Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85416

Kisvárda fürdővel szembe bemész és meg mondod neked 4 db felni kell hw 6011 es kocsira R22,5 méretben 315/70 es gumival. Mi is igy csináltuk. CSAK rendelésre hoznak felnit.

Előzmény: Mtz 550E (85411)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85415

Ö az hw 6011

Annyira nem keskeny az a gumi, és még jól is néz ki alatta, nem tűnik fel olyan könnyen mint a 385 ös :D

Előzmény: MTZ Betyár (85409)
mtz1221 Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85414

Szia ez a tömb tök jó,1800óra után tök száraz,csak a reteszelést kispórolták belőle azt hiányolom.

Előzmény: Törölt nick (85412)
Józsi73 Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85413
Előzmény: Mtz 550E (85410)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85412

Ez az

http://webaruhaz.habi.hu/termekek/7845/hidr_eloszto_1221.html

 

Én is azt tervezem, hogy az oszlop meg marad azért abba is fér pár liter olaj, és az lesz az olaj tartály és orbit tartó is egyben.

Az oszol alján gondolkodok miként kellene elvakolni.

Ns-14 es szivattyú van itthon, 160 literes orbit a habinál 34e igaz Hbr-es, C50-es munkahenger 23e, meg kb 35-40e a többi cucc ha van annyi. :D

 

Előzmény: MTZ Betyár (85408)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85411

Meg ha 22.5-s kamion gumit fogok csak kapni akkor ahhoz milyen felnit kell vennem hogy 8lyukas legyen? Mert a kamion felni az 10vagy 12 lyukas!

Előzmény: Törölt nick (85407)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85410

Köszi de az nekem egy kicsit drága!

Méretben melyik vagy mely kamion gumik olyan nagyságúak mint a mostani 900R20-s gumi! Hogy ne legyen magasabb a pótkocsi!

Előzmény: Törölt nick (85407)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85409

315-ös gumi az keskeny. Országúti.

Neked milyen Ifa pótod van?

Előzmény: Törölt nick (85407)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85408

Az melyik fajta tömb?

Szerencsére idén nem volt aszály, ezért tényleg ráér. :-)

 

Én orbitot úgy csinálnék, hogy csakis egy hosszú nyomtávrúd lenne és a munkahenger.

A kormányoszlop, mint olajtartály funkcionálna csakis. Meg orbit tartónak, de felvetődött a gondolat, hogy a műszerfal alá kellene betenni, a helye úgyis megvan. :-)

Előzmény: Törölt nick (85405)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85407

230ezer FT 4 db vadi új 22,5 felni + 4 db 90% 315/70 R22,5 es michelin gumi..... tökéletes rá nekem is ilyen van rajta.

Előzmény: Mtz 550E (85404)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85406

Ezért vettem én is ilyeneket használtan. :-)

Az új nagyon drága.... mezőgazdaságba csak traktorra kifizetődő újat venni, pótra nem nagyon.

Tudom, néztem tegnap olyan gumikat.

 

Nekem az elsőtengelyen vágottak vannak. A gumikon felvan tüntetve gyárilag, hogy vághatóak. Azt hiszem a Regroovable felirat jelenti azt.

Ha ésszel csinálják és nem kétszer vágják, mint egykét szemét helyen, akkor tökéletes és a 6 tonnás kocsidon örökös lesz mint a nyomorúság.

A hátsótengelyen 50%-osak vannak, nem voltak vágva sosem.

Előzmény: Mtz 550E (85404)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85405

Majd kap valamikor egyet már az új fajtából de sajna az 84db kék pénz.

Én is későbbit vetettem, annyira mondták itt az aszály a korait nem mertem(szerencsére) de nem is aggódok rá ér az szépen beérni.

Orbitokat néztem melyik mtz-n hogyan csinálták meg maguknak, és akkor akadtam rá erre :)

Előzmény: MTZ Betyár (85401)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85404

Hát hogyha tudnék ilyen kamion gumikat szerezni 4db-t olyan 100000Ft körül akkor csak olcsóbban jönnék ki meg a súlyt is jobban bírja!

 

Most ha veszek két új gumit előre az vagy 120000Ft körül van!

 

A vágott kamion gumikra mit mondasz?

Előzmény: MTZ Betyár (85403)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85403

Üdv!

 

Igen rá, nekem is országúti felnin vannak.

Bár kettőt már ledobtam és pántos, de tömlőnélküli schwarzmüller pótkocsi felnijébe hegesztettem az ifa felnik közepét.

Nem nehéz húzni, ezek direkt nagyteherbírású országúti gumiabroncsok.

