Hali.Sajnos nincs felszerelésem hozzá.Egy restaurátor műhelyben,a kolégák dolgoztak vele.Tájékoztatásuk szerint,fémtartályos szervízpisztolyból,jó melegen kifújható.Ők is igy csinálták.A peremek,csatlakozások, is jól, esztétikusan lezárhatóak vele.Az üregekhez gumicsőből készült szondát használtak,aminek a vége több irányú kifúvásra van kiképezve.A hozzáférhető helyeken ecsettel,vagy spatulával is kenhető.Nem csak zárt üregben érdemes használni.Lökhárítók,díszburkolatok alá is érdemes kenni,ahol nem látható.Krómozott ,festett,alkatrészeket is érdemes vele kezelni pl:lökhárítók hátulja,vagy a kilógó csavarokra anyákra,az egész kasznin.Nagyon jól konzervál.Azért lejet,hogy van ennek megyar megfelelője is,érdemes utánanézni.
ha fújod ne felejtsd el hogy az első doblemez mögött a tűzfal felé is van egy gumidugó mögötte baromnagy (rozsdás) üreggel.
Most csinálom e34-em ('95) és most alkalmam volt jól megismerkedni gyenge pontjaival. Nálam a külső még eredeti küszöb szinte hibátlan volt, de a belső....főleg hátul a hídház szilent környékén, és a padlólemez és B oszlop környékén belerohadva. Újra kellet építenem fél autót :) Ahogy nézem mindennél fontosabbak a peremek, egy ponton megindul és az alvázvédő és a belső alapozó között végigrohad a lemez úgy hogy észre sem veszed. Vágókorong, drótkefe, a többi csak mentális.
Mikor előszőr láttam ezt a neves zsírt rögtön a nálunk ipari faggyú néven ismert termék képe ugrott be :)
Mert ha igen, akkor én megvenném a zsírt, s nagy tisztelettel akkor igénybe venném szolgáltásod, hogy ki legyen fújva. Gondolkozunk még páran, hogy együtt megvegyük a szettet és a zsírt, de még így is - igen, igazad van - elég drága. Én egy régi, e34 BMW küszöbét szeretném megcsináltatni, s utána egyből ezzel kifújni, s ha marad még az ajtók alját is. Ezek a "gyenge pontok".
Szivesen vettem volna valami erősebb rozsdátlanítót mint az RO55!De csak valami evipassz lenne a praktikerbe, gondolom a festékboltba tudnának valami jobbat adni.Ha ezen múlna megvettem volna, de ha azt mondod tökmindegy...
Nem-nem ez egy abszolút új szárvédő, ráadásképp müanyag.A kaszni is most lett készen festve.Ezért nincsen rajta a lökhárító.Azonban a lökhárító tartó szerelvények roszdásak.A hátsók nagyon.
drótkefe-ok
Rozsdamaró- Ro55?Vagy van valami jobb is?
semlegesítés vizzel?Ez komoly- lemosom, megvárom míg megszárad és kész?
Hagyományos vörös alapozó megfelelő?
Fekete spary.2szer
Esetleg alvázvédő és soha többé nem rohad el a tartó?
Egyébként egy Marutiról van szó, dehát ezt sehol nem veszik autószámba.Bezzeg ha egy BMW lenne tiszteségesen elsőre megfényezték volna.Már megszokom, hogy mindenhol sz@rnak rá, mert csak egy Maruti- ezt újszerűen tartani Magyarországon be van tiltva!
Gyors kérdésem lenne, ha valaki tudja kérem válaszoljon rá SOS! Megjöttek az új lökhárítók és szeretném őket feltenni.Az első tartók 99% os állapotba vannak, a hátsók pedig komolyan rozsdásak. Azt szeretném megtudni, hogyan tudnám megállítani a rozsdát!Ro55 van ithon, de az szerintem nem elég.Még az elsőre sem, pedig azon max 2-3 szem tűszúrásnyi rozsda van. A másik dolog, hogy ezeket a vasakat szeretném utána festeni.Ezt hogyan tegyem?Van rozsdagátló alapozóm- a piros színű- de ebben sem bízom.Vegyek "hemorájt" :) festéket?Esetleg korróziógátló alapozó+hemo? Esetleg ezt megnyomni alvázvédővel?Nem szeretném ha szétrohadna és ez megtámadna újra a kasznit is.(Most lett készen a kasznim is.) Viszont a most kapható tartó olyan vékony, hogy azt meg azért nem tenném fel. Kérlek adjatok pár tanácsot gyorsan, mert most kellene nekiállnom feltenni!Tuti ötletek kellenének...
Igazából ez a téma mindig probléma volt nekem már többször is...itthoni eszközökkel megállítani a rozsdát, esetleg milyen anyagot vegyek?
Mivel kb nulla forintból akarod megcsinálni, és a kocsi állapota és kora az igényességet nem kívánja meg, ezért üvegszálszövetből és gyantából pótold a kivágott korrodált anyagot.
Legalább soha nem rohad el, kézügyesség kell hozzá, és kb. 5000Ft az anyagköltség.
Az üregvédelemmel kapcsolatosan gyűjtök tapasztalatot. Mike Sander's termékkel dolgozott már valaki, s esetleg a hatását illetően is van tapasztalatotok? Köszönettel, D.
Tavaly tavasszal lett fényezve, lakozzva az eredetileg polír felnijeim, mert az évek során csúnyán elkezdett oxidálódni. Viszont a lakkréteg valami miatt itt-ott lekopott. Ezt lehet javítani?
Amig az oshazajaban keszult egesz jo minoseg volt,ma mar ez is pont olyan vacak mint a tobbi... Majdnem mindegy melyiket veszed,keresd az arany kozeputat,azt javaslom...
Mindennel egyetértek veled, de az az igazság eddig megkérdezett műhelyek olyan árakat mondtak hogy majdnem szörnyethaltam (30 e-60 e közt). Honnan lehet venni jobb hátsó sárvédő ívet és van esetleg valami márka amit érdemes megvenni (anyagvastagság stb) persze ha nem titok :) :)