Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

istván_ Creative Commons License 2002.06.12 0 0 131
Helló!
Bocs de egy kicsit off leszek!
Van 2db teljesen új Laserline 974-es riasztóm amiket szeretnék értékesíteni.
Már egy ideje szerelem ezt a típust, nagyon megbízható,és relatíve sokat is tud.
Itt egy kis info róla: http://www.riasztok.hu/riastb_a.html#laser

Ha valakit érdekel 32000 ft-ért viheti darabját!

tycoon_rulez Creative Commons License 2002.06.12 0 0 130
Tudnal cimet + telefonszamot mondani a King's gun forgalmazojahoz ?

Koszi!
Tycoon

Előzmény: GTPeti_ (128)
torban Creative Commons License 2002.06.11 0 0 129
RHINO vagy CAESAR ?

Ki mit venne ?

kösz

GTPeti_ Creative Commons License 2002.06.10 0 0 128
Hello mindenki!

VAti70, köszi.
Történetesen tudok egy nagyon jó szakembert, aki tökéletesen ismeri az autóm elektromos rendszerét.
Én vagyok az. :-)
(Lassan villamosmérnök lesz a GTPeti. Ámen.)

Tehát a beépítés az nem gond. És sajnos biztos vagyok benne, hogy ezen a téren is nagyon kevés igazán profi szerelő van. (Tisztelet nekik.)
Ergo: ha jót akarsz és értesz hozzá, akkor a legjobban jársz, ha magad megcsinálod, még ha több időt is vesz igénybe.

A kérdésem továbbra is fennt áll:
Amax, King's Gun, v. harmadik márka?

Amúgy nekem van egy Autolok-om, ami elég ijesztően néz ki. (És legalább annyira kényelmetlen felrakni és leszedni is...)
És az immobiliser is megoldott, nem erre lenne a riasztó. De az tényleg jó, ha jelez az autó, ha baj van.

GTPeti

L.Cohen Creative Commons License 2002.06.10 0 0 127
én is a MÓRÓBALF*SZ ALARM Bt-nél csináltattam a riaztó beszerelést, de azóta már nagyon megbántam.... :-(((

szerelés vége fele benézek a műszerfal alá, hát szigetelőszalag hegyeken kívül semmi mást nem láttam... borzasztó :-/ mondom ezt nem ilyen műanyag csőbe szokták húzni? áááá nem kell az... na mindegy, mert már majdnem teljesen készen volt a dolog, visszacsinálni újabb másfél óra lett volna. készen vannak a gány munkával, mondom kéne a tatuhoz egy kapcsoló is, elrejtve pl kárpit alá, hogy ha esetleg szervízbe mennék, akkor már mégse kelljen azt is megmutatni. erre berakott az egyetlen, kézzel nyitható műszerfal elem mögé egy kapcsolót, ami szimplán körbe van szigetelve, nincs semmi háza....... mondom király, esetleg nyilakat ne rakjunk oda, hogy gyerekek, itten van a tatu kikapcsolója? agyam majd eldobtam

na erre 2 hónap után kezdődtek a bajok, volt hogy magától beriasztott, volt, hogy a rablásgátlás beindult magától menet közben ( belülről reteszelt ajtókkal) volt hogy csak fél méterről volt hajlandó nyitni, zárni, máskor meg ugye 25 méterről is megy a dolog.

Szóval van még neki egy-két dobása a ketyerének , aztán sajna keresni kell egy normális villanyost, aki újra bekábelezi a riasztót :((((

én csak azt tudom mondani a JQA-t Móró Balázsnak

VAti70 Creative Commons License 2002.06.10 0 0 126
Nekem is egy éppen tizenéves korba lépett Fiat-om van... :) (Nemsoka csinálok egy új Fiat topikot is, pont ennek a korosztálynak - Tipo,Tempra és rokonai, Fiatok 1990-95)

Szerintem, infrával együtt a 35-40 ezer reális, nem olcsó. Ha munkadíj is van benne, akkor túl olcsó.