Írtam tegnap 4,5 tonna egynek a teherbírása! A 9,00 és társainak csak 2-2,5 között valahol.

 

Mégsem akarsz kamaz mintás gumit?

Előzmény: Mtz 550E (85402)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85402

Hali Mtz Betyár!

Amit tegnap ajánlottál kamion gumikat 365/80/20-as ezt rá lehet tenni a mostani felnire?

Aszfalton nem lesz nehezebb húzni vagy valami?

MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85401

Tudod ennek az a baja, hogy belül van visszavezetve a vezérlőcsatorna.

Át van fúrva a vékony kivezetéstől pár centire a ház belül. Avval nem tudsz mit tenni, erőszabályozó nem működne vele, mert eltud folyni az olaj ott szabadon a vezérlőcsatornában és nem záródik a kúposszelep.

 

Az enyém középérésü. Szerintem az is még 20 felett van bőven.

Előzmény: Törölt nick (85400)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85400

Nálunk még 20 felettiek vannak.

Akkor felejtős, lenne itt egy a környéken 22e ért. Hátha valaki pont keresi :)

http://olx.hu/hirdetes/mtz-vezerlotomb-ID2BzHt.html#abcc915408

Előzmény: MTZ Betyár (85399)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85399

Itt állítólag 16-17-es a korai már, elkezdte vágni a nagy cég magának.

 

Vezérlőtömb, fejből úgy emlékszem, sőt biztos, hogy így is van, hogy a 3/4-es az erőszabályozós tömb. A 3/1 az szabályozó nélküli.

 

Előzmény: Törölt nick (85397)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85398

Egy kérdés, a vezérlőtömb számozásai miként vannak mert lenne egy p80 3/1 222 es típusú "új" jó áron, de nem vagyok vele tisztába, az enyémre jó lenne e a szabályzóhoz.

Még a házába benne van minden hol az Mtz felirat

 

Előzmény: MTZ Betyár (85396)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85397

A műtrágya nem volt alóla sajnálva féltem is, hogy nem fog beérni időben.

Még nem jövő héttől akarják kezdeni de még változhat. Most 30 as kukorica megyen a marháknak.

Előzmény: MTZ Betyár (85396)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.10.01 0 0 85396

Tényleg jól termett.

Ott vágják már a korai kukoricákat?

Előzmény: Törölt nick (85395)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85395

Igen időbe földbe kerül. :)

Itteni viszonylatba, az első sorok között helyezkedik el, 0,9 ha on 41,8q lett.

Előzmény: MTZ Betyár (85388)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85394

Betét számot jelent. Minél nagyobb az érték, annál erősebb a gumi. NAgyobb terhelhetőségű.

 

Idézek a wikipediáról.

"

  • (5) LR J

A gumiabroncsok terhelési tartományokba (LR: Load Range) sorolhatók. Az egyes tartományokat betűkkel jelölik. Ez a jelölés a mai napig gyakran előfordul az Amerikában (is) forgalmazott abroncsokon. Európában inkább a PR (Ply Rating) terjedt el, de már éppen megszűnőben van; a pontosabb terhelési szám kiszorítja.

Az első gumiabroncsokat pamutbetétekből gyártották. Ha nagyobb teherbírású abroncsot akartak előállítani, akkor több pamutbetétből készült. Így az abroncs teherbírását (a kor igényei szerint) egyértelműen jellemezte a betétszám.

Később elkezdték a pamutnál erősebb anyagokból gyártani az abroncsokat. Mivel ezek szilárdsága függött az anyagtól, a kord vastagságától, szerkezetétől, a gyártási eljárástól stb., így a betétszám már nem jellemezte egyértelműen az abroncs teherbírását. Ezért bevezették a PR-számot. A 18 PR-es abroncs teherbírása akkora, mint egy 18 pamutbetétes abroncsé.

A PR-számok párosával változnak (a régi diagonálabroncsok páros számú karkaszbetétből készültek, hogy szimmetrikusak legyenek), és egy-egy PR-szám egyértelműen megfelel a terhelési tartomány egy-egy betűjének:

A terhelési tartomány és a PR-szám közti összefüggés:

LR A, B, C, D, E,  F,   G,   H,  J,   L,   M,  N

PR 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24

Egy terhelési tartományba több terhelési szám is tartozhat, sőt a terhelési tartományok át is fedhetik egymást úgy, hogy egy-két terhelési szám két terhelési tartományban is megjelenhet. A terhelési tartomány már nem elég pontos a terhelhetőség kifejezésére, és Amerikában is egyre inkább kiszorítja a terhelési szám."

