Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

niváskarcsi Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7967

Hali.Sajnos nincs felszerelésem hozzá.Egy restaurátor műhelyben,a kolégák dolgoztak vele.Tájékoztatásuk szerint,fémtartályos szervízpisztolyból,jó melegen kifújható.Ők is igy csinálták.A peremek,csatlakozások, is jól, esztétikusan lezárhatóak vele.Az üregekhez gumicsőből készült szondát használtak,aminek a vége több irányú kifúvásra van kiképezve.A hozzáférhető helyeken ecsettel,vagy spatulával is kenhető.Nem csak zárt üregben érdemes használni.Lökhárítók,díszburkolatok alá is érdemes kenni,ahol nem látható.Krómozott ,festett,alkatrészeket is érdemes vele kezelni pl:lökhárítók hátulja,vagy a kilógó csavarokra anyákra,az egész kasznin.Nagyon jól konzervál.Azért lejet,hogy van ennek megyar megfelelője is,érdemes utánanézni. 

Előzmény: danidoki (7960)
bexxter Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7966

Az "lemosó" ez meg átalakító. 

Előzmény: zlota (7965)
zlota Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7965

Ez jobb mint az RO55 ? Vagy egy kutya?

Előzmény: vwopel (7961)
BMW Power Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7964

danidokinak címeztem, csak lemaradt.

Előzmény: BMW Power (7963)
BMW Power Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7963

ha fújod ne felejtsd el hogy az első doblemez mögött a tűzfal felé is van egy gumidugó mögötte baromnagy (rozsdás) üreggel. 

Most csinálom e34-em ('95) és most alkalmam volt jól megismerkedni gyenge pontjaival. Nálam a külső még eredeti küszöb szinte hibátlan volt, de a belső....főleg hátul a hídház szilent környékén, és a padlólemez és B oszlop környékén belerohadva. Újra kellet építenem fél autót :)  Ahogy nézem mindennél fontosabbak a peremek, egy ponton megindul és az alvázvédő és a belső alapozó között végigrohad a lemez úgy hogy észre sem veszed. Vágókorong, drótkefe, a többi csak mentális.

 

Mikor előszőr láttam ezt a neves zsírt rögtön a nálunk ipari faggyú néven ismert termék képe ugrott be :) 

 

 

 

vwopel Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7962

az üregvédelem nem a drágaságon múlik, hanem a hogyanon

Előzmény: danidoki (7960)
vwopel Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7961
Előzmény: Törölt nick (7959)
danidoki Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7960

Szia Karcsi!

 

A szett - pisztoly, stb. - Neked megvan hozzá?

 

Mert ha igen, akkor én megvenném a zsírt, s nagy tisztelettel akkor igénybe venném szolgáltásod, hogy ki legyen fújva. Gondolkozunk még páran, hogy együtt megvegyük a szettet és a zsírt, de még így is - igen, igazad van - elég drága. Én egy régi, e34 BMW küszöbét szeretném megcsináltatni, s utána egyből ezzel kifújni, s ha marad még az ajtók alját is. Ezek a "gyenge pontok". 

Előzmény: niváskarcsi (7948)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7959

Ha az alvázon a rozsdát leszedem drótkoroggal, utána mit ajánlotok kezelésre? Kelarust, korant, würth, stb?

zlota Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7958

Köszi!

Szivesen vettem volna valami erősebb rozsdátlanítót mint az RO55!De csak valami evipassz lenne a praktikerbe, gondolom a festékboltba tudnának valami jobbat adni.Ha ezen múlna megvettem volna, de ha azt mondod tökmindegy...

Előzmény: vwopel (7957)
vwopel Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7957

Jaa, bocs, csak a tartók;)

 

Igen, le a vastagát drótkefével.

Utána rozsdamarózhatod ha van otthon. Ezt vízzel lemosod. Majd alapozó, és......elég az alvázfesték.

