Creative Commons License 2011.09.10 0 0 4991

Ne gondolj komoly pislogásra, csak egy kis hunyorításnak mondanám, ráadásul csak sötétben venni észre. Biztosan láttál hibás fesszabályozós ladákat, azoknak pislákolt a lámpájuk. Ez is hasonló, de csak néha pislant egyet-egyet nem állandóan. A BSI tompított fényszóró inkoherenciának írja be 2-3-5km-ként.

Előzmény: betg (4989)
betg Creative Commons License 2011.09.10 0 0 4990

Szia  könyvem nincs csak ismerem és kész , mire vagy kiváncsi?

Előzmény: zopeda (4988)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!