Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 58371

Ennyire elég is:

 

Előzmény: Johnny1030 (58368)
Hf1968 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 58370

Például mondom, a Bécsi úton 11.570 Ft az óradíj. Egy injektor tömítés cserére 1/5-2 órát számítanak fel. Ez otthon nekem kb.30 percbe került+a tömítő garnitúra 11.200Ft.

Előzmény: Johnny1030 (58366)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 58369

Nem szét. Ki.

Előzmény: Johnny1030 (58368)
Johnny1030 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 58368

Ne mááá!  Nem örülnék neki. Ennyire sokáig tart szétszedni? Komplett középkonzolt szét kell szedi?

Előzmény: BallyS16 (58367)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 58367

Nem lennék meglepve egy 70e körüli ajánlattól...

Előzmény: Johnny1030 (58366)
Johnny1030 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 58366

Megkérdezem a márkaszervizeseket, mennyit mondanak rá, mert nem szeretném, ha utána széthullana a járgány. Köszi az infót.

Előzmény: BallyS16 (58365)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58365

Érdemes olyat keresned, aki csinált már hasonlót. Itt Gödöllőn olyan 30e körül van a műtét.

Előzmény: Johnny1030 (58364)
Johnny1030 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58364

Nem is vállalom be. :) Nyáron még csak csak, de fűtött garázs nélkül neki se állok. Megbeszélem a szervízzel inkább.

Előzmény: BallyS16 (58363)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58363

Nem irigyellek, mert nem kis meló... :-(

Előzmény: Johnny1030 (58362)
Johnny1030 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58362

Na akkor tuti. Párásodik is. :)

Előzmény: BallyS16 (58361)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58361

Fogy a fagyálló és gőzt ereszt az utastérbe. Ha még párásodna is, akkor 100% lenne.

Gőz nem nagyon tudna bejutni máshol, hacsak nem a külső levegő beszívón át, de az a túloldalon van, elég komoly mennyiségű gőz kéne, hogy legyen a motortérben ehhez. És nem csak az utastérben vennéd észre...

Meg kéne persze nézni a fűtőrad csonkját is, hátha az repedt el, tud olyat. De gőz ott nem hiszem, hogy bejutna.

 

Előzmény: Johnny1030 (58360)
Johnny1030 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58360

Nem folyik. Vagy az attól független?

Előzmény: BallyS16 (58359)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58359

Fűtőradiátor -> csere. Szét van rothadva.

A nehezebb indulás nem hiszem, hogy összefügg ezzel.

Előzmény: Johnny1030 (58357)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58358

Normál esetben nem, mert az óra mögötti üregben van. Normal esetben.

Előzmény: Tomo1988 (58356)
Johnny1030 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58357

Tiszteletem mindenkinek! Van egy kis nyűgöm a járgányom "fűtésével". A fűtés bekapcsoláskor benyom egy adag gőzt az utastérbe. Ezt leszámítva fűtés rendben működik. Külső folyást nem vettem észre, a fagyálló viszont fogy belőle. Kicsit nehezen indul mostanában. Nem tudom a kettő mennyire függ össze. Én az igazat megvallva hengerfejtömítésre, esetleg gátra gondolok. Az olajban nincs víz, kiegyenlítőbe nem dolgozik vissza. Valakinek valamilyen tippje esetleg a hibára? Segítségeket előre is köszönöm.

Tomo1988 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58356

Értem. Köszönöm,megnézem és írok majd fejleményt. igazából ki kell venni hozzá a magnót vagy sem?

 

Előzmény: BallyS16 (58355)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58355

Ilyen:

 

Előzmény: BallyS16 (58354)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58354

És bal oldalról jön a kábel. Nekem a kabinhő szenzor mögött volt.

Előzmény: BallyS16 (58353)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58353

Ha kábele ott kell, hogy legyen, enyémben is ott volt. Esetleg "leesett", hátra, egészen a magnó mögé / alá, és kicsit matatnod kell.