Légy ,,keratív,, használd ami van otthon:-)

 

ui: gondolj arra akinek csak kerója van;)

Előzmény: zlota (7956)
zlota Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7956

Nem-nem ez egy abszolút új szárvédő, ráadásképp müanyag.A kaszni is most lett készen festve.Ezért nincsen rajta a lökhárító.Azonban a lökhárító tartó szerelvények roszdásak.A hátsók nagyon.

 

drótkefe-ok

Rozsdamaró- Ro55?Vagy van valami jobb is?

semlegesítés vizzel?Ez komoly- lemosom, megvárom míg megszárad és kész?

Hagyományos vörös alapozó megfelelő?

Fekete spary.2szer

Esetleg alvázvédő és soha többé nem rohad el a tartó?

 

Egyébként egy Marutiról van szó, dehát ezt sehol nem veszik autószámba.Bezzeg ha egy BMW lenne tiszteségesen elsőre megfényezték volna.Már megszokom, hogy mindenhol sz@rnak rá, mert csak egy Maruti- ezt újszerűen tartani Magyarországon be van tiltva!

Előzmény: vwopel (7955)
vwopel Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7955

Paco lusta:P

 

drótkefe-korong

rozsdamaró

semlegesítés-víz-víz

alapozás

festés-ami van

Áruld már el mi ez?? azon kívül, hogy rozsdás sárvédő!

Előzmény: zlota (7954)
zlota Creative Commons License 2012.04.01 0 0 7954

Tisztelt topiklakók!

Gyors kérdésem lenne, ha valaki tudja kérem válaszoljon rá SOS!
Megjöttek az új lökhárítók és szeretném őket feltenni.Az első tartók 99% os állapotba vannak, a hátsók pedig komolyan rozsdásak.
Azt szeretném megtudni, hogyan tudnám megállítani a rozsdát!Ro55 van ithon, de az szerintem nem elég.Még az elsőre sem, pedig azon max 2-3 szem tűszúrásnyi rozsda van.
A másik dolog, hogy ezeket a vasakat szeretném utána festeni.Ezt hogyan tegyem?Van rozsdagátló alapozóm- a piros színű- de ebben sem bízom.Vegyek "hemorájt" :) festéket?Esetleg korróziógátló alapozó+hemo?
Esetleg ezt megnyomni alvázvédővel?Nem szeretném ha szétrohadna és ez megtámadna újra a kasznit is.(Most lett készen a kasznim is.)
Viszont a most kapható tartó olyan vékony, hogy azt meg azért nem tenném fel.
Kérlek adjatok pár tanácsot gyorsan, mert most kellene nekiállnom feltenni!Tuti ötletek kellenének...

Igazából ez a téma mindig probléma volt nekem már többször is...itthoni eszközökkel megállítani a rozsdát, esetleg milyen anyagot vegyek?

ksyy Creative Commons License 2012.03.31 0 0 7953

Hali! Fémtisztára csiszolt felületre kel valamilyen alapozó,hogy a fényezés után ne rozsdáljon idővel vagy elég a szórókitt?

diessel Creative Commons License 2012.03.30 0 0 7952

csináld  az elképzelésed szerint  ugy jo lesz!

Előzmény: BMW Power (7950)
vwopel Creative Commons License 2012.03.30 0 0 7951

mindenképpen alapozz

Előzmény: BMW Power (7950)
BMW Power Creative Commons License 2012.03.30 0 0 7950

Üdv urak!

 

csupasz fém padlólemezre alulra vettem Body930 alvázvédőt. Gondoltam kennék azért alá alapozót, kérdezném hogy 1K vagy 2K lehet?

Maradt itthon javításból még InterTroton 5:1 HS 2K és 1K-s is, melyiket használhatom? Vagy mehet a tiszta fémre egyből a 930-as?

 

Elképzelés az volt hogy 1:alapozó, 2: Body999 célszerűen a megfelelő helyeken, 3: Body930. 

 

Köszönöm ha reagáltok rá.

I.