Előzmény: Mtz 550E (85393)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85393

Az hogy 12pr-s vagy 14pr-s az mit jelent a gumin?

Előzmény: MTZ Betyár (85392)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85392

Ja hogy többet használod aszfalton.

Ne a megyei hatóságra vidd műszakira és nincs ilyen gond.

Igen tehetsz, de minimum a 6 bár! Gyorsan nem mész a trakorral, 7 elég.

 

Hívd fel ami céget írtam. Ha a szállítás nem megoldható, mert Kaposvár mellett van ez, akkor a környékeden nézz gumisnál. Általában tudnak szerezni olcsóbban újat is, ha úgy van, meg van használt is. De ha hírdetések között van jó vétel, akkor vedd azt, de mindenképp nézd meg tűzetesen személyesen. Nehogy úgy járj, ha megveszed, felrakod, felfújod, tele lesz repedéssel....

 

Előzmény: Mtz 550E (85391)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85391

Annyira kamion gumit nem akarok tenni alá hogy műszakin ne kötekedjenek azért! Meg elég sokat húzom azért aszfalton is és a keskenyebb gumi könnyebben gurul!

Akkor nézegetem a használt gumit Voltyre vagy Kama márkájú legyen!

Attól hogy 12pr-s a gumi tehetek bele 7.5bar-t?

Előzmény: MTZ Betyár (85390)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85390

A Kama vagy a Voltyre márkájú ezek biztosan oroszok.

Rákerestem most a Rosavara, ukrán ez és ilyen márkájú volt a melós Mtz-men elől.

Csinálja a kamazmintás gumit meg az ifa ballongumit is jelenleg.

Régen szar volt, azt tudom. Most milyen, passz.

Rajta van igen a használton is, hogy kiféle, miféle.

Igen 7,5 bár, én ennyivel használtam, a kamaz könyve is annyit írt szológuminál.

Hogy nyugodtan vehetsz-e azt nem mondom.

 

Hívd fel a Kaposflex Kft.-t A főnök rendes, ajánl neked jó gumit, újat, használtat amilyet akarsz. Én onnan szereztem a 365-ösöket. De van nála mindenre gumi rogyásig.

Előzmény: Mtz 550E (85389)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85389

Hali!

Akkor azt mondod nyugodtan vehetek kamaz vagy medvetalpmintás gumit csak orosz legyen a gyártás?

Azt honnan fogom tudni hogy orosz gumi nem Rosava vagy ilyen sza...ok?

Használtba ha találok rajta van hogy orosz?

 

Meg ezekbe a 9.00R20 kamaz gumiba 7.5bar nyomás kell?

Előzmény: MTZ Betyár (85387)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85388

Üdv!

 

Időben a földbe kerül. :-)

Hosszú ősz lesz azt mondják. Napra jól adott?

Előzmény: Törölt nick (85385)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.30 0 0 85387

Szép estét mindenkinek!

 

Ki mondta neked ezt az oltári baromságot arról a fajta gumiról?

Nekem volt Kamazom, ott azon 25 tonna cement volt (nyerges) 80 Km/h-val huzamos ideig simán kibírta a terhelést!

Egyetlen szocialista gumiabroncs az volt, amelyik ért is valamit! (8,25-9,00-as méretben)

IFA-n sokat szívtam a rosava meg a hasonló szarokkal, mikor is sikerült szerezni egy orosztól 4 újat, annyit futottak, hogy lejött idáig moszkvából, onnan kezdve az ifán sosem volt gondom a gumikkal... a többivel volt úgy, hogy 1 fuvar alatt 3 is elrobbant.

Ezeknek a nyomása 7,5 bár és gond sosem lesz vele. Betartottam ezt, egyszer mondta el a titkát az éphu-s gumis.

Az tény lehet, hogy a mai újak minősége rosszabb már mint a 90-95-ben gyártottaké, (ugyanígy az mtz-re való gumiknál is) de még mindíg jó!

 

Meg ha nem ragaszkodsz annyira az országúti gumikhoz, úgyis terepen hajtasz sokat vele gondolom almásba, tarlón, akkor lehet érdemes volna rá nézni 365/80-20-as kamiongumikat. Ritka méret már, mert kimegy a divatból, de összelehet hozni 4-et jóáron és az kerekenként 4,5 tonna teherbírású! 20pr-esek amik nekem vannak!

Vagy gyári ballonkereket, de az drága húzás lenne, mert felnit is cserélni kell.

Előzmény: Mtz 550E (85373)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!