Eddig minden II-esben ott volt a kábel. Le van szivacsozva a csatija.

Amúgy a fogyit akkor fogja mutatni, ha Lxiával engedélyezve van.

Előzmény: Tomo1988 (58352)
Tomo1988 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58352

Előzmény: BallyS16 (58349)
Tomo1988 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58351

Szia!

 

Lényegében véve  ami a fogyasztást,pillanatnyi fogyasztás,megtet út.stb kijelző panel középpen :)

 

Probálom linkelni a képet:

 

Előzmény: BallyS16 (58349)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58350

Hát, nincs mit... a szakik ott majd csak meg tudják mondani, ha túl dús a keverék.

Ha tömítési probléma lenne az üzemanyagkörben, azt azért éreznéd, bűzlene a kocsi olykor.

 

 

Előzmény: Fáradt Vándor (58348)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58349

Tudnál képet mutatni arról, amit keresel?

Mi a középkonzol ebben az eseben? Milyen kábel nincs meg? Honnan hiányzik?

Előzmény: Tomo1988 (58347)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58348

Lehet hogy megnézetem,  köszönöm...

 

Előzmény: BallyS16 (58346)
Tomo1988 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58347

Sziasztok!

 

1hónapja vettem egy Citroen Xsara II-es 2001-es évjáratú 1,4benzines gépet.

Cseréltem már benne vezérlést,hossz bordás-szíjat,fékeket,viszont most azért fordulnék hozzátok segítségért,hogy hiányzott anno belőle a középkonzol,és a kábele sincs meg.

Tegnap vettem egy középkonzolt de az eladónak nem volt már meg a kábele hozzá.

Most a kérdésem az lenne felétek,hogy milyen kábel kell bele pontosan,és pontosan hova tudnám bekötni mire kell bekötni,és mennyire bontás igényes a szervizelés terén.

Videókat, képeket,segítségeteket nagy szeretettel várom,és remélem van aki tudna nekem segíteni.

 

Köszönöm előre is:Tamás

BallyS16 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58346

Nem azt mondom, hogy az, de egy elhalófélben lévő lambda tud ilyet produkálni. Egy zöldkártyás mérés tudna támpontot adni.

Előzmény: Fáradt Vándor (58343)
koii69 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58345

Szevasz!

Nekem jópár éve cserélték.

A tünet az volt, hogy "Antipollution fault" ,vafy hasonló hibaüzenetet adott a masina.

Erőtlen volt mintha kihagyott volna egy henger ,egyenetlen járás.

Álltam akkor vele és vártam a mentőt. Szerencsére nem jött.

Lehűlt beindítottam és rendben ment hazáig. Sőt utána is pár napig.

Szervizbe mentem, hibakód alapján cserélték ki a trafót.

Aztán néhány év után újra előjött olykor mai napig.

Nem tojtam be, nem akartam elhinni ,hogy újra trafós 20 ezer után.

A csatlakozást mozgattam meg (leszedtem és újra csatlakoztattam párszor) a motor tetején (szelepfedél????) lévő kábelt.

Mindig rendbe jött egy ideig minden.

Szóval nálam kontaktus hiba lehet.

Lehet ,hogy nekem is jól meg kellene pucolnom végre minden csatlakozót.

2003 1.4 coctail.

Elnézést a hosszú meséért! :)

Előzmény: Törölt nick (58333)
toji76 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58344

Sziasztok!

 

Melyik bizti védi az ablakmosó szivattyút, mert a gyári kézikönyv nem írja?

Fáradt Vándor Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58343

Ennek nagyon nem örülnék,  mivel az elmúlt pár hétben 170 ezret költöttem rá (vizpumpacsere,  trafósorcsere,  váltócsapágycsere),  nem hiányozna mellé meg újabb 30...  De ha az akkor az....  

Előzmény: BallyS16 (58338)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.29 0 0 58342

bocsi a képek lemaradtak!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!