 

 

vti00 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 7949

Mivel kb nulla forintból akarod megcsinálni, és a kocsi állapota és kora az igényességet nem kívánja meg, ezért üvegszálszövetből és gyantából pótold a kivágott korrodált anyagot.

Legalább soha nem rohad el, kézügyesség kell hozzá, és kb. 5000Ft az anyagköltség.

Előzmény: mormogi76 (7934)
niváskarcsi Creative Commons License 2012.03.29 0 0 7948

Hali,az üregvédő zsirja nagyon jó.Macerás felhasználni,drága is de nagyon jó.Főleg restauráláshoz éri meg.

Előzmény: danidoki (7947)
danidoki Creative Commons License 2012.03.28 0 0 7947

Az üregvédelemmel kapcsolatosan gyűjtök tapasztalatot. Mike Sander's termékkel dolgozott már valaki, s esetleg a hatását illetően is van tapasztalatotok? Köszönettel, D. 

oliver777 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 7946

Sziasztok!

 

Tavaly tavasszal lett fényezve, lakozzva az eredetileg polír felnijeim, mert az évek során csúnyán elkezdett oxidálódni. Viszont a lakkréteg valami miatt itt-ott lekopott. Ezt lehet javítani?

 

Köszi!

mormogi76 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 7945

Köszi neked is

Előzmény: Sanyi-ka (7943)
mormogi76 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 7944

Köszi szépen.Ugyan az mint anno az iskolába a hegesztő gyakorlás.

Ui: Ne tartogasd tedd le, mert elfárad a kezed :)

Előzmény: vwopel (7942)
Sanyi-ka Creative Commons License 2012.03.25 0 0 7943
Amig az oshazajaban keszult egesz jo minoseg volt,ma mar ez is pont olyan vacak mint a tobbi... Majdnem mindegy melyiket veszed,keresd az arany kozeputat,azt javaslom...
Előzmény: mormogi76 (7940)
vwopel Creative Commons License 2012.03.25 0 0 7942

""nem úgy válaszoljanak mint valami hülyének a diliházba.""

Valamit félre értettél.

 

HA a kérésedhez hozzá teszed a képességeidet-felszereltségedet, akkor az már egy kiindulási alap. Anélkül annyi amit írtam.

1 példa, ha már hegeszteni tudsz

Szerezz 1 bontott kaszni elemet. Vágj rá 1 lukat (10x10)

vágj milis lemezből egy flekket (11x11)

Tedd rá

Csipkedd meg (co) 4 helyen

utána megint 4 helyen

addig csipkedd amíg végig nem varrod

ha ezt megcsináltad akkor rá fogsz érezni

Ezután vágj egy kört,

stb

Javítóív: autósbolt-tipus-bal hátsó-kombi-sárvédő javító ív-

 

klokkerholm, vagy amit ajánlanak 2-3-4E ft.

 

ui: most is tartom amit először írtam:-)

Előzmény: mormogi76 (7936)
Dreamer Creative Commons License 2012.03.25 0 0 7941

Suzuki Stiftesek azt mondják az az egyik legpontosabb... Nekem nincs tapasztalatom.

 

Dreamer

Előzmény: mormogi76 (7940)
mormogi76 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 7940

így van, de mivel a gugli kidobott több variációt ezért merészeltem mint egyszerű por nép típust kérdezni. Például KLOKKERHOL mi a véleményetek 

Előzmény: Adm (7939)
Adm Creative Commons License 2012.03.25 0 0 7939

Google a Te barátod is. De most tényleg...

Előzmény: mormogi76 (7938)
mormogi76 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 7938

Mindennel egyetértek veled, de az az igazság eddig megkérdezett műhelyek olyan árakat mondtak hogy majdnem szörnyethaltam (30 e-60 e közt). Honnan lehet venni jobb hátsó sárvédő ívet és van esetleg valami márka amit érdemes megvenni (anyagvastagság stb) persze ha nem titok :) :)

Előzmény: Dreamer (7937)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!