Ha tényleg komolyabbat akarsz venni, csak immobisat szabad, ezen már ne spórolj.
következőkre figyelni:
-letisztázni a szervizzel, hogy milyen nyílászárókat védenek le érzékelővel. Korrekt cég minimum az összes ajtót, a csomagtartót és a motorháztetőt is levédi!
-purhab lefújás ellen védett sziréna legyen, utastérbe rakva. (kényelmesebb nekik a motortérbe, ne engedd)
-ha nem sajnálod a pénzt, önakkus sziréna
-az infra jó ötlet, állítólag kellemetlen tud lenni ha bezár egy legyet az ember, én nem próbáltam ki
- emelésérzékelő is jól jöhet, keréklopás, vontatás ellen.
-ebben az árban benne van a kp.zár rádiósítása is? (Fiatokban alapból kulcsos)

Szerintem nézz körül Buzna Kristofek honlapján, www.buznakft.hu itt van mindenféle.
Én velük csináltattam.
Nagyon korrektül, precízen, lelkiismeretesen dolgoznak. Egy kiadós állapotfelméréssel kezdték, azaz átnézték az elektromos rendszert, és kijavítottak amit kellett.
Nekem 40 rugó volt bruttó, munkadíjjal együtt.
Egy negatív tapasztalatom van velük: baromira nagyon utálják az öreg Fiatokat... Nem is mondták egy szóval sem, hogy "szívesen, máskor is".
OFF
Ha komolyan lopásvédeni akarod a kocsidat - az idősebb Fiatokat is lopják- semmilyen elektromos ketyerében ne bízz, riasztókban különösen ne. Ami árammal megy azt ki lehet kötni, meg különben se érdekel senkit ha megszólal. Sebváltózár tűnik a legjobb ötletnek. Árban ugyanannyi mint az új riasztód. Ha meg már úgyis van egy régi...
ON
távirányító-pager: szerintem nélkülözhető, okosabb riasztók a csipogások vagy villogások számával jelzik a riasztás okát.

udv:VAti

Előzmény: GTPeti_ (125)
GTPeti_ Creative Commons License 2002.06.10 0 0 125
Üdvözlök mindenkit!

Segítségeteket szeretném kérni.
Van nekem egy tizenéves Fiatom, ami valószínüleg nem a leginkább lopott
típus, de én meg vagyok vele elégedve és ezért meg szeretném őrizni...

Úgy vettem, hogy volt benne egy Ranger típ. riasztó, ami szintén min. 10 éves.
A riasztó jól működik, semmi baj vele, de félek, hogy a hatástalanítása nem egy komoly feladat.
(A barátom nosztalgiázott, mert nekik anno a Kocka-Ladájukban volt ilyen.)

Úgyhogy elszántam magam, hogy veszek egy jó riasztót.

Nekem az Amax-ok szimpatikusak. (Bár térérzékelővel igencsak 40 ezer az ára.)

És még egy márka: a King's Gun.
Tud valaki valamit ezekről a riasztókról??

Ezeket egy kis kft. forgalmazza, és van egy remek tulajdonságuk:
a távirányító egyben pager is és LCD kijelzőn (!!) mutatja, hogy mi a riasztás oka.
Állítólag elég tisztességes a hatósugara is.
A gyártóról annyit tudok, hogy japán. A weboldalukat viszont nem tudom dekódolni,
(www.kingsgun.com) ui. nem tudok japánul. Angol oldalt meg nem találtam.
Az olcsóbb (nem motorindítós tipus) ára 35ezer Ft.

Szóval a kérdés: A megbízható Amax-ot, vagy a praktikus King's Gunt válasszam, esetleg egy harmadikat?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

