Például mondom, a Bécsi úton 11.570 Ft az óradíj. Egy injektor tömítés cserére 1/5-2 órát számítanak fel. Ez otthon nekem kb.30 percbe került+a tömítő garnitúra 11.200Ft.
Fogy a fagyálló és gőzt ereszt az utastérbe. Ha még párásodna is, akkor 100% lenne.
Gőz nem nagyon tudna bejutni máshol, hacsak nem a külső levegő beszívón át, de az a túloldalon van, elég komoly mennyiségű gőz kéne, hogy legyen a motortérben ehhez. És nem csak az utastérben vennéd észre...
Meg kéne persze nézni a fűtőrad csonkját is, hátha az repedt el, tud olyat. De gőz ott nem hiszem, hogy bejutna.
Tiszteletem mindenkinek! Van egy kis nyűgöm a járgányom "fűtésével". A fűtés bekapcsoláskor benyom egy adag gőzt az utastérbe. Ezt leszámítva fűtés rendben működik. Külső folyást nem vettem észre, a fagyálló viszont fogy belőle. Kicsit nehezen indul mostanában. Nem tudom a kettő mennyire függ össze. Én az igazat megvallva hengerfejtömítésre, esetleg gátra gondolok. Az olajban nincs víz, kiegyenlítőbe nem dolgozik vissza. Valakinek valamilyen tippje esetleg a hibára? Segítségeket előre is köszönöm.
1hónapja vettem egy Citroen Xsara II-es 2001-es évjáratú 1,4benzines gépet.
Cseréltem már benne vezérlést,hossz bordás-szíjat,fékeket,viszont most azért fordulnék hozzátok segítségért,hogy hiányzott anno belőle a középkonzol,és a kábele sincs meg.
Tegnap vettem egy középkonzolt de az eladónak nem volt már meg a kábele hozzá.
Most a kérdésem az lenne felétek,hogy milyen kábel kell bele pontosan,és pontosan hova tudnám bekötni mire kell bekötni,és mennyire bontás igényes a szervizelés terén.
Videókat, képeket,segítségeteket nagy szeretettel várom,és remélem van aki tudna nekem segíteni.
Ennek nagyon nem örülnék, mivel az elmúlt pár hétben 170 ezret költöttem rá (vizpumpacsere, trafósorcsere, váltócsapágycsere), nem hiányozna mellé meg újabb 30... De ha az akkor az....