Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

döhönc Creative Commons License 2008.11.08 0 0 4393
Köszi a képet,hasznos!Sajnos az nem világos,hogyan férek a ferrodolhoz,ha esetleg
cserélni kell. Le kell szerelni az egész féltengelyházat?
Előzmény: dutrancs (4392)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.08 0 0 4392
A 6-os állíto csappal kellene próbálkoznod.amin kívülről a koronásanya van.2-2 van belőle.Kérdés,hogy nincs-e már elkopva a FERRODOL VAGY NEM OLAJOS-E A SZERKEZET?Megnyomtam az átállítót és nem vettem észre.
Előzmény: dutrancs (4391)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.08 0 0 4391
Ennyivel tudlak segíteni,ha ez elég?!
Előzmény: döhönc (4384)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.08 0 0 4390
Köszönöm a sok klasz képet.
Előzmény: csoppika (4387)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.08 0 0 4389
Mérnökferi: Igen alternáló lenne hozzá,de már évek óta nem nagyon használjuk,leggyakrabban a penge törik szét benne,pár métert ha kibír,vagyis szerinem javíthatatlan,max a zöme szétkopott alkatrész kicserélni! Az a forgókasza az nem hülyeség szerintem többre tartom mint az alternáló kaszát! Majd lehet,hogy valamikor beszerzünk rá egy olyat! Most csak rotátorozni vegyük elő néha az ilyen szűkebb "placcokra"! Vagy valaminek a sorába! :-)
hotib Creative Commons License 2008.11.08 0 0 4388

  A felső pengesort én az E tipusú kombán kaszájából csinálom, mert középen elszök törni.Az alsók helyére is jó a kombán két ujjas alsó darabja csak a szélére nem passzol.A tszben régebben az alső ujjakra is volt külön penge. 

  

Előzmény: Törölt nick (4383)
csoppika Creative Commons License 2008.11.08 0 0 4387
nem tudom ez milyen
csoppika Creative Commons License 2008.11.08 0 0 4386
Dolgoznak még ezekkel:-)
Előzmény: dutrancs (4379)
mérnökferi Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4385
Ma is tökéletes csak drága a benzin :-) Nem tudom mennyire „szétkopott”? A pengéket lehet köszörülni, cserélni, a mozgó kaszasort állítani az állóhoz. Gondolom alternáló kaszád van hozzá? Én rotációs kaszával használom.
Előzmény: Törölt nick (4383)
döhönc Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4384
Szevasztok!
ZT-303-as fékbeállításához lenne szükségem segítségre!Hogyan lehet adobfékekhez
hozzáférni?
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4383
A szétkopott kaszáját gondolom már nem lehet feljavítani? (udvarkaszálásra csak) A miénk 84-es gép,szerintem jó dolog volt abban az időben! :-)
Előzmény: mérnökferi (4382)
mérnökferi Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4382
Igen.
Előzmény: Törölt nick (4381)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4381
Neked van MF 70-ed? (Olvastam "azon" amott a multkorában)
Előzmény: mérnökferi (4380)
mérnökferi Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4380
Köszönöm. Én a nagyobb típust néztem.
Előzmény: dutrancs (4347)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4379
Utos rajz után egy 45-ös .
dutrancs Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4378
Volt már olyan eset is ,hogy az új szivattyú sem volt jó! a szelepet meg cseréld le egy újra,nem nagy költség.Legjobb lenne a szivattyúdat megmérni ,hogy mit tud meleg állapotban.(vezértömb és munkahenger kiiktatásával.)
Előzmény: Törölt nick (4373)
Dr.Borisz Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4377
Úgy látom ez a régebbi fajta, de a légszűrőháza ennek más...lehet h ez Nysáé, de  a blokk ugyanaz.
Előzmény: dutrancs (4365)
dutráslaci Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4376
Szerintem semmi baj a témával,mindenből lehet tanulni valamit.
Előzmény: dutrancs (4367)
dutráslaci Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4375
Motorom az nincs,de van egy szélvédőm,ha kell.
Előzmény: Dr.Borisz (4362)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4374
Gondolom ezekből is volt jópár kivitel!
Előzmény: dutrancs (4372)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4372
Ez se nem tele felnis se nem küllős,de kismotoros rajz.
dutrancs Creative Commons License 2008.11.07 0 0 4371
Majd nézd meg a két nagycsapágy állapotát is.Visszatérve az Utosra.Azért mert én csak küllős kerekeset és önindítósat láttam azért a gyár különösen az első időkbe gyártott tele felniset is és kismotorosat is.Van képem,igény esetén beteszem.Gumi méretekben is volt különbség úgy rémlik meg talán az Utos valamitől nehezebb volt.
Előzmény: dutrancs (4370)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4370
Amennyibe kidobálja akkor ott a körmök-bordák meg lehetnek kopva.
Előzmény: Törölt nick (4369)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4369
Igen oda lenne,de szerintem még a társalgásba belefért ez is még a következőre várok esetleg valamit és itt be is fejeztük az offolást!
Előzmény: dutrancs (4367)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4368
Igen autómatába nem! Az én véleményem szerint (mivel a kar benne van rendesen a kényszer állásba),hogy valami a hajtásnál lehet szétkopva mivel előre hajt normálisan hátrafelé meg "kartyog" szinte (mint kb mikor az autómata állásból ki akarja dobni az elejét)!
Előzmény: dutrancs (4366)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4367
Félek,hogy elküldenek bennünket az MTZ topikba.Ez inkább odavaló téma.
Előzmény: dutrancs (4366)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4366
Érdekes felvetés mert Kényszerbe kellene neki.Autómatában a szabadonfutó elv miatt nem hajt,de gondolom ez világos.Biztos hogy rendesen beveszi a kényszer állást?Vezértömbnél pedig leginkább a kapcsolókarok gömbfelületének az "o" -gyűrűje kopik meg az azt magába foglaló két csésze.Szerintem jó párszor lehet cserélni mert ha úgy veszed észre,hogy a gyárilag adott g.gyűrűvel nem tudod megállítani próbálkozni kell kicsit erősebbet betenni.Igaz,hogy akkor nagyon könnyen előfordul,hogy combosabbak lesznek a karok.
Előzmény: Törölt nick (4364)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4365
Ez melyik fajta?
Előzmény: Dr.Borisz (4362)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4364
Értem,egy kis műszaki dolgot kérdeznék! A 82-es MTZ eleje kényszerben miért nem hajthat hátrafelé? Kezd már zavaró lenni,tavasszal majd szét kell dobni mostmár,és a hidraulika vezértömböt hányszor lehet feljavítani javítókészlettel? (Az is levedezik orrba szájba,ezt az egyet nem szeretem az Orosz gépekbe)
Előzmény: dutrancs (4363)
dutrancs Creative Commons License 2008.11.06 0 0 4363
Utos az a 45-ös licence.Sok hasonlóság van közte.A külömbségek amik hírtelen eszembe jutnak.Míg a 45 ös kismotoros volt az utos felénk legalábbis már önindítós volt.Különös ismertető jele volt a küllős kerekek.A hidr vezértömbje nem középen volt hanem jobboldalonMaszk  kiképzésben is mutatkoztak eltérések.Az utos úgy emlékszem gyorsabb volt valamivel.Legalábbis szántásba utolérte a 45-öst.Aztán ha elő venném a katalógusaikat gondolom so k egyébb más t is felfedezhetnék benne.Arra viszont biztosan emlékszem hogy a hengerfejtömítésük jó volt egyiké a másikra.(Csavar elosztás)
Előzmény: Törölt nick (4359)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!