GTPeti

P.ISTI Creative Commons License 2002.05.23 0 0 124
En is hasonlo korulmenyekkel talalkoztam a lent emlitett "ceg" pestlorinci lerakataban (nem erdemlik meg, hogy leirjam a nevuket).
Eloszor meggyoztek, hogy eleg az ultrahangos riaszto az autoba, es csak az elso ket ajtot kotottek be. Majd hazaerve egy kicsit teszteltem az autot, majd miutan a hatso ulesen perceket toltottem riasztas nelkul, masnap vittem vissza a muhelybe. Ez meg az en saram lett volna, mer meggyoztek, nem akarjak szetfurni a kasznit a rozsdasodas miatt (hatul nem voltak ajtonyitasjelzo gombok). De hogy meg a hatso, otodik ajtot sem kotottek be, az azert mar tulzas volt.
Az akciot sikerult ugy megcsinalniuk, hogy most mar minden elkepzelheto ajtonyitasra felgyullad az osszes belso lampa (utas-, illetve csomater).
Ezzel azonban meg nincs vege. Elkefeltek a jobb hatso ajto nyitaserzekelojet, ezert egy harmadszori idopontegyeztetesen is at kellett esni. Bocsanat keres, majd szereles.
Es most jon a kegyelemdofes: biztositekcsere. Marmint en, sajat kezuleg szerettem volna kicserelni egyet - ha hozzafertem volna a biztitablahoz. Ezt azonban meggatolta a riaszto kozponti egysege. Szepen beepitettek ele!
Vissza a muhelybe, most mar tripla akkora fejjel. Bocsi utan plusz egy ora munkaval mar hozza is ferek a biztositekdobozhoz.
Remelem eleg ennyi reklam a lenti muhelynek!
P.Isti
Előzmény: puck (123)
puck Creative Commons License 2002.03.27 0 0 123
Egy nagyon kellemetlen élményemet szeretném megosztani veletek. Riasztót akartam szereltetni az autómba, es hosszas internetes keresgélés után a www.autoriasztok.hu címmel és címen reklámozott Moroalarm Bt. II, Síp utcai beszerelőműhelyét választottam.
Kb. 2 és fél órás szerelgetés után (ami alatt az összes kábelt megszúrkálták, hátha az az amit keresnek) a riasztó elindult, én is boldogan - az első sarokig, ahol észrevettem, hogy a rádió nem működik. Vissza a műhelybe, a srác jópofizik: "nem működik a rádió? adjak egy időpontot?" majd megpróbálja csavarhúzóval feszegetni, végül azt mondja, hogy ő ehhez nem ért (!), vigyem márkaszervízbe. Többször mondom neki, hogy a rádiónak semmi baja nem volt, nem kap áramot, nem attól van, hogy valamilyen kábelt elvágott? Nem - mondja ő - semmi ilyesmihez nem nyúlt, a rádiónak van baja.
Ezek után megfogadtam a tanácsát és elmenekítettem az autót onnan. Elvittem egy márkaszervízbe. Közben észrevettem, hogy egy csomó dolog nem működik: fordulatszámmérő, benzinszintmérő, ventillátor - a motor hűtése sem!.
A márkaszervízben is kiváncsiak voltak arra, hogy ki végezte a gányolást.
Ezt a fórumot annak a reményében olvastam, hogy valaki ajánl egy beszerelőműhelyt. Ezek után én tudok egyet ajánlani, amit jó messzire elkerülni.

pillanatnyilag mérges puck

BX_thomas Creative Commons License 2001.11.28 0 0 122
Emberek! kérdésem lenne szakmai:
Citroen XM az alany.
van benne gyári immo + gamma risztó. zárja központit + immot élesit + ablakot gondolom tekeri magától/még nem próbáltam me nagyon hideg van/.
A gondom az hogy a riasztó val zárom a kocsit és nem a saját távirányitójával, akkor elkezd üvölteni kb 30 mp elteltével, naggyából mire lőtávolon kivűl vagyok és akkor caplathatok vissza hogy kussoljon!
Másik bajom meg hogy túl érzékeny. 3 kocsival arrébb becsukták egy uj vectra ajtaját és ez a sügér meg óbégatni kezdett!
hogy lehet az érzékenységet állitani rajt?
előre is köszi!
TOM Creative Commons License 2001.11.19 0 0 121
Hello!

Jo a topic!
Vsz Ceasar riaszto lesz a dologbol! Mas is ajanlotta!
Kosz,TOM

ZEMA Creative Commons License 2001.11.12 0 0 120
Zordon:

Cirka 2-3 éve van minden riasztoban indexvédelem..v. relével, v. külön biztivel...ugyhogy eléggé elmaradtak a korral a srácok:)))...
Parkoloházakban meg azért bolondulnak meg a riasztok mert verödnek a jelek és van hogy hosszan nyomva pánikriasztásnak észleli...pl.: ha meg figyeled....megállsz vhol...és a te távkapcsolodat folyamatosan nyomva tartod...akkor a közelben lévö emberek nem tudják a kocsijukat bezárni mig Te el nem engeded a te távkapcsolodat..ezzel szoktak jáccani rabolok..mig végül csak kulcsra zárják és akkor szabad a pálya:))) de nem akarok tippeket adni:)

Imhoteph:

Sajna elkodolodott a riasztod a kocsiban...ha minden meg van( táp +12V...stb.) a kocsiban lévö egységnél...ugyhogy nézd át a leirást ha van...miként lehet ujra betanita a távkapcsolokat.

üdv. ZEMA

zordon_ Creative Commons License 2001.11.12 0 0 119
Hello,

Hasonló pittyegős gond volt az én riasztómmal is. Beálltam vele a zárt 10 autós privát parkolóházba, beriasztottam, aztán süketülés fél órára... Kijövetelkor rutinosan fül befog, gomb nyom.

Szakszervízben az ilyet brutál megoldással oldják meg, fogta a szaki a hipermodern csípőfogó berendezését, és elnyiszálta az egyik kábelt a riasztóhoz menő kötegben. Ingyér! :)) Szóval azóta riasztani riaszt, üvölt rendesen, de pittyegés helyett csak az indexet villogtatja.

Őtőle hallottam hogyan nyúvasztják ki újabban a riasztókat. Leszedik a kocsi oldalán a pici indexlámpabúrát (pattintás), rövidre zárják, majd meglökdösik a kocsit, riasztó bekapcsol, riasztó rövidzár, kinyúvad azonnal, meg se nyikkan.

No comment.

Ja, hogy minden riasztóban van erre is rövidzár védelem? Azt mondta, a manapság kapható riasztók 50%-ában nincs... No comment, BMW-m van, és már találtam kiszedett indexbúrával a Duna Plaza parkolójában. Akkor pechjük volt, mert az enyémben volt rövidzárvédelem, de -gondolom ők sem hülyék- ha elavult lenne a trükk nem próbálkoznának a kis köcsögök vele :))

Szóval ennyit erről. Ja $uzuki széria riasztókban azt hiszem nincs ilyen védelem...

Bye *

Előzmény: julesss (117)
Imhoteph Creative Commons License 2001.11.12 0 0 118
Tisztelt Kollegák!

2 hónapja ugyan nem volt hozzászólás, de remélem az új bejegyzés felkelti néhányotok figyelmét.

Egy nagyon fontos dologgal kapcs szeretném kérni a tanácsotokat.

Egy Crimestopper riasztóról van szó, elég régi modell lehet, fekete 3*4 cm-es szögletes távirányitó, két gombbal (I. és II.) valamint egy piros kis leddel a bal felsö sarkában. Sajna az elözö tulaj szereltette be, igy no info.
Találtam rajta egy ilyet : FCC ID CHX 222SE

Pénteken még minden szép volt, szombaton viszont nem tudtam beriasztózni a kocsit. (mondeo)
Hiába nyomkodtam a távirányitót, nem csipogott, a kp zár sem zárt le. Próbáltam közelebbröl, távolabbról, nem ment. (pénteken még 15 méterröl müködött)
Kénytelen voltam a kulccsal lezárni (kp zár igy oké), majd otthon elövettem a pót-kulcsot, ott is hiába nyomkodtam a riasztó gombot, a kocsi nem reagált.
Mi lehet? A távirányitó müködik szerintem, mert egyrészt villog is a kis piros a sarkában, mikor nyomkodom, másrészt 2 is van, egyszerre nem romolhattak el.
Találkoztatok már ilyennel??? :(
mit tegyek?

julesss Creative Commons License 2001.09.01 0 0 117
Udv Urak

Nos adott egy Falco XR 236, ha minden igaz olasz gyartmanyu riaszto, ami tokeletesen ellatja a feladatat, mindosszesen annyi a gondom vele, hogy be- ill. kikapcsolaskor jo hangosan sipol.

Na ezt szeretnem leallitani rajta, de sajna meg az elozo elotti tulaj tette bele a cuccot es leiras az semmi hozza.

A gyarto honlapja ugyan meglett, de nemigazan kapkodjak el a valaszt a leveleimre, valoszinuleg szerintuk nem e-mail tema.

Ha vkinek vmi tippje szivesen vennem.

Thx

J.

PDTDI Creative Commons License 2001.08.30 0 0 116
Bocsi elírtam a nick neved ezer bocs és medvetalp :)

PDTDI ex-Skoda Fábiás :(

Előzmény: PDTDI (115)
PDTDI Creative Commons License 2001.08.30 0 0 115
Hi Steve Wonder!

Kösz az infót voltam náluk ott szereztem be az alkotó részeket :)
Mellesleg élvezem a Totalcar cikkek hangvételét :)

Mi a vélemény Silver Trax nevű riasztó ketyeréről ?
Kinek van ilyen,mennyire megbízható stb ??

PDTDI

Előzmény: stevie wonder (114)
stevie wonder Creative Commons License 2001.08.29 0 0 114
Nyugi, a cikkem megvan az archivumban :-)

Csak annyit tennek hozza, hogy az uj automon (Octavia) remek megoldast talaltunk: a hatso kilincs zartakaro-lemezet szereltuk fel a kiszerelt kulcslyukas helyere. Esztetikailag 100% megoldas!

PDTDI,

szerintem fordulj a Buzna Kristofhoz, www.buznakft.hu.

gabriel_ Creative Commons License 2001.08.29 0 0 113
Jobbak (mint en :) ) felujitas elott gondoltak erre, es behegesztettek a nyilast.
Meg persze le is fogjak fenyezni :)

Udv,
Gabriel_

Előzmény: PDTDI (112)
PDTDI Creative Commons License 2001.08.29 0 0 112
ZOLIKA

Nem egy nagy kunszt régebben a Totalcaron Steve W elvtárs írogatott egy ilyen tartalmú cikket csak közben eltűnt az archívumból ( vagy rosszul látok :) )
Venni kell riasztósoknál dugót ( kb400 Ft /db no számla ,műanyag+ fém alátét keveréke ) majd zárbetétet kiszerelni rudazattal együtt (amit a betét mozgat ),majd némi illesztgetés után felcsavarozni a nagy komplikáltságú dugót. A fedő rész kívülről fedi a hajdani zár helyét. Először azt hittem hogy egy zsebkéssel leleht vágni aztán hajrá,de győzködtek hogy akkor már az ablakot is belehet törni. (Fóliázás ?!) Egy apróság hogy innentől kell egy frankó távirányító ami MINDIG működik. Esetleges nem működés esetén pl: kivezetni a központizár motorjának 2 vezetékét, amit 2 db 4.5 V-os (kb 12 V 2-szer biztos kinyitja :) )zsebtelep segítségével belehet indítani. persze ezt megfelelően rejteni kell.

PDTDI

steve w :

Másként kérdezek mennyibe kóstál az infrás csak táviránytó+központi zár modul vagy riasztó ? ne a legdrágább legyen és ha tudsz írj valami címet (e-amil-re) ahol esetleg tanácsot tudnak adni ?

Köszi

Akinek már loptak el kocsiját :(

Előzmény: ZOLIKA (111)
ZOLIKA Creative Commons License 2001.08.28 0 0 111
Ez a ledugózás engem is érdekelne. Mennyibe kerül, hol lehet csináltatni? Előnyök, hátrányok, esetleg tapasztalatok.
Előre is köszönom,
Zolika
Előzmény: PDTDI (110)
PDTDI Creative Commons License 2001.08.23 0 0 110
Urak !

Lekéne dugóztatnom az összes zárat de a kocsimban nincs táviránytó csak központi zár. Olyan távirányítót szertnék belerakatni ami nem rádiófrekvenciás(infrás stb)és összelehet kötni a központi zárral. Mivel érdemes kezdeni és hol ?

Előre is kösz:)

PDTDI

ZEMA Creative Commons License 2001.08.23 0 0 109
BXTurboD

Létezik a Caesar riaszto-családnak egy kpzár vezérlö modulja ami a szintes kimenetröl vezérlödik ( tehát arrol ami vezérli az ütés, ill. ultrahang érzékelöt )....tehát amikor stabil 12Voltot kap akkor az egyik belsö relé 1-2mpercre behuz....mikor a riaszto kikapcsolásánál megszünik a szintes kimenet akkor a másik belsö relé ad egy impulzust ami a bekötés szerint akármi lehet....az ára 1500-2500 huf között van.

Ha érdekel a dolog akkor keress meg mélben és megadom a beszerzési forrást.:)

Üdv. Zema

Előzmény: BXTurboD (108)
BXTurboD Creative Commons License 2001.08.22 0 0 108
Sziasztok, szia Tzl!

Koszi a valaszt! Idokozben felhivtam a Texalarm gyartojat itt Franciaorszagban a Texton nevu ceget es toluk is azt az informaciot kaptam, hogy ezen a konkret modellen az impluzushossz nem allithato. Az persze nem kizarhato (gondolom en), hogy megbontva a kozponti egyseget, van valahol egy trimmer, amivel megiscsak lehet varialni ezen. De kapcsolasi rajz nelkul ehhez nem fognek hozza (hiszen mi van akkor, ha pl. a tavironyito frekijet allitom el).
Ugyhogy tovabbra is vevo vagyok egy olyan kis aramkor leirasara, amely kepes egy meghatarozott hosszusagu impulzust eloallitani annak hatasara, hogy aram ala helyezodik.

Sziasztok:
Zsolt

Előzmény: Tzl (104)
moga Creative Commons License 2001.08.21 0 0 107
Az Autólopás topicban rendesen ki vannak vesézve a váltózárak.
(érdemes elolvasni az egészet)

moga

Előzmény: 187es_gringo (102)
Bucko Creative Commons License 2001.08.21 0 0 106
Szia "Dömper" !

Valószínű hogy Neked egy HT-38 Rhino riasztód van. A kék és piros "tekerentyűkkel" tudod beállítani az ütés- és ultrahang érzékenységét.
Bővebben: DOVER Kft. XIII. Hajdú utca 30. Tel.: 239 - 2205 Ők forgalmazzák, minden van náluk a riasztódhoz, doksi is!! Egyébként nekem 5 évig hibátlanul(!!!) működött egy önakkus full extrás RHINO a Tipomban, semmi gubanc nem volt vele. Semmi vakriasztás! Persze profin be is kell tudni állítani !

Cső: Buci

Előzmény: domper (99)
Bucko Creative Commons License 2001.08.21 0 0 105

Előzmény: domper (99)
Tzl Creative Commons License 2001.08.21 0 0 104
Üdv BXTurboD!

Az impulzus csökkentésben SZVSZ nem tudunk segíteni, mert ha értesz az elektronikához akkor meg tudod csinálni magadtól is, ha nem akkor meg annyira nem egyszerű, hogy így távirányítással irányítsunk.
De azt kizártnak tartom, hogy ne lehessen állítani az impulzus hosszt. Szerintem kell lennie egy mikrokapcsolónak, hogy 0,7 v. 3,5 sec.

Tzl

Előzmény: BXTurboD (97)
ManU Creative Commons License 2001.08.15 0 0 103
Úgy tudom elég hatásos, csakúgy, mint a Mul-T-Lock. Beszerelést pontosan nem tudok, de bármely Képes Autó Expressz agyon reklámozza őket.
Korábban a britteknél volt egy felmérés, s ott nagyon dicsérték a mechanikus váltózárat!
Előzmény: 187es_gringo (102)
187es_gringo Creative Commons License 2001.08.14 0 0 102
Udvozlet!
Nem riaszto tema,de mivel konkretan ezt sehol nem talaltam,itt tudom megkerdezni.tytan dipol valtozarrol mi a szakvelemenyetek? mennyibe kerul, hol szerelik be, "hatekony-e", es esetleg van-e debreceni beszerelo muhely. koszi. _-=187=-